Pereiti prie turinio
Rytis

MP 2.5 ar 2.8 variklis, ką rinktis?

Rekomenduojami pranešimai

Na salerkos gal ir mazeu bet kaitimo bijo labjeu 2.8 nei senasis2.5td,galvos jiems nelaiko!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

grandinė manau neprivalumas prieš diržą, nes 2,5td nutrūkus diržui vožtuvų nelanksto ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O 2,5 td nutrukus dirzui voztuvu nepasiekia stumoklis ar lauzo karomyslus?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trukus dirzui paprastai lauzo rokerius,retas atvejis,kad lenktu voztuvus ar dar kokiu bedu pridarytu,nors imanoma.Pakeitus rokerius

del sventos ramybes reiktu pasimatuot kompresija.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As turiu 2.8 turbointerkuleris jau 2 metai!! Jokiu problemu su varikliu!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal kas galetumet patarti kuris variklis yra patikimesnis ir labiau vertinamas. kaip su elektonikom su jeis, siurblais? forume nerandu nieko

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai gyvas ir 2.5. Tu 73kw jam pakanka. Dar jei biski siurbli "pacipint" tai liuks eina. Nu,turiu omeny dviduri. Pas mane buvo paprastas motoriukas,su interkuleriu. Mechaninis siurblys,jokios elektronikos. Manau tai sioki toki pliusai dzipui. O jei but blogas 2.5 variklis,tai ar japonas ji butu tiek metu is eiles dejes i visus modelius? Na,sakau,tuo motoriuku tikrai nesiskundziau :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,5 mažiau valgo ir pigiau eksploatacija kainuoja, kai užsilenkia pigiau taisosi , abu vienodi, tik pas 2,8 kompas jau sėdi... kartais jis (kompas) miršta...2,5 TDI labai pakanka viskam. Virš to , jau brangu, efektas tas pats. Pas mane subalansuotas ir suderintas 4D56... traukia jotaraika ir sąnaudos max 12 D. Čia toks mitso eksperimentas su 2,8 buvo... Iki pirmo kapitalinio...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.8 tiktai. pas mane dviduriuke stovi tai eina kaip zveris. ir visur i 10 litru telpu. mieste ir uzmiesty. miske ar lauke neskaiciuoja turbut niekas :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,5 mažiau valgo ir pigiau eksploatacija kainuoja, kai užsilenkia pigiau taisosi , abu vienodi, tik pas 2,8 kompas jau sėdi... kartais jis (kompas) miršta...2,5 TDI labai pakanka viskam. Virš to , jau brangu, efektas tas pats. Pas mane subalansuotas ir suderintas 4D56... traukia jotaraika ir sąnaudos max 12 D. Čia toks mitso eksperimentas su 2,8 buvo... Iki pirmo kapitalinio...

o vat sankaba kazi skiresi 2.5 ir 2.8 ar ne?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal kas galetumet patarti kuris variklis yra patikimesnis ir labiau vertinamas. kaip su elektonikom su jeis, siurblais? forume nerandu nieko

tiktai 2.5, galia ir nm tikrai neperdaugiausiai skiriasi, bet eksploatacija tai ziauriai. ir is patirties 2.5 tikrai patvaresnis...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiktai 2.5, galia ir nm tikrai neperdaugiausiai skiriasi, bet eksploatacija tai ziauriai. ir is patirties 2.5 tikrai patvaresnis...

ir dar pamirsau pridurti, siaip 2.8 turetu buti 6cil. motoras, nes gaunasi per didelis svoris svaistiklio-stumoklio grupeje ko pasakoje gaunasi dideles inercines jegos ir variklis labai nemegsta dideliu sukiu...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau 2,8 yra vienas iš labiausiai vykusių motorų, (kalbu apie mitsubishio motorus). Patvariausias is motorų gamos. O,kad jis turi būti šešių kaušų, tai tikrai juokinga. Vadovaujantis tokia logika 3,2 L did variklis turėtų sugesti po pirmo užvedimo. Beabejo renkantis reiktų atsižvelgti į eksplotacijos sąlygas. O šiaip, tai jei tvarkingas tai labai smagus motoras.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau 2,8 yra vienas iš labiausiai vykusių motorų, (kalbu apie mitsubishio motorus). Patvariausias is motorų gamos. O,kad jis turi būti šešių kaušų, tai tikrai juokinga. Vadovaujantis tokia logika 3,2 L did variklis turėtų sugesti po pirmo užvedimo. Beabejo renkantis reiktų atsižvelgti į eksplotacijos sąlygas. O šiaip, tai jei tvarkingas tai labai smagus motoras.

kad jis smagus as tau nepriestarauju, zmogus klause pliusus minusus as juos ir isvardinau, ne siaip sau is lempos o is patirties ir ne tik savo, i autoalijansa uzsuk, jei pazistamu turi papasakos atvirai kaip yra. o prie ko cia 3.2 DID? visai kitoks motoras visu pirma comon rail sistema, suspausdimo laipsniai visai kitokie, stumoklio svaistiklio konstrukcija visai kitokia, daug lengvesne ir pan. radai ka palyginti...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už patarimą , bet kad nelabai anas ir reikalingas - truputį paugsit dar ir pats suprasit kad "DRAUGAS" nuo "DRAUGELIO" labaaaai skiriasi :rolleyes:

 

Kas liečia nuomonės išsakymą tai aš labiau vertinu tą nuomonę kuri yra pagrįsta praktika ir praktinėm žiniom nei ta kuri yra pagrįsta tik teorija (prie viso to dar ir skysta), todėl ir nesišvaistau į kairę ir dešinę teorinėm žiniom ar komentuoju tai ko pats neišmanau :rolleyes:

 

P.S. atsirašau visų kad ne į temą :blush:

neatsiprasinek, vistiek sitam poste nei vienos tavo citatos nera i tema, o kas liecia tuos motorus bet kokiu atveju 2.5 daug pigiau remontuojmas ir pan. o del 2.8 pats gamintojas teigia buvo eksperimentas kuris nelabai pasiseke...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2.8 labai nusisekes motoras, nors kaip tu ir sakai buvo tik eksperimentas, tiesiog 2.5 pigesne eksploatacija, o 2.8 pranasumas kW.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greičiau 2,5 variklio ne eksplotacija o gamyba pigesnė , 2,8 žymiai sudėtingesnis variklis kas lemia gamybos kaštus. Kas liečia atarnavimus tai dar reiktų gerai paskaičiuot kuris iš šių dvieju variklių per kokius taip 200 000 km daugiau pareikalaus investicijų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.