Pereiti prie turinio

LR vs TLC


LAUMKELIS II

Jūsų nuomonė apie gamintoją.  

128 nariai prabalsavo

  1. 1. Ar Jums svarbi visureigio kokybė ?

    • Kokybė aukščiau už viską.
    • Svarbu, bet ne viskas.
    • Žemesnė kokybė - tai ne pasaulio pabaiga.
  2. 2. Ką Jums reiškia visureigio išvaizda ?

    • Svarbu. Išorė - kaip vizitinė kortelė.
    • Rūpinuosi tik tiek, kad praeiti TA.
    • Mėgstu tvarkingus visureigius.
  3. 3. Ar Jums svarbus visureigio pravažumas ?

    • Tik dėl tos priežasties ir renkuosi visureigį.
    • Naudoju tik porą kartų į metus.
    • Ar tikrai jis reikalingas dabartiniams visureigiams ?


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 366
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Linges ir pagalves krovininiam transportui tas pats, kaip vezimas ir karieta. TPM ir keliu mokestis linginems beveik dvigubai didesnis. Norint islaikyti bendra sastato maxi auksti tiek krautam, tiek tusciam(NVS salys 4m. ir nei cm. auksciau). Issikranant, pakraunant ne visos rampos vienodo aukscio. Kad ir krovinio saugumui, maziau supasi. Oro pagalviu sistema nera sudetinga. Vienintelis pagrindinis kranas brangus, kuris valdo stabdzius ir pagalves. Sugenda ne daznai. Tiesiog kai perkame senas priekabas, jie buna savo atidirbe.

Vot tak, dar butu galima vardinti, bet cia esminiai.

su reindzais tas pats, perka senus, sudetingiausia vieta oro voztuvu blokas, bet pagrinde uzmustos pagalves, ko pasekoje, suvarytas oro kompresorius, plius susidevejas voztuvu blokas :D o seip sistema negenda daznai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepamirskit kad furai reikia priekaba kilnot privaziavus prie rampos, nes visokiu auksciu buna, plius nelygu kiek prikrauta, gali but priekaba nusedus labiau gali but maziau. del to pagalves patogu. o zvyra veziojantis auto isvercia viska zemen ir tiek, jam nereik kilnotis.

 

o sakyt kad cia del krovinio saugumo nu nezinau, gal kazkiek ir itakoja, bet siais laikais tiek visokiu pakavimo budu yra kad nera tai aktualu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepamirskit kad furai reikia priekaba kilnot privaziavus prie rampos, nes visokiu auksciu buna, plius nelygu kiek prikrauta, gali but priekaba nusedus labiau gali but maziau. del to pagalves patogu. o zvyra veziojantis auto isvercia viska zemen ir tiek, jam nereik kilnotis.

 

o sakyt kad cia del krovinio saugumo nu nezinau, gal kazkiek ir itakoja, bet siais laikais tiek visokiu pakavimo budu yra kad nera tai aktualu.

Tu cia apie RR jei jis butu sunkvezimis ar apie TLC? :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nepamirskit kad furai reikia priekaba kilnot privaziavus prie rampos, nes visokiu auksciu buna, plius nelygu kiek prikrauta, gali but priekaba nusedus labiau gali but maziau. del to pagalves patogu. o zvyra veziojantis auto isvercia viska zemen ir tiek, jam nereik kilnotis.

 

o sakyt kad cia del krovinio saugumo nu nezinau, gal kazkiek ir itakoja, bet siais laikais tiek visokiu pakavimo budu yra kad nera tai aktualu.

Justai , prie ko čia ta rampa - senai jau tos rampos kilnojamos ir prisitaiko prie kiekvieno kėbulo aukščio.

Beje, ar nors kartą teko matyt kaip gražiai sėda kūzavo galas, nors prieš tai buvai sukėlęs iki rampos lygio, kai iš priekio iki galo atitempi kokia taip toną sveriančia paletę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandien is Kauno atvaziavo zmogus pas mane padangu pirkti. Tai atvaziavo su touareg`u, as jam sakau - ar daznai tvarkai automobili ir kaip ta orine pakaba laiko? Sake per 5 metus tik tepalus, stabdziu kalades, dirzus keite, daugiau nieko. Apie oro pagalviu remonta is vis zmogus nieko negirdejo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandien is Kauno atvaziavo zmogus pas mane padangu pirkti. Tai atvaziavo su touareg`u, as jam sakau - ar daznai tvarkai automobili ir kaip ta orine pakaba laiko? Sake per 5 metus tik tepalus, stabdziu kalades, dirzus keite, daugiau nieko. Apie oro pagalviu remonta is vis zmogus nieko negirdejo :)/>/>/>

Tikriausiai Kaune garaze laiko. Vazinejant Kauno gatvemis ir nieko neremontuoti???

Po keletos dienu viesnages Klaipedoje vakar, velai vakare gryzau i Kauna. http://auto.plius.lt/skelbimai/mazda-b-series-2-5-l-visureigis-2002-dyzelinas-2986789.htmlAtsipalaidaves, atsiloses, viena ranka ant vairo, tik isukau i Raudondvario pl. .... Vel gryzau i Offroado, slalomo miesta. :D/>/>

Organizatoriai, nebandete su musu "triusiu" suderinti kurioje nors gatveje bekeles varzybas?

Redagavo Arunasppp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš tai kai iš pajūrio grįžinėju jei kokią gerą savaitėlę nidoj pabuvęs. atsipalaidavęs, be streso, kur aplink mandagūs vairuotojai ir duobės ne iki kelių... :D tai raudondvario plente tik nuo kalno nusileidžiu, iškart pasitaisau sėdynę, vairą abiem rankom ir pirmyn :D

 

p.s kas čia pasidarė, kad kaune labai atsirado daug klevo lapais apklijuotų "kibirų" kurie nei posūkio nei ištisinių linijų, nei ženklų nesuvokia paskirties? :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai ir neveltui pas jus nera keliu o tik kryptys :lol: . Pas jus tik vadibininkai ir administratoriai.. o zemaiciai turi visus jus islaikyti. Mazeikiai turi jums kura parupinti, klaipedos uostas pinigu, o philip morris cigareciu :D. Senai reikejo betonine siena ties Raseiniu statyti :lol: galetumet vel prie arkliu grizti su savo seimu, grybauskaite ir venckiene :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu, Mastino sustumei cia. Jei butu galimybe senai ta tvora patys butume uztvere. Ta lenku nafta ir cigorus galite sau pasilikti. BY perpus pigiau. Uostas, Rygoje pigesnis, nuo Vilniaus atstumas vienodas.

Turiu verslo reikalu su zemaiciais, neizeidinesiu ir nesivelsiu i diskusijas.

Anekdotas: porodzius spyga aukstaiciui - pirstu pagrumuos, dzukas - ranka per veida mostels, suvalkietis - abiemis rankomis apvanos, zemaitis - a muny ruoda. :P/>

Redagavo Arunasppp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Justai , prie ko čia ta rampa - senai jau tos rampos kilnojamos ir prisitaiko prie kiekvieno kėbulo aukščio.

Beje, ar nors kartą teko matyt kaip gražiai sėda kūzavo galas, nors prieš tai buvai sukėlęs iki rampos lygio, kai iš priekio iki galo atitempi kokia taip toną sveriančia paletę.

 

patikek ne visur ranpos kilnojamos. o paleciu veziojima i furas savo laiku kasdien nuo ryto iki vakaro matydavau:) ir is savo asmenines praktikos, kilnojamos rampos dar tikrai retai kur buna. nebent kokie apynauji sandeliai. o jeigu pastatas senas ar isvis dar nuo sovietu laiku, tai ten kilnojamas rampas galesi retai pamatyt.:)

 

as cia tik viena is niuansu buvau parases, nes maciau diskusija buvo uzvirus ir nuejus i ta puse kad krovinio gerovei geriau kad su pagalvem furos vazineja:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.