Pereiti prie turinio
autukas

MP Super select razdatkes padetys/ju reiksme

Rekomenduojami pranešimai

Šitoj vietoj reikėtų Habus užsiblokuoti. Geriau būtų pačiai razdatkei ir Habams. Nebūtų nereikalingų išsijunginėjimų - įsijunginėjimų, ko pasekoje, būna ir smūgiavimai, judant tai į priekį, tai atgal. Pastebėjimas iš praktikos. Pas mane automatiniai Habai.

o kaip juos uzblokuoti?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kolegos.

Ieskau pirkti toki modeli. Naudosiu ji pagal paskirti: dzipu varzyboms, bei ekspedicijoms po Europa:)

Automobilio isvaizda, kamfortas, svoris, variklio galia, blokiruotes, bei kaina atrodo laaabai patraukliai.

Svarbiausias ir pagrindinis klausimas: koks jo patvarumas, kaip laiko blokiruotes. Manau deti 33" ratus. Ar neperdideli?

Aciu uz patarimus:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip žinai Mitsubichi motors šiai dienai turi dvi paskirstymo dėžes: Easy Select 4WD ir Super Select 4WD.

Pas tave Super Select 4WD arba SS4-II, o tai yra:

2H - Galiniai varomieji ratai; Naudoti važiuojant sausai grįstais keliais.

4H - Nuolat įjungti keturi varantieji ratai; Naudoti važiuojant sausai grįstais keliais, slidžiu keliu, tempiant didesnius svorius,esant sunkesnėms vairavimo sąlygoms: lietui sniegui ir t.t. Be to tai yra pagrindinė paskirstymo dėžės SS4-II valdimo svirties padėtis.

4HLc - Užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai;Naudoti važiuojant nelygiais, smėlėtais ar slidžiais keliais.

4LLc - Lėtinanti pavara, užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai; Naudojama ypač sunkiomis važiavimo sąlygomis kai reikia dauk galingumo.

4LLc + RD Lock - Lėtinanti pavara, užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai + užblokuotas galinis diferencialas; Naudoti esant labai sunkioms važiavimo sąlygoms, draudžiama naudoti važiuojant kietais paviršiais

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip, Lee kuo puikiausiai viska paaiskino. 4H jungiu per smarkesni lietu, vaziuojant smeliuko keliukais, ir pan.zodziu kai uz vairo jauti kad jau dvieju ratu neuztenka stabilumui islaikyti. Siuo atveju galas varo jei neklystu apie 60% o priekis 40%, tad reikia to nepamirsti. 4HLC (uzblokuoji centrini difa) naudojau sia ziema per plikledi, kai autobusai ciuoze padavimas i ratus 50/50 priekiui i galui procentaliai. Smarkiai padejo. Na aisku ir siek tiek sudetingesnem salygom baluose. 4LLc - kitaip pazeminta pavara, nu cia jau kai pomidorai praktiskai ant zemes guli :mrgreen: Smagiau su pazeminta ir per gilu smeli ar sniega eina automobiliukas, lengviau varikliukas dirba. Na o papildomas dif.lock'as tai man asmeniskai daug padedavo labai jau stacius kalniukus ar nuolydzius iveikti, bei tuose vietose, kai duris jau buvo sunku atidaryti nuo purvo.

Bet ka mes cia tau pasakojam, palek i Gariunus ten viska ir isbandysi. Tikiuosi zinai tik kad 4H bei 4HLC gali pajungti nesustodmas iki 80km/val. O jau 4LLc nesustojes niekaip neikalsi. Sekmes naudojant si monstriuka!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sedziu darbe ir internetu naudojuos per mob. Tad sory sunku pajieska naudotis klausimas toks 1 padetis ijungtas wien galas 2 padetis ijungti wisi 4 su kuriais galima waziuot greciu nors ir max ? Koks santykis priekiuj galui perduodamas 3 padetis isijungia kaip suprantu centrinis dif. Ka jis duoda paskirsto 50 ant 50 prieki gala ar ne ir kur skirta wazinet su juo ir kokiu greiciu is wis ka jis daro ? 4 padetis tai apacioj ta knopke kuri kaip suprantu uzblokuoja galini reduktoriu ir abu galiniai ratai sukas wienodai o kur tada paletintojas cia aisku juoko bus bet as dar naujokas 4x4 sistemoj

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma padetis 2H tik galas, antra padetis 4H varo visi keturi, tinka asfaltui, trecia padetis 4HLc varomi visi keturi + blokuojamas centrinis diffas, tinka slidziam kely, zvyrui t.t., ketvirta padetis N neutralke, penkta padetis 4LLc paletinta pavara. Knopke blokuoja galini difa.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu kiek bandziau i grust daugiau neina tik galas wisi 4 ir dar wienas centrinis dif. Nei neutralo nei paletintojo nerandu ar ten tai sunkiai turi isijungt o tas paletintojas tai nuo kalno labiau ar pelkej naudojamas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mitsubishu kiek teko jungti tai reikia pastumt link keleivio truputy ir toliau i prieki stumti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia paspausti zemyn.. :) Ir isijungia paletintojas berods tik sustojus. Gal ir taip isijungia, bet nerokomenduojama. O kur naudojamas tai tau geriau atsakys tie kas po purvus braido. ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paletintojas iki galo i prieki,riciaga spaudi i apacia i desine ir i prieki,galinis reduktorius blokuojasi tik ijugus paletintoja,isjungus paletinta automatiskai atsijungia tilto blokavimas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galine blokiruote jungiasi ne tik ant paletintojo, bet galima ir ijungus centrini dif lock'a

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po N padeties rankena spaudi i apacia bei siek tiek desiniau ir i prieki. Ijungsi paletintoja (beje jis jungiams tik pilnai sustojus, taip pat po pilno sustojimo ir isjungiamas), 4H bei 4HLc su super-select'u gali jungti vaziuodamas iki 100km/val. greiciu ;)

Bus jis tikrai ten, tik gal mazai naudojamas buvo, prajudint rankena reikia

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas gerai radau ir n ir paletintoja tikrai turbut buwo retai naudojamas nes is pradziu sunkokai vaiskciojo paskiau jau lengviau viskas aciu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena, noriu paprasyti,ar galetu kas nors is formumo zinovu trumpai apibudinti tiltu perjungimo svirties reiksmes, ka galima, ko negalima ir t.t. ka tik isigijau MP 1998 m. 2800 cm3

Is anksto dekoju

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2H - varo galas, 4H - varo ir priekis, 4HCDL - varo abu tiltai ir centrinis difas uzbluokuotas, 4LCDL - varo abu tiltai uzblokuoras centrinis difas plius pazeminta pavara... ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4LCDL - varo abu tiltai uzblokuoras centrinis difas plius pazeminta pavara... ;)

 

vaziuoji tik tiesiai kad neislauzti pusasiu (teisus as ?)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vaziuoji tik tiesiai kad neislauzti pusasiu (teisus as ?)

Ne,neteisus,gali ne tik tiesiai,pusasiam nieko neatsitiks,tik ant asvalto sitaip pasijunges nevazinek.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2H - varo galas, 4H - varo ir priekis, 4HCDL - varo abu tiltai ir centrinis difas uzbluokuotas, 4LCDL - varo abu tiltai uzblokuoras centrinis difas plius pazeminta pavara... ;)

Varo visi keturi, bet jei 1 rats gaus mazesni sukibima tada tas 1 ratas ir buksuos.

O jau su 4HCDL ir 4LCDL reik kad 2 ratai gautu mazesni sukibima, kad masina nebevaziuotu, 1 prieki kitas gale.

PS cia su tiltu blokavimu niekas nesusija.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vertetu zmogui pasakyti, kad asfaltui tinka labiausiai pirmos dvi padetys, 3 ir 4 (HLc ir LLc) tinka tik bekelei, nes kitu atveju sulauzysi agregatus. Ir jungti gali vaziuodamas iki 100 km/h, tik i paskutine, ketvirtaja padeti (LLc) reiketu jungti sustojus. Geriausia butu jeigu internete pasiskaitytum manula, kaip kas, maziau remontu reikes.. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitaip tariant su super selecta (laisvas centrinis difas)

ir easy selekta su (kietas difas netinkamas kietiems gruntams)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitaip tariant su super selecta (laisvas centrinis difas)

ir easy selekta su (kietas difas netinkamas kietiems gruntams)

truputi pataisysiu, easy selecta's abskritai difo neturi, ten jungia tik priekini tilta ir kartu paletintojas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Raimis sako tiesą, tarpašinio diferencialo easy select'as neturi, kaip ir part time. Bet priekinį tiltą galima jungti ir su palėtintoju (Low range) ir be (High range).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas gero yra tas "super select" ? kuo skiriasi nuo "paprasto"

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.