Pereiti prie turinio

Spyruoklės nuo GR61 i GR Y60


Rekomenduojami pranešimai

Na pasikelia ok. Nuo 5 storesnes. Forume kazkur skaiciau, kad nuo Y61 storesnes. Bet taip gavos, kad buvo ant neardyto dar Gr ir paemiau. Bet nereik nieko kist po jom. nes dabar laisvai tilptu 35 ratai. O man ju nereik. Kadangi as dar pakisau gumas po 5 comus prieky. Tai susikele perdaug. Iskart stabilumas nekoks. Tad teks gumas isymt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas. Tai sitos nuo Y 61 5-kiadurio ko gero dar geriau nei geltonosios, pas mane tokios, bet kai sudejau padangas 265/75 R 16 (Simex protektorium), tai darant posuki siekia sparnu priekinius purvasaugius. Gal reiktu ir man ieskotis? :rolleyes: O ka su amortizatoriais darei, jie juk gavosi per trumpi? :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na snd susidejau ir prieki. Bet peraukstai. nes po spyruoklem pakisau gumas. teks isimt.O siaip nuo 5 durio sudejus i 3 duri ok gaunas. Kainavo 4 rios spyruokles 300 lt

 

Įdomu kokias gumas dėjai. Tos kur turguose po 10 lt barankos ar kokias kitas? Jei kitas, kokias?

 

P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

"turetu pasikelt nes ilgojo jos storesnes " - o ta jūsų atveju pakėlimą išgaunat dėka kietesnės spyruoklės ? o kaip su važiavimo komfortu ir saugumu ? nes pakėlimui naudojamos stipresnės spyruoklės, o papildomam nuolatiniam svoriui (gervės, bamperiai, kanistrai, bagažas...) ir storesnės-kietesnės...

pasiūlymas - pabandyti pravažiuoti su normaliom spyruoklėm, su tokiom storesnėmis, su tuninginėmis ilgesnėmis ir stipresnėmis ...

smalsu kokie pojūčiai ir kaip mašinos stabilumas, valdymas ant žvyrkelio ar duobėtame kelyje, ant asfalto posūkiuose.. būtų naudinga informacija renkantiems "pakėlimo" būdus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"turetu pasikelt nes ilgojo jos storesnes " - o ta jūsų atveju pakėlimą išgaunat dėka kietesnės spyruoklės ? o kaip su važiavimo komfortu ir saugumu ? nes pakėlimui naudojamos stipresnės spyruoklės, o papildomam nuolatiniam svoriui (gervės, bamperiai, kanistrai, bagažas...) ir storesnės-kietesnės...

pasiūlymas - pabandyti pravažiuoti su normaliom spyruoklėm, su tokiom storesnėmis, su tuninginėmis ilgesnėmis ir stipresnėmis ...

smalsu kokie pojūčiai ir kaip mašinos stabilumas, valdymas ant žvyrkelio ar duobėtame kelyje, ant asfalto posūkiuose.. būtų naudinga informacija renkantiems "pakėlimo" būdus...

 

 

Pasiūlymas gal ir nieko, bet realiai kad viską išbandyt, tai puse metų reikia skirt spyruoklių kaitaliojimui rolleyes.gif Gerai būtų, kad kiekvienas parašytų savo pastebėjimus temoj, nes yra čia kėlusių įvairiais būdais, tada surinkus visą informaciją vienoj vietoj laisvai galėtų žmonės rinktis kėlimo būdą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad spiruokles isimem ir sudejom dirbant ant kelto dviese su Shariu uztrukom gal dvi val :unsure: ,nereikia puse metu :girtas:

:D manau kad turejo omeny ka meris snekejo,kad jai visus varijantus vienam isbandyt tai uztruks,o cia kurie pasikele vistiek skirtyngais budais ir vazineja visokiom dangom ,tai ir idomu kas kokiais varijantais pasikele ir vazineja,ir galiausiai paciam priimt sprendima del kelimo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

:D manau kad turejo omeny ka meris snekejo,kad jai visus varijantus vienam isbandyt tai uztruks,o cia kurie pasikele vistiek skirtyngais budais ir vazineja visokiom dangom ,tai ir idomu kas kokiais varijantais pasikele ir vazineja,ir galiausiai paciam priimt sprendima del kelimo

 

 

 

Teisingai mane supratai bratka. Taigi laukiam pasiūlymų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...

Sveiki nekuriant temos, apie sprandzinas nuo Y61penkedurio deti i y60 triduri, nusipirkau GR , ir mastau deti 33 ratus ir ar verta kelti. Kaip su kietesnemis spyruoklemis vaziavimas , gal jau kas susidejes turi??

pas mane nuo ilgo y61 idetos i trumpa y60. pasikele apie 8cm,33 ratai kaip tik.vaziavimas liko toks kaip buvo,nei sukietejo nei paminkstejo.dar nuo ratu plocio priklauso,jei isnesimas platus tai per duobes gali liesti arkas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"turetu pasikelt nes ilgojo jos storesnes " - o ta jūsų atveju pakėlimą išgaunat dėka kietesnės spyruoklės ? o kaip su važiavimo komfortu ir saugumu ? nes pakėlimui naudojamos stipresnės spyruoklės, o papildomam nuolatiniam svoriui (gervės, bamperiai, kanistrai, bagažas...) ir storesnės-kietesnės...

pasiūlymas - pabandyti pravažiuoti su normaliom spyruoklėm, su tokiom storesnėmis, su tuninginėmis ilgesnėmis ir stipresnėmis ...

smalsu kokie pojūčiai ir kaip mašinos stabilumas, valdymas ant žvyrkelio ar duobėtame kelyje, ant asfalto posūkiuose.. būtų naudinga informacija renkantiems "pakėlimo" būdus...

nemanau kad kazkuom labai turetu skirtis. tiuningines realiai turi uzduoti islaikyti masina taip pat stabiliakiskai en pvz +5cm auksciau nei gamyklines. Sudejus spyruokles nuo 5durio i 3duri is esmes darai ta pati- sudedi didesnem apkrovom pritaikytas spyruokles mazesniam svoriui, ko pasekoje kebulas siek tiek pakyla ir taip pat stabiliakiskai stovi.

Pvz as asmeniskai labai didelio skirtumo nepajutau tiek su fabrikinem susedusiom, tiek su lowells spyruoklem. siubavimas ir panasus dalykai labai panasus isliko, tik masina daug auskciau atsistojo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.