Pereiti prie turinio

jeep cherokee 95m 2,5 td uzlinko,koks kitas variklis tiktu


okagersma

Rekomenduojami pranešimai

Tavo VM variklių patikimumas - tai "opiumas liaudžiai". Kodėl kiti, tokių senų metų konstrukcijos, dyzeliai nereikalauja , nei

ypatingų tepalų nei beprotiško vaikymo autobanuose ? Atsakymas - todėl, kad lyginant su VM, jie tiesiog pagaminti tobulai. Čia

kaip su tuo šokėju, kuriam kažkas vis trukdo tapti tobulu, bet kaltas tik ne jis... ir malda jam nepadės :D

 

 

Pasikartosiu - ginčytis su žmogum turinčiu išankstinį nusistatymą tai lygiai tas pats kas su pliku pešiotis :D

 

Apie itin patikimų ir tobulų mašinų (čia turiu omeny TOYOTA) gedimus šiame forume pridiskutuota 24 puslapiai , apie NISSAN dar dvigubai tiek . Atmetus 1/3 temų apie padangas ir perdegusią lemputę lieka gan nemažai temų apie tech. gedimus - tai velenas užveltas, tai galva sprogo, tai turba smigo, tai paskyrstymo dantračiai barška ir t.t. ir t.p.. Nu byra tos tobulos mašinos nuo priekinio iki galinio buferio taip pat sėkmingai kaip ir tos kur nevykusios - tai per kurią vietą tas jų tobulumas :?:

 

Kas liečia būtent VM tai gal garbusis Laumkelis galėtų atskyt į keletą klausimų :

Variklis gaminamas apie 20 metų - kaip manot garbusis ar ne per ilgas laiko tarpas tokiam konstrukciškai netobulam kūriniui ? Italija kaip žinia ne TSRS kur buvo galima gamint bele ką ir bele kaip - vistiek bus priversti nupirkt.

Variklis statomas į FORD , GM(Opel) , Daimler-Chraisler ir net į TOYOTA - nu negi jiems nusispjaut į savo vardą ir pelną kad gali sau leist dėt į savo gaminius kažkokį "žalia" motorą ?

Kas liečia pirmus du gamintojus tai jie tam laikui neturėjo panašių parametrų variklio bet turėjo galimybę pasirinkt ir kitokį variklį.

Daimler-Chraisler turėjo iš ko rinktis ba savų motorų gama itin didelė bet pasirinko VM.

TOYOTA irgi dėjo į TLC Italijos rinkai skirtus a/m , gal būt dėl to kad palankesnės pardavimo sąlygos jei itališkas variklis. Bet vėl gi įdomus dalykas - galima buvo pasirinkt ir kitą IVECO koncerno variklį ba buvo iš ko, bet pasirinktas VM.

Ir dar - gal galėtumėt išvardint būdingų tam varikliui gedimų priežastis, būtent priežastis o ne pasėkmes. Pageidautina kad tai būtų normali tech info o ne VBP(viena bobutė pasakė) radijo žinios. Labai abejoju ar rasit ką nors tokio kas nebūtų pavojinga ir tobulam varikliui.

 

Tai gal ne toks anas ir š... kaip garbusis čia triūbyji ant viso svieto, ir gal jau pats laikas būtų pačiam pasinaudot tuo patarimu kurį man esat davęs anksčiau - prasikrapštyt akis , blaiviu žvilgsniu apsidairyt ir nustot vienus kalt prie kryžiaus o kitus kelt į padebesius :salut:

 

P.s. Nesu niekart pasakęs kad VM yra tobulybė bet ir kalimo prie kryžiaus anas tikrai nenusipelnė .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o mano supratimu tai yra visiskas triperis ir pagamintas per sudetingai. jame panaudota vienu trecdaliu daugiau detaliu, negu kituose diz varikliuose ir kievienas prisukimas ar sujungimas duda tiek nukripimu laisvumus ir nehermetiskuma ko pasekoje sunkiai tinka naujos ar devetos detales suleidimai ir asiskumai taipat tragiski...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinė trumpaamžiškumo priežastis yra ytin sudėtigas tepimas. Tepalas paduodamas per vožtuvų štangas ir svirtelių stovus per ytin mažas skylutes, kurios užsikemša ir prasideda variklio tepalo badas, ko pasekmėje

atsiranda visos "legendinės" šio variklio ligos. Kuriam dyzeliniam variklyje tu matei tokią netobulą ir sudėtingą tepimą ? Įvairūs automobilių gamintojai statė šiuos variklius į savo kūrinius tik dėl PIGUMO, kuris

leido jiems, prie palyginti neblogų dinaminių charakteristikų, būti konkurencingiems parduodant naujus modelius.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jūs nesiginčykit, geriau padarykit paprastą eksperimentą... :)

Paimkit porą žinomai gerų variklių, vieną-VM, kitą-kokį nors iš patikimesnių...Duokit jiems pakankamai kuro, antifrizo...Ir išleiskit iš karterio tepalą.Užveskit, duokit maksimaliai gazo ir matysit, kuris greičiau užsilenks...

:rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl didelio kiekio detalių tai ten jų tikrai nemažai , bet kai pradedi ardyt kokį mažiuką 1,6HDI pežo variklį ir viskam nuo to variklio nuimto tvarkingai sudėt reikia vos ne 10 kvadratinių metrų arba kad ir tojotos variklį - varžtų kiekis skaičiuojamas ne vienetais o kilogramais (o kiekvienas varžtas kažką laiko) tai kažin ar tiek jau daug tų detalių tam itališkam motore. Niekas nesako kad VM detalių mažai , bet kad jas sudėt teisingai tai jau kalba turėtų būt apie darbo kultūrą ir techninį išprusimą- jei italas sugebėjo sudėt viską lygiai ir gražiai o mes ne - tai manau kad tai ne italo ar jo variklio bieda o , vistik, mūsų pačių tragedija ir tikrai nėra reikalo ieškot iešmininko ant kuriuo reiktų sukabint savas klaidas ir nemokšiškumą.

 

Atskiros galvos iš dalies kaip ir pliusas : trūkus galvai remontas tikrai pigesnis ba viena galva kainuoja apie 200-300 lt - trūkimo virinimas kainuoja tikrai brangiau. Kita pusė to reikalo tame kad yra galimybė nustatyt neardant variklio kuri konkreti galva trūkus ir neardant visų galvų pašalint tą gedimą , tiesa naujesniuse varikliuose tos galimybės jau nebeliko ba tarpinė jau vientisa.

 

Kas gi tokio blogo ir sudėtingo toj tepimo sistemoj? Teko matyt ir čiupinėt žymiai sudėtingesnes - su centrifūgom, su dvigubais siurbliais, su "sausais" karteriais. Vienintelis skirtumas nuo kitų variklių tai svirčių tepimas per štangas, o dėl užsikišusios skylutės štangoj tepimo trūkumas būna tik tai svirčiai į kurią ta štanga paduodamas tepalas, ir tai tik dalinis ba nuo kitos svirties dalinai tepasi taškymo būdu. Visa variklio tepimo sistema nuo to nenukenčia ba į tą štangą tepalas paduodamas per kalinbruotą skylutę esančią kompensatoriaus viršuje. O kad besitrinančios detalės dyla net ir tepamos tai nieko nuostabaus - net ir grandinė besimaudanti tepale sėkmingai dyla , bet niekas netrukdo sudilusia detalę pakeist nauja ir nelieka problemos.

 

O netobulos tepimo sistemos (ypač paskyrstymo mechanizmo) daugelyje variklių tokių kaip Opel , BMW, MB, VW - visuose kuriuose vožtuvai spaudžiami svirtimis. Nu visų kaip vieno velenėliai būna išdrožti - ryškus tepimo trūkumas. Beje į tą skaičių pakliūna ir Tojotos 2,0-2,2 dyzeliai - tik užsikišo tepimo purkštukas vakuminės pompos rolikui ir kirdyk velenėliui. Hundai tą problemą dalinai išsprendė naudodami svirtyse guoliukus , beje - VM kmpensatorius į velenėlį irgi per guoliuką remiasi.

 

Kas dėl pigumo tai drysčiau suabejot ba su pigia ir bloga preke ilgai neprasisuksi - ana dažniausiai yra perkama vieną kartą, o jei dar dėl to kenčia ir nuosavas kailis tai dažniausiai išvis neperkama. Čia su tuo pigumu kažkas ne taip - žmogus nupirkęs blogą daiktą keikia arba visą firmą , arba konkretų modelį, arba to gaminio dalį . Bet kuriuo atveju gamintojui tai ne į naudą ba krenta reitingas o atgal gražint prarastą vardą būna žymiai sunkiau nei jį sugadint.

 

P.s. O iš garbiojo Laumkelio nieko naujo neišgirdau - senos pasakos VBP radijo stiliui ir , sakyčiau, labai paviršutiniškos žinios apie tą motorą :blush:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaičiau rusų forume, kad pradėjus didėti dyzelinių lenvųjų automobilių paklausai, daugelis gamintojų ieškojo ką čia greitai pasiųlyti.

Nes savą gerą dyzelinį motorą sukurti nėra paprasta. Todėl nemažai gamintojų atkreipė dėmesį į itališkus motorus, naudojamus jachtose.

Atskiros galvos - tai greita galimybė suremontuoti motorą jūroje.

Ir kaip rašo rusai, jei viską daryti technologiškai teisingai, motoras sąžiningai tarnauja ilgą laiką. Vienas iš būtinų dalykų - laikas nuo kaiko priveržti galvą laikančius varžtus ir dar keletas lyg ir smulkmenų.

Šitie motorai savaitėmis dirbdavo neišjungiami jachtose. Gal iš ten ir aptarnavimo specifika.

 

Turiu aš miniveną Citroen :rolleyes: priežiūros vis reikia, bet jau pusė milijono prasukta ir manau dar ilgai važiuos :rolleyes:

O daug kas taip pat sako, šūdas tie citroenai :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl didelio kiekio detalių tai ten jų tikrai nemažai , bet kai pradedi ardyt kokį mažiuką 1,6HDI pežo variklį ir viskam nuo to variklio nuimto tvarkingai sudėt reikia vos ne 10 kvadratinių metrų arba kad ir tojotos variklį - varžtų kiekis skaičiuojamas ne vienetais o kilogramais (o kiekvienas varžtas kažką laiko) tai kažin ar tiek jau daug tų detalių tam itališkam motore. Niekas nesako kad VM detalių mažai , bet kad jas sudėt teisingai tai jau kalba turėtų būt apie darbo kultūrą ir techninį išprusimą- jei italas sugebėjo sudėt viską lygiai ir gražiai o mes ne - tai manau kad tai ne italo ar jo variklio bieda o , vistik, mūsų pačių tragedija ir tikrai nėra reikalo ieškot iešmininko ant kuriuo reiktų sukabint savas klaidas ir nemokšiškumą.

 

Atskiros galvos iš dalies kaip ir pliusas : trūkus galvai remontas tikrai pigesnis ba viena galva kainuoja apie 200-300 lt - trūkimo virinimas kainuoja tikrai brangiau. Kita pusė to reikalo tame kad yra galimybė nustatyt neardant variklio kuri konkreti galva trūkus ir neardant visų galvų pašalint tą gedimą , tiesa naujesniuse varikliuose tos galimybės jau nebeliko ba tarpinė jau vientisa.

 

Kas gi tokio blogo ir sudėtingo toj tepimo sistemoj? Teko matyt ir čiupinėt žymiai sudėtingesnes - su centrifūgom, su dvigubais siurbliais, su "sausais" karteriais. Vienintelis skirtumas nuo kitų variklių tai svirčių tepimas per štangas, o dėl užsikišusios skylutės štangoj tepimo trūkumas būna tik tai svirčiai į kurią ta štanga paduodamas tepalas, ir tai tik dalinis ba nuo kitos svirties dalinai tepasi taškymo būdu. Visa variklio tepimo sistema nuo to nenukenčia ba į tą štangą tepalas paduodamas per kalinbruotą skylutę esančią kompensatoriaus viršuje. O kad besitrinančios detalės dyla net ir tepamos tai nieko nuostabaus - net ir grandinė besimaudanti tepale sėkmingai dyla , bet niekas netrukdo sudilusia detalę pakeist nauja ir nelieka problemos.

 

O netobulos tepimo sistemos (ypač paskyrstymo mechanizmo) daugelyje variklių tokių kaip Opel , BMW, MB, VW - visuose kuriuose vožtuvai spaudžiami svirtimis. Nu visų kaip vieno velenėliai būna išdrožti - ryškus tepimo trūkumas. Beje į tą skaičių pakliūna ir Tojotos 2,0-2,2 dyzeliai - tik užsikišo tepimo purkštukas vakuminės pompos rolikui ir kirdyk velenėliui. Hundai tą problemą dalinai išsprendė naudodami svirtyse guoliukus , beje - VM kmpensatorius į velenėlį irgi per guoliuką remiasi.

 

Kas dėl pigumo tai drysčiau suabejot ba su pigia ir bloga preke ilgai neprasisuksi - ana dažniausiai yra perkama vieną kartą, o jei dar dėl to kenčia ir nuosavas kailis tai dažniausiai išvis neperkama. Čia su tuo pigumu kažkas ne taip - žmogus nupirkęs blogą daiktą keikia arba visą firmą , arba konkretų modelį, arba to gaminio dalį . Bet kuriuo atveju gamintojui tai ne į naudą ba krenta reitingas o atgal gražint prarastą vardą būna žymiai sunkiau nei jį sugadint.

 

P.s. O iš garbiojo Laumkelio nieko naujo neišgirdau - senos pasakos VBP radijo stiliui ir , sakyčiau, labai paviršutiniškos žinios apie tą motorą :blush:

 

Sek ir toliau pasakas apie VM "patikimumą", įrodinėk, kad jis lygiavertis, lyginant su kitais savo bedraamžiais. Gal bobutės tau dar ką papasakos, tada bent jau patikės tie, kas su juo nesusidūrė, nors kažkodėl automobiliai su šituo varikliu turguje kainuoja žymiai pigiau, o ir pirkėjai dažniausiai nuo jų bėga net neatsisukdami. Kai pas tave atvažiuos klientas remontuoti šito variklio, kurį nusipirko, prisiklausęs tavo sakmių apie jo patikimumą, galėsi neraudonuodamas dar kartą pravesti jam kursus apie reikalingus ypatingus sugebėjimus eksploatuojant šį ytin nesudėtingą variklį. :study: Bet net ir po tavo kursų, automobilio su šituo varikliu jis daugiau niekada nepirks, nes jis bus jau muštas vilkas, su patirtim. :salut: Ir gražius žodžius, apie šį variklį, gali vynioti į vatą, gali tepti medumi, bet "Š" ir liks tik "Š" ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sek ir toliau pasakas apie VM "patikimumą", įrodinėk, kad jis lygiavertis, lyginant su kitais savo bedraamžiais. Gal bobutės tau dar ką papasakos, tada bent jau patikės tie, kas su juo nesusidūrė, nors kažkodėl automobiliai su šituo varikliu turguje kainuoja žymiai pigiau, o ir pirkėjai dažniausiai nuo jų bėga net neatsisukdami. Kai pas tave atvažiuos klientas remontuoti šito variklio, kurį nusipirko, prisiklausęs tavo sakmių apie jo patikimumą, galėsi neraudonuodamas dar kartą pravesti jam kursus apie reikalingus ypatingus sugebėjimus eksploatuojant šį ytin nesudėtingą variklį. :study: Bet net ir po tavo kursų, automobilio su šituo varikliu jis daugiau niekada nepirks, nes jis bus jau muštas vilkas, su patirtim. :salut: Ir gražius žodžius, apie šį variklį, gali vynioti į vatą, gali tepti medumi, bet "Š" ir liks tik "Š" ...

O-HO :D

Bendrai tai kai pritrūksta argumentų ( beje, rimtų tamsta taip ir nepasakėt) belieka užsiimt demagogija, rėkavimu ir bandymu pašiept savo oponentą :D

 

Šiaip tai aš tikėjausi kad garbusis Laumkelis pateiks konkrečių argumentų kodėl tai yra š... paskutinis , deja jų taip ir nebuvo. Tai rodo kad žmogus yra nelabai techniškai išprusęs ir , greičiausiai , tą savo nemokšiškumą bando suversti kažkam. Pilnai tikėtina kad kažkada turėjo a/m su tokiu varikliu kuris jį nuvylė. Kitaip to rėkavimo kad blogas dėl to kad blogas , o blogas dėl to kad taip pats nusprendė (arba padėjo tokias išvadas padaryt kiti nemokšos) kitaip nepaaiškinčiau. Iš kitos pusės paėmus gal ir gerai kad yra tokių rėksnių - išlieka galimybė nusipirkt pigiau mašiną, gal būt ne su tobulu varikliu bet su pakankamai patikimu.

 

P.s. VM esu ne vieną paleidęs į gyvenimą , beje kaip ir gan nemažai kitokių , tame skaičiui ir tobulų (vienu metu buvo taip kad žiūrėjom ne kokia mašiną atvilko, o kokios spalvos) tai kad turiu su kuo palygint kas blogai tame motore o kas ir gerai. Tai ką aš čia esu pasakęs tikrai ne iš VBP radijo - tai sužinota iš praktikos ir nuosavų klaidų kurių pasitaiko kiekvienam ir bet kuriam darbe. Va tik vieni daro išvadas ir mokinasi iš to, dar ir kitiems pasako - o kiti ieško kaltų ba pripažint savas klaidas itin sunku.

 

Ir pabaigai - patikėk , aš tikrai neraudonosiu žiūrėdamas į akis klijentui kuris nusipirks mašiną su tokiu motoru (beje jau ne vienas ir nusipirko, ir jiems tuos mašinos ištikimai tarnauja) ba raudonuot tikrai nėr dėl ko ba yra ir žymiai kaprizingesnių ir remonto atžvilgiu bragesnių motorų.

 

:salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O-HO :D

Bendrai tai kai pritrūksta argumentų ( beje, rimtų tamsta taip ir nepasakėt) belieka užsiimt demagogija, rėkavimu ir bandymu pašiept savo oponentą :D

 

Šiaip tai aš tikėjausi kad garbusis Laumkelis pateiks konkrečių argumentų kodėl tai yra š... paskutinis , deja jų taip ir nebuvo. Tai rodo kad žmogus yra nelabai techniškai išprusęs ir , greičiausiai , tą savo nemokšiškumą bando suversti kažkam. Pilnai tikėtina kad kažkada turėjo a/m su tokiu varikliu kuris jį nuvylė. Kitaip to rėkavimo kad blogas dėl to kad blogas , o blogas dėl to kad taip pats nusprendė (arba padėjo tokias išvadas padaryt kiti nemokšos) kitaip nepaaiškinčiau. Iš kitos pusės paėmus gal ir gerai kad yra tokių rėksnių - išlieka galimybė nusipirkt pigiau mašiną, gal būt ne su tobulu varikliu bet su pakankamai patikimu.

 

P.s. VM esu ne vieną paleidęs į gyvenimą , beje kaip ir gan nemažai kitokių , tame skaičiui ir tobulų (vienu metu buvo taip kad žiūrėjom ne kokia mašiną atvilko, o kokios spalvos) tai kad turiu su kuo palygint kas blogai tame motore o kas ir gerai. Tai ką aš čia esu pasakęs tikrai ne iš VBP radijo - tai sužinota iš praktikos ir nuosavų klaidų kurių pasitaiko kiekvienam ir bet kuriam darbe. Va tik vieni daro išvadas ir mokinasi iš to, dar ir kitiems pasako - o kiti ieško kaltų ba pripažint savas klaidas itin sunku.

 

Ir pabaigai - patikėk , aš tikrai neraudonosiu žiūrėdamas į akis klijentui kuris nusipirks mašiną su tokiu motoru (beje jau ne vienas ir nusipirko, ir jiems tuos mašinos ištikimai tarnauja) ba raudonuot tikrai nėr dėl ko ba yra ir žymiai kaprizingesnių ir remonto atžvilgiu bragesnių motorų.

 

:salut:

 

Žinau tik vieną rimtą meistrą (Algis Baryla), kuris eilę metų remontuoja dyzelinius variklius. Žinai ką jis pasakė apie VM ? Norint normaliai davesti šitą variklį iki gamyklinio stovio, klientui vidutiniškai kainuoja 16000lt., ir to užtenka, kad važinėtum dar 200 000km. be problemų, po kurių jos vėl atsiranda. :( Jo gyvenime buvo tik 2, kurie to norėjo, bet abu jau 5-6 metai važinėja be problemų. O visi kiti sutaupė, arba pardavė savo "legendas", arba kankinasi ir moka toliau. Aš auto su tokiu varikliu neturėjau, ir nepirksiu, užtenka to "džiaugsmo", kurio prisižiūriu kasdien parduodamas VM detales. O tu, kaip "labai" išprusęs, ir toliau leisk į gyvenimą šituos variklius, tik klausimas ar ilgam, nes manau, kad tu viską davedi iki gamyklinio lygio, priešingu atveju, tai būtum tiesiog "garažnikas" su menku remontiniu išprusimu. :study:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai matau prasmės toliau ginčytis ba jau prasidėjo asmeniškumai o ne techninė diskusija kuriuos iš Laumkelio pusės pasigedau. Bent aš sakydamas kad tas daiktas itin blogas pateikiu ir argumentus - šito itin pasigedau nes tai ką tamsta įvardinai kaip pagrindinę priežastį variklio trumpaamžiškumo (dylančios svirtys su visom iš to išplaukiančiom pasėkmėm) būdinga visiems varikliams kurių vožtuvai valdomi svirtimis. Bent aš norėdamas sumalt šitą varikį su žemėm būčiau radęs žymiai svaresnių argumentų. Tai kad gal, kaip vis pabrėži kiekvieną kartą, - pats :study: .

Be pykčio ir su nuoširdžiausiais lnkėjimais :rolleyes::salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.