Mindeee Sukurta Birželio 6, 2011 Dalintis Sukurta Birželio 6, 2011 sveiki klausimelis kaip tikrinamas interkuleris ir turbina gal kas zino kur kreiptis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 6, 2011 Jungi manometrą prie įsiurbimo kolektoriaus ir važiuoji - prietaisiukas parodo kiek pučia turba o tada jau gali spręst kur šuo pakastas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeee Atrašyta Birželio 7, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 7, 2011 tai va reikia tai tureti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 7, 2011 Šiaip yra ir kas jį turi, nors ir kainavo anas žyyymiai daugiau nei dėžė alaus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeee Atrašyta Birželio 8, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 8, 2011 tada as renkuosi deze alaus per toki karsti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ALIUKAS1981 Atrašyta Birželio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2011 nuo turbinos iki isiurbimo kolektoriaus eina slanga, uzvedi motara ir suspaudi ta slanga kasnors paspaudzia gaza ir jeigu jauciasi slangoj atsirandanti jega vadinasi veikia ta turbo, pigiausias patikrinimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 26, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2011 Galima ir taip ale monometras patikimiau, o ir info daugiau iš jo gauni nei iš delno Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Birželio 30, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 30, 2011 na uz deze alaus pigiau dar yra nuvazioti i turbo servisa ir uz 10 lt patikrins ta turbina. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
TALEX Atrašyta Birželio 30, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 30, 2011 ir Turboservisas atsakys, kad reikalingas pilnas turbinos restauravimas = 960lt. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Liepos 1, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 1, 2011 ir Turboservisas atsakys, kad reikalingas pilnas turbinos restauravimas = 960lt.Nebutinai taip pasakys,bent jau turboservisas fabijoniskese.Pas mane su laiku pastebejau krito trauka,pradejo saliaros daugiau valgyt,nuvaziavau i turboserviza kur uz 10lt.pamatavo kiek pucia turbina ir pasake,kad turbina gera.Pakeiciau purkstukus,bet niekas nepasikeite.Vel nuvaziavau i turboserviza,sakau ko gero blogai pamatavot.Tada jie jau uz dyka dar karta pamatavo ir pasake,gera tavo turbina,beda kitur.O pasirodo vieno dyzelservizo balvonai nesugebejo normaliai sureguliuot nauju purkstuku.Pereguliavus purkstukus,bedosbaigesi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Liepos 1, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 1, 2011 Jo, ir man turboserviso balvonai turbos slegi pamatave diagnozavo turbos mirti. Pasiulymas - restauruoti arba nauja pirkti. Nuvaziavau pas protinga meistra ir tas nustate, kad ne turba mirusi, o ismetimo vamzdis uzsikimses katalizatoriaus skeveldrom. Iskrate siuksles ir turba pusti net pasisvilpdama pradejo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Liepos 2, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 2, 2011 tai nereikia but balvonu, juk turboservisas prie tavo akiu matuoja, ikisa vamzdeli i turbinos vamzdi ir su matuokliu pravaziuoji gatve, juk pats matai, jei pakilo iki 1 atm, viskas zjb, jei ne, remontas, kas cia ka gali apgauti, tik zioplys gali issidurti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Liepos 2, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 2, 2011 tai nereikia but balvonu, juk turboservisas prie tavo akiu matuoja, ikisa vamzdeli i turbinos vamzdi ir su matuokliu pravaziuoji gatve, juk pats matai, jei pakilo iki 1 atm, viskas zjb, jei ne, remontas, kas cia ka gali apgauti, tik zioplys gali issidurtiŽaviuosi žmonėmis kurie viską žino ir nėra balvonai Šiaip tai turbina gali nekelt slėgio dėl daugelio priežasčių , tam skaičiui ir dėl užsikišusio oro padavimo kanalo nuo netyčia įtraukto skuduro ar kitokios vaikiškos priežasties kaip kad nušokus vožtuvo traukutė, sugniuždytas išmetimo vamzdis - žinovai dažniausiai išardo variklį P.s. O temos autoriui, kiek supratau, tai nelabai ir reikėjo sužinot tos savo turbinos slėgį Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shelsmas Atrašyta Rugsėjo 4, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 4, 2011 Jo, ir man turboserviso balvonai turbos slegi pamatave diagnozavo turbos mirti. Pasiulymas - restauruoti arba nauja pirkti. Nuvaziavau pas protinga meistra ir tas nustate, kad ne turba mirusi, o ismetimo vamzdis uzsikimses katalizatoriaus skeveldrom. Iskrate siuksles ir turba pusti net pasisvilpdama pradejo.o gal gali ir mane pas ta protinga zmogu nukreipti ? pas mane l200 2.5 tdi, ir kazkaip mazoka traukos ir turba nesigirdi kad suktusi normaliai, pagazavus shlanga ish turbo i interkuleri gali nesunkiai pirshtais suspausti, butu gerai, kad pasiziuretu kas ishmano. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Rugsėjo 5, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 5, 2011 Pabandyk isvalyt filtriuka kuris stovi kuro siurbly. Man jis buvo uzsineses tai variklis net apsuku nepirimdavo. Mano nuoroda Atsuki sita varzta po juo turi buti spiruokle, ja isemi, ir ten giliau turi stoveti gelezinis sieteles/filtriukas. Galima bandyt isismti su laidu, nuskutus viena gala kisti ir tiketis, kad ploni laideliai uzstriks filto skilutese ir iseis iskelt. Man beveik buvo pavyke tai padaryt, bet jis ikrito vel atgal ir uzsiskypavo, tada neliko nieko kito, kaip grubiai ji islupt ir ismest lauk. Vietoj to idejau bendzinini filttriuka tarp originalaus filtro ir kuro siurblio. Po sios operacijos masinele zenkliai atsigavo. Tiesiog net turbina pradejo svilpt, pries tai nesvilpe, nes variklis normaliai apsuku neissukdavo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Rugsėjo 6, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 6, 2011 otai neimanoma su magnetiniu srypeliu prieiti, magnetiniu atsuktucvu, ar pinceta lengvai praplesti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Bandyk. Ruskeliai rekomendavo laida. Bet kaip ten bebutu as jo atgal nedeciau - bloga ten jam vieta, neteisingai suprojektuotas daigtas. Kaip ir sakiau vietoj jo tarp siurblio ir pagrindinio filtro geriau pastatyti bendzinini popierini kuro filtriuka. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 o tai reikia aplamai ten filtro? neuztenka pagrindinio? nuo ko tada jis apsaugo (siurblyje) ir ka pagrindinis pakankamai neisvalo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 apsaugo nuo visokiu atplaisu atsissluoksniavusiu nuo slangos vidaus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Va kaip, na aisku, dekui, gal ir man reikes patikrinti profilaktiskai, nors trauka yra, bet ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Ruskeliai porino, o ir as 100% patvirtinu, kad jeigu nesi jo vales gyvenime, skirtuma tikrai pajusi. As pajutau, ir ne bet koki o ZVERISKA. Pries tai variklis imdavo tik ~3500-4000 apsuku, o dabar is klausos (tacho neveikia) 5k maziausiai, tiesiog atrodo, kad ne dyzelis o benzinas gazuoja. Zinoma yra tikimybe, kad isardes siurbli sio filtriuko gali ir nerasti, tada zinosi, kad pries tai buves seimininkas jau bus nagus ten kises. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 7, 2011 Na suabejociau tavo klausa arba technikos ilgaamziskumu, nes prie 5k ilgai netrauksi bet kuriuo atveju suprantu kad reikia patikrinti ta filtriuka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Rugsėjo 8, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 8, 2011 Ar as sakau, kad dabar ir reikia kriokint ta varikli pastoviai ant 5k rpm? As tik sakau, kad maniskio HG variklio darbas pasikeite ir dabar skirias, kaip diena ir naktis. O kai pirkau masiniuka, tai tacho veike ir jis daugiau 3,5k rpm nepakildavo, matyt dyzelio srauto neuztekdavo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Rugsėjo 8, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 8, 2011 o filtriuka pati didziausia statei ar uztenka mazesnio, gal verta naujas slangas sudeti ir nereikes filtriuko, jei joms jau 15-20 metu, deti skaidrias tai nuo ju nebus jokiu atplaisu nei siuksliu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Rugsėjo 8, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 8, 2011 Išsukau varžtą saviškiui MP2, nėra nei spyruoklės nei filtriuko Nepavyko reiškias galios pridėti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar