Pereiti prie turinio

Jusu nuomone apie frontera


Rekomenduojami pranešimai

metai laiko turiu OF 2,3td 85m,važinėju ja mažai ,tai daugiau žmonos mašina,keista bet jai frontė patinka ,nors su sharanu nelabai nori važiuot -per didelė :)

tai pirmas mano visureigis,kai perki atrodo ji turi važiuot visur kur tu nori,o veliau supranti jos galimybes,ir pasirodo kokį džipa bepirktum,jei jis srandartas be tarktoriaus pagalbos neišsiversi,o jei ne standartas tai reiks didesnio traktoriaus

važiuot pakankamai smagi,minkšta,na motoras šitas silpnokas,teko remontuot sankabą pusnyse supjoviau,daugiau lyg ir nėr didesnių bedu,o detalių kainos kiek didesnės už lengvuškių,bet ne kosminės

kol mašinos bus gaminamos iš metalo-tol jos rūdys,bet palyginus su teranu,maweriu ar pajeru,kad ir geresnių metų ner ka lygint,remas sveikas,kebulas pakankamai geras vienas sparnas po plastmase arkos baba kitų nemačiau :)

tai va nei giriu aš ja nei peikiu pakankamai geras auto pagal kainą'kiekvienam savo jei nori komforto -keturdurė,jei pravažumo trupesnė,jei nori tiuninguot ir giliau i purvynėlį tada jau ieškai kito rimtesnio visureigio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

belieka nuspresti ar pirk senesne uz 4000 ir likusius 3,5 k sukist patvarkimam ,spiruoklinei pakabai ,gervem ir padangom jai aisku tilpsiu su ta suma

Nupirkęs už 4000 likusius sukiši į remontą per pirmus metus. O parduosi paskui už 4000 arba mažiau... Tikėtina panašiai sukištum ir į kokio NP prikėlimą, bet tas bent išliekamąją vertę turi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nupirkęs už 4000 likusius sukiši į remontą per pirmus metus. O parduosi paskui už 4000 arba mažiau... Tikėtina panašiai sukištum ir į kokio NP prikėlimą, bet tas bent išliekamąją vertę turi.

Nu nusiprirkau patrulį beveik už 9000 lietuviškų, nu po pirkimo dar apie 1000 pakol iki normalios išvaizdos davedžiau. Nu turginis, kurs aną man užrodė, iškart iškart po atstatymo 12000 siūlė ir sakė kad dar ir pats kokią 1000 uždirbs mažiausiai. Nu po 5-ių metų vėl kišu ne ką mažiau nei pusė jo pirminės kainos kad visą sulopyt.

Nu o kokia šiai dienai 1992 metų gimimo patrulio kaina jei jau tokia didelė jo išliekamoji vertė - gi niekam neįdomu kiek ten į aną sukišta ba žiūri metus pirmiausiai. Tai kad išliekamoji vertė gan slidus dalykas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu čia labai jau mundre parašyta.tai priekiniu ratu stebuliu sujungimo su pusašiu mova,jos yra automatinės kai ijungi priekinį tilta ir anos įsijungia pačios,ir mechaninės kai norint jas ijungt išlipi iš transporto priemones ranka pasuki po užrakto spyna prie kiekvieno pr.rato nusivalai avalynę,ir laimingas keliauji ten kur vien tik galinių varomų ratu nepakanka, kai nori atjungt pakartosi procedūra ta patį ratelį pasukdamas i priešingą pusę,visa ši muzika reikalinga tam kad kai nereikia priekiniu varymo atjungia pusašius ir šie nesuka reduktoriaus nesimakaluoja,palengvina riedėjimą neėda nervų,ir taupo jūsų pinigus.aš už mechaninius :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvieno teisė rinktis . Aš už automatinius habus - įsijungt kad ir nenorom , bet išlipsi , o jau išjungt išlipsi pasiekęs paskirties tašką , nors iki ten priekio gal ir nereiks . Dar reikia įvertint , kad norint įjungt ar išjungt , dar reikės dumblą apsigramdyt . O jeigu apšalę ......

Perkant už brangiau , ar pigiau kišt vistiek reikės ... Bent į važiuoklę tikrai nereikia skubėt kišt . Nelabai jau ji taip staigiai suges , kad neitų pavažiuot .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu o kokia šiai dienai 1992 metų gimimo patrulio kaina jei jau tokia didelė jo išliekamoji vertė - gi niekam neįdomu kiek ten į aną sukišta ba žiūri metus pirmiausiai. Tai kad išliekamoji vertė gan slidus dalykas.

Koks bebūtų tas patrulis, kaina svyruoja nuo 8000 iki 15000 (brangiausi aišku su gervėm ir t.t.). Visada yra išeitis uždėt didelius ratus ir murkdyt, jeigu gaila parduot.

O vat aš turiu tokią bėdą - pas tėvuką buvusi mano frontera (ta kur paraše apačioje) - į ją sukišta belekiek (nors pravažiuota nuo įsigijimo 2007m ne daugiau 30.000km) , nei vienos rūdelės, slenksčiai pakeisti, apie kitus remontus neišsiplėsiu. Ji benzininė ir balta... Reali jos kaina spėju geriausiu atveju 5000Lt. Nekyla ranka už tiek pardavinėti tvarkingą mašiną. Perdarinėt ir murkdyt visai netinka. Gaunasi, kad apsiženijom :)

166016909.jpg166016911.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad balta, tai nieko blogo, ir gražu, ir saulė ne taip kaitina. O benzinas tai ne kažkas, dyzelinė tikrai neužsibūtų skelbimuose...

 

A.

 

 

Ji benzininė ir balta... Reali jos kaina spėju geriausiu atveju 5000Lt. Nekyla ranka už tiek pardavinėti tvarkingą mašiną. Perdarinėt ir murkdyt visai netinka. Gaunasi, kad apsiženijom :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

viena silpnesnė vieta tai priekinio tilto reduktorius su pusašiais, ir tai jei nežmoniškai suvertęs torcionus ir uždėjęs 33 colų mudus priekinį reduktorių sulaužo per vieną pakatuškę ;)

Nesamone.... :rolleyes: Turejau dvi Froneras-dabar trecia visos buvo su 33MT nesulauziau neivieno tilto neivieno pusasio[nuolatinea pakatuskes, Karpatai] vienintelis rimtesnis trukumas-variklio galia.....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesamone.... :rolleyes: Turejau dvi Froneras-dabar trecia visos buvo su 33MT nesulauziau neivieno tilto neivieno pusasio[nuolatinea pakatuskes, Karpatai] vienintelis rimtesnis trukumas-variklio galia.....

 

nu nežinau, vienas pažystamas 2,5 TD varikliu 2 ar 3 reduktorius sulaužė ir priėjo išvados kad INSA TURBO DAKAR 32 colių per žiaurios padangos, aš manau kad jis teisus, 30-31 saharos profiliu fronterai viršutinė riba, bet tai tik mano nuomonė

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

betai kai sunku rast 2.8 D ,beveik nera ju isvis ,kad 2,4/2,5 prikalbejot bus per silpnas tai net ir neziuri na va prie monterey paiesku gryzau radau lyg tvarkinga 2/3 duru 3,1D 1994 bet 180km nuo vilniaus ,konkreciu variantu daugiau nelabai randu tai reiks megint vaziuot kas dabar man zaliam zmogui masinose patars kaip neapsigauti ir gerai patikrint masina ar viskas su ja tvarkoje.Gal kas zino silpnasias jos vietas ? ar tiesiog ieskoti autoserviso tam miesteli ir vezti i ji apziurai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

a ka tau servisas kitaip padarys? nebent vaziuokle pradrebint jei nori. paziuri kaip vedas,apavziuoji ratuka, paziuri ar traukia. patikrini kaip 4x4 isijungia , elektronika ar veikia, visoki pribumbasai, ir jei viskas tvarkoj atrodo, nera labai apsimyzes matoras tepalais, tiltas neslapias gali rizikuot. i vidu niekas neilys gali islyst problemos ir kita diena po pirkimo, modelis 18 metu senumo kaip ne kaips :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir rema dar gerai apziurek,ziurejau nesenai dvidury Montereju 93m.,is isores gerai atrodo,variklis gerai traukia,nedumija,vaziuokle nebarska,salonas tvarkingas,o va remo galine dalis jau gerokai papuvus,papuvus ;) ir kaina 8000lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na monterey jau nuplauke, liko frontera 2.5 tds 2/3 duru 1997 varau ryt paziuret.Gal kas siu modeliu savininkai ar nebutinai siu bet zino silpnasias vietas ir ka vertetu patikrinti joje? Dekui zmones uz jau visa suteikta informacija, pirmas toks draugiskas forumas is kuriu teko turet reikalu, malonu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.