okagersma Sukurta Sausio 11, 2011 Dalintis Sukurta Sausio 11, 2011 draugeliui uzlinko jeep 95 metu variklis ,zada det kitoki-tik nezinom koks tiktu?gal kas esat deje?pakonsultuokit prasom. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
patrol0808 Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 craislerio,opelio, fordo dar forume paieskok kazkas motoriuka toki pardavinejo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
okagersma Atrašyta Sausio 11, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 matai tokio pat nebenori det lievakai tie varikliai kazka kitka pritaikyt norim-tik koki? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Į Čerokius dar ėjo 2,1 l TD, Renault variklis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias lomis Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Į Čerokius dar ėjo 2,1 l TD, Renault variklis.nuo Espace'o, Safrane'o, Trafic'o tinka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
okagersma Atrašyta Sausio 11, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 o deze 2,1 TD tinka nuo 2,5TD Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
okagersma Atrašyta Sausio 11, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 O KAZI KAIP AUSYS VARIKLIU SKIRIASI AR NE 2,1 IR 2,5 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Sausio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2011 va dėl dėžės tai nepasakysiu, bet 2.1 turi būti nuo cherokee tik, nuo espase ar kitų netiks nes karteris kampu ir tepalo paėmimas, apačia cherokiams buvo kitokia, viršus tai tiks, nebent generatorius ar vairo stiprintuvas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardas78 Atrašyta Sausio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2011 va dėl dėžės tai nepasakysiu, bet 2.1 turi būti nuo cherokee tik, nuo espase ar kitų netiks nes karteris kampu ir tepalo paėmimas, apačia cherokiams buvo kitokia, viršus tai tiks, nebent generatorius ar vairo stiprintuvasman dabar remontavo o pas mane 2.1 variklis tai sake meistras nuo speiso tinka identiskai o dar girdejas kad y juos stato pajero 2.3varikly ir bmw tik nezinau ar 2.5 ar 2.4 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Sausio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2011 man dabar remontavo o pas mane 2.1 variklis tai sake meistras nuo speiso tinka identiskai o dar girdejas kad y juos stato pajero 2.3varikly ir bmw tik nezinau ar 2.5 ar 2.4 apačia visai skiriasi kur espace kur jeep ir nesiginčyk, o dar ir vairo stiprintuvo siurblio škyvas ne toks Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ricardas78 Atrašyta Sausio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2011 apačia visai skiriasi kur espace kur jeep ir nesiginčyk, o dar ir vairo stiprintuvo siurblio škyvas ne toksas ir nesiginciju cia man tik meistras taip pasake Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
koskoko2 Atrašyta Sausio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2011 zinau tikrai kad deda BMW TDS, kiek ten tinka neturiu info bet kad deda 100 proc. tik jei neklystu ar ne vietoj 4.0 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Teodoras Atrašyta Sausio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2011 zinau kas vazinejo ir buvo isideje nuo senuko 525tds matariuka,tik kad irgi uzlinko jisai,tai turi kita bet dar nededa... gal silpni jie tai masei,velniai zino. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Sausio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2011 zinau kas vazinejo ir buvo isideje nuo senuko 525tds matariuka,tik kad irgi uzlinko jisai,tai turi kita bet dar nededa... gal silpni jie tai masei,velniai zino.kokiai masei? kad cherokis nieko nesveria! jis lengvesnis uz opel omega net. o matorai omegose juk bemwiniai 2.5 tds Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turcinas Atrašyta Sausio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2011 O del ko uzlinko mataras Pats turiu toki pati tai gal jau ruostis ir man reikia?.... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Birželio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 22, 2011 Tikrai paemus nuo Renault espace 2,1 TD cherokiui netinka : tepalo karteris, tepalo siurblys, sankaba, vairo stiprintuvo skyvas, vandens pompa (jei statai termomova, jei pereini prie elektrinio ausinimo, tada su vairo stiprintuvu ir vandens pompa viskas gerai), variklio kronsteinai, tepalo lygio matavimo "iešmas". Keitem patys toki motora. Dėžė 2,1 ir 2,5 skiriasi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
banginis Atrašyta Birželio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2011 tepalo siurblys espeiso kitoks? man reiketu pasikeisti cherokiui 2,1 tai galvojau imsiu nuo espeiso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2011 O del ko uzlinko mataras Pats turiu toki pati tai gal jau ruostis ir man reikia?.... Tikriausiai nuo itin teisingo, lietuviško elgesio su motoru Šitas variklis mėgsta sūkius o važinėja dauguma kaip su GAZ-51 bijodami gazą paspaust ba brangus kuras dega O kad keist į kitokį nori tai nieko nuostabaus ba remontas šito variklio brangus malonumas ir bele kas nepadarys - yra tekę sutikt ne vieną entuziastą kuris griebėsi ir nudegė nagus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Birželio 23, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2011 O del ko uzlinko mataras Pats turiu toki pati tai gal jau ruostis ir man reikia?.... Šitas variklis konstrukciškai nedadarytas ir paleistas į gamybą, pagrindinė problema - sudėtinga tepimo sistema, ko pasekoje detalių pirmalaikis išdilimas ir ypatingai brangus remontas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Birželio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2011 Šitas variklis konstrukciškai nedadarytas ir paleistas į gamybą, pagrindinė problema - sudėtinga tepimo sistema, ko pasekoje detalių pirmalaikis išdilimas ir ypatingai brangus remontas... Jo, ypač vožtuvų svirteliu išdilimas ko pasekoje kalą per štangą ir išrauna varžtus iš galvos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Birželio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2011 Nieko ypatingo tas vm nesrebia. Palygint ekonomiskas. Ir "pagreziodavau"kaip su benzu ir vistiek mieste i 10L tilpdavau. Nu "karomislus" is vienos galvos buvo isplese,bet, itariu tik todel,kad pries tai buvo blogai surinktas. "meistras" slifavo tik viena galva,todel galejo neatitikt stanguciu atstumai ir islupo. Po remonto,kai viskas buvo padaryta kaip priklauso,tai dziaugiaus as juo. Voztuvu pakelejus is kart persriege didesnio diametro.Sutinku,variklis lepus. Taip pat kaip bmw tds. Bmv'u sesiuke "atseit" blogas,perkaitimo labai bijo, galva kraipos ir t.t. Tris turejau,ir nieko blogo negaliu pasakyt. O perkaitimo tai juk kiekvienas motoras nemegsta. Taip pat ir bmw variklis megsta apsukas,ir ji pamynt reik. Paskui ir kalba,kad -oj,vazinejau is leto,taupiau,negreziojau,o turbina nuejo,arbe velenelis uzkaleno.. Seni motorai juk jau. Visi kanalai pasikimse,tai ir reik didesnio spaudimo,kad pro juos tiek tepalas tiek ausinimo skystis praeitu. O tam ir daugiau gaziuko paspaust reik. P.S. Savaime suprantama,kad protingai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 24, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 24, 2011 Šitas variklis konstrukciškai nedadarytas ir paleistas į gamybą, pagrindinė problema - sudėtinga tepimo sistema, ko pasekoje detalių pirmalaikis išdilimas ir ypatingai brangus remontas...Laumkelis ir vėl su savo maldele apie konstrukcinį netobulumą - nu kiek galima Teisingai MINDEEX sako - šitas variklis mėgsta sūkius. Vienas iš mano "darbdavių" laksto į Vokietijos pietus darbo reikalais kas savaitę su vojadžeriu kuriame būtent toks variklis, grežia banais 160-170km/h ir vargo nemato, tepalus keičia laiku ir ne bele kokius o tik tuos kuriuos rekomenduoja gamykla gamintoja.Kas liečia štangų padilimą tai jį kompensuoja hidrokompensatoriai, o pastarieji lenkiasi kaip ir visų kitų variklių - nuo tepalo kokybės. Va tik pasėkmės būna kitokios nei kitų variklių - vietoj įkyraus caksėjimo iššokinėja štangos.Dėl to kad buvo nušlifuota tik viena galva tai didesnė tikimybė kad dėl to gali atsirast vandens pratekėjimai iš vandens kolektoriaus ir tepalo prasisunkimai iš po dangtelio nei karomyslų nulupimas , pastarasis labiau tikėtina kad įvyko dėl to kad arba nedaveržė, arba veržlių nepasodino ant fiksacinių klijų ir paprasčiausiai atsipalaidavo. P.s. Kiek teko čiupinėt mašinų nukeltų nuo tralo tai pas visas ant skaitliukų palei 300.000km o tai ir daugiau. O tos kurių realus prabėgas panašus į tą (120.000km) kur turguj jau ant skailiukų šviečiasi tai turgaus nepasiekia, o visi žinovai kažkodėl mato pakoreguoto skaitiklio parodymus, jais šventai tiki ir pagal tai daro išvadas apie variklio ilgaamžiškumą. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainius212 Atrašyta Birželio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 25, 2011 P.s. Kiek teko čiupinėt mašinų nukeltų nuo tralo tai pas visas ant skaitliukų palei 300.000km o tai ir daugiau. O tos kurių realus prabėgas panašus į tą (120.000km) kur turguj jau ant skailiukų šviečiasi tai turgaus nepasiekia, o visi žinovai kažkodėl mato pakoreguoto skaitiklio parodymus, jais šventai tiki ir pagal tai daro išvadas apie variklio ilgaamžiškumą. Manau labai teisingai pastebeta..... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 25, 2011 Dalintis Atrašyta Birželio 25, 2011 draugeliui uzlinko jeep 95 metu variklis ,zada det kitoki-tik nezinom koks tiktu?gal kas esat deje?pakonsultuokit prasom.Jeigu jau nutarėt kad tie varikliai lievakai tai bandykit žiūrėt tos pačios IVECO korporacijos variklį ba gali iš netyčių atitikt dėžės tvirtinimas - nu vis mažiau būrtų. Nors viską paskaičiavus tai pigiau atremontuot tą patį nei bandyt pakeist kitu, ypač jei kyla didelis noras įspraust 6 cilindrų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
LAUMKELIS II Atrašyta Liepos 1, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 1, 2011 Laumkelis ir vėl su savo maldele apie konstrukcinį netobulumą - nu kiek galima Tavo VM variklių patikimumas - tai "opiumas liaudžiai". Kodėl kiti, tokių senų metų konstrukcijos, dyzeliai nereikalauja , neiypatingų tepalų nei beprotiško vaikymo autobanuose ? Atsakymas - todėl, kad lyginant su VM, jie tiesiog pagaminti tobulai. Čiakaip su tuo šokėju, kuriam kažkas vis trukdo tapti tobulu, bet kaltas tik ne jis... ir malda jam nepadės Prieš porą metų pas mane svečiavosi giminaitė su vyru italu, jie buvo atvažiavę su Chrysler "Voyager", pas kurį plakė VM širdis. Aš jam atsargiai užsiminiau, kad šitie varikliai nėra patikimi, jis atsakė, kad pakeitė 1 variklio galvą ir kažką dar, sumokėjo 1000eu. Ir tada, kai aš jo paklausiau kodėl tu pirkai auto su šituo varikliu, jis man su pasidižiavimu atsakė - tik todėl, kad šis variklis pagamintas ITALIJOJE Meilė ir pagarba savo šalies produktui - pagirtina. Reziume: Bet męs gi ne italai,kad galėtume sau leisti galimybę būti savo šalies auto gaminių patriotais,ir kodėl turėdami galimybę rinktis iš geriausių, turėtume rinktis vieną iš pačių prasčiausių variklių pasaulyje Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar