Petr@s Sukurta Liepos 17, 2007 Dalintis Sukurta Liepos 17, 2007 Ar vairo stiprintuvo ir koloneles sitema problematiska pajerams, nes mano vairo kolonele sudrekusi, vakar pasikeiciau saiba po kontroline gaike, lyg ir dingo drekimas, su laiku pamatysiu, tik bijau kad nebuciau perverzes. Kaip zinoti tiksliai kiek reikia daverzti? Gal kas irgi krapstosi prie vairo koloneles ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Liepos 17, 2007 Dalintis Atrašyta Liepos 17, 2007 pas mane pajerui irgi buvo aprasojusi kolonele, bet nelasejo ir nesukau galvos, nes sausa pas toki senuka apskritai nerasi. jei ir kazkiep palasa, tai geriau ATF-o dapilti karta metuose ir tiek Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Petr@s Atrašyta Liepos 18, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 18, 2007 Sutvarkiau =] Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
autukas Atrašyta Liepos 18, 2007 Dalintis Atrašyta Liepos 18, 2007 Sutvarkiau =]nu tai pasidalink patirtim, gal kam pravers Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Petr@s Atrašyta Liepos 19, 2007 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 19, 2007 Na pasidalinti tai tikrai yra gerai bet ash nezinau detaliu spec. pavadinimu. :? O siaip tai pas mane leido is dalies i kuria eina vairo kolonele, ant jos virsaus yra toks strypas su sriegiu ir kontroline gaike kuri ji uzverzia kad nejudetu. o tvarkymas buvo toks - nusukau ta gaike ir pastebejau kad uzdeta saiba ant 12, tai susiradau saiba ant 10 dar spec. virvutes uzsandarinimui, pasikeliau abu ratus nuo zemes ir uzgesinto motoro atreguliavau ta varzta, kad nesuspaustu vairo koloneles ir ji nesudiltu, ( veikiant stiprintuvui to suverztumo nesijaucia) tada daverziau kontroline gaike, nuvaziavau i plaunu pats, nuploviau visa ta apibegusia vairo kolonele, ir dabar dziaugiuosi tvarkingesne masina. Beje, tas atreguliavimas keicia vairo sukinejimo lengvuma kardinaliai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
baronasno1 Atrašyta Lapkričio 9, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 9, 2009 Sveiki. Tik ka nusipirkau MP1 2.5 TD. yra viena beda... vairo laisvumas.Kokios dazniausiai to buna priezastys? su vairo stiprintuvo pompa irgi kazkokie keistumai... pripili skyscio... beveik per 10min jis isbega lauk per kazkur, ir nuistovi ties minimum. gal kas buvot su tuo susidure? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dekanas Atrašyta Lapkričio 9, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 9, 2009 laisvumas buna dazniausiai koloneleje vairo, jei nera laisvumo antgaliuose Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Lapkričio 9, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 9, 2009 Sveiki. Tik ka nusipirkau MP1 2.5 TD. yra viena beda... vairo laisvumas.Kokios dazniausiai to buna priezastys? su vairo stiprintuvo pompa irgi kazkokie keistumai... pripili skyscio... beveik per 10min jis isbega lauk per kazkur, ir nuistovi ties minimum. gal kas buvot su tuo susidure? vairo laisvuma reikia regulioti su varstu jis yra vairo koloneles virsujedel skiscio begimo tai ziurek rieboksli vairo kolonelei kur prisisuka soske Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis Atrašyta Lapkričio 9, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 9, 2009 Tenai kur turi omeni ant vairo mehanizmo virsutinis varztas nera skirtas reguliavimui,tai doda efekta,bet sau ir aisku kitam nedaryciau.90 atveju is simto po kurio laiko uzklinija vaira,pries tai buna kad vairas negrizta po posukio i centra,reikia padet rankom.Kas buna kai uzklinija vaira,kiekvienas gali isivaizduot pagal savo sugadinimo laipsni :mrgreen: Informacija is pajero.ru forumo.Del laisvumo gali but,cia tik siaip prielaida,taip atrodo sprendziant is naturalaus palyginimo pripratus prie anstiesnio explotuoto auto.O jei taip,atsiguli po masina,daverzi kas verzias(su protu)pakeiti kas susidevejo,nu cia reik ziuret is tikro,detales senos,metalas pasitrynes,naujos detales uzdedi-nelaiko,del to kad naujos dalys darytos pagal ismatavimus prie naujos auto,reik det saibos,tarpynes..Vairo traukes sarnyras palaistitas pastoviai tepalu is to pacio stiprintuvo sistemos gali nuo vibraciju atsilaisvint,butinai reik visur tikrint splintus,vis apsidraudimas kad verzle ne pabegs.Tavo aprasytoi situacijoj,pradziai spresciau stiprintuvo gidraulikos sistemos gliuka,jei akivaizdziai nesimato mechaniniu gedimu ar dideliu susidevejimu ant vairo koloneles kryzmiu,vairo traukiu,angaliu.Lengviausiai gidr,sist, problemas sprest 1 karta bet rimtai,nes po to grizinet reiks pastoviai po trumpai efekta dodancius budus kurios naudoja negeri masinu pardavejai,kad nesiknyst ir bele prakyst greiciau masina.instrukcijos-http://www.pajero.us/pajero_manual/ galima issiverst su kokia programele,jei RU raides sunkiai ein suprast. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
baronasno1 Atrašyta Lapkričio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 10, 2009 aciu uz atsakymus... bandysiu ieskoti galu... gan nervina vaziuoti kaip su masina is amerikietisku filmu del manualo, tai turiu amerikietiskaji... neturetu ten perdaugiausiai skirtis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Lapkričio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 10, 2009 Nebutinai vairo kolonele kalta, yra dar toks dalykelis kaip svytuokle= "majatnikas", tai vat kai jis liufta turi ir auto siek tiek keliu plaukia ir vairas laisvuma didesni turi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Lapkričio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 10, 2009 Vairo traukių antgaliai Vairo kardanėlio kryžmutė Majatnykas kairys Majtnykas dešinys Vairo kolonėlės pas MP pakankamai patikimos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
baronasno1 Atrašyta Lapkričio 10, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 10, 2009 atsiprasau kad toks nesimanelis, bet siaip dar niekada neturejau visureigio, ir krapsciausi tik prie lengvuju...ka jus majatnyku vadinat? 8ta numeri? beje simtomas toks:yra laisvumas, bet judinant per ta laisvuma vaira (tiek uzvedus,tiek ne) ratai kazkiek juda. bet vairas "skystas".visalaika vazinejau su lengvosiomis ir vairas kaip kaulas reagavo i judesius... dar kad nekurt naujos temos: MP1 duru vyriai tinka nuo betkurio mitsu? ar butent tik nuo MP1? P.S. padarysiu kelias nuotraukas MP1 savo savaitgali, tai gal kas atpazinsit ir zinosit kas per bedos be aisku besaikiu rudziu is skilusio priekyje remo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kasper Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Sveiki,del varzto reguliavimo kur virshui yra tai jis truputeli sumazina laisvuma,bet uztat prarandi apsisukimo laipsni ir gan stypriai ash jau antrus metus vazineju,o del laisvumo tai nepamyrshkit kad vairo kolonele slekine kaip pas GAZ,VAZ :wink: jai neklystu :? o jinai visada turi truputeli laisvumo one kaip pas dabartynes reikute stovi... Nieko ipratau :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
baronasno1 Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Sveiki,del varzto reguliavimo kur virshui yra tai jis truputeli sumazina laisvuma,bet uztat prarandi apsisukimo laipsni ir gan stypriai ash jau antrus metus vazineju,o del laisvumo tai nepamyrshkit kad vairo kolonele slekine kaip pas GAZ,VAZ :wink: jai neklystu :? o jinai visada turi truputeli laisvumo one kaip pas dabartynes reikute stovi... Nieko ipratau :roll: principe ir suo kariamas ipranta. bet kai taso per provezas autostradoj, ir bandai masina laykt ant kelio, o vairas neitin reaguja, tai labai varginantis vairavimas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kasper Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 11, 2009 principe ir suo kariamas ipranta. bet kai taso per provezas autostradoj, ir bandai masina laykt ant kelio, o vairas neitin reaguja, tai labai varginantis vairavimas. Del tok kad taso per proverzas tai del plachiu ratu,tai butu vienas ish variantu o kytas tai reiketu pasitikrintvisas traukutes vairo mehanyzmo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 11, 2009 per provėžas tampo ir maniškę, nors pakaba tvarkinga :? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 11, 2009 "majatnikas" nesulūžęs? nr - 8 ?, dėl leidimos hidraulinio skysčio, tai nuo 1 iki 6 reikia ieškot priežasties :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Denis Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Dalintis Atrašyta Lapkričio 11, 2009 Tampo del placios padangos,visom masinom taip,bet del vairo silpnumo pabandyk padaryt experementa,is gidraulines vairo stipr.sistemos nupilk skyscio kokia stiklyne,ir pavaziok,po to dar gali but stiprintuvo dirzas asileides arba prasisuka ant stipr,skyvo.Dar 1 bajeris,apziurek siurbli laidu nera ant jo?Buna su davykliais kazkokiais kur nuo varyklio apsuku regulioja spaudima sistemoj,bet cia lb retas variantas,pas japonskas stato. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pauliuskdb Atrašyta Sausio 24, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2013 Sveiki, yra tokia problema, kad pradejo leisti tepala per vairo kalonke ir kleba vairas is jos. Gal zinot kur ir uz kiek yra pirkti remontinis komplektas MP I vairo kalonelei? Jei toks isvis yra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Sausio 24, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2013 issiardyk ir pasikeisk salnikus ir tiek bedu ten stebuklo nera. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pauliuskdb Atrašyta Sausio 24, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2013 (redaguota) tai del salniku ten aisku, bet man norisi sumazint ta vairo laisvuma. Ten turetu eiti ivores ir jos keiciasi? Redagavo Sausio 24, 2013 Pauliuskdb Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Sausio 24, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2013 tai del salniku ten aisku, bet man norisi sumazint ta vairo laisvuma. Ten turetu eiti ivores ir jos keiciasi?o paverst varstu ant kolonkes nesigauna? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pauliuskdb Atrašyta Sausio 24, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 24, 2013 bandziau, bet man tik vos ji pasukus pradeda sunkiai suktis vairas, sukant i desine puse Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantos Atrašyta Sausio 25, 2013 Dalintis Atrašyta Sausio 25, 2013 Gal autorius nesupyks paklausiu cia ,nes panasios temos neradau.Ar galima paversti MpII kolonele taipat kaip pas pirmuka paverziant kazkoki varzta .Gal yra manuale paveiksliukas kuri tikslei varsta versti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar