Peršokti prie turinio

Nuotrauka

MP 2.5 ar 2.8 variklis, ką rinktis?


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 44

#1
Rytis

Rytis

  • Žinučių: 4
  • Reg. 2007-11-04, 20:23
  • Kaunas
Ruosiusi pirkti MP II ir nezinau su kuriuo varikliu ?
Ar galit patart kury varikly pasirinkt ,kuom jie skiresi ?

#2
autukas

autukas

  • Žinučių: 113
  • Reg. 2006-03-20, 16:30
  • Šiauliai
2.5 ne visada su turbina, 2.5 paskirstymo dirzas, o 2,8 grandine (bet ji irgi truksta :cry: ) , kaip sako rusai, 2.5 labiau "remontoprigoden", ir skiriasi kW 2.5 "nivalit" :wink: , taciau ryja siek tiek maziau kuro. o siaip siulyciau cia: http://www.pajero4x4...ewforum.php?f=3 infos kibiru semk :wink:

#3
Virus

Virus

  • Žinučių: 52
  • Reg. 2007-10-30, 10:48
  • Vilnius

2.5 ne visada su turbina, 2.5 paskirstymo dirzas, o 2,8 grandine (bet ji irgi truksta :cry: ) , kaip sako rusai, 2.5 labiau "remontoprigoden", ir skiriasi kW 2.5 "nivalit" :wink: , taciau ryja siek tiek maziau kuro. o siaip siulyciau cia: http://www.pajero4x4...ewforum.php?f=3 infos kibiru semk :wink:


Nu zinok pries pirkdamas kur tik neklausinejau del tos trukstancios grandines - visi kaip i ufonauta ziurejo ir nieks apie toki atveji nebuvo girdejes :D Gal vistik pas tave koks brokas pasitaike?
Del kuro sanaudu, tai kol kas galiu tiek pasakyt - 2.8TD man ~10 litru saliarkos srebia, praktiskai dzin kur vaziuoji - mieste, uzmiestyje, ar laukais/miskais. Nu Xbrade 'biski' daugiau susrebe, bet ten gavosi 7km/h vidutinis greitis ir nemazai buksavimo :lol:
Detaliu kainos su 2.5 varikliu draugiskesnes, kiek teko susidurt. Keletas skaiciu palyginimui 2.5 vs 2.8:
sankabos komplektas 560lt ir 1150lt (Lucas)
serrvise nuimt/uzdet greiciu deze - 400lt ir 650lt
pakaitinimo zvakes 29lt ir 45lt
Daugiau nieko nekeiciau, tai dar nezinau :lol:

#4
lee-

lee-

  • Žinučių: 1.706
  • Reg. 2006-03-26, 11:06
  • 4x4 Lietuva
o kaip atskirti 2,8 ar 2,5 vizualiai

#5
Murmeklis

Murmeklis

  • Žinučių: 112
  • Reg. 2006-11-23, 20:38
  • Tauragė
na 2.5 tdi trumpas, pas mane 12.5 litru srebia, bet as su juo siaip vaziuoju daugiausia gerokai virš 100 km/h, jei vaziuoju apie 90km/h, tai kuro rodykle krenta leciau :)

#6
Albert

Albert

  • Žinučių: 452
  • Reg. 2006-11-24, 11:31
  • Vilnius

na 2.5 tdi trumpas, pas mane 12.5 litru srebia, bet as su juo siaip vaziuoju daugiausia gerokai virš 100 km/h, jei vaziuoju apie 90km/h, tai kuro rodykle krenta leciau :)


o kokios pas tave apsukos prie 100 km/h ant 5 begio?

#7
Murmeklis

Murmeklis

  • Žinučių: 112
  • Reg. 2006-11-23, 20:38
  • Tauragė
man atrodo kad netoli 4000 vaziuojant ant 120 km/h, reiks kita kart atidziau pasiziureti, tik zinau kad tachometro ir spidometro rodykles yra lygiagrecios, na tarkim vaziuojant 90 km/h abi statmenos.

#8
dariukas

dariukas

    Moderatorius


  • Žinučių: 1.102
  • Reg. 2007-08-10, 21:56
  • ūkinikas,braidžioju su 4x4-Vilnius ..Vilnius-Labanoras-Vilnius.

man atrodo kad netoli 4000 vaziuojant ant 120 km/h, reiks kita kart atidziau pasiziureti, tik zinau kad tachometro ir spidometro rodykles yra lygiagrecios, na tarkim vaziuojant 90 km/h abi statmenos.


maniskis MP I variklis 96 m. 2.5 turbo, interkooler'is - 3500 aps. = 120km/h = 12l/100km, 3000 aps. = 110km/h = ... 9-10l/100 km ir valit ir jei valyt, tai ryja, o jei "ropineji" po balas tai kaip beropinetum tai nenustatysi, kiek ryja, nes tada dirba variklis rezimu - "valandos", o kokios aparatu valandines sanaudos, tai cia nuo "ropinejimo" priklauso. :D

#9
Tadas2

Tadas2

  • Žinučių: 1.999
  • Reg. 2008-09-19, 17:57
  • vilnius
Kaip galvojat su kokiu varikliu rinktis antra Padzerika dviduri,2,5 ar 2,8.Gal kas ir viena ir kita eksplotavo.

#10
a.zart

a.zart

  • Žinučių: 103
  • Reg. 2008-04-02, 07:06
  • Vilnius
Na 2.8 td kiek zinau jau grandininis motoriukas, mano manymu labiau vertas demesio. Ir vaziuojant linksmesnis ir taupumo atzvilgiu i 12 ltr/100km miesto rezimu tikrai tilptum. Asmeniskai ieskociau tik 2.8 td :roll:

#11
bankelis

bankelis

  • Žinučių: 173
  • Reg. 2008-03-08, 21:54
  • Kauno raj
turejau 2,5 bet pm1 autobusa i desimt tilpdavau,o dabar turiu 2,8 mp2 autobusa i 12 netelpu,man asmeniskai 2.8td linksmesnis nei 2,5 ,mano prabeges 300000km turiu pusmeti dar motorui nieko nedariau.,visom penkiom uz 2.8 !!!

#12
dariukas

dariukas

    Moderatorius


  • Žinučių: 1.102
  • Reg. 2007-08-10, 21:56
  • ūkinikas,braidžioju su 4x4-Vilnius ..Vilnius-Labanoras-Vilnius.
dar priklauso ar su turbina ir ar yra interkuleris, man 2.5 per akis ir įtelpu į 10 l/100 km. :) tiesa, pas mane į MP I įmestas 98 metų variklis, traukia gerai ir nevalgo riebiai :) ;)

#13
rolka

rolka

  • Žinučių: 414
  • Reg. 2006-11-08, 20:09
  • Vilnius
Į 12 litrų net nesvajok sutilpti su 2,8 varikliu. 14 - normalu, o jei kokią priekabą tampysi, tai 18. Čia su 33 ratais, beje juos suka be problemų.

#14
Tadas2

Tadas2

  • Žinučių: 1.999
  • Reg. 2008-09-19, 17:57
  • vilnius
O iki kelintu metu sitie varikliai ejo su mechaniniais kuro siurbliais.Elektronikos ko tai bijau,gal be reikalo.

#15
Kablys

Kablys

  • Žinučių: 13
  • Reg. 2008-01-07, 13:45
  • vilnius
kuris motoras geriau programuojasi galio ir momento didinimo atzvilgiu?

#16
a.zart

a.zart

  • Žinučių: 103
  • Reg. 2008-04-02, 07:06
  • Vilnius
Chipuoti Lietuvoje nerizikuociau...nera pakankamai patyrusiu meistru apart Vimotos Kaune, o ir tie vargu ar apsiimtu su tokiu metu Pajerikais zaisti. Perrasoma standartine programine iranga, didinamas sukimo momentas, siek tiek pakeliama galia o po to prasideda bedos, ar tai turbinos neatlaiko, ar kuro siurbliai. Smagraciai pradeda lekti saibom. Ne viena mashina jau buvo grizusi atgal prie "stock" programu po situ tiuningu. Manau verta tik tuo atveju kai pratestavus isitikinsi jog visi tavo auto mazgai veikia puikiai ir zinosi kur galima panaudoti auto resursus nepakenkiant atskiriems mazgams.
Geriau keisti laiku visus skysciu bei tepalus su filtrais (negailint pinigeliu originaliom markem) ir nereikes tos galios didinimo :pirat:

#17
dariukas

dariukas

    Moderatorius


  • Žinučių: 1.102
  • Reg. 2007-08-10, 21:56
  • ūkinikas,braidžioju su 4x4-Vilnius ..Vilnius-Labanoras-Vilnius.
Tadai,dyzelio variklis ir dyzelio kuro sistema yra atskiri dalykai, perki arba kuro sistemą arba variklį arba variklį su kuro sistema ... :) ;) . Varikliai gaminami iki šiol, jų markė vadinasi 4D56-T, o kuro sistema mechaninė ėjo iki 2000. :wink:

#18
Tadas2

Tadas2

  • Žinučių: 1.999
  • Reg. 2008-09-19, 17:57
  • vilnius

Tadai,dyzelio variklis ir dyzelio kuro sistema yra atskiri dalykai, perki arba kuro sistemą arba variklį arba variklį su kuro sistema ... :) ;) . Varikliai gaminami iki šiol, jų markė vadinasi 4D56-T, o kuro sistema mechaninė ėjo iki 2000. :wink:

Dariuk,o tu nieko nemaisai,lygtai mechanika ejo iki 97m :roll: As kalbu apie kuro siurbly.

#19
dariukas

dariukas

    Moderatorius


  • Žinučių: 1.102
  • Reg. 2007-08-10, 21:56
  • ūkinikas,braidžioju su 4x4-Vilnius ..Vilnius-Labanoras-Vilnius.
Tadai, ėjo pas L-200.;)

#20
Gedas-

Gedas-

  • Žinučių: 3
  • Reg. 2009-12-26, 00:40
Dariau matau, kad pats turi MP 2,5D, įdomu kokių metų? kaip pats ar patenkintas juo? Kokių bėdų rimtesnių buvo?




Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)