Pereiti prie turinio

TLC TURBINA


Tequila

Rekomenduojami pranešimai

Na tai laikas matyt čia kokį "protingų žodžių" žodyną pasidaryt :) nes vis kokie naujokai nežino kas yra "auskarai", "šaklai", "habai" ir pan :)

Gal ir vertėtų , ba kokių tik pavadinimų neprisigalvoja kai giliau į agregatus pradeda lyst - fantazijos reik turėt kad suprast apie ką žmogus kalba . Vienas tokis ausis išūžė minėdamas kažkokį "tecnologinį G-12" skystį pilama į radijatorių - pasirodo kad paprasčiausias antifrizas :D

P.S. atsiprašau kad ne į temą :blush:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Savo 3L motora (2,8 D) uzturbinau 2L-T variklio turbina. Turbinos ieskojau pakankamai ilgai, kol radau panasia kuria galima deti. Pasirinkimas yra nemazas, kainos nuo 300 Lt. Aisku, jei turbina jau butu buvusi - restauracija be abejo, o ne devetos paieskos.

P.s. tikrinti turbina vizualiai - ar nejuda asele nei vertikaliai nei horizontaliai (nors horizontalus judejimas labai nezymus toliaruojamas, reikia ziureti manualus kiek gamintojas leidzia). Aisku svarbu sparneliu bukle - neaplauzuti neapdauzyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujose subarinėse tikrai stovi garretto turbos, kur sparnuotė ant ADATINIŲ guolių. Prieš 2-3 metus jų net nerestauruodavo LT, dabar kaip ir daro jau. Turbą kukuruzeriui aš tik restauruočiau, neimčiau BU. Tiesa taip ir dariau prieš metus. Nes kaina labai panaši, o garantijų jokių...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zino kaip sukelti sukimo momenta turbinai cia butu 2.4 variklis :)

 

jeigu tikrai nori tai ko parasei(sukelti turbinos sukimo momenta), Ar visgi nori jos puciama slegi sukelti? pirmu atveju duok daugiau ismetamuju duju, kad nebutu nuotekio, geras tepimas (kitaip kaput), sparneliu bukle ideali, na ir zinoma vest geitas neatidarytas... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu tikrai nori tai ko parasei(sukelti turbinos sukimo momenta), Ar visgi nori jos puciama slegi sukelti? pirmu atveju duok daugiau ismetamuju duju, kad nebutu nuotekio, geras tepimas (kitaip kaput), sparneliu bukle ideali, na ir zinoma vest geitas neatidarytas... :)

nu tarkim puciama slegi ir kad turbinos darbas prasidetu is karto pajudejus o ne nuo 2000 apsuku :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo cia pas dragerius reikia klausti, jei turbo, voztuvai , visi sandarumai tvarkoje, galima mazinti oro pasipriesinima kolektoriuose, oro iejime i galva, ir pareguliuoti vest geita kad atsidarinetu prie didesniu slegiu. O nuo zemu kad veiktu, manau kita turbo reikia organizuoti... Pas mane 2,4 tlc tai tik vienas ismetimo bakelis, tai jau uzkurus girdisi turbo svilpia .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei turi dar tą "protingą" knygą, tai gal pradėk rankioti tekstuką apie taisiklingai vadinamus lietuviškai agregatus :)

Galima būtų ir parinkt tuos tikrus pavadinimus, bet dažniausiai gi naudojamas slengas kuriuo jaunimas irgi nežino. Galima būtų pavertėjaut - duokit tik konkrečius pavadinmus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu tarkim puciama slegi ir kad turbinos darbas prasidetu is karto pajudejus o ne nuo 2000 apsuku :)

 

Joks turbokompresorius šito nesugebės padaryt.Prie žemų variklio sūkių išmetamųjų dujų srauto paprasčiausiai per maža.Mechaninis kompresorius šito trūkumo neturi ir "pūsti" pradeda nuo laisvos eigos praktiškai...Bet-jis atima nemažai motoro galios.Turbokompresorius savo darbui reikalingą energiją gauna kaip ir "darmai" :)

Ir dar, labai paplitęs klaidingas įsitikinimas-"turbina įsijungia"...Jinai gi visą laiką sukasi, tik galios padidėjimas ne iš karto jaučiasi...Nėra pakankamo slėgio-nėra galios.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dykai ,Valdai, tik sūris spąstuose ir tai jei sugebi jį pasiimt :)

Bet koks išmetimo pristabdymas mažina variklio galią tik čia turbo pūsdama per kitą galą orą tą dalyką kompensuoja. Turbinai įsukt irgi reikalinga energija.

Kas liečia dedant turbo nuo mažesnio litražo variklio pasiekiama tai kad greičiau turbina užkelia slėgį kuo pasekoje max sukimo momento pradžia pasislenka link žemesnių sūkių. Niekas nesako kad uždėjus mažesnę turbiną turėsi pilną užpūtimą nuo minimalių sūkių, nors šiai dienai jau yra hibridinių turbokompresorių su elektros varikliais (Garret išradimas) kurie palaiko sūkius kai išmetamųjų dujų energijos nepakanka.

Sukeltas tik slėgis be kuro dozės padidinimo irgi nieko doro ba stabdo variklio darbą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dykai ,Valdai, tik sūris spąstuose ir tai jei sugebi jį pasiimt :)

Bet koks išmetimo pristabdymas mažina variklio galią tik čia turbo pūsdama per kitą galą orą tą dalyką kompensuoja. Turbinai įsukt irgi reikalinga energija.

Kas liečia dedant turbo nuo mažesnio litražo variklio pasiekiama tai kad greičiau turbina užkelia slėgį kuo pasekoje max sukimo momento pradžia pasislenka link žemesnių sūkių. Niekas nesako kad uždėjus mažesnę turbiną turėsi pilną užpūtimą nuo minimalių sūkių, nors šiai dienai jau yra hibridinių turbokompresorių su elektros varikliais (Garret išradimas) kurie palaiko sūkius kai išmetamųjų dujų energijos nepakanka.

Sukeltas tik slėgis be kuro dozės padidinimo irgi nieko doro ba stabdo variklio darbą.

Sakiau-kaip ir "darmai". Atmosferiniam varikly išmetamos dujos išlekia tiesiai lauk ir jokio naudingo darbo neatlieka :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko reguliuoti turbinos slėgi ir kuro padavimą, savame darbiniame Peugeot. Variklis 1,9TD. Nuolatos važinėjant mieste šis variklis turi didelį minusą, dinamikos stygiu žemuose sūkiuose. Bukas iki 2200 o po to staigus ir aštrus turbinos "užpūtimas" iki 3500 ir vėlgi trauka pradinksta.. Galios tarsi ir užtenka pilnai, tačiau labai nepatogiam variklio darbo diapazone ji. Aktuatoriaus ašelės atsukimas 3,5 karto ir kuro siurblio kuro vožtuvo reguliavimo varžtelio atsukimas 2,5 karto efektas pasijuto labai ir labai teigiamas. Nebeliko aštraus turbinos "užpūtimo".Juntamas turbinos įsikišimas ėmė jaustis jau prie 1800 ir tolygus galios didėjimas.. Važiavimas ištiesų tapo tolygesnis ir neliko poreikio varikli sukti iki 3500. Nekalbėsiu ko vertas malonumas juntamai pakėlus galią. Tiesa po pirmo pareguliavimo sekė dar 4, neatsimenu dabar jau kiek dar ką sukau ar atleidau, tam kad variklio dinamika išliktu tolygi iki pat 5500, kuo dabar galiu pasidžiaugti, pradeda pūsti nuo pat 1800 ir be didesnių juntamų pikų iki pat 5000(na nuo 5000 jau šiek tiek ima slobti, bet nesulyginamai geriau traukia negu seniau iki 4000) O kaip tai atsistygavau tai tik su slėgio matuokliu "gage", kad neperlenkti lazdos.. ir tiesiog važinėjant eksperimentavimo būdu ir iš nuojautos. Rezultatas draugas su 2005 metu A4 6'bėgių 2,0TDI audi nepaveja seno drachlos pežo.. Taigi kalbu tik apie konkretų atvejį iš savo patirties. Tiesa po tokio pareguliavimo aš nevažinėju nuolatos lenkdamas tą variklį iki ribų, tiesiog dabar geresnė dinamika prie žemesnių sūkių, ko pasekoje važiuojant tuo pačiu tempu, jungiu pavaras prie mažesnių apsisukimų. Lygiai metai laiko praėjo, pasekmių jokių. Kuro sanaudos - Dabar jis tikrai sugeba suvalgyti daugiau kuro (lakstant!), tačiau kasdieniniu režimu suvartoja tą patį arba netgi drystu sakyti jog mažiau. Tačiau tas drachla turi gan patikimą varikli neturinti kažkokių įgimtų silpnų vietų (tą gero tik ir turi), ko nežinau apie toyotos 2,4TD.. Pusbrolis žaidė su 2,4TD BMW... ojojojoi nežinau nežinau ar 4.2 toyotos variklis galėtu pasigirti tokia standartine dinamika. (iki kol galinis tiltas nuo kėbulo pabėgo..) (bet ten jau buvo labai grubu, trečia pavara ratus nuo asfalto plėšė) Tiesa visi reguliavimai ten buvo kurkas drastiškesni, slėgiai aukštesni ir nėra prasmės kalbėti apie patikimumą, ilgaamžiškumą, o dar faktas kad silpna vieta anų variklių galvutės.. (įdomus faktas, standartinis senas BMW 2,4TD variklio siurblys teoriškai yra pajėgus užmaitinti 25kw vienam cilindrui. 6x25 :)

Reziume, ir senieji TD dyzeliai turi neišnaudotą galios resursą.. Tačiau ar galima ir verta jį išnaudoti lemia automobilio ypatumai, automobilio savininko poreikiai ir prioritetai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.