Pereiti prie turinio

LR vs TLC


LAUMKELIS II

Jūsų nuomonė apie gamintoją.  

128 nariai prabalsavo

  1. 1. Ar Jums svarbi visureigio kokybė ?

    • Kokybė aukščiau už viską.
    • Svarbu, bet ne viskas.
    • Žemesnė kokybė - tai ne pasaulio pabaiga.
  2. 2. Ką Jums reiškia visureigio išvaizda ?

    • Svarbu. Išorė - kaip vizitinė kortelė.
    • Rūpinuosi tik tiek, kad praeiti TA.
    • Mėgstu tvarkingus visureigius.
  3. 3. Ar Jums svarbus visureigio pravažumas ?

    • Tik dėl tos priežasties ir renkuosi visureigį.
    • Naudoju tik porą kartų į metus.
    • Ar tikrai jis reikalingas dabartiniams visureigiams ?


Rekomenduojami pranešimai

patikek ne visur ranpos kilnojamos. o paleciu veziojima i furas savo laiku kasdien nuo ryto iki vakaro matydavau:) ir is savo asmenines praktikos, kilnojamos rampos dar tikrai retai kur buna. nebent kokie apynauji sandeliai. o jeigu pastatas senas ar isvis dar nuo sovietu laiku, tai ten kilnojamas rampas galesi retai pamatyt.:)/>

 

as cia tik viena is niuansu buvau parases, nes maciau diskusija buvo uzvirus ir nuejus i ta puse kad krovinio gerovei geriau kad su pagalvem furos vazineja:)

Ir naujame sandėlyje ne visos rampos kilnojamos. Iš dešimt maxi dvi. Jų įrengimas brangus, o visos puspriekabes su oro pagalvemis. Įrengiamos atsarginiams variantams, jei atvažiuotų nestandartas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 366
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Justai, Arūnai - gal nesiginčykit apie tai ką nelabai gerai žinot.

Vienintelis pliusas (čia kalbant apie rampas) paduškinės mašinos yra tame kad gali kūzavo lygį pakelt iki rampos lygio , bet ties ta vieta tas privalumas ir baigiasi. Kad būtų galima iškraudinėt reikia papildomai statyt atramas tarp rėmo ir žemės ba kitaip paduškos labai reaguoja į svorio skirtumus - užvažiavus su pagrūzčiku iškart sėda visas galas, nuėmus bent trupučio svorio kelią visą kūzavą į viršų. Prieš tai kai pavargsi gaudydamas lygį bus jau oras sistemoj tris kartus pasibaigęs. Bandėm tai daryt nekartą ir rezultatas tų pastangų buvo labiau nei apgailėtinas. Tik vienu atveju (neskaitant kai pakištos atramos) kūzavo lygis nekinta tai kai pilnai išleistas oras iš pagalvių.

 

 

P.s. Šiaip tai nevisą gyvenimą sukinėjau varžtus garaže, biografijoj dar ir nemažas metų skaičius pragyventas geležinėj būdoj. Pirma pilnai poduškinę mašiną teko pačiupinėt (ir netik) prieš 18 metų kai dar mūsuose jos buvo ne tai kad retenybė bet ir ne ant kiekvieno kampo.

 

Beje, kad paduškos tarnautų ilgai ir nuobodžiai jas reikia prižiūrėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Justai, Arūnai - gal nesiginčykit apie tai ką nelabai gerai žinot.

Vienintelis pliusas (čia kalbant apie rampas) paduškinės mašinos yra tame kad gali kūzavo lygį pakelt iki rampos lygio , bet ties ta vieta tas privalumas ir baigiasi. Kad būtų galima iškraudinėt reikia papildomai statyt atramas tarp rėmo ir žemės ba kitaip paduškos labai reaguoja į svorio skirtumus - užvažiavus su pagrūzčiku iškart sėda visas galas, nuėmus bent trupučio svorio kelią visą kūzavą į viršų. Prieš tai kai pavargsi gaudydamas lygį bus jau oras sistemoj tris kartus pasibaigęs. Bandėm tai daryt nekartą ir rezultatas tų pastangų buvo labiau nei apgailėtinas. Tik vienu atveju (neskaitant kai pakištos atramos) kūzavo lygis nekinta tai kai pilnai išleistas oras iš pagalvių.

 

 

P.s. Šiaip tai nevisą gyvenimą sukinėjau varžtus garaže, biografijoj dar ir nemažas metų skaičius pragyventas geležinėj būdoj. Pirma pilnai poduškinę mašiną teko pačiupinėt (ir netik) prieš 18 metų kai dar mūsuose jos buvo ne tai kad retenybė bet ir ne ant kiekvieno kampo.

 

Beje, kad paduškos tarnautų ilgai ir nuobodžiai jas reikia prižiūrėt.

Klevai, mes nesigincyjame, tiesiog dalinames patirtimi, didesne-mazesne. Taip, kai izvavaziuoja autokaras su palete puspriekabe suseda iki 30cm. Nes autokaras uzvaziuoja greitai, nespeja nei aukscio reguliatorius sudirbti. Tam ant kiekvienos rampos yra metalines lentos. Kilnojama rampa negelbetu sito staigaus svyravimo. Ji pasistato reikiamam auksti ir uzsifiksuoja. Vaziuojant per ja ji automatiskai nesikilnoja pagal priekabos svyravimus. Automatines rampos irengimas, papildomai kainuoja daug lt. Kazkada domejausi,gerai nepamenu, bet praejo noras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai, mes nesigincyjame, tiesiog dalinames patirtimi, didesne-mazesne. Taip, kai izvavaziuoja autokaras su palete puspriekabe suseda iki 30cm. Nes autokaras uzvaziuoja greitai, nespeja nei aukscio reguliatorius sudirbti. Tam ant kiekvienos rampos yra metalines lentos. Kilnojama rampa negelbetu sito staigaus svyravimo. Ji pasistato reikiamam auksti ir uzsifiksuoja. Vaziuojant per ja ji automatiskai nesikilnoja pagal priekabos svyravimus. Automatines rampos irengimas, papildomai kainuoja daug lt. Kazkada domejausi,gerai nepamenu, bet praejo noras.

 

visiskai pritariu.

 

Klevai mes ne gincyjames, o diskutuojam. Dirbu su transportu ir kelis metus kiekviena diena priesais langus budavo iskraunamos furos. tiek su kilnojama rampa tiek be. o sandelys buvo rimtam terminale. tai ten kilnojama rampa buvo irengta viena, ir tai irenge ne terminalo savininkas o sandelio nuomininkas, savo reikalams. per 3 metus savininkas sugebejo pasidaryt tik viena kilnojama rampa is 10. prie kitu arba kuzava kilnodavo fura, arba zaisdavo su tokiais metaliniais uzvaziavimais ant kuriu varydavo priekaba kad ji pasikeltu. nezinau kodel taip dare, ar del tavo minimu priezasciu kad kilnojasi priekaba, ar del to kad oro ar aukscio neuztekdavo. o tam kad galetu karas vazinet is/i priekaba dedamos metalines plokstes/uzvaziavimai.

 

o siaip adminams sita diskusija apie kilnojamas rampas reiketu trint, jau visai ne i tema nuvaziavom:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu taip - čia mes visai ne į temą pasinešėm su tuom rampom .

Šiaip tai tas žaidimas su lygio suderinimais kėbulo kilnojimo metodu tik pas mus (matyt dar vis dėl to mūsų biednumo) - normaliuose šalyse "prisišvartavai" prie vartų, rampos trapo galą nuleido ant kūzavo galo ir kartais (jei sunkų krovinį veždavo vidun) paprašydavo "pasodint" ant tiltų kad mašina stabiliai stovėtų. Va tiek to pasiruošimo pakrovimo-iškrovimo darbams normaliuose šalyse.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.