Pereiti prie turinio

Berankių remontas


DAROGAkelias

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 289
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Nejaugi patys per tiek metu nepadaret klaidu.

P.S kas nedirba tas neklysta! ;)

Nuo klaidų niekas neapsaugotas bet prisivirus š... košės pačiam reikia ir srėbt o ne išstūmt žmogų į gatvę ir lai anas užsiknisa. Ąsmeniškai žinau ne vieną atvejį kad kaip tik taip ir buvo pasielgta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va kaip meistras iskele dzipo gala :o

Greičiau čia knopkinių meistrų darbas - prisiskaitė tokių pat internetinių "meistrų" patarimų. Tarp kitko - šitas spyruoklių standinimo metodas bent man žinomas nuo žiguliukų laikų, anais laikais rezultatas irgi būdavo toks pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

būna ir klientas "padeda" š sumalti... tokiu atveju ir klientas turi prisiimti dalį išlaidų... Bet visa tai reik argumentuotai ir be kvailinimų išsiaiškinti...

Baik Meri, čia galiuoja krepšinio principas - jei komanda laimėjo tai MES laimėjom, jei prakišo tai JIE svolačiai prakišo ir mes čia nei prie ko :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va cia tai motoristai padirbejo! :D Klevai jei turi nuotrauku tai mesk tik kad be valst,numeriu. As irgi turejau gera kolekcija foto tik gaila kompas viruseli buvo pagaves tai viskas prazuvo.

Man lengviau - aš tokius eksponatus ant sienos kabinu ba su kompu irgi buvo panašiai ir gan daug vaizdinės medžiagos dingo.

Gal geriau sukuriam atskirą temą kad ir ABC skyriui ir dedam ten tokius vaizdus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi pats esu serviso (diagnostikos - elektronikos) vadovas ir pats bendrauju su klientais tai galiu pasakyt kad kas antras klientas -perekūpas, kitas kas antras - gudriai išpistas, todėl kas dieną vyksta konfliktai dėl apmokėjimo nes niekas nenori mokėt už žinias ir darbo patirtį kurie yra įtraukti į darbo samatą ........... ir kol bus tokių klientų, tol ir bus servisų kuriems reiks daryt greitai ir pigiai bet ne kokybiškai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi pats esu serviso (diagnostikos - elektronikos) vadovas ir pats bendrauju su klientais tai galiu pasakyt kad kas antras klientas -perekūpas, kitas kas antras - gudriai išpistas,

:D

o jei as atvaziuociau pas pati ir as nesu perekupas, t.y. su ta pacia auto vazineju du metus bet noriu kad su manim elgtusi kulturingai, atidavus auto laikytusi pazadetu terminu... tai as cia kaip ir papuolu i antra kategorija ? tipo mane kazkas gudriai padare ?

SU tokiu poziuriu i klientus tai sory... :rolleyes:

p.s. siaip as ieskau pastovaus serviso mano busui... nes kelis turiu, tai vargo vakariene... tepalu keitimas uzeme 4 valandas :rolleyes: o automobilis gi komercinis ir as per tas 4 valandas netekau keliu kroviniu..

Ieskau normalaus pastovaus serviso, i kuri galima atvaryt automobili ir nestovet salia.. nes kolkas as vis dar rodau kur ir ka atsukt, kad padaryt... karoce noriu suras Normalu servisa buso remontui...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D

 

SU tokiu poziuriu i klientus tai sory... :rolleyes:

 

aš deja suprantu kad tokie klientai ne dėl to kad juos taip užaugino ir išauklėjo tėvai, o todėl kad Lietuvoje tokia ekonominė padėtis kai beveik visi gyvena ant skurdo ribos....... o nori važinėt su prabangiom mašinom...... tame tarpe ir visureigiais..... kada tautietis išmoks isirinkt sau mašiną pagal savo pajamas, nebeliks problemų servisams....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš deja suprantu kad tokie klientai ne dėl to kad juos taip užaugino ir išauklėjo tėvai, o todėl kad Lietuvoje tokia ekonominė padėtis kai beveik visi gyvena ant skurdo ribos....... o nori važinėt su prabangiom mašinom...... tame tarpe ir visureigiais..... kada tautietis išmoks isirinkt sau mašiną pagal savo pajamas, nebeliks problemų servisams....

Čia kažko nesupratau, bet požiūris gan įdomus. Nors apie tai su kokiom mašinom turėtumėm važinėt čia jau aiškino vienas atkutęs emigrantas.

 

Šiaip tai problemų su meistrais neliks tada kai bus daromos mašinos o ne pinigai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pala pala, tema ne apie "brangiai ar nebrangiai" .... o apie šūdo darymą servise ar garaže...

ir visi žino, koks bebūtų "išsilavinęs ir su patirtim" serviso vadas, visad pasitaiko stažuotojas ar kitas atgrubnagis darbuotojas, kuris sugeba net ir su geriausiais norais š sumalti...

 

tūrėdamas TLC atvažiuočiau su ZAZ į servisą - nuo to pasikeistų aptarnavimo kultūra ir kokybė ir "servisui nebeliktų problemų" ? biggrin.gif

 

džipas nebūtinai dėl "nori prabangiai" - gal tiesiog žmogui patinka arba reikia tokios mašinos... apie tai nepagalvojai ? cool.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pala pala, tema ne apie "brangiai ar nebrangiai" .... o apie šūdo darymą servise ar garaže...

ir visi žino, koks bebūtų "išsilavinęs ir su patirtim" serviso vadas, visad pasitaiko stažuotojas ar kitas atgrubnagis darbuotojas, kuris sugeba net ir su geriausiais norais š sumalti...

 

tūrėdamas TLC atvažiuočiau su ZAZ į servisą - nuo to pasikeistų aptarnavimo kultūra ir kokybė ir "servisui nebeliktų problemų" ? biggrin.gif

 

džipas nebūtinai dėl "nori prabangiai" - gal tiesiog žmogui patinka arba reikia tokios mašinos... apie tai nepagalvojai ? cool.gif

 

šūdo darymas yra dažniausiai pasekmė o ne priežastis - tai šneku iš serviso darbuotojo pusės nes klientas atvažiavęs su TLC nori remonto už tokius pat pinigus kaip atvažiavęs su ZAZ :pig:

 

o džipas yra betkokiu atveju "prabangiai" nesvarbu dėl kokių priežaščių.......

 

p.s. kai tautietis mašiną perka ne tai kad už paskutinius pinigus bet dar dažnai ir už skolintus, apie kokį kvalifikuotą remontą gali eit kalba kai pinigų nebelieka - tik skolos ir pirštai vėjėrom? :pig:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šūdo darymas yra dažniausiai pasekmė o ne priežastis - tai šneku iš serviso darbuotojo pusės nes klientas atvažiavęs su TLC nori remonto už tokius pat pinigus kaip atvažiavęs su ZAZ :pig:

 

o džipas yra betkokiu atveju "prabangiai" nesvarbu dėl kokių priežaščių.......

 

p.s. kai tautietis mašiną perka ne tai kad už paskutinius pinigus bet dar dažnai ir už skolintus, apie kokį kvalifikuotą remontą gali eit kalba kai pinigų nebelieka - tik skolos ir pirštai vėjėrom? :pig:

 

Dar kartą sakau kad nesuprantu tokio požiūrio - tai negi tai ką čia rašai suteikia teisę daryt belekaip ir dar už tai imt pinigus.

Nors iš kitos pusės paėmus tai kodėl gi ne jei nusišikt ant savo vardo - pinigai tai nekvepia ...

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar kartą sakau kad nesuprantu tokio požiūrio - tai negi tai ką čia rašai suteikia teisę daryt belekaip ir dar už tai imt pinigus.

Nors iš kitos pusės paėmus tai kodėl gi ne jei nusišikt ant savo vardo - pinigai tai nekvepia ...

čia ne man nusišikt ant vardo -čia klientui nusišikt ant serviso reputacijos, jam reik kuo pigiau......... problemos kyla ne dėl darbo kokybės , o dėl darbų kainos - todėl dažnai net nėra prasmės daryt gerai - niekas už tai mokėt nesiruošia, o servisas ne karitas ar maltos ordinas, jis irgi turi savikainą ir turi dirbt pelningai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

to klaustukas,neginčytina,ir natūralu kad žmogus nori gaut viską kuo pigiau,be abejo ir ekonominė padėtis prie to veda

bet kaip vadovas,nesvarbu serviso ar kioskelio,neturėtum taip kalbėt apie savo duondavius.

visi klientai tau turi buti lygūs,

koks skirtumas perekupas jis ar ne,o apie tuos išp...tai manau tokių tikrai daug,bet ar tai tau svarbu?tau svarbu gaut pajamas,jiems svarbu gaut paslauga ir aišku kuo pigiau

ir dar viena taisyklė

jei 10 klientų bus normalūs 11-tas bus debilas,na keista ,bet tų vienuoliktų pasitaiko dažniau nei kas 11 :blink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

čia ne man nusišikt ant vardo -čia klientui nusišikt ant serviso reputacijos, jam reik kuo pigiau......... problemos kyla ne dėl darbo kokybės , o dėl darbų kainos - todėl dažnai net nėra prasmės daryt gerai - niekas už tai mokėt nesiruošia, o servisas ne karitas ar maltos ordinas, jis irgi turi savikainą ir turi dirbt pelningai.

 

vat šitoj vietoj kolega klysti, paprastas pavyzdys iš asmeninės patirties: servize dirželio pakeitimas 1000 Lt(motyvavo kad du dirželiai ir daug darbo, duoda garantiją, nors ką ten gali garantuoti taip ir nesupratau), to pačio motoro "garažiukyje" galvos nukėlimas-uždėjimas 700 Lt, apie kokias sanaudas ir savikainą galima kalbėti jei papraščiausio padorumo nerasta. ir dar po servizinio dirželio keitimo važiuoji į "garažiuką" reguliuoti siurblių, degimo kampų ir panašiai, nes būna nepataikę...

Redagavo edmundas1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikėtų suprast, kad apmokėjimas už darbą, turėtu būti valandinis. Tada MEISTRAS neskubėdamas, nedarantis klaidų, suremontuotų visus mazgus nuosekliai.

nenoreciau sutykti,apmokejimas turetu buti uz rezultata.valandinis,tai tik klijento isdurinejimas :D .konkretus darbas,konkretus pinigai.jei esi meistras,apziurejas ta ka reikia remontuoti,jau turetum zinoti kas ir kiek kainuos,ir kaip tu tai padarysi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

čia ne man nusišikt ant vardo -čia klientui nusišikt ant serviso reputacijos, jam reik kuo pigiau......... problemos kyla ne dėl darbo kokybės , o dėl darbų kainos - todėl dažnai net nėra prasmės daryt gerai - niekas už tai mokėt nesiruošia, o servisas ne karitas ar maltos ordinas, jis irgi turi savikainą ir turi dirbt pelningai.

Jei atidziau paskaitytumet mano "dejones", - simtus kartu minejai, kad NIEKADOS nesideredavau, del kainos uz atliktus darbus, bet tai ne karto manes neisgelbejo nuo atsainaus paziurio i mano automobilius... :angry: :angry: :angry:

Tad paties issakyti teiginiai - toli grazu iki tiesos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vat šitoj vietoj kolega klysti, paprastas pavyzdys iš asmeninės patirties: servize dirželio pakeitimas 1000 Lt(motyvavo kad du dirželiai ir daug darbo, duoda garantiją, nors ką ten gali garantuoti taip ir nesupratau), to pačio motoro "garažiukyje" galvos nukėlimas-uždėjimas 700 Lt, apie kokias sanaudas ir savikainą galima kalbėti jei papraščiausio padorumo nerasta. ir dar po servizinio dirželio keitimo važiuoji į "garažiuką" reguliuoti siurblių, degimo kampų ir panašiai, nes būna nepataikę...

todel, kad servisas turi atitikti EU. reikalavimus,(kiek kainuoja jo irengimas), panaudotas atliekas rinkti ir priduoti sertifikuotai supirktuvei, turi moketi mokescius valstybei ir dar daug visokiu navarotu.

Garaziukas - geriausiu atveju turi patenta uz 400lt/men. Daugiau nieko, sildosi atrabotke, atliekas i konteineri. Darbas turejo kainuoti ne 700lt., o 200lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai pritariu Klaustukui. visi juk varom masinas ne i autorizuotus servisus pas oficialius atstovus, o i "garaziukus". is dalies tai yra del to kad musu automobiliams reikia specifiniu igudziu ir patirties kaip kokie agregatai laikosi bekelei zinojimo. taciau kai kalbam apie kasdienias lengvasias auto, pripazinkit kad retas kuris is musu veza pas atstova, kad jam su sertifikuota oficialia iranga keistu naujas originalias sertifikuotas detales. visi vaziuojam ten kur pigiau. nesakau kad servisas turi tuo naudotis ("norejai pigiau - gavai"), bet reikia buti ir tam atitinkamai pasiruosus.

 

pamenu kai buvau Hurgadoj, emem ekskursija is vietinio "verslininko", i Luksora. be abejo uz tai ka siule turistines agenturos gidas, kaina buvo dvigubai mazesne. kai susirinkom vaziuot, paaiskejo kad vaziuosim, vos ne vietinio marsruto "ikarusu", su vistom ir asilais kartu, vidury dykumos islaipino su automatais, persodino i kita autobusa :D visoj kelionej buvo dar kruva smulkiu nesusipratimu. bet dabar aisku yra ka atsimint. grupej buvom mes su zmona lietuviai, viena vokiete, keli anglai ir dar kokie 5 rusai. tai vat tie rusai pastoviai buvo nepatenkinti del visko ir pastoviai pikti, keikesi ir panasiai. viskas jiems netiko. tokiems norisi pasakyt - mokekit dvigubai didesne kaina, busit autobusu su kondiske pristatyti ir vieta ir atgal, ipucinti ispopinti ir panasiai.

 

tai vat ka noriu pasakyt, negrazu kai servisai apipisineja, ar kazka padaro nekokybiskai, bet tuo atveju arba pats ziuri kas ir kaip, arba duoti autorizuotam servisui kuris viska padarys (arba tiketina kad padarys) kaip reikia, bet uz tai sumokesit "pa polnoj"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su servisais bendrauju nuo 2000m. ir kuo toliau tuo daugiau(ne del kokybes, o del auto kiekio), neturejau nei vieno neissprendziamo konflikto, problemu buvo, bet viskas pasibaigdavo taikiai. Teko pakeisti keleta servisu, gavau saskaita, kurioje irasytos detales ir darbai, bet patikrinus, jie nebuvo atlikti.

Pilnai suprantu klaustuka, ka jis norejo pasakyti, "perekupai-turginiai", nemegstu ir as ju, labai nagli pilieciai, derisi del kiekvieno cento ir taikosi, kaip uzdirbti apgaunant, pasinaudojant. Kas antras pirkejas keikia juos nusipirkes auto is turgaus. Atsukineta, lipdyta, nedadaryta ir t.t.

Reikia zinoti, pas ka remontuoti vaziuokle, pas ka varikli, pas ka tiltus-dezes, pas ka elektrine dali, kam dazymui priduoti. Jei jus naudojates tokiais auksarankiais, kurie daro viska, taip ir gaunasi kaip reklamoje - kas gali daug, tas negali nieko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Serviso fasado ir įrangos atitikimas Jevropos Sąjungos normoms ir direktyvoms dar negarantuoja, kad ir darbų kokipė bus jevropietiška B)

Vienas hidraulikos meistras, pas kurį važiuoju, dirba būtent nuosavam garažėly, ir šildosi atrabotke, ir aplinka ne kokia tai blizganti...O dar, bendrauja labai savotiškai, ne kiekvienas tai supranta :P Bet kažkodėl gera pusė citroenščikų važiuoja būtent pas jį-kodėl?..Paprasčiausiai, darbų kaina atitinka kokybę, papildomų-primestų paslaugų niekada nepasitaiko, jo žmonės darbą irgi išmano.Bent jau man niekada neteko nusivilti.

O čia, kaip kolega sako, kad "džipas yra betkokiu atveju "prabangiai" nesvarbu dėl kokių priežaščių......."-nežinau, nelabai norėčiau sutikti.Kas liečia mechaninę dalį-iš dalies taip, agregatai didesni, sunkesni, su jais sunkiau dirbti/juos keisti, bet tan yra atitinkama įranga, rankom variklio nei dėžės niekas nekilnoja, visgi XXI amžius jau...O diagnostika/elektrika/elektronika-ar ji kuo nors mandresnė, nei, pvz., kokio aukštesnės klasės sedano? Čia įžvelgiu seną servismenų nuostatą-jei bičas turi bapkių ir įkirto neblogą džipą, tai ir remontui bapkių turės, nesvarbu, kiek tai kainuotų...O dar jei nelabai ką mašinose supranta-toks klientas tiesiog dovana servisui :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar kartą, kalba ne apie "servisą ar garažiuką" o apie chaltūrą... ir p. Klaustuko požiūris į klientus verčia susimastyti...

 

Klausimas Klaustukui - KODĖL imiesi tokių varguolių klientų ? Pasakai kainą ir viskas - arba remontuojasi arba ieško kas pigiai daro ir chaltūrina... arba moka brangiai TAU už licencijas, naujausią įrangą, tepalų utilizavimą, už reklamą ir gražius kombinezonus...

Čia irgi tinka Justo istorija - kodėl investuoji į "pigų-varguolį" klientą ir paskui piktiniesi visais aplinkui klientais, ypač tais kurie su džipu važinėja "prabangiai" už paskutinius grašius... o kas kuom ir kodėl važinėja neturėtų rūpėti servisistui...

 

na bet jei pats autorius pasirašo: "vairuoju džipą tik todėl kad pagainiot gatvėse naglus golfus ir bemvus bei visą laik prisiparkuot prie namų ten kur kiti neužlipa todėl ten laisva būna :)))))))))) " .... o kitas gali pamanyti, kad taip ir yra... biggrin.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.