Rytis Sukurta Lapkričio 18, 2007 Dalintis Sukurta Lapkričio 18, 2007 Ruosiusi pirkti MP II ir nezinau su kuriuo varikliu ?Ar galit patart kury varikly pasirinkt ,kuom jie skiresi ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
autukas Atrašyta Lapkričio 18, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2007 2.5 ne visada su turbina, 2.5 paskirstymo dirzas, o 2,8 grandine (bet ji irgi truksta :cry: ) , kaip sako rusai, 2.5 labiau "remontoprigoden", ir skiriasi kW 2.5 "nivalit" :wink: , taciau ryja siek tiek maziau kuro. o siaip siulyciau cia: http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewforum.php?f=3 infos kibiru semk :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virus Atrašyta Lapkričio 19, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2007 2.5 ne visada su turbina, 2.5 paskirstymo dirzas, o 2,8 grandine (bet ji irgi truksta :cry: ) , kaip sako rusai, 2.5 labiau "remontoprigoden", ir skiriasi kW 2.5 "nivalit" :wink: , taciau ryja siek tiek maziau kuro. o siaip siulyciau cia: http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewforum.php?f=3 infos kibiru semk :wink: Nu zinok pries pirkdamas kur tik neklausinejau del tos trukstancios grandines - visi kaip i ufonauta ziurejo ir nieks apie toki atveji nebuvo girdejes Gal vistik pas tave koks brokas pasitaike? Del kuro sanaudu, tai kol kas galiu tiek pasakyt - 2.8TD man ~10 litru saliarkos srebia, praktiskai dzin kur vaziuoji - mieste, uzmiestyje, ar laukais/miskais. Nu Xbrade 'biski' daugiau susrebe, bet ten gavosi 7km/h vidutinis greitis ir nemazai buksavimo Detaliu kainos su 2.5 varikliu draugiskesnes, kiek teko susidurt. Keletas skaiciu palyginimui 2.5 vs 2.8:sankabos komplektas 560lt ir 1150lt (Lucas)serrvise nuimt/uzdet greiciu deze - 400lt ir 650ltpakaitinimo zvakes 29lt ir 45ltDaugiau nieko nekeiciau, tai dar nezinau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Lapkričio 19, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2007 o kaip atskirti 2,8 ar 2,5 vizualiai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Lapkričio 19, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 19, 2007 na 2.5 tdi trumpas, pas mane 12.5 litru srebia, bet as su juo siaip vaziuoju daugiausia gerokai virš 100 km/h, jei vaziuoju apie 90km/h, tai kuro rodykle krenta leciau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Albert Atrašyta Lapkričio 20, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2007 na 2.5 tdi trumpas, pas mane 12.5 litru srebia, bet as su juo siaip vaziuoju daugiausia gerokai virš 100 km/h, jei vaziuoju apie 90km/h, tai kuro rodykle krenta leciau o kokios pas tave apsukos prie 100 km/h ant 5 begio? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Murma Atrašyta Lapkričio 20, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2007 man atrodo kad netoli 4000 vaziuojant ant 120 km/h, reiks kita kart atidziau pasiziureti, tik zinau kad tachometro ir spidometro rodykles yra lygiagrecios, na tarkim vaziuojant 90 km/h abi statmenos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Lapkričio 20, 2007 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2007 man atrodo kad netoli 4000 vaziuojant ant 120 km/h, reiks kita kart atidziau pasiziureti, tik zinau kad tachometro ir spidometro rodykles yra lygiagrecios, na tarkim vaziuojant 90 km/h abi statmenos. maniskis MP I variklis 96 m. 2.5 turbo, interkooler'is - 3500 aps. = 120km/h = 12l/100km, 3000 aps. = 110km/h = ... 9-10l/100 km ir valit ir jei valyt, tai ryja, o jei "ropineji" po balas tai kaip beropinetum tai nenustatysi, kiek ryja, nes tada dirba variklis rezimu - "valandos", o kokios aparatu valandines sanaudos, tai cia nuo "ropinejimo" priklauso. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Kaip galvojat su kokiu varikliu rinktis antra Padzerika dviduri,2,5 ar 2,8.Gal kas ir viena ir kita eksplotavo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Na 2.8 td kiek zinau jau grandininis motoriukas, mano manymu labiau vertas demesio. Ir vaziuojant linksmesnis ir taupumo atzvilgiu i 12 ltr/100km miesto rezimu tikrai tilptum. Asmeniskai ieskociau tik 2.8 td :roll: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bankelis Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 turejau 2,5 bet pm1 autobusa i desimt tilpdavau,o dabar turiu 2,8 mp2 autobusa i 12 netelpu,man asmeniskai 2.8td linksmesnis nei 2,5 ,mano prabeges 300000km turiu pusmeti dar motorui nieko nedariau.,visom penkiom uz 2.8 !!! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 dar priklauso ar su turbina ir ar yra interkuleris, man 2.5 per akis ir įtelpu į 10 l/100 km. tiesa, pas mane į MP I įmestas 98 metų variklis, traukia gerai ir nevalgo riebiai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Į 12 litrų net nesvajok sutilpti su 2,8 varikliu. 14 - normalu, o jei kokią priekabą tampysi, tai 18. Čia su 33 ratais, beje juos suka be problemų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 24, 2009 O iki kelintu metu sitie varikliai ejo su mechaniniais kuro siurbliais.Elektronikos ko tai bijau,gal be reikalo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kablys Atrašyta Rugsėjo 25, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 25, 2009 kuris motoras geriau programuojasi galio ir momento didinimo atzvilgiu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Rugsėjo 25, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 25, 2009 Chipuoti Lietuvoje nerizikuociau...nera pakankamai patyrusiu meistru apart Vimotos Kaune, o ir tie vargu ar apsiimtu su tokiu metu Pajerikais zaisti. Perrasoma standartine programine iranga, didinamas sukimo momentas, siek tiek pakeliama galia o po to prasideda bedos, ar tai turbinos neatlaiko, ar kuro siurbliai. Smagraciai pradeda lekti saibom. Ne viena mashina jau buvo grizusi atgal prie "stock" programu po situ tiuningu. Manau verta tik tuo atveju kai pratestavus isitikinsi jog visi tavo auto mazgai veikia puikiai ir zinosi kur galima panaudoti auto resursus nepakenkiant atskiriems mazgams. Geriau keisti laiku visus skysciu bei tepalus su filtrais (negailint pinigeliu originaliom markem) ir nereikes tos galios didinimo :pirat: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugsėjo 25, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 25, 2009 Tadai,dyzelio variklis ir dyzelio kuro sistema yra atskiri dalykai, perki arba kuro sistemą arba variklį arba variklį su kuro sistema ... . Varikliai gaminami iki šiol, jų markė vadinasi 4D56-T, o kuro sistema mechaninė ėjo iki 2000. :wink: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Rugsėjo 26, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 26, 2009 Tadai,dyzelio variklis ir dyzelio kuro sistema yra atskiri dalykai, perki arba kuro sistemą arba variklį arba variklį su kuro sistema ... . Varikliai gaminami iki šiol, jų markė vadinasi 4D56-T, o kuro sistema mechaninė ėjo iki 2000. :wink:Dariuk,o tu nieko nemaisai,lygtai mechanika ejo iki 97m :roll: As kalbu apie kuro siurbly. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugsėjo 27, 2009 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2009 Tadai, ėjo pas L-200. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gedas- Atrašyta Gruodžio 25, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 25, 2009 Dariau matau, kad pats turi MP 2,5D, įdomu kokių metų? kaip pats ar patenkintas juo? Kokių bėdų rimtesnių buvo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Gruodžio 26, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 26, 2009 Tai kad pas Dariu MP I kartos pajerikas :wink: Kiek girdejau, tai Darius ji absoliuciai visa perrinko iki smulkmenu. O kad vaziuoja sis 'baltas autobusiukas" tai galiu paliudyti. I Menulio kalna kazkada vos pasivijome su dviduriu 3.0 V6 24V 130kw MP II motoriuku :mrgreen: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Gruodžio 30, 2009 Dalintis Atrašyta Gruodžio 30, 2009 mano tik rėmas su kėbulu liko , labai pamilau "safari" klasikinį kėbulą . Dabar nužudžiau savo 98 metų variklio galvą . Nieko, pasilaižom žaizdas ir važiojam toliau. Visa 2.5 D esmė yra kuro sistemos sureguliuotame bendrame su varikliu darbe. Variklis yra "tupas ", kuro padavimas Jame yra esmė .Pas mane MP I - o bazė, o toliau lipdau ant jos visus "navarotus" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Sausio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 3, 2010 Šiaip Mitsubishi dyzeliai kuo toliau tuo prastesni buvo gaminami, patikimumo ir kokybės atžvilgiu, pradedant 2.5td (geras), 2.8td (pusė bėdos), 3.2td (vargas) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 4, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2010 Šiaip Mitsubishi dyzeliai kuo toliau tuo prastesni buvo gaminami, patikimumo ir kokybės atžvilgiu, pradedant 2.5td (geras), 2.8td (pusė bėdos), 3.2td (vargas) O,kuom 2,8 prastesnis negu 2,5 gal galima placiau,nes pradejau dairytis i Pajero butent su 2,8 varikliu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bankelis Atrašyta Sausio 23, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 23, 2010 siaip tai as atvirkciai girdejau,kad 2.8 geresnis nei 2.5,bet del saliarmos srebimo,bent jau man tai didelis skirtumas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar