Pereiti prie turinio

jeep cherokee 95m 2,5 td uzlinko,koks kitas variklis tiktu


okagersma

Rekomenduojami pranešimai

va dėl dėžės tai nepasakysiu, bet 2.1 turi būti nuo cherokee tik, nuo espase ar kitų netiks nes karteris kampu ir tepalo paėmimas, apačia cherokiams buvo kitokia, viršus tai tiks, nebent generatorius ar vairo stiprintuvas

man dabar remontavo o pas mane 2.1 variklis tai sake meistras nuo speiso tinka identiskai o dar girdejas kad y juos stato pajero 2.3varikly ir bmw tik nezinau ar 2.5 ar 2.4

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man dabar remontavo o pas mane 2.1 variklis tai sake meistras nuo speiso tinka identiskai o dar girdejas kad y juos stato pajero 2.3varikly ir bmw tik nezinau ar 2.5 ar 2.4

 

 

apačia visai skiriasi kur espace kur jeep ir nesiginčyk, o dar ir vairo stiprintuvo siurblio škyvas ne toks

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zinau kas vazinejo ir buvo isideje nuo senuko 525tds matariuka,tik kad irgi uzlinko jisai,tai turi kita bet dar nededa... gal silpni jie tai masei,velniai zino.

kokiai masei? kad cherokis nieko nesveria! jis lengvesnis uz opel omega net. o matorai omegose juk bemwiniai 2.5 tds

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Tikrai paemus nuo Renault espace 2,1 TD cherokiui netinka : tepalo karteris, tepalo siurblys, sankaba, vairo stiprintuvo skyvas, vandens pompa (jei statai termomova, jei pereini prie elektrinio ausinimo, tada su vairo stiprintuvu ir vandens pompa viskas gerai), variklio kronsteinai, tepalo lygio matavimo "iešmas". Keitem patys toki motora. Dėžė 2,1 ir 2,5 skiriasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O del ko uzlinko mataras :) Pats turiu toki pati tai gal jau ruostis ir man reikia?.... :blink:

Tikriausiai nuo itin teisingo, lietuviško elgesio su motoru :D

 

Šitas variklis mėgsta sūkius o važinėja dauguma kaip su GAZ-51 bijodami gazą paspaust ba brangus kuras dega :rolleyes:

 

O kad keist į kitokį nori tai nieko nuostabaus ba remontas šito variklio brangus malonumas ir bele kas nepadarys - yra tekę sutikt ne vieną entuziastą kuris griebėsi ir nudegė nagus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitas variklis konstrukciškai nedadarytas ir paleistas į gamybą, pagrindinė problema - sudėtinga tepimo sistema, ko pasekoje detalių pirmalaikis išdilimas ir ypatingai brangus remontas...

 

 

Jo, ypač vožtuvų svirteliu išdilimas ko pasekoje kalą per štangą ir išrauna varžtus iš galvos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko ypatingo tas vm nesrebia. Palygint ekonomiskas. Ir "pagreziodavau"kaip su benzu ir vistiek mieste i 10L tilpdavau. Nu "karomislus" is vienos galvos buvo isplese,bet, itariu tik todel,kad pries tai buvo blogai surinktas. "meistras" slifavo tik viena galva,todel galejo neatitikt stanguciu atstumai ir islupo. Po remonto,kai viskas buvo padaryta kaip priklauso,tai dziaugiaus as juo. Voztuvu pakelejus is kart persriege didesnio diametro.Sutinku,variklis lepus. Taip pat kaip bmw tds. Bmv'u sesiuke "atseit" blogas,perkaitimo labai bijo, galva kraipos ir t.t. Tris turejau,ir nieko blogo negaliu pasakyt. O perkaitimo tai juk kiekvienas motoras nemegsta. Taip pat ir bmw variklis megsta apsukas,ir ji pamynt reik. Paskui ir kalba,kad -oj,vazinejau is leto,taupiau,negreziojau,o turbina nuejo,arbe velenelis uzkaleno.. Seni motorai juk jau. Visi kanalai pasikimse,tai ir reik didesnio spaudimo,kad pro juos tiek tepalas tiek ausinimo skystis praeitu. O tam ir daugiau gaziuko paspaust reik.

P.S. Savaime suprantama,kad protingai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitas variklis konstrukciškai nedadarytas ir paleistas į gamybą, pagrindinė problema - sudėtinga tepimo sistema, ko pasekoje detalių pirmalaikis išdilimas ir ypatingai brangus remontas...

Laumkelis ir vėl su savo maldele apie konstrukcinį netobulumą - nu kiek galima :D

 

Teisingai MINDEEX sako - šitas variklis mėgsta sūkius.

Vienas iš mano "darbdavių" laksto į Vokietijos pietus darbo reikalais kas savaitę su vojadžeriu kuriame būtent toks variklis, grežia banais 160-170km/h ir vargo nemato, tepalus keičia laiku ir ne bele kokius o tik tuos kuriuos rekomenduoja gamykla gamintoja.

Kas liečia štangų padilimą tai jį kompensuoja hidrokompensatoriai, o pastarieji lenkiasi kaip ir visų kitų variklių - nuo tepalo kokybės. Va tik pasėkmės būna kitokios nei kitų variklių - vietoj įkyraus caksėjimo iššokinėja štangos.

Dėl to kad buvo nušlifuota tik viena galva tai didesnė tikimybė kad dėl to gali atsirast vandens pratekėjimai iš vandens kolektoriaus ir tepalo prasisunkimai iš po dangtelio nei karomyslų nulupimas , pastarasis labiau tikėtina kad įvyko dėl to kad arba nedaveržė, arba veržlių nepasodino ant fiksacinių klijų ir paprasčiausiai atsipalaidavo.

 

P.s. Kiek teko čiupinėt mašinų nukeltų nuo tralo tai pas visas ant skaitliukų palei 300.000km o tai ir daugiau. O tos kurių realus prabėgas panašus į tą (120.000km) kur turguj jau ant skailiukų šviečiasi tai turgaus nepasiekia, o visi žinovai kažkodėl mato pakoreguoto skaitiklio parodymus, jais šventai tiki ir pagal tai daro išvadas apie variklio ilgaamžiškumą. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

P.s. Kiek teko čiupinėt mašinų nukeltų nuo tralo tai pas visas ant skaitliukų palei 300.000km o tai ir daugiau. O tos kurių realus prabėgas panašus į tą (120.000km) kur turguj jau ant skailiukų šviečiasi tai turgaus nepasiekia, o visi žinovai kažkodėl mato pakoreguoto skaitiklio parodymus, jais šventai tiki ir pagal tai daro išvadas apie variklio ilgaamžiškumą. ;)

 

Manau labai teisingai pastebeta..... :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

draugeliui uzlinko jeep 95 metu variklis ,zada det kitoki-tik nezinom koks tiktu?gal kas esat deje?pakonsultuokit prasom.

Jeigu jau nutarėt kad tie varikliai lievakai tai bandykit žiūrėt tos pačios IVECO korporacijos variklį ba gali iš netyčių atitikt dėžės tvirtinimas - nu vis mažiau būrtų. Nors viską paskaičiavus tai pigiau atremontuot tą patį nei bandyt pakeist kitu, ypač jei kyla didelis noras įspraust 6 cilindrų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

 

Laumkelis ir vėl su savo maldele apie konstrukcinį netobulumą - nu kiek galima :D

 

 

Tavo VM variklių patikimumas - tai "opiumas liaudžiai". Kodėl kiti, tokių senų metų konstrukcijos, dyzeliai nereikalauja , nei

ypatingų tepalų nei beprotiško vaikymo autobanuose ? Atsakymas - todėl, kad lyginant su VM, jie tiesiog pagaminti tobulai. Čia

kaip su tuo šokėju, kuriam kažkas vis trukdo tapti tobulu, bet kaltas tik ne jis... ir malda jam nepadės :D

Prieš porą metų pas mane svečiavosi giminaitė su vyru italu, jie buvo atvažiavę su Chrysler "Voyager", pas kurį plakė VM širdis. Aš jam atsargiai užsiminiau, kad šitie varikliai nėra patikimi, jis atsakė, kad pakeitė 1 variklio galvą ir kažką dar, sumokėjo 1000eu. Ir tada, kai aš jo paklausiau kodėl tu pirkai auto su šituo varikliu, jis man su pasidižiavimu atsakė - tik todėl, kad šis variklis pagamintas ITALIJOJE :excl: Meilė ir pagarba savo šalies produktui - pagirtina.

Reziume:

Bet męs gi ne italai,kad galėtume sau leisti galimybę būti savo šalies auto gaminių patriotais,ir kodėl turėdami galimybę rinktis iš geriausių, turėtume rinktis vieną iš pačių prasčiausių variklių pasaulyje :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.