Ainiukas Sukurta Vasario 22, 2011 Dalintis Sukurta Vasario 22, 2011 Sveiki visi. Šiandien rytą užsiožiavo mano Mitsius. MP I, 2,5 TD. Užvedus variklį truputi pabirbinau, tačiau kritus apsukoms, pasigirdo negeras garsas ir mašiniukas užgeso. Bandant užkurti is naujo, buvo aptiktas baisiai nemalonus dalykas - starteriui besukant varikli, visi pagrindinio diržo juosiami skriemuliai sukosi puikiai, o vat kuro siurblio skriemulys stovėjo kaip įkaltas, o pagrindinis diržas, garsiai tratėdamas per dantukus, gracingai skriejo apie jį. Vienžo, aptikau kuro siurblio "klyną". Iš to sektu klausimai labiau patyrusiems šioje srityje:1. Kur patartumėte kreiptis dėl šio gedimo?2. Kiek šis gedimas atsistotų pinigine išraiška? Dėkoju visiems iš anksto ir laukiu patarimų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
BRIMAN Atrašyta Vasario 22, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2011 Pas tave prasisuko alkuninio skyvas,jis yra is dvieju daliu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ceslovas750 Atrašyta Vasario 22, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2011 869841964 Piotr,paskambink jei tikrai su siurbliu problema,jei nedaug darbo turi tai sutvarkitu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Vasario 22, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2011 Alkūninio škyvas ar siurblio? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Vasario 22, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2011 Jei pompa gavo vandens ir užšalo, tai jai chana. Bauda iki 250 lt, plius dar 10 proc. , jei prasuko variklį, tai Mitsius turi apsaugą ir ten niekas nesusilaužo, jokie vožtuvai. O apibendrinus, po tokių cirkų , reikia nuodugniai ir eilės tvarka viską tikrint, tai čia iki 750 lt su pasekmėm.... nebent variklis pabiro, tai čia iki 2500 lt su viskuo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Vasario 22, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2011 Jei pompa gavo vandens ir užšalo, tai jai chana. Bauda iki 250 lt, plius dar 10 proc. , jei prasuko variklį, tai Mitsius turi apsaugą ir ten niekas nesusilaužo, jokie vožtuvai. O apibendrinus, po tokių cirkų , reikia nuodugniai ir eilės tvarka viską tikrint, tai čia iki 750 lt su pasekmėm.... nebent variklis pabiro, tai čia iki 2500 lt su viskuo. viskas konkreciai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Vasario 22, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2011 Starteriui sukant variklį, jokiu baisybių nesigirdi. Vienintelis pompos škyvas stovi kaip įbestas ir pagrindinis diržas grynai per jo dantukus peršoka. (Nuėmiau diržo viršutinę apsaugą ir labai ten pamačiau viska) Tai kaip ir manau tik pompos reikalas čia. Aišku, suvokiu, kad reikės per nauja visas žymes atstatinėti ir t.t. ir pan. Taigi, kolegos rekomenduokit gerus meisterius Veiksmas Vilniuje. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ceslovas750 Atrašyta Vasario 22, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 22, 2011 Pasuk tuo numeriu,jei zmogus tures vietos ir laiko tai sutvarkis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Kovo 10, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 10, 2011 Kazkaip iki sios dienos nedaejo rankos iki masiniuko, o siandien neistveres vel pabandziau prasukti varikli pora apsisukimu. Siurblys sukasi! Taciau su zymiais strigimais.... Jausmas, kad visas sitas reikalas su siurblio strigimais yra del H2O. Bet esu vistiek nusiteikes atiduoti siurbli ir automobili i geras rankas papimpinimui Na itariu, del pagrindinio dirzo pakeitimo ta pacia proga klausimu nei man nei kitiems nekyla, prabraukiau dirzu per uzstrigusi skyva narmaliai....Kitas klausimas - ar gali buti kaltas rankinis kuro siurblys del oro patekimo i kuro sistema? Ar yra kazkokie remkomplektai, ar reikia visa rankini siurbli pirkti nauja, kaip neardoma detale?Laukiu labiau patyrusiu kolegu papostringavimu siais klausimais. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Kovo 10, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 10, 2011 Siūrblys per pilną apsisukimą turi 4-is kartus strigt - tiek kartų yra spaudžiamas plundžeris.Vanduo pakliuvęs į siurblį jau dirbančiam varikliui siurblio neįstengs užstabdyt iki tiek kad trauktų diržą ar rautų jo dantis.Diržui dantukus galėjo nuraut ir dėl diržo senumo, ypač jei pastarasis buvo keistas dar caro riūriko laikais.Apsaugų nuo vožtuvų lankstymo nei vienas dyzelis neturi - buvo apie tai jau ne kartą dikutuotą ir nulaužytos svirtys dar ne rodiklis kad vožtuvams nieko nepakenkė. Turiu keletą eksponatų iš tų "apsaugotų" variklių kurių vožtuvai spaudžiami per svirtis.Oras į kuro sistemą gali pakliūt ir per tą rankinę pompelę , ir per surūdijusius vamzdelius, o japonų vamzdelius (tiek kuro , tiek stabdžių) labai mėgsta rūdys griaužt.Rankinė pompa keičiama visa ba jos paprasčiausiai neišardysi, na nebent ten jau ne orginali konstrukcija ir pompa kitokia pastatyta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Marek Atrašyta Kovo 11, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 vilnius,869957234, Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Kovo 11, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2011 vilnius,869957234, Cia telefonas meistro kuris galetu pagelbeti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Kovo 29, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 29, 2011 Jei pompa gavo vandens ir užšalo, tai jai chana. Bauda iki 250 lt, plius dar 10 proc. , jei prasuko variklį, tai Mitsius turi apsaugą ir ten niekas nesusilaužo, jokie vožtuvai. O apibendrinus, po tokių cirkų , reikia nuodugniai ir eilės tvarka viską tikrint, tai čia iki 750 lt su pasekmėm.... nebent variklis pabiro, tai čia iki 2500 lt su viskuo. Pasirodo, apsauga - mitas. Pagaliau daejo rankos iki masiniuko ir buvo nustatyta:1. Prasuktas pagrindinis dirzas, stumokliai pasibuciavo su voztuvais, ko pasekoje sulauzyti du "karamyslai" (nezinau kaip sita detale vadinasi lietuviskai. Dar neaisku kaip ten su paciais voztuvais, itarimas, kad irgi galejo susiraityti.2. Aptikau, kad balansyru dirzas nuestas ir sustojes turbut pries kokius du metus, vienas balansyras uzauges. Taciau ji pavyko isjudinti, sutepti ir reanimuoti.3. Nulauzta, (matosi, kad is seniau) paskirstymo velenelio zyme (toks aliuminio ragas), taigi nustatyti tikslia veleno isstatymo padeti gali buti kebloka...Tai tokios va bedos... Is to klausimas:kaip nustatyti ar voztuvai ok, ar biski visai nevisai? Ar sitas nustatymas imanomas tik galva nukelus? P.S. Didelis ACIU Bexa750, tavo rekomenduotas meistras siurbli sukrove per pora dienu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Kovo 30, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2011 Teks imt galva,kad i voztuvus paziuret. Bet idomiai tu cia samprotauji, sakai,kad pasibuciavo stumuokliai su voztuvais,tai pirma,kas nutinka-linksta voztuvas,arbe jo kepure. O tu klausi,ar jie galejo linkt.. Taigi imk galva, zerk pa daliam, vezk tikrint,slifuot,nauja tarpine,nauji (arbe geri ) voztuvai, naujas dirzas + balansyro dirzas + itempejai + alkuninio veleno skyvo varztas. Be to,dar pasiziurek,ar tas skyvas tikrai geras ir neissimales. MITSAI turi tokia ligele. Nu o po sitokiu visu darbu, leksi kiek neprilekes. Viena ranka vaira laikysi,kita-dziaugsmo asaras brauksi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Kovo 30, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2011 Matuok kompresija ir matysi, jeigu voztuvai sulankstyti kompresija bus lygi 0. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Kovo 30, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2011 Teks imt galva,kad i voztuvus paziuret. Bet idomiai tu cia samprotauji, sakai,kad pasibuciavo stumuokliai su voztuvais,tai pirma,kas nutinka-linksta voztuvas,arbe jo kepure. O tu klausi,ar jie galejo linkt.. Taigi imk galva, zerk pa daliam, vezk tikrint,slifuot,nauja tarpine,nauji (arbe geri ) voztuvai, naujas dirzas + balansyro dirzas + itempejai + alkuninio veleno skyvo varztas. Be to,dar pasiziurek,ar tas skyvas tikrai geras ir neissimales. MITSAI turi tokia ligele. Nu o po sitokiu visu darbu, leksi kiek neprilekes. Viena ranka vaira laikysi,kita-dziaugsmo asaras brauksi Tai va ir samprotauju, luzo tos voztuvu svirteles, tai mislyju, gal voztuvai nelinko, bet itariu kad ir voztuvui ir svirtelei ragas... Savaitgali ardymo-apziurejimo-nustatymo darbai laukia Ataskaita apie pasisekimus (nepasisekimus) informuosiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Kovo 30, 2011 Dalintis Atrašyta Kovo 30, 2011 Na lauksim,kokios skrodimo isvados bus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Balandžio 11, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 11, 2011 Taigi skrodimas atliktas. Galva nulupau su vargais ir visokiais epitetais.. Prikepus buvo gerokai... Atiduota buvo chirurgams i traumatologini . Baisaus kaip ir nieko, voztuvai nelinke, paslifuota biski buvo, pritrinta, rieboksliai pakeisti, sureguliuoti voztuvai, isplauta. Nu grazu ziuret. Buvo tiesa jauciamas kazkoks strigimas veleneliui besisukant, chebra patvarke. Pripirkau cia visokiu tarpiniu ir t.t. Laukia surinkimas. Na tikiuosi ryt - poryt jau birbsiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ainiukas Atrašyta Balandžio 27, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 27, 2011 Taigi variklis sumestas i kruva ir uzkurtas!!!! Vargai baigesi!!! Aptikau, kad nulauztas zymeklis, kuris turi sutapti su paskirstymo veleno skyvo zyme. Bandymo budu buvo viskas sustatyta i vieta ir masiniukas vel rieda. Beje, gal kas gali patarti (paprastai paaiskinti) kaip namu salygomis atreguliuoti kuro siurblio kampa?Vienzo, visos detales ir galvos "operacija" atsistojo apie 550 Lt.Isrinkimas ir surinkimas - nuosavom rankytem P.S. ardymas - surinkimas vyko karo lauko salygomis: visas veiksmas vyko daugabucio namo kieme :D:D:D Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Balandžio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2011 Taigi variklis sumestas i kruva ir uzkurtas!!!! Vargai baigesi!!! Aptikau, kad nulauztas zymeklis, kuris turi sutapti su paskirstymo veleno skyvo zyme. Bandymo budu buvo viskas sustatyta i vieta ir masiniukas vel rieda. Beje, gal kas gali patarti (paprastai paaiskinti) kaip namu salygomis atreguliuoti kuro siurblio kampa?Vienzo, visos detales ir galvos "operacija" atsistojo apie 550 Lt.Isrinkimas ir surinkimas - nuosavom rankytem P.S. ardymas - surinkimas vyko karo lauko salygomis: visas veiksmas vyko daugabucio namo kieme :D:D:DSaunuolis! O ar darbu eigoje aliuku laistei? Nu,nes nevaziuos... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Balandžio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2011 Taigi variklis sumestas i kruva ir uzkurtas!!!! Vargai baigesi!!! Aptikau, kad nulauztas zymeklis, kuris turi sutapti su paskirstymo veleno skyvo zyme. Bandymo budu buvo viskas sustatyta i vieta ir masiniukas vel rieda. Beje, gal kas gali patarti (paprastai paaiskinti) kaip namu salygomis atreguliuoti kuro siurblio kampa?Vienzo, visos detales ir galvos "operacija" atsistojo apie 550 Lt.Isrinkimas ir surinkimas - nuosavom rankytem P.S. ardymas - surinkimas vyko karo lauko salygomis: visas veiksmas vyko daugabucio namo kieme :D:D:Dnamu salygom kuro siurblio kampa gali atreguliuoti tik is klausos atleidi kuro siurbli nuo varilio siek tiek kad butu galima ji pasukinet ir ant uzvesto variklio bandai pasukt siurbli i viena ar i kita puse kai pajasuti kad variklis dirba geriausiai toj vietoj siurbli ir priversk Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Balandžio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2011 Taigi variklis sumestas i kruva ir uzkurtas!!!! Vargai baigesi!!! Aptikau, kad nulauztas zymeklis, kuris turi sutapti su paskirstymo veleno skyvo zyme. Bandymo budu buvo viskas sustatyta i vieta ir masiniukas vel rieda. Beje, gal kas gali patarti (paprastai paaiskinti) kaip namu salygomis atreguliuoti kuro siurblio kampa?Vienzo, visos detales ir galvos "operacija" atsistojo apie 550 Lt.Isrinkimas ir surinkimas - nuosavom rankytem P.S. ardymas - surinkimas vyko karo lauko salygomis: visas veiksmas vyko daugabucio namo kieme :D:D:D jeigu neturi manometru tam reikalui tai pats nesureguliuosi. pirkti juos tikrai neapsimokes del vieno karto. geriau nuvaryk pas dyzelistus kas tuo uzsiima ir nustatys tau kampa uz 50-60lt Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 28, 2011 namu salygom kuro siurblio kampa gali atreguliuoti tik is klausos atleidi kuro siurbli nuo varilio siek tiek kad butu galima ji pasukinet ir ant uzvesto variklio bandai pasukt siurbli i viena ar i kita puse kai pajasuti kad variklis dirba geriausiai toj vietoj siurbli ir priverskNu trupučiuką netaip tai daroma Pirmiausiai pašidai variklį bent iki kokių 50-60 laipsniukų ; atsipalaiduoji visus varžtus išskyrus vieną prie kurio lengviausias priėjimas; užvedi variklį ir siurblį suki po truputį prieš variklio sukimosi kryptį (ankstini); kai pasikeičia balsas į skardų žymiesi siurblio padėtį; paskui nuo tuos vietos truputį atsuki atgal (pavėlini) pakol skardus garsas dingsta ir tuoj vietoj fiksuoji; staigiai padavus gazą variklis turi trumpam skardų garsą parodyt (na tarsi piktai suurgzt) ir vėl nusiramint. Šitas būdas labiausiai tinkamas grynai mechaniniams siurbliams be elektroninio koregavimo. Jei nei karto neteko to daryt tai geriau tą veiksmą patikėt specams - bus tikrai paprasčiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Lapkričio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2011 Nekuriant naujos temos man irgi konsultacijos reikia. Daugiau pamindzius sankaba (vaziuojant mieste) ji turi tendencija uzsipompuot ir pradet retet, o tuo paciu ir buksuot padavus angliu. Po ilgesnio nejudinimo (stovejimo ar vaziavimo nejunginejant begiu) vel viskas atsistoja i normalias vezias. Sankaba nu orinta, bet itariu ta ale issipletimo bakeli kur ant vamzdelio pakabintas netoli darbinio cilindriuko (sukasi prie kebulo netoli sankabos darbinio cilindriuko). Kam jis ten reikalingas isvis? Kitas dalykas - prisitildziau savo arkli, kad vaziuojant nuo triuksmo nesinoretu issokt lauk. Lyg viskas ir gerai variklio darbas nebeerzina, bet pradejau girdet kardano vibracijas. Pasireiskia daugmaz nuo 90km/h dingsta ~130km/h vienu zodziu vibruoja pacioj "tinkamiausioj" vietoj. Itariu slicus. Ka patartumet tokioj situacijoj? Det sena komplekta (galinis kardanas, razdatkes galinis velenas) - 80% nusipirksiu toki pat, naujo greiciausiai ner, o ir kaina isivaizduoju kosmine butu. Ka patartumet situo klausimu? (Nuimant kardana buvau pasizymejes, todel idejau taip kaip buvo iki nuemimo.) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Plastic Atrašyta Lapkričio 6, 2011 Dalintis Atrašyta Lapkričio 6, 2011 Nu negi niekas su panasiom problemom nebuvo susidures? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar