Pereiti prie turinio

Jusu nuomone apie frontera


Rekomenduojami pranešimai

Apziurejau ta frontera , nu puse velnio ji , tiltai veik , paletintojas veik , supuvusi labai ner , varikli labai garo nepucia , tik kad pajudinus galinius ratus tiek is vienos tiek is kitos puses jaciasi koks tai dunksejimas o ir vaziuojant plaukioja sikna . Kame saknys gali but? kokia ten guma uz tai atsakinga? i kiek ji kainuoja? p.s. but gerai atsakyma iki rytdienos sulaukt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai ratai uz virsaus paemes "patampiau" pirmyn atgal tai toks laisvumas buvo , nedidels keli mm bet jauciasi , o del uzimo ka as zinau ;) nu lyginant su mano lengvom MB ir BMW tai visa ji "kaip traktorius" :D bet kad stiprus uzimas butu negirdejau

Jei rata pajudinus jaucias laisvumas,reiskias pusasio guoliai gatavi,kad pilnai isitikint,pakelk ant domkrato ir pajudink rata.O,kad plaukioja sikna,ziurek galinio tilto traukiu salenblokus,96m. jau ejo spyruokles galiniam tilte.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na modelis iki facelifto (tiek panele, tiek visa isore), bet pas juos galėjo pasitaikyti variantų, kai kažkas jau nuo naujasnio modelio sudėta - pvz šiuo atveju jeigu ten tikrai spyruoklės gale.

O kaina ne didoka už senesnio modelio frosia? :unsure:

Nu jeigu bukle labai gera ir nemanai, kad reikes parduot artimiausius kelis metus - tada ok. O siaip jei butinai Opelio tai uz tuos pinigus ieskociau Monterey, o kas liecia variklio, tai butent 3,1.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet 96m. jau ir panele turetu but kitokia... ir paziurek kad nebutu registruota kaip krovinine....

Pereinamas modelis - gali rast ko tik nori , ne su viena mašina šitaip būna B)

 

Kas dėl plaukiojimo tai Tadas viską teisingai pasakė . Galiu pridurt tik tiek kad nesibaiminkit jei ratas vos vos turi nežymų laisvumą - net mašina vakar nuo konvejerio nuvažiavus tokį laisvumą turi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O traukiu selinblokai irgi musiet ne karve kainuoja :rolleyes: p.s. belieka zmona ikalbet kad nesipriesintu pries 4x4 :D

Salenbloku kaina iki 30lt.,cia viskas smulkme,o va jei zmona pries 4x4 pirkima,tai cia jau didele problema.Turiu draugu su tokia

problema,jau visi metai neikalba,kad nupirkt nors UAZa :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyriokai , blogų mašinų nebūna - būna tik bloga jų priežiūra ir per dideli reikalavimai :)

 

Bet kurį variklį galima užlenkt - tiek itin patikimą , tiek visų keikiamą. Kartais bloga šlovė padaroma vien dėl to kad nesugebam ar nežinom kaip su tuo daiktu elgtis , o ir naudojimo instrukcijos skaitomos dažniausiai tada kai jau daiktas būna sugadintas. Dažnai būna taip kad jei daiktas neatlaikė brutalaus ar neraštingo elgesio su jo tai kaltas būna tas daiktas o ne tas kuris jį sugadino ar nesugebėjo pataisyt. Va taip ir gimsta legendos apie blogus variklius , mašinas ir garsiausiai, kas nekeisčiausiai, rėkia tie kurie net nėra savom rankom čiupinėja to daikto.

 

Kas liečia būtent VM tai variklis lygiai toks pat kaip ir visi kiti , tik kad reikalaujantis remonto atžvilgiu truputį daugiau tech. raštingumo ir kropštumo nei kad ir kokio golpelio. Beje , šiai dienai ir golpeliuose Dieve padėk motoriukai kad aplinkui tik ir girdi - GAIDYS kažkoks o ne VARIKLIS. Lygiai tokius pačius atsiliepimus girdžiu iš žmonių ir apie visus kitus remonto atžvilgiu technologiškai sudėtingesnius, tuo pačiu ir brangesnius, variklius.

 

Keletas pavyzdžių iš mūsų pačių elgesio su motorais:

Perkaito , išvarė vandenį - nu kas gi lauks pakol variklis atauš, nugi reikia važiuot. Viedrą šalto vandes pilam ir pirmyn - kažkodėl nei viena šeimininkė nepila karšto vandens į šaltą stiklainį arba šaltą vandenį į karštą stiklainį ba anas sutrūksta. O su varikliu mes sau leidžiam tokia prabangą ir jei po tokio veiksmo trūko galvos tai jau variklis gaidys.

Kiekviena gamykla nurodo kokios specifikacijos reikalingi tepalai bet mes gi lietuviai, esam žmonės taupūs ir pilam bele ką kad tik pigiau ir po to norim kad tarnautų ilgai ir nuobodžiai. Bet taip dažniausiai nebūna - ir vėl variklis gaidys.

Sugedo variklis - ieškom meistro, radom kuris rimtai gaudosi tame reikale bet brangininkas. Netinka - ieškom pigaus ir randam, o kad anas tik sulinkusius cvekus sugeba tik aplygint tai čia dalykas antraeilis. Mums gi svarbu kad daug nekainuotų o ne kad būtų padaryta viskas teisingai. Rezultatas tas pats - variklis gaidys ba suremontuot nesigavo.

Perkam detales - geros detalės brangios. Nu nelietuviškai čia gaunas - reik ieškot ko nors iš gamintojų "sunkuičiai" serijos. Randam, dedam ir tikimės kad tarnaus ilgai ilgai. Nu nebūna taip deja - ir vėl variklis gaidys ba jam bele ko nepakiši.

 

O gal aš esu neteisus taip sakydamas :?: Jei neteisus tai barstausi galvą pelenais , imu lazdą ir terbą į rankas , ir einu per svietą atgailaudamas :)

 

Nesutinku su tamstos nuomone, nes net ir barbariškai eksploatuojami kiti tokių senų metų dyzeliniai varikliai yra ytin kantrūs, lyginant su VM. O jei jis, būdamas toks lepus ir reikalaujantis ypatingos priežiūros ir žinių iš eilinio vartotojo, dedamas į visureigius, tada kyla klausimas - o kam rinktis auto su tokiu varikliu, kurio eksploatacijai reikalingas aukštasis techninis išsilavinimas. Rinkoje visureigių, ypač tokio amžiaus, kada buvo gaminami dar patikimi dyzeliniai varikliai - apstu, rinkis pagal poreikius ir kišenę. O VM variklis ne tarnauja žmogui, o žmogus vergauja jam -

tai gilus mano įsitikinimas per ilgalaikę darbo praktiką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O VM variklis ne tarnauja žmogui, o žmogus vergauja jam -

tai gilus mano įsitikinimas per ilgalaikę darbo praktiką.

O mano ilgalaikė darbo patirtis (tarp kitko ne prekybininko kuris susiduria su teorija o remontininko kuriam tenka praktiškai čiupinėt ir aiškintis kaip tai nutinko) sako ką kitą - betkokia technika pakliuvus į debilavoto vodylos rankas lenkiasi nepriklausomai nuo to ar ji patikimos markės , ar nelabai. O ir tos patikimų markių mašinos irgi lenkiasi lygiai taip pat kaip ir kitos , bet dažniausiai tik vardas ir gelbsti jas nuo visuotinio pasmerkimo :P

 

P.s. Ir tik nereikia čia pradėt aiškint kad kas jau kas o TOYOTA itin patikimas ir negendatis daiktas kad ir kaip su juo besielgtum - plaukiojom, žinom :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O mano ilgalaikė darbo patirtis (tarp kitko ne prekybininko kuris susiduria su teorija o remontininko kuriam tenka praktiškai čiupinėt ir aiškintis kaip tai nutinko) sako ką kitą - betkokia technika pakliuvus į debilavoto vodylos rankas lenkiasi nepriklausomai nuo to ar ji patikimos markės , ar nelabai. O ir tos patikimų markių mašinos irgi lenkiasi lygiai taip pat kaip ir kitos , bet dažniausiai tik vardas ir gelbsti jas nuo visuotinio pasmerkimo :P

 

P.s. Ir tik nereikia čia pradėt aiškint kad kas jau kas o TOYOTA itin patikimas ir negendatis daiktas kad ir kaip su juo besielgtum - plaukiojom, žinom :P

 

 

Mes šnekam apie inžinierių konstrukcijos klaidas, kurios lemia variklio trumpaamžiškumą, o ne apie Toyota. Taip, varikliai visi užsilenkia, tik klausimas per kiek, per 100 000KM. ar per 1000 000km.,ir kiek tai kainuoja vartotojui - VA ČIA IR ESMĖ :excl: Tu atmerk akis ir pažiūrėk vien tik į tepimo sistemos sudėtingumą VM variklyje ir iš karto suprasi, kad tas variklis pasmerktas tepalo badui, ko pasekoje keletą kartų trumpėja jo amžius. Ar tu matei tokią kvailą tepimo sistemą nors vienam dyzeliniam variklyje :?:

Lyginti tokį variklį su kitu - tas pats kas lyginti Toyota su Land Rover.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mes šnekam apie inžinierių konstrukcijos klaidas, kurios lemia variklio trumpaamžiškumą, o ne apie Toyota. Taip, varikliai visi užsilenkia, tik klausimas per kiek, per 100 000KM. ar per 1000 000km.,ir kiek tai kainuoja vartotojui - VA ČIA IR ESMĖ :excl: Tu atmerk akis ir pažiūrėk vien tik į tepimo sistemos sudėtingumą VM variklyje ir iš karto suprasi, kad tas variklis pasmerktas tepalo badui, ko pasekoje keletą kartų trumpėja jo amžius. Ar tu matei tokią kvailą tepimo sistemą nors vienam dyzeliniam variklyje :?:

Lyginti tokį variklį su kitu - tas pats kas lyginti Toyota su Land Rover.

O tai čia kaip - VM tepalas į indėklus šlangutėm pasiduoda ar tepalo zabornikas galvoj :D

Vienintelis skirtumas nuo kitų tik kad į vožtuvų karomyslus tepalas paduodamas štangom , o praradus štangų sandarumą benra tepimo sistema nelabai nuo to nukenčia. Didesnė tikimybė pasmerkt variklį tepalo badui yra debilavoyų žinovų patarimai laikyt tepalo lygį ties apatine riba ir lietuviškas taupumas važinėjant pensininko režimu tuo pačiu pasmerkiant motorą ne tik tepimo stygiui bet ir aušinimo trūkumui.

Tuo pačiu tepalo badu kenčia ir itin patikimų mašinų varikliai ba nieko kitu negaliu paaiškint tokius gedimus kaip "užkalę" velenai ar užklynintos turbinos, o tokių gedimų remontai irgi nepigiai vartotojui atseina.

 

Bendrai paėmus tai nematau prasmės toliau ginčytis su tuo kuris turi išankstinę nuostatą kad vienas variklis yra nieko vertas, nemato nieko daugiau išskyrus minusus ir vien tik pliusus kito .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu as savajai su 2.3 tai duodu apsuku :D Man turi vaziuot :D Mieste 5 nejungiu. 3 ar 4 begiu dinamika geresne. Ir pastebejau,kad salerkos paemimas nepadaugeja. Ir vadinamas "pensininko" rezimas,kai prie 2stk perjungt pavara,tai manau kad bet kokiam dyzeliui patvarumo neprideda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lenkiu galva pries tata klevas.zmogus ismanatis ka daro ir ka raso.sakai nera prasmes gincytys na nezinau,bet naudos mums skaitantiems is tu gincu yra.ne motorai kalti o TOS tarpines ,dazniausiai...o laumkelio 2 taiginys kad toki auto vairuot reikia auksto isilavinimo,briedas.cia taisykle mokslas suteikia ziniu ,bet ne proto ,labai jau tinka'nevalgau duonos is motoru remonto bet neturejau tokios masinos kad nereiketu jos remontuot,ir kai kas sako kad pilu degalus keiciu tepalus ir 10m laimingai vaziuju,nors tas auto jau seniai pilnametis-netikiu,o gal...gal sekas zmonems o man ne.uztai ir gyvenu garaze.bet tai man patinka.aciu tata klevui kad patirtim o ne is teorijos irodo kas yra kas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Sveiki gal kas patars, ieskausi 4x4 tik siai ziemai nes kogero pavasari isvaziuoju, su draugeliais megstam palekt i gilius miskus prie ezeru zvejot tad norisi ypac gero pravazumo. kaina iki 6000LT ziurejau tarp nissan terrano 1 , fronteros, monterey kuris jusu ziniomis optimaliauses? bei frenteros 2 ar 4 duru turi dideliu skirtumu svorio atzvilgiu/pravazume?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.