Pereiti prie turinio

del variklio galios


Mindeee

Rekomenduojami pranešimai

  • po 3 savaičių...

ir Turboservisas atsakys, kad reikalingas pilnas turbinos restauravimas = 960lt.

Nebutinai taip pasakys,bent jau turboservisas fabijoniskese.Pas mane su laiku pastebejau krito trauka,pradejo saliaros daugiau valgyt,

nuvaziavau i turboserviza kur uz 10lt.pamatavo kiek pucia turbina ir pasake,kad turbina gera.Pakeiciau purkstukus,bet niekas nepasikeite.

Vel nuvaziavau i turboserviza,sakau ko gero blogai pamatavot.Tada jie jau uz dyka dar karta pamatavo ir pasake,gera tavo turbina,

beda kitur.O pasirodo vieno dyzelservizo balvonai nesugebejo normaliai sureguliuot nauju purkstuku.Pereguliavus purkstukus,bedos

baigesi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo, ir man turboserviso balvonai turbos slegi pamatave diagnozavo turbos mirti. Pasiulymas - restauruoti arba nauja pirkti. Nuvaziavau pas protinga meistra ir tas nustate, kad ne turba mirusi, o ismetimo vamzdis uzsikimses katalizatoriaus skeveldrom. Iskrate siuksles ir turba pusti net pasisvilpdama pradejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai nereikia but balvonu, juk turboservisas prie tavo akiu matuoja, ikisa vamzdeli i turbinos vamzdi ir su matuokliu pravaziuoji gatve, juk pats matai, jei pakilo iki 1 atm, viskas zjb, jei ne, remontas, kas cia ka gali apgauti, tik zioplys gali issidurti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai nereikia but balvonu, juk turboservisas prie tavo akiu matuoja, ikisa vamzdeli i turbinos vamzdi ir su matuokliu pravaziuoji gatve, juk pats matai, jei pakilo iki 1 atm, viskas zjb, jei ne, remontas, kas cia ka gali apgauti, tik zioplys gali issidurti

Žaviuosi žmonėmis kurie viską žino ir nėra balvonai :P

 

Šiaip tai turbina gali nekelt slėgio dėl daugelio priežasčių , tam skaičiui ir dėl užsikišusio oro padavimo kanalo nuo netyčia įtraukto skuduro ar kitokios vaikiškos priežasties kaip kad nušokus vožtuvo traukutė, sugniuždytas išmetimo vamzdis - žinovai dažniausiai išardo variklį :D

 

P.s. O temos autoriui, kiek supratau, tai nelabai ir reikėjo sužinot tos savo turbinos slėgį ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Jo, ir man turboserviso balvonai turbos slegi pamatave diagnozavo turbos mirti. Pasiulymas - restauruoti arba nauja pirkti. Nuvaziavau pas protinga meistra ir tas nustate, kad ne turba mirusi, o ismetimo vamzdis uzsikimses katalizatoriaus skeveldrom. Iskrate siuksles ir turba pusti net pasisvilpdama pradejo.

o gal gali ir mane pas ta protinga zmogu nukreipti ? pas mane l200 2.5 tdi, ir kazkaip mazoka traukos ir turba nesigirdi kad suktusi normaliai, pagazavus shlanga ish turbo i interkuleri gali nesunkiai pirshtais suspausti, butu gerai, kad pasiziuretu kas ishmano.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandyk isvalyt filtriuka kuris stovi kuro siurbly. Man jis buvo uzsineses tai variklis net apsuku nepirimdavo.

Siurblio%252520filtriukas.JPG

Mano nuoroda

 

Atsuki sita varzta po juo turi buti spiruokle, ja isemi, ir ten giliau turi stoveti gelezinis sieteles/filtriukas. Galima bandyt isismti su laidu, nuskutus viena gala kisti ir tiketis, kad ploni laideliai uzstriks filto skilutese ir iseis iskelt. Man beveik buvo pavyke tai padaryt, bet jis ikrito vel atgal ir uzsiskypavo, tada neliko nieko kito, kaip grubiai ji islupt ir ismest lauk. Vietoj to idejau bendzinini filttriuka tarp originalaus filtro ir kuro siurblio.

 

Po sios operacijos masinele zenkliai atsigavo. Tiesiog net turbina pradejo svilpt, pries tai nesvilpe, nes variklis normaliai apsuku neissukdavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandyk. Ruskeliai rekomendavo laida. Bet kaip ten bebutu as jo atgal nedeciau - bloga ten jam vieta, neteisingai suprojektuotas daigtas. Kaip ir sakiau vietoj jo tarp siurblio ir pagrindinio filtro geriau pastatyti bendzinini popierini kuro filtriuka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ruskeliai porino, o ir as 100% patvirtinu, kad jeigu nesi jo vales gyvenime, skirtuma tikrai pajusi. As pajutau, ir ne bet koki o ZVERISKA. Pries tai variklis imdavo tik ~3500-4000 apsuku, o dabar is klausos (tacho neveikia) 5k maziausiai, tiesiog atrodo, kad ne dyzelis o benzinas gazuoja.

 

Zinoma yra tikimybe, kad isardes siurbli sio filtriuko gali ir nerasti, tada zinosi, kad pries tai buves seimininkas jau bus nagus ten kises.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar as sakau, kad dabar ir reikia kriokint ta varikli pastoviai ant 5k rpm? As tik sakau, kad maniskio HG variklio darbas pasikeite ir dabar skirias, kaip diena ir naktis. O kai pirkau masiniuka, tai tacho veike ir jis daugiau 3,5k rpm nepakildavo, matyt dyzelio srauto neuztekdavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.