Pereiti prie turinio

koki varikli rinktis


gince

Rekomenduojami pranešimai

kad, šiuo laikotarpiu ir modeliai keitėsi, ir ne tik išoriškai.... senasis gal ekonomiškesnis buvo, (99-> ? ) naujesnis td5 galingesnis ir ne toks ekonomiškas. laukiu išsamių komentarų, pačiam įdomu, prieš pirkdamas patruli galvojau apie discover'į 2. kažkodėl nemažai patarė disco2 imti dyzelį automatą

 

iki,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei geras td5 , tai kuriasi prie -20 iš vieno variklio apsukimo, bet kas liečia variklio

patikimumą, tai šlamštas visiškas! Lygioje vietoje gali sustoti ir tik spėliosi kokia bėda

ištiko , ar numirė žemo slėgio siurblys , ar purkštukai prarado kalbos dovaną su kompu ar dar

galai žino kas nutiko. Asmeniškai turiu 2002 td5 automatą. Kolkas variklis didesnių problemų

neiškėlė , standartiniai gedimai- siurblys bake, kompo nedarbas ir panašūs gedimai. Automatas

išvis kažkokia keturių bėgių pornografija. Svarstau mesti lauk ir dėti mechankę, nes kuro sanaudos

mieste 13litrų.Kiek žinau su mechaninę dėže valgo 11litrų.

I Discovery 2,5tdi su 300 varikliu nuo 95 metų geresnis aparatas. Aišku konfortas jame prastenis,

bet kuro sanaudos mieste iki 10 litrų , o ir variklis teisngas. Tiesioginis įpurškimas su mechaniniu

siurbliu. Pagrindinė šio modelio bėda - KOROZIJA.

Rinktis tau...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...
  • 3 metų...

Parašysiu dabar visai ne į temą, bet...

 

Mane biesina, kai žmonės Wikipediją pateikia, kaip šaltinį. Nu ar jūs suprantat, kad tai viešai prieinamas reikalas ir bet kas jį gali redaguoti.

 

Va aš netingėdamas dabar galiu nueit ir parašyti, kad Lietuvoje monarchija ir nuo 1981m. Lietuvos karalius ir absoliutus valdovas yra Kykas.

Tai ką eisit man paminklų statyti ar ką?

 

Wikipedijoj gali būti parašyta teisingai, bet gali būti ir neteisingai, tai reikia suprasti ir ja naudotis atitinkamai.

Aš nesakau, kad wikipedija blogai (man rodos, kad net labai gerai), tačiau į ten randamą informaciją dera žiūrėti kritiškai ir ją patikrinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kykas, Toju pateikta nuoroda kalba apie TD5 varili kuris dedamas i Land Rover Discovery II, ir tas variklis is tikruju yra Land Rover. GKGiedrius klausia apie P38 (Land Rover Range Rover) varikli, kuris yra BMW. Tad Wikipedia sikart nemeluoja, tesiog Toju idejo neteisinga nuoroda.

 

Bet tu teisus - wikipedijoje buna visko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nori ilgai važiuoti - imi 300tdi. Autostradoj važiuosi pirma eile.

Nori greičiau važiuoti ir mėgsti daug keiktis - imi td5.

Šitie yra LR varikliai ir dėjosi į Discovery, Defender.

 

Nenori važiuoti - imi RR su BMW dyzeliu. Šitas buvo dedamas tik į RR.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi motorai geri kol neuzpjauti, BMW 2,5 TDS galvos raitosi del vandens pompos plasmasiniu sparnuociu kurios buvo dedamos gamykliskai,,nesunku pasitikrint ir esant reikalui pakeist i metaline,man asmeniskai labiau patiko senasis BMW dyzelis,be jokios elektronikos,pvz.Bertone Fryklimber.Be to ir taupus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.