Pereiti prie turinio
Rytis

MP 2.5 ar 2.8 variklis, ką rinktis?

Rekomenduojami pranešimai

Ruosiusi pirkti MP II ir nezinau su kuriuo varikliu ?

Ar galit patart kury varikly pasirinkt ,kuom jie skiresi ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2.5 ne visada su turbina, 2.5 paskirstymo dirzas, o 2,8 grandine (bet ji irgi truksta :cry: ) , kaip sako rusai, 2.5 labiau "remontoprigoden", ir skiriasi kW 2.5 "nivalit" :wink: , taciau ryja siek tiek maziau kuro. o siaip siulyciau cia: http://www.pajero4x4.ru/bbs/phpBB2/viewforum.php?f=3 infos kibiru semk :wink:

 

Nu zinok pries pirkdamas kur tik neklausinejau del tos trukstancios grandines - visi kaip i ufonauta ziurejo ir nieks apie toki atveji nebuvo girdejes :D Gal vistik pas tave koks brokas pasitaike?

Del kuro sanaudu, tai kol kas galiu tiek pasakyt - 2.8TD man ~10 litru saliarkos srebia, praktiskai dzin kur vaziuoji - mieste, uzmiestyje, ar laukais/miskais. Nu Xbrade 'biski' daugiau susrebe, bet ten gavosi 7km/h vidutinis greitis ir nemazai buksavimo :lol:

Detaliu kainos su 2.5 varikliu draugiskesnes, kiek teko susidurt. Keletas skaiciu palyginimui 2.5 vs 2.8:

sankabos komplektas 560lt ir 1150lt (Lucas)

serrvise nuimt/uzdet greiciu deze - 400lt ir 650lt

pakaitinimo zvakes 29lt ir 45lt

Daugiau nieko nekeiciau, tai dar nezinau :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na 2.5 tdi trumpas, pas mane 12.5 litru srebia, bet as su juo siaip vaziuoju daugiausia gerokai virš 100 km/h, jei vaziuoju apie 90km/h, tai kuro rodykle krenta leciau :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
na 2.5 tdi trumpas, pas mane 12.5 litru srebia, bet as su juo siaip vaziuoju daugiausia gerokai virš 100 km/h, jei vaziuoju apie 90km/h, tai kuro rodykle krenta leciau :)

 

o kokios pas tave apsukos prie 100 km/h ant 5 begio?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man atrodo kad netoli 4000 vaziuojant ant 120 km/h, reiks kita kart atidziau pasiziureti, tik zinau kad tachometro ir spidometro rodykles yra lygiagrecios, na tarkim vaziuojant 90 km/h abi statmenos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
man atrodo kad netoli 4000 vaziuojant ant 120 km/h, reiks kita kart atidziau pasiziureti, tik zinau kad tachometro ir spidometro rodykles yra lygiagrecios, na tarkim vaziuojant 90 km/h abi statmenos.

 

maniskis MP I variklis 96 m. 2.5 turbo, interkooler'is - 3500 aps. = 120km/h = 12l/100km, 3000 aps. = 110km/h = ... 9-10l/100 km ir valit ir jei valyt, tai ryja, o jei "ropineji" po balas tai kaip beropinetum tai nenustatysi, kiek ryja, nes tada dirba variklis rezimu - "valandos", o kokios aparatu valandines sanaudos, tai cia nuo "ropinejimo" priklauso. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip galvojat su kokiu varikliu rinktis antra Padzerika dviduri,2,5 ar 2,8.Gal kas ir viena ir kita eksplotavo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na 2.8 td kiek zinau jau grandininis motoriukas, mano manymu labiau vertas demesio. Ir vaziuojant linksmesnis ir taupumo atzvilgiu i 12 ltr/100km miesto rezimu tikrai tilptum. Asmeniskai ieskociau tik 2.8 td :roll:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau 2,5 bet pm1 autobusa i desimt tilpdavau,o dabar turiu 2,8 mp2 autobusa i 12 netelpu,man asmeniskai 2.8td linksmesnis nei 2,5 ,mano prabeges 300000km turiu pusmeti dar motorui nieko nedariau.,visom penkiom uz 2.8 !!!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar priklauso ar su turbina ir ar yra interkuleris, man 2.5 per akis ir įtelpu į 10 l/100 km. :) tiesa, pas mane į MP I įmestas 98 metų variklis, traukia gerai ir nevalgo riebiai :);)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Į 12 litrų net nesvajok sutilpti su 2,8 varikliu. 14 - normalu, o jei kokią priekabą tampysi, tai 18. Čia su 33 ratais, beje juos suka be problemų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O iki kelintu metu sitie varikliai ejo su mechaniniais kuro siurbliais.Elektronikos ko tai bijau,gal be reikalo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Chipuoti Lietuvoje nerizikuociau...nera pakankamai patyrusiu meistru apart Vimotos Kaune, o ir tie vargu ar apsiimtu su tokiu metu Pajerikais zaisti. Perrasoma standartine programine iranga, didinamas sukimo momentas, siek tiek pakeliama galia o po to prasideda bedos, ar tai turbinos neatlaiko, ar kuro siurbliai. Smagraciai pradeda lekti saibom. Ne viena mashina jau buvo grizusi atgal prie "stock" programu po situ tiuningu. Manau verta tik tuo atveju kai pratestavus isitikinsi jog visi tavo auto mazgai veikia puikiai ir zinosi kur galima panaudoti auto resursus nepakenkiant atskiriems mazgams.

Geriau keisti laiku visus skysciu bei tepalus su filtrais (negailint pinigeliu originaliom markem) ir nereikes tos galios didinimo :pirat:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tadai,dyzelio variklis ir dyzelio kuro sistema yra atskiri dalykai, perki arba kuro sistemą arba variklį arba variklį su kuro sistema ... :);) . Varikliai gaminami iki šiol, jų markė vadinasi 4D56-T, o kuro sistema mechaninė ėjo iki 2000. :wink:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tadai,dyzelio variklis ir dyzelio kuro sistema yra atskiri dalykai, perki arba kuro sistemą arba variklį arba variklį su kuro sistema ... :);) . Varikliai gaminami iki šiol, jų markė vadinasi 4D56-T, o kuro sistema mechaninė ėjo iki 2000. :wink:

Dariuk,o tu nieko nemaisai,lygtai mechanika ejo iki 97m :roll: As kalbu apie kuro siurbly.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dariau matau, kad pats turi MP 2,5D, įdomu kokių metų? kaip pats ar patenkintas juo? Kokių bėdų rimtesnių buvo?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad pas Dariu MP I kartos pajerikas :wink: Kiek girdejau, tai Darius ji absoliuciai visa perrinko iki smulkmenu. O kad vaziuoja sis 'baltas autobusiukas" :lol: tai galiu paliudyti. I Menulio kalna kazkada vos pasivijome su dviduriu 3.0 V6 24V 130kw MP II motoriuku :mrgreen:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano tik rėmas su kėbulu liko :D , labai pamilau "safari" klasikinį kėbulą :). Dabar nužudžiau savo 98 metų variklio galvą :(. Nieko, pasilaižom žaizdas ir važiojam toliau. Visa 2.5 D esmė yra kuro sistemos sureguliuotame bendrame su varikliu darbe. Variklis yra "tupas ", kuro padavimas Jame yra esmė ;) .

Pas mane MP I - o bazė, o toliau lipdau ant jos visus "navarotus" ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip Mitsubishi dyzeliai kuo toliau tuo prastesni buvo gaminami, patikimumo ir kokybės atžvilgiu, pradedant 2.5td (geras), 2.8td (pusė bėdos), 3.2td (vargas) :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Šiaip Mitsubishi dyzeliai kuo toliau tuo prastesni buvo gaminami, patikimumo ir kokybės atžvilgiu, pradedant 2.5td (geras), 2.8td (pusė bėdos), 3.2td (vargas) :(

O,kuom 2,8 prastesnis negu 2,5 gal galima placiau,nes pradejau dairytis i Pajero butent su 2,8 varikliu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip tai as atvirkciai girdejau,kad 2.8 geresnis nei 2.5,bet del saliarmos srebimo,bent jau man tai didelis skirtumas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...