Pereiti prie turinio

Vitara 2.0 HDI, problemos su varikliu


Renatas

Rekomenduojami pranešimai

Tiesioginio kontakto neturėtų būti, nebent pramušta tarpinė/galva ir tada išmetamosios dujos gali patekti į tepalą, sudaryti slėgį ir išstumti matuoklę. Jei nėra, nesmirdi - tai gerai.

Užkišk karterio ventiliaciją ir pamatysi yra kontaktas ar ne - pagal tave kuriems galams reikalinga karterio ventiliacija jei ne dujas , prasiskverbusias pro žiedus, iš karterio pašalint. O dujos per žiedus praeina net ir naujam varikliui.

 

P.s. Kai būna pramušta tarpinė po galvą tai kompresija ne į karterį o į aušinimo sistema eina ir kelia lauk vandenį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va čia tai galvaskausmys man su tuo varikliu, jau kantrybė baigiasi :blink: ... Tie "meistreliai" nelabai ką randa, o gal ir nenori rasti?! :angry: Bandau viską surišt į krūvą, dabar problemos tokios - važiuok kiek nori, bet nekyla aušinimo skysčio temperatūros rodyklė, visada rodo beveik nulį (nors pakeista daviklis variklio bloke, pakleistas termostatas, patikrintas skydelis - viskas gerai!!??); nuolat stumia lauk tepalo matuoklę; ir paskutinis neaiškumas kaip ten su ta aušinimo sistema, ar ten nuolat turi būti kažkiek oro ar visiškas vakuumas??! Nes po kiekvieno važiavimo susidaro gan didokas slėgis aušinimo sistemoj, pro nuorinimo varžtą prie termostato kaskart išeina kažkiek oro, ir viršutinė šlanga einanti nuo termostato iki radiatoriaus viršutinės dalies būna beveik tuščia (varikliui atvėsus, maigant šlangą ten skysčio buvimo beveik nesijaučia)? Plius tas variklio garsas, atrodo kad važinėčiau su skylėta išmetimo sistema, nors taip nėra!!?? Šeip variklis kuriasi gerai, trauka taip pat nebloga....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors tiesa pasakius didžiausia problema tame, kad nežinau GERO variklių meistro (ieškau Kaune, Alytui), vietiniai jau nebegelbsti, o apie man žinomas Kauno Dizelvitas ir Dizridas prisiklausiau daug negerų dalykų, kaip sakant kai darbas ten kolektyvinis, nėra jokios atsakomybės, o prioritetas tik užkalt kuo didesnius pinigus, tokia ir serviso reputacija! Taip kad ten atiduoti savo Suzuki tikrai nesiryžtu, o pačiam tvarkyti žinių ir patirties stinga!? :( Žodžiu tūpikas :angry: ... Keičiau Hyundajų į Suzukį dėl ekonomijos ir patikimumo, o gavosi atvirkščiai, vienos išlaidos ir problemos...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors tiesa pasakius didžiausia problema tame, kad nežinau GERO variklių meistro (ieškau Kaune, Alytui), vietiniai jau nebegelbsti, o apie man žinomas Kauno Dizelvitas ir Dizridas prisiklausiau daug negerų dalykų, kaip sakant kai darbas ten kolektyvinis, nėra jokios atsakomybės, o prioritetas tik užkalt kuo didesnius pinigus, tokia ir serviso reputacija! Taip kad ten atiduoti savo Suzuki tikrai nesiryžtu, o pačiam tvarkyti žinių ir patirties stinga!? :( Žodžiu tūpikas :angry: ... Keičiau Hyundajų į Suzukį dėl ekonomijos ir patikimumo, o gavosi atvirkščiai, vienos išlaidos ir problemos...

galva trukus arba tarpine pradegus slegis sistemoj turi kazkoks but bet slangos turi buti pilnos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl matuoklės iškėlimo tai išsivalyk karterio ventiliaciją - tradicinė pežo motorų liga n metų visus kankinanti.

Slėgis aušinimo sistemoj turi būt, kažkur iki 1 baro - tiksliai nepamenu.

Vienas iš trūkusios galvos požymių tai esant karštam varikliui ir dirbant ant laisvų sukių nustoja šildyt pečiukas.

Kad temperatūros nerodo tai ar tikrinot laidus (paprasčiausiai trumpint daviklio fiškę ir prietaisas skyde turi parodyt max temperatūrą), ar daviklis stovi toks koks priklauso ar toks kuris įsisuka (daviklis skirtas pežui nebendrauja su suzukio prietaisų skydu). Jei pečiukas šildo normaliai, šlangos karštos tai įtariu kad gali būt kaip tyčia šis varijantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas liečia temperatūros daviklį, laidus užtrumpinus rodyklė kyla iki maksimumo, bet keista tai, kad pakeitus daviklį ir termostatą rodyklės elgsena visiškai nepasikeitė, viskas lygiai taip pat kaip ir buvo - pakyla kokius 2-3mm ir stop.. Diagnostikoj rodė kad daviklis blogas, bet įtariu klydo, išsiėmus termostatą pasimatė kad su juo problemos, nuslydus jo tarpinė ir jis niekad iki galo neužsidarydavo, pakeičiau tikrai ne pačiu pigiausiu, bet situacija visiškai nepakito????? Naujas daviklis buvo parinkinėjamas ne pagal automobilį o pačio daviklio numerį (kodą), todėl abejoju kad jis gali netikti, kaip bebutų, situacija vistiek kažkiek skirtusį nuo pirminės, o dabar viens prie vieno, nors pradžioje tikrai buvo problemos su termostatu... Gal čia kaltas oras aušinimo sistemoje, tik nesuprantu kaip, jei dabar slėgis neleidžia atsidaryti termostatui tai rodyklė kaip tik turėtų kilti aukštyn?? O ir pečiukas veikia normaliai.. Kažkokios anomalijos :angry:

Žiemos pradžioje, kai parsivariau vitarą su tepalo matuokle jokių problemų nebuvo, su ja daug tikrai nevažinėjau, nesitiki kad beveik nevažinėjant imtų ir užsikišų karterio ventiliacija??.. Ir kažkaip pernelyg baltas dūmas eina iš duslintuvo.. Be to tas triukšmingas variklis, lyg važinėčiau kiauru duslintuvu... Spėju kad viskas susiveda į galvą arba tarpinę?! :( Greičiausiai dėl trūkusios tarpinės nuėmę galvą turginiai kažko nedadarė, gal galvos nešlifavo, gal netikrino dėl trūkių, nei kiek neabejoju kad tarpinę dėjo pačią pigiausią kokią tik buvo įmanoma rasti, o gal net sudėjo tą pačią?!.. :angry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Žiemos pradžioje, kai parsivariau vitarą su tepalo matuokle jokių problemų nebuvo, su ja daug tikrai nevažinėjau, nesitiki kad beveik nevažinėjant imtų ir užsikišų karterio ventiliacija??..

Karterio ventiliacija paprastai ir užsikiša nuo tokių "beveik nevažinėjimų"...Tiksliau, žiemą susikaupia kondensatas ir ta sistema paprasčiausiai užšąla.Nežinau, kaip yra būtent su tavo varikliu, bet pats turėjau tokį atsitikimą su Fiatu(pirkau žiemą, mašina nuo rudens stovėjusi buvo).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo-majo - kiek kartų reiks aiškint kad daviklis parinkinėjamas ne pagal tai koks įsuktas o pagal mašiną . Jei tas pats variklis stovi kelių gamintojų mašinuose tai skiriasi ir davikliai ba daviklis yra koplektuojamas su skydeliu o ne su varikliu. Tamstos žiniai NP GRo ir ispano tam pačiam varikliui temperatūriniai davikliai skiriasi kai ir skiriasi ISUZU 2,8 ; 3,0 ; 3,1 variklių priklausomai nuo to kokioj mašinoj tas variklis įkištas. Tai kad atrinkinėt pagal tai koks buvo įsuktas, ypač kai kyla abejonių ar toks koks reikia įsuktas, yra didelė klaida. Beje, diagnostika nerodo skydelio daviklio tik ECM daviklį, o jei parodė kad anas neveikia tai labai abejoju kad klydo.

 

Jei būtų problemos su galvos tarpine tai pirmiausiai nustoja šildęs pečiukas o po to iškeliamas vanduo, antifryzas iš aušinimo sistemos. Jei viso to nėra tai gal tarpinė čia ne prie ko o greičiau šildamas variklis varo lauk kondensatą iš išmetimo sistemos. Jei jau nori įsitikint ar tikrai per kaminą eina antifryzas tai kai pradės garuot prikišk ranką prie išmetimo vamzdžio, palauk pakol pasidengs rasa ir palažyk - jei ten antifryzas tai ranka bus saldi.

 

Triukšmingas darbas gali būt kad išpjovė katalizatorių ir paliko tuščia pūslę - tada atsiranda skardus garsas. Dar gali triukšmaut ir vožtuvai dėl per didelių tarpų, gali būt kad praleidinėja tarpinė tarp galvos ir išmetimo kolektoriaus. Tarp kitko garsiai variklis dirba ir kai nusmigęs ECM temperatūros daviklis, ypač kai anas rodo kad variklis yra šaltas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors tiesa pasakius didžiausia problema tame, kad nežinau GERO variklių meistro (ieškau Kaune, Alytui),

O tai kame bedos, kodel negali su Klevu tesiogiai susisiekt?

Sutaisys ir vaziuosi toliau. Dabar toks jausmas paskaicius tema, kad jisai jau tau taiso varikli nuotoliniu budu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, matau kad man variklį baigia suremontuot gerais patarimais, užtai dėkingas! :) Kiek čia sužinojau, meistreliai pas kuriuos mėginau ieškot šaknų nė pusės to napasakė! Matau kad aš pats čia jau nieko nepadarysiu, teks kažkur kreiptis, tik nerandu gerų specų, tais ale meistreliais aš jau sotus, pakankamai jie man pridirbę :angry: ...

Esu naujokas šiame reikale, todėl kiekvieno asmeniškai nepažystu, ir nežinau kad žmogus užsiima automobilių remontu?? Ar tikrai taip yra?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Geriau jau ir neklausk....

Atidaviau Ramūnui, žmogus savo reikalą tikrai išmano.. Bet darbelio prie to nelaimingo variklio buvo daug, smulkmenų nevardinsiu, žodžiu teko ardyt visą variklį, naujai gilziuot (gerokai buvo padilęs) ir t.t.

Gal pigiau butų buvę kita variklį pirkt?.. bet iš kur gali žinot ar vėl tokio pačio nenupirksi?? Taip kad šiuo metu perrinktas ir kol kas dirba be problemų.

Tik vienintelis nepatogumas liko, "siaubingi" variklio garseliai salone! Butų įdomu sužinot iš kitų Vitarų savininkų, ar jų visų tokia PRASTA garso izoliacija?! Manau kad tai liečia tik dyzelinius variantus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Читал с переводчиком, поэтому не многое понял...

Машина у меня такая же, тоже разные проблемы выскакивают, решаю с переменным успехом, последняя проблема это коробка передач, остальное победил более менее.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.