Pereiti prie turinio

MPI vairo kolonele leidzia/vairo laisvumas


Petr@s

Rekomenduojami pranešimai

Ar vairo stiprintuvo ir koloneles sitema problematiska pajerams, nes mano vairo kolonele sudrekusi, vakar pasikeiciau saiba po kontroline gaike, lyg ir dingo drekimas, su laiku pamatysiu, tik bijau kad nebuciau perverzes. Kaip zinoti tiksliai kiek reikia daverzti? Gal kas irgi krapstosi prie vairo koloneles ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 54
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Na pasidalinti tai tikrai yra gerai bet ash nezinau detaliu spec. pavadinimu. :? O siaip tai pas mane leido is dalies i kuria eina vairo kolonele, ant jos virsaus yra toks strypas su sriegiu ir kontroline gaike kuri ji uzverzia kad nejudetu. o tvarkymas buvo toks - nusukau ta gaike ir pastebejau kad uzdeta saiba ant 12, tai susiradau saiba ant 10 dar spec. virvutes uzsandarinimui, pasikeliau abu ratus nuo zemes ir uzgesinto motoro atreguliavau ta varzta, kad nesuspaustu vairo koloneles ir ji nesudiltu, ( veikiant stiprintuvui to suverztumo nesijaucia) tada daverziau kontroline gaike, nuvaziavau i plaunu pats, nuploviau visa ta apibegusia vairo kolonele, ir dabar dziaugiuosi tvarkingesne masina. Beje, tas atreguliavimas keicia vairo sukinejimo lengvuma kardinaliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...

Sveiki.

 

Tik ka nusipirkau MP1 2.5 TD. yra viena beda... vairo laisvumas.

Kokios dazniausiai to buna priezastys?

 

su vairo stiprintuvo pompa irgi kazkokie keistumai... pripili skyscio... beveik per 10min jis isbega lauk per kazkur, ir nuistovi ties minimum.

 

gal kas buvot su tuo susidure?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.

 

Tik ka nusipirkau MP1 2.5 TD. yra viena beda... vairo laisvumas.

Kokios dazniausiai to buna priezastys?

 

su vairo stiprintuvo pompa irgi kazkokie keistumai... pripili skyscio... beveik per 10min jis isbega lauk per kazkur, ir nuistovi ties minimum.

 

gal kas buvot su tuo susidure?

 

 

vairo laisvuma reikia regulioti su varstu jis yra vairo koloneles virsuje

del skiscio begimo tai ziurek rieboksli vairo kolonelei kur prisisuka soske

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tenai kur turi omeni ant vairo mehanizmo virsutinis varztas nera skirtas reguliavimui,tai doda efekta,bet sau ir aisku kitam nedaryciau.90 atveju is simto po kurio laiko uzklinija vaira,pries tai buna kad vairas negrizta po posukio i centra,reikia padet rankom.Kas buna kai uzklinija vaira,kiekvienas gali isivaizduot pagal savo sugadinimo laipsni :mrgreen: Informacija is pajero.ru forumo.Del laisvumo gali but,cia tik siaip prielaida,taip atrodo sprendziant is naturalaus palyginimo pripratus prie anstiesnio explotuoto auto.O jei taip,atsiguli po masina,daverzi kas verzias(su protu)pakeiti kas susidevejo,nu cia reik ziuret is tikro,detales senos,metalas pasitrynes,naujos detales uzdedi-nelaiko,del to kad naujos dalys darytos pagal ismatavimus prie naujos auto,reik det saibos,tarpynes..Vairo traukes sarnyras palaistitas pastoviai tepalu is to pacio stiprintuvo sistemos gali nuo vibraciju atsilaisvint,butinai reik visur tikrint splintus,vis apsidraudimas kad verzle ne pabegs.Tavo aprasytoi situacijoj,pradziai spresciau stiprintuvo gidraulikos sistemos gliuka,jei akivaizdziai nesimato mechaniniu gedimu ar dideliu susidevejimu ant vairo koloneles kryzmiu,vairo traukiu,angaliu.Lengviausiai gidr,sist, problemas sprest 1 karta bet rimtai,nes po to grizinet reiks pastoviai po trumpai efekta dodancius budus kurios naudoja negeri masinu pardavejai,kad nesiknyst ir bele prakyst greiciau masina.instrukcijos-

http://www.pajero.us/pajero_manual/ galima issiverst su kokia programele,jei RU raides sunkiai ein suprast.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsiprasau kad toks nesimanelis, bet siaip dar niekada neturejau visureigio, ir krapsciausi tik prie lengvuju...

ka jus majatnyku vadinat? 8ta numeri?

pajerovairas.jpg

 

 

 

beje simtomas toks:

yra laisvumas, bet judinant per ta laisvuma vaira (tiek uzvedus,tiek ne) ratai kazkiek juda. bet vairas "skystas".

visalaika vazinejau su lengvosiomis ir vairas kaip kaulas reagavo i judesius...

 

dar kad nekurt naujos temos: MP1 duru vyriai tinka nuo betkurio mitsu? ar butent tik nuo MP1?

 

 

P.S. padarysiu kelias nuotraukas MP1 savo savaitgali, tai gal kas atpazinsit ir zinosit kas per bedos :) be aisku besaikiu rudziu is skilusio priekyje remo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,del varzto reguliavimo kur virshui yra tai jis truputeli sumazina laisvuma,bet uztat prarandi apsisukimo laipsni ir gan stypriai ash jau antrus metus vazineju,o del laisvumo tai nepamyrshkit kad vairo kolonele slekine kaip pas GAZ,VAZ :wink: jai neklystu :? o jinai visada turi truputeli laisvumo one kaip pas dabartynes reikute stovi...

Nieko ipratau :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,del varzto reguliavimo kur virshui yra tai jis truputeli sumazina laisvuma,bet uztat prarandi apsisukimo laipsni ir gan stypriai ash jau antrus metus vazineju,o del laisvumo tai nepamyrshkit kad vairo kolonele slekine kaip pas GAZ,VAZ :wink: jai neklystu :? o jinai visada turi truputeli laisvumo one kaip pas dabartynes reikute stovi...

Nieko ipratau :roll:

 

principe ir suo kariamas ipranta. bet kai taso per provezas autostradoj, ir bandai masina laykt ant kelio, o vairas neitin reaguja, tai labai varginantis vairavimas. :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

principe ir suo kariamas ipranta. bet kai taso per provezas autostradoj, ir bandai masina laykt ant kelio, o vairas neitin reaguja, tai labai varginantis vairavimas. :(

 

Del tok kad taso per proverzas tai del plachiu ratu,tai butu vienas ish variantu o kytas tai reiketu pasitikrintvisas traukutes vairo mehanyzmo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tampo del placios padangos,visom masinom taip,bet del vairo silpnumo pabandyk padaryt experementa,is gidraulines vairo stipr.sistemos nupilk skyscio kokia stiklyne,ir pavaziok,po to dar gali but stiprintuvo dirzas asileides arba prasisuka ant stipr,skyvo.Dar 1 bajeris,apziurek siurbli laidu nera ant jo?Buna su davykliais kazkokiais kur nuo varyklio apsuku regulioja spaudima sistemoj,bet cia lb retas variantas,pas japonskas stato.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 3 metų...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.