Pereiti prie turinio

GR ir melyni dumai rytais


Rekomenduojami pranešimai

kaip ten bebutu as del to visiskai nesuku pautu. saltas kuriasi vos rakteli pasukus, paskui truputi padsoso duodu ir iskart vaziuoju ramiai neskubedamas. susiles jokio dumelio nemeta. ir taip jau sesti metai. taigi nera reikalo nei ka ardyt, nei lyst ten... rolleyes.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 64
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

greiciausiai bus pakaitinimo zvakes,kaip sako tataklevas.zvakiu pasildimo smegenis po uzvedimo supranta kad variklis jau isiles ir nebekaitina.jus pasimatuokit po uzvedimo ant sinos ar ateina itampa.turetu but apie 7 voltus. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu bet mano peze tai tikrai nieks ten nieko nekaitina. Juk 85 metu jis. Abejoju,ar toks proto apsvietimas inzinieriam tada kilo. O vat,kad kuras gali sest-panasiau. Nes ryte pabandziau pompike papumpuot,tai filtras tuscias buvo. Gal negerai galvoju, bet manau,kad uzsikuria is kart todel,kad siurblys pilnas,o po to jau pradeda gaudyt ora. Tik vel,abejones kyla, del to,kodel tada jis taip ilgai sprangsi. Be to,fokusas dar ir tame,kad ir pries kuriant uzpumpavus- TAS PATS ! :D. Dar pries sia ziema,viens toks dyzelistas aiskino,kad cia jau kaput motorui. Apie uzsikurima ziemos metu,sake,net nesvajot. Na,as atsargiai svajojau. Ir ka,-ogi ta, kad per visa sia ziema kaip laikrodukas kuresi. Siaip,tai nesuku galvos del to,tik kad kieme paskleidziu tirsta ruka :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po savaitgalio galvojimu ir eksperimentu paaiskejo toks faktas-Paankstinus ipurskimo(degimo) kampa purtimasi ir dumijima rytais kaip ranka nueme :rolleyes:

Tai dabar papasakokit man prie ko cia degimo kampas ir kaip jus sakot zvakiu pakaitinimas? :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po savaitgalio galvojimu ir eksperimentu paaiskejo toks faktas-Paankstinus ipurskimo(degimo) kampa purtimasi ir dumijima rytais kaip ranka nueme :rolleyes:

Tai dabar papasakokit man prie ko cia degimo kampas ir kaip jus sakot zvakiu pakaitinimas? :unsure:

 

yra siurblyje toks iscentrinis kampo reguliarorius su spyruoklemis sensniuose modeliuose..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip nuo to pasikeitė (ar nepablogėjo) variklio darbas kitasi režimais? Tai priežastis gal buvo kokios nors sistemos, reguliuojančios įpurškimo momento priklausomybę nuo variklio (arba lauko) temperatūros, gedimas?

 

A.

 

Po savaitgalio galvojimu ir eksperimentu paaiskejo toks faktas-Paankstinus ipurskimo(degimo) kampa purtimasi ir dumijima rytais kaip ranka nueme :rolleyes:

Tai dabar papasakokit man prie ko cia degimo kampas ir kaip jus sakot zvakiu pakaitinimas? :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad tam siurblyje tu kitu sistemu nelabai yra :rolleyes:

Vienintelis pasikeitimas tai kad saltas variklis "kieciau" dirbti pradejo.Ta prasme pagarsejo salto variklio garsas...Kolkas kitu simptomu nepajauciau,nes tik viena diena taip vazineju... :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po savaitgalio galvojimu ir eksperimentu paaiskejo toks faktas-Paankstinus ipurskimo(degimo) kampa purtimasi ir dumijima rytais kaip ranka nueme :rolleyes:

Tai dabar papasakokit man prie ko cia degimo kampas ir kaip jus sakot zvakiu pakaitinimas? :unsure:

Nu gi prie to pačio - pats gi sakai kad pagerėjo :D

Taigi įpurškia per vėlai ir kuras nespėja sudegt , o kai neveikia normaliai pakaitinimas tai labai aiškiai matosi B)

O dėl tų sistemų nebuvimo tai dar klausimas , reiks ryt įdėmiau dar kartą siurblį apžiūrėt - nebūtinai tai turi būt trosas, kartais pakanka papildomo vožtuvėlio tam reikalui valdyt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal as ne y tema, ale pas mane toks reikalas vaziuojant mini gaza kiek nori irnetraukia ir nedumyja ,filtra pakeiciau ,as ten viska ismeciau tuos,, egr,, kazi ar neturetu kuro norma tuomomentu padidet ,slangute viena yra nuo siurblio eina y turbinos vakumuka ,gal ne ten uzdejau :?: pabajikit kas, DEKUJ

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ant siurblio tai nei papildomu trosu (neskaitant gazo ir padsoso) nei jokiu voztuveliu nera (isskyrus pagrindini kuro voztuva).Siurblys gi ten paprastas kaip 3 kapeikos.Visa variklio elektronika tai net 3 davikliai.(Du temperaturiniai ir vienas apsuku) :rolleyes:

O ta slangute kur i siurbli pasijungia tai slegio korektorius.Padidejus turbos slegiui per ta slangute pasiduoda slegis i siurblio membrana,kuria slegis spausdamas didina kuro padavimo kieki...Na cia taip labai abstrakciai,bet manau suprantamai pasakiau B)

Jei pajungei slangute ne ten kur reikia,tai numynus gaza paprasciausiai nepakanka kuro kiekio geram razgonui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ant siurblio tai nei papildomu trosu (neskaitant gazo ir padsoso) nei jokiu voztuveliu nera (isskyrus pagrindini kuro voztuva).Siurblys gi ten paprastas kaip 3 kapeikos.Visa variklio elektronika tai net 3 davikliai.(Du temperaturiniai ir vienas apsuku) :rolleyes:

 

Na prie tų trijų daviklių preidėk dar tepalo slėgio ir reikos padietės daviklį kuris valdo pakaitinimo žvakių relę B)

Kas liečia ankstinimo mechanizmą tai tas vadinamas padsoso trosas kaip tik į jį ir kabinasi , "užtraukiant" "padsosą" ne tik didinasi apsukos bet ir ankstinasi kampas tuo velenėliu į kurį įkabintos traukutės (velenėlis per vidurį siurblio) - nu išsitraukiau šiandien patrulio 2,8td siurblį ir apžiūrėjau iš visų pusių kad neprisišnekėt ;)

 

To Pelkinis - siurblio valdymo šlangutė jungia įsiurbimo kolektorių ir tą grybą kur ant siurblio galo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasitarus su keliais dyzelistais aiskeja toks faktas.Labai didele tikimybe kad strigineja tas daiktas dar kitaip vadinamas ekscentriniu paankstintoju esanciu paciame siurblyje.Jis yra priklausomas nuo variklio sukiu ir kuro slegio.Priklausomai nuo situacijos jis gali ir ankstinti ir velinti degima.Jam pasikirtus rytais jis nepaankstina degimo,is kur ir turime motoro purtimasi ir duminima.Vadinasi savaitgali ardysiu siurbli ir ieskosiu slieku... :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasitarus su keliais dyzelistais aiskeja toks faktas.Labai didele tikimybe kad strigineja tas daiktas dar kitaip vadinamas ekscentriniu paankstintoju esanciu paciame siurblyje.Jis yra priklausomas nuo variklio sukiu ir kuro slegio.Priklausomai nuo situacijos jis gali ir ankstinti ir velinti degima.Jam pasikirtus rytais jis nepaankstina degimo,is kur ir turime motoro purtimasi ir duminima.Vadinasi savaitgali ardysiu siurbli ir ieskosiu slieku... :rolleyes:

 

Isardyt turetu-pavykt -surinkt- ne... kolkas tiesiog paankstink degima....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Tai va ir man nutiko dabar tokia pati beda. Katik pasikeiciau varikli ir te.. i skart rytinis uzkurimas toks pats kaip jus ir kalbate, dumina be galo, purtosi, pasukus patsosa lyk kazkiek pagereja, bet ne zenkliai. Padirbus kelete minuciu nustoja duminti, bet pradejus vaziuoti antru begiu spustelejus pedala link dugno, variklis pridusta - pasipila melyni dumai, tada atleidus gaza keles sekundes palaukus viskas normalizuojasi..

Galvojau kad purkstukai- (patikrinau viskas tvarkoje), kompresija puse velnio (31-28) tam tarpe.. taigi draugai patarkite ka dar ieskoti, ar bandyti ankstini dar irgi degima???

Ir plius seniau pakaitinimo lempute uzsidegdavo ir iskart uzgesdavo, o dabar uzsidega uzgesta ir pito mirksi kokias 5-10 min.. tai normalu??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va ir man nutiko dabar tokia pati beda. Katik pasikeiciau varikli ir te.. i skart rytinis uzkurimas toks pats kaip jus ir kalbate, dumina be galo, purtosi, pasukus patsosa lyk kazkiek pagereja, bet ne zenkliai. Padirbus kelete minuciu nustoja duminti, bet pradejus vaziuoti antru begiu spustelejus pedala link dugno, variklis pridusta - pasipila melyni dumai, tada atleidus gaza keles sekundes palaukus viskas normalizuojasi..

Galvojau kad purkstukai- (patikrinau viskas tvarkoje), kompresija puse velnio (31-28) tam tarpe.. taigi draugai patarkite ka dar ieskoti, ar bandyti ankstini dar irgi degima???

Ir plius seniau pakaitinimo lempute uzsidegdavo ir iskart uzgesdavo, o dabar uzsidega uzgesta ir pito mirksi kokias 5-10 min.. tai normalu??

degima reikia paankstint ir ziuret kazkur kuro sistema gaudo ora

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Tai va ir man nutiko dabar tokia pati beda. Katik pasikeiciau varikli ir te.. i skart rytinis uzkurimas toks pats kaip jus ir kalbate, dumina be galo, purtosi, pasukus patsosa lyk kazkiek pagereja, bet ne zenkliai. Padirbus kelete minuciu nustoja duminti, bet pradejus vaziuoti antru begiu spustelejus pedala link dugno, variklis pridusta - pasipila melyni dumai, tada atleidus gaza keles sekundes palaukus viskas normalizuojasi..

Galvojau kad purkstukai- (patikrinau viskas tvarkoje), kompresija puse velnio (31-28) tam tarpe.. taigi draugai patarkite ka dar ieskoti, ar bandyti ankstini dar irgi degima???

Ir plius seniau pakaitinimo lempute uzsidegdavo ir iskart uzgesdavo, o dabar uzsidega uzgesta ir pito mirksi kokias 5-10 min.. tai normalu??

pabandyk pajungt maitinima is bakelio be kuro filtro paziurek ar variklio darbas pasikeis jeigu taip reik iskot nesandaruno kuro tiekimo sistemoje kadangi pakeitus varikli vel tokios bedos kartojasi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.