rytis777 Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 kaip ten bebutu as del to visiskai nesuku pautu. saltas kuriasi vos rakteli pasukus, paskui truputi padsoso duodu ir iskart vaziuoju ramiai neskubedamas. susiles jokio dumelio nemeta. ir taip jau sesti metai. taigi nera reikalo nei ka ardyt, nei lyst ten... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tonis Atrašyta Kovo 26, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2011 chebra del melsvo dumo pradzioj tai tikrai nesukit galvos taip turi but varikliai gi senesnes kartos, bet vat delto purtimosi reiktu ieskot sprendimo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SEMION Atrašyta Kovo 27, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 27, 2011 greiciausiai bus pakaitinimo zvakes,kaip sako tataklevas.zvakiu pasildimo smegenis po uzvedimo supranta kad variklis jau isiles ir nebekaitina.jus pasimatuokit po uzvedimo ant sinos ar ateina itampa.turetu but apie 7 voltus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pelkinis2 Atrašyta Kovo 27, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 27, 2011 sita varikli turbut sukonctravo tas pats inzinierius kuris ir kamazuj varikli sutvere :lol: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
karlesasx Atrašyta Kovo 27, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 27, 2011 purtos del to kad netolygiai dirba manau matorukas:) pastoviai mes melsva duma tada ieskok apdiegu jei tik ant salto tai kiek zinau naturalu. Jei stipriau pagazuoji meta Juoda duma tada good jei Melsva tada visi zinom kad BAD:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 Nu bet mano peze tai tikrai nieks ten nieko nekaitina. Juk 85 metu jis. Abejoju,ar toks proto apsvietimas inzinieriam tada kilo. O vat,kad kuras gali sest-panasiau. Nes ryte pabandziau pompike papumpuot,tai filtras tuscias buvo. Gal negerai galvoju, bet manau,kad uzsikuria is kart todel,kad siurblys pilnas,o po to jau pradeda gaudyt ora. Tik vel,abejones kyla, del to,kodel tada jis taip ilgai sprangsi. Be to,fokusas dar ir tame,kad ir pries kuriant uzpumpavus- TAS PATS ! . Dar pries sia ziema,viens toks dyzelistas aiskino,kad cia jau kaput motorui. Apie uzsikurima ziemos metu,sake,net nesvajot. Na,as atsargiai svajojau. Ir ka,-ogi ta, kad per visa sia ziema kaip laikrodukas kuresi. Siaip,tai nesuku galvos del to,tik kad kieme paskleidziu tirsta ruka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
FonZero Atrašyta Kovo 28, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 Po savaitgalio galvojimu ir eksperimentu paaiskejo toks faktas-Paankstinus ipurskimo(degimo) kampa purtimasi ir dumijima rytais kaip ranka nueme Tai dabar papasakokit man prie ko cia degimo kampas ir kaip jus sakot zvakiu pakaitinimas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 Po savaitgalio galvojimu ir eksperimentu paaiskejo toks faktas-Paankstinus ipurskimo(degimo) kampa purtimasi ir dumijima rytais kaip ranka nueme Tai dabar papasakokit man prie ko cia degimo kampas ir kaip jus sakot zvakiu pakaitinimas? yra siurblyje toks iscentrinis kampo reguliarorius su spyruoklemis sensniuose modeliuose.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 O kaip nuo to pasikeitė (ar nepablogėjo) variklio darbas kitasi režimais? Tai priežastis gal buvo kokios nors sistemos, reguliuojančios įpurškimo momento priklausomybę nuo variklio (arba lauko) temperatūros, gedimas? A. Po savaitgalio galvojimu ir eksperimentu paaiskejo toks faktas-Paankstinus ipurskimo(degimo) kampa purtimasi ir dumijima rytais kaip ranka nueme Tai dabar papasakokit man prie ko cia degimo kampas ir kaip jus sakot zvakiu pakaitinimas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
FonZero Atrašyta Kovo 28, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 Tai kad tam siurblyje tu kitu sistemu nelabai yra Vienintelis pasikeitimas tai kad saltas variklis "kieciau" dirbti pradejo.Ta prasme pagarsejo salto variklio garsas...Kolkas kitu simptomu nepajauciau,nes tik viena diena taip vazineju... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 Po savaitgalio galvojimu ir eksperimentu paaiskejo toks faktas-Paankstinus ipurskimo(degimo) kampa purtimasi ir dumijima rytais kaip ranka nueme Tai dabar papasakokit man prie ko cia degimo kampas ir kaip jus sakot zvakiu pakaitinimas? Nu gi prie to pačio - pats gi sakai kad pagerėjo Taigi įpurškia per vėlai ir kuras nespėja sudegt , o kai neveikia normaliai pakaitinimas tai labai aiškiai matosi O dėl tų sistemų nebuvimo tai dar klausimas , reiks ryt įdėmiau dar kartą siurblį apžiūrėt - nebūtinai tai turi būt trosas, kartais pakanka papildomo vožtuvėlio tam reikalui valdyt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pelkinis2 Atrašyta Kovo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2011 gal as ne y tema, ale pas mane toks reikalas vaziuojant mini gaza kiek nori irnetraukia ir nedumyja ,filtra pakeiciau ,as ten viska ismeciau tuos,, egr,, kazi ar neturetu kuro norma tuomomentu padidet ,slangute viena yra nuo siurblio eina y turbinos vakumuka ,gal ne ten uzdejau pabajikit kas, DEKUJ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
FonZero Atrašyta Kovo 29, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 29, 2011 Na ant siurblio tai nei papildomu trosu (neskaitant gazo ir padsoso) nei jokiu voztuveliu nera (isskyrus pagrindini kuro voztuva).Siurblys gi ten paprastas kaip 3 kapeikos.Visa variklio elektronika tai net 3 davikliai.(Du temperaturiniai ir vienas apsuku) O ta slangute kur i siurbli pasijungia tai slegio korektorius.Padidejus turbos slegiui per ta slangute pasiduoda slegis i siurblio membrana,kuria slegis spausdamas didina kuro padavimo kieki...Na cia taip labai abstrakciai,bet manau suprantamai pasakiau Jei pajungei slangute ne ten kur reikia,tai numynus gaza paprasciausiai nepakanka kuro kiekio geram razgonui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pelkinis2 Atrašyta Kovo 29, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 29, 2011 kol mazas greitis atrodo neblogai ir dumelis bet vidutiniu greiciu vaziuojant uzmynus ne dumina te traukia ,slangutes kaip ir gerai sujungta ,gal kura padidint Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 29, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 29, 2011 Na ant siurblio tai nei papildomu trosu (neskaitant gazo ir padsoso) nei jokiu voztuveliu nera (isskyrus pagrindini kuro voztuva).Siurblys gi ten paprastas kaip 3 kapeikos.Visa variklio elektronika tai net 3 davikliai.(Du temperaturiniai ir vienas apsuku) Na prie tų trijų daviklių preidėk dar tepalo slėgio ir reikos padietės daviklį kuris valdo pakaitinimo žvakių relę Kas liečia ankstinimo mechanizmą tai tas vadinamas padsoso trosas kaip tik į jį ir kabinasi , "užtraukiant" "padsosą" ne tik didinasi apsukos bet ir ankstinasi kampas tuo velenėliu į kurį įkabintos traukutės (velenėlis per vidurį siurblio) - nu išsitraukiau šiandien patrulio 2,8td siurblį ir apžiūrėjau iš visų pusių kad neprisišnekėt To Pelkinis - siurblio valdymo šlangutė jungia įsiurbimo kolektorių ir tą grybą kur ant siurblio galo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
FonZero Atrašyta Balandžio 1, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 1, 2011 Pasitarus su keliais dyzelistais aiskeja toks faktas.Labai didele tikimybe kad strigineja tas daiktas dar kitaip vadinamas ekscentriniu paankstintoju esanciu paciame siurblyje.Jis yra priklausomas nuo variklio sukiu ir kuro slegio.Priklausomai nuo situacijos jis gali ir ankstinti ir velinti degima.Jam pasikirtus rytais jis nepaankstina degimo,is kur ir turime motoro purtimasi ir duminima.Vadinasi savaitgali ardysiu siurbli ir ieskosiu slieku... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 1, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 1, 2011 Jei nesi tokio darbo daręs tai gal geriau nekišk į siurblio vidurius nagų ba gali paskui brangiau kainuot nei kad iš karto specams tą darbą patikėtum - nu netaip ten viskas paprasta kaip atrodo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Balandžio 2, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 2, 2011 Pasitarus su keliais dyzelistais aiskeja toks faktas.Labai didele tikimybe kad strigineja tas daiktas dar kitaip vadinamas ekscentriniu paankstintoju esanciu paciame siurblyje.Jis yra priklausomas nuo variklio sukiu ir kuro slegio.Priklausomai nuo situacijos jis gali ir ankstinti ir velinti degima.Jam pasikirtus rytais jis nepaankstina degimo,is kur ir turime motoro purtimasi ir duminima.Vadinasi savaitgali ardysiu siurbli ir ieskosiu slieku... Isardyt turetu-pavykt -surinkt- ne... kolkas tiesiog paankstink degima.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas469 Atrašyta Birželio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 21, 2011 Tai va ir man nutiko dabar tokia pati beda. Katik pasikeiciau varikli ir te.. i skart rytinis uzkurimas toks pats kaip jus ir kalbate, dumina be galo, purtosi, pasukus patsosa lyk kazkiek pagereja, bet ne zenkliai. Padirbus kelete minuciu nustoja duminti, bet pradejus vaziuoti antru begiu spustelejus pedala link dugno, variklis pridusta - pasipila melyni dumai, tada atleidus gaza keles sekundes palaukus viskas normalizuojasi..Galvojau kad purkstukai- (patikrinau viskas tvarkoje), kompresija puse velnio (31-28) tam tarpe.. taigi draugai patarkite ka dar ieskoti, ar bandyti ankstini dar irgi degima???Ir plius seniau pakaitinimo lempute uzsidegdavo ir iskart uzgesdavo, o dabar uzsidega uzgesta ir pito mirksi kokias 5-10 min.. tai normalu?? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
svajunas001 Atrašyta Birželio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 21, 2011 tavo atveju turetu buti susiknises pakaitinimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Birželio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2011 Tai va ir man nutiko dabar tokia pati beda. Katik pasikeiciau varikli ir te.. i skart rytinis uzkurimas toks pats kaip jus ir kalbate, dumina be galo, purtosi, pasukus patsosa lyk kazkiek pagereja, bet ne zenkliai. Padirbus kelete minuciu nustoja duminti, bet pradejus vaziuoti antru begiu spustelejus pedala link dugno, variklis pridusta - pasipila melyni dumai, tada atleidus gaza keles sekundes palaukus viskas normalizuojasi..Galvojau kad purkstukai- (patikrinau viskas tvarkoje), kompresija puse velnio (31-28) tam tarpe.. taigi draugai patarkite ka dar ieskoti, ar bandyti ankstini dar irgi degima???Ir plius seniau pakaitinimo lempute uzsidegdavo ir iskart uzgesdavo, o dabar uzsidega uzgesta ir pito mirksi kokias 5-10 min.. tai normalu??degima reikia paankstint ir ziuret kazkur kuro sistema gaudo ora Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dzinasss1 Atrašyta Spalio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2011 jei pakurus mirgsi lempute tai patikrink zvakes,o gal sroves negauna zvakes... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Spalio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2011 Tai va ir man nutiko dabar tokia pati beda. Katik pasikeiciau varikli ir te.. i skart rytinis uzkurimas toks pats kaip jus ir kalbate, dumina be galo, purtosi, pasukus patsosa lyk kazkiek pagereja, bet ne zenkliai. Padirbus kelete minuciu nustoja duminti, bet pradejus vaziuoti antru begiu spustelejus pedala link dugno, variklis pridusta - pasipila melyni dumai, tada atleidus gaza keles sekundes palaukus viskas normalizuojasi..Galvojau kad purkstukai- (patikrinau viskas tvarkoje), kompresija puse velnio (31-28) tam tarpe.. taigi draugai patarkite ka dar ieskoti, ar bandyti ankstini dar irgi degima???Ir plius seniau pakaitinimo lempute uzsidegdavo ir iskart uzgesdavo, o dabar uzsidega uzgesta ir pito mirksi kokias 5-10 min.. tai normalu??pabandyk pajungt maitinima is bakelio be kuro filtro paziurek ar variklio darbas pasikeis jeigu taip reik iskot nesandaruno kuro tiekimo sistemoje kadangi pakeitus varikli vel tokios bedos kartojasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
wialnias Atrašyta Spalio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2011 laiku pataret Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Spalio 21, 2011 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2011 laiku pataret nu jo laiku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar