Tequila Sukurta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Sukurta Gruodžio 11, 2010 Sveiki gal kas keitete turbina tlc70 2.4 td kokie butu pasiulymai deti kita deveta ar tapacia restauruoti gal zinote kiek tas malonumas kainuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Prieš keleta metų "turbo servisas" už restauraciją lupdavo 600-800 lt. Bet manau dabar žymiai pigiau galima surasti, nes jau daug kas daro, paieškot reikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 hm.... prieš 10 metų ten už 400,lt su nuėmimu ir pastatymu remontą atliko... 10 metu važinėju ir viskas čiki Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tequila Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 tai kiek suprantu restauruoti siulote Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Gruodžio 11, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2010 hm.... prieš 10 metų ten už 400,lt su nuėmimu ir pastatymu remontą atliko... 10 metu važinėju ir viskas čiki Sakydamas "prieš keletą metų", gal kiek pasikuklinau. Bet kažkada turėjau Subaru Legacy turbo ir kilo įtarimų kad turba pavargo, tai turbo servisas tokias kainas pasakė. Vistik remontuot neprireikė. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 kiek teko susidurti tai turbo servise atrestauruoti turbina kainuoja lyg nuo 500 lt iki 1100 priklausomai nuo turbinos stovio Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Skuba dar daro, ir atrodo neblogai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 restauruoti ? tai dar klausimas ką ?... ar jį tepalus paleido ir dūmija variklis, ar zvimbia kabina korpusą.... gal tik pašalint veleno klibėjimą, o tai kelios įvorės, šaibikės... ir vėl dirbs kaip bitė... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tequila Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 seip tepala praleidzia ir dumija tai gal net restauruoti nebeapsimoka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tequila Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 o jei perkant kita deveta i ka demesi reiktu atkreipti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 su dėvėta neatspėsi kiek dar laikys... o tepalą leidžia nes išdylo guolių įvorės... man irgi velniškai dumijo, ištekino nauajas, pakeitė ir 10m varinėju... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tequila Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 o jegos kazin ar padauges sutvarkius ir kazi kaip su kuro sanaudom nes dabar beproto ima i 20l sunkiai telpu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 jėgos ar padaugės ? čia jau nuo variklio stovio prikaluso... jei miręs, tai jokia turbina jam neįpus jėgos o ratai kokie ? su dideliais ir rys biezbožnai, nes silpnas tas varikliukas - nuolat pedalą iki dugno spausi... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tequila Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 padangos tai 31x10.5 15 bet svajoju uzmauti 33x12.5 15 jei pasuks seip variklis meistrai sake puse velnio neuzmustas dar Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 su dėvėta neatspėsi kiek dar laikys... o tepalą leidžia nes išdylo guolių įvorės... man irgi velniškai dumijo, ištekino nauajas, pakeitė ir 10m varinėju...Nemanau kad turbokompresoriuose yra guoliai, įvorės ten, guoliams per dideli sūkiai. ;)o šiaip aš tikrai tvarkyčiau turbiną, precizinis daiktas, pirkdamas seną rizikuoji nusipirkti jį tokį patį kokį turi, arba jau prie pabaigos, na dar yra variantas vežti tikrinti, o šiaip yra galimybė padidinti turbinos slėgius, tada ir efektas bus geresnis, tik resursas mažės. Sėkmės. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Nemanau kad turbokompresoriuose yra guoliai, įvorės ten, guoliams per dideli sūkiai. ;)o šiaip aš tikrai tvarkyčiau turbiną, precizinis daiktas, pirkdamas seną rizikuoji nusipirkti jį tokį patį kokį turi, arba jau prie pabaigos, na dar yra variantas vežti tikrinti, o šiaip yra galimybė padidinti turbinos slėgius, tada ir efektas bus geresnis, tik resursas mažės. Sėkmės.Klysti, būna guolinės turbinos, ir jos yra geresnės, nes greičiau "užsipučia". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
audrius100 Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Klysti, būna guolinės turbinos, ir jos yra geresnės, nes greičiau "užsipučia".Neteko man tokių sutikti, bet kadangi daugumoje buvau susidūręs tik su sunkiosios technikos, sportinių auto ir lėktuvų turboreaktyviniais varikliais, guolių neteko matyti tai ir parašiau,jog nemanau palikdamas tokią galimybę. Ačiū kad pataisei tik jai taisai tai pavyzdžius prašom pateikti, nes tai tikrai idomu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 " o šiaip yra galimybė padidinti turbinos slėgius, tada ir efektas bus geresnis, tik resursas mažės"Audriau,cia kalbi apie turbos slegio reguliatoriaus atjungima? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Neteko man tokių sutikti, bet kadangi daugumoje buvau susidūręs tik su sunkiosios technikos, sportinių auto ir lėktuvų turboreaktyviniais varikliais, guolių neteko matyti tai ir parašiau,jog nemanau palikdamas tokią galimybę. Ačiū kad pataisei tik jai taisai tai pavyzdžius prašom pateikti, nes tai tikrai idomu.PVZ.: Subaru Impreza WRX STI, Mitsubishi Lancer EVOLUTION, gal ir daugiau yra, tik kitų nežinau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
stotelius Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Na yra riedejimo guoliai - iprasti kokius isivaizduojam ir slydimo guoliai - ivores turbinoje, indeklai irtt, tai taip pat guoliai... cia velena ir guolius skyria tepalo pleve, o yra kur skiria dujos, oras (suslegtas) ... Cia tarp kitko... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Audriau, tau infa: ne visi mechanikos mokslus ragavę Stotelius teisingai paaiškino - visokios įvorės dažnai atlieka slydimo guolio funkcijas... ypač labai dideliems greičiams (galima sakyt plaukiojantis guolis - tepimo terpėje abu paviršiai slysta)... tas pats kaip švaistyklio įdėklas ant alkūninio veleno... o Riedėjimo guoliai dar į rutulinius, kūginius, adatinius ir t.t.... skirstomi... ir beja tema apie TURBINĄ o ne apie TURBOKOMPRESORIŲ - tai kiek skirtingi agregatai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Pataisysiu trupučiuką Merį - turbina ir turbokompresorius tai tie patys agregetai , Aviečius tikriausiai turėjo galvoj MECHANINĮ KOMPRESORIŲ , kuris dažniausiai yra sukamas dirželiu- va ten tai tikrai stovi riedėjimo guoliai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 tai vat lt kalbininkai su vaizduokliais ir laidabraukiais smegenys knysa... o čia naudoja nevienareikšmiai tas sąvokas.. Mano manymu Turbina -tai išmetamom dujom sukamas agregatas (kaip ir vandens jėgainės ir lėktuvų turbinos)... o Turbokopmpresorius - tai mechaniškai sukamas per pavarą arba kitu varikliu (kaip oro kompresorius ir pan...) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Atsiverčiau Meri vieną tokią protingą knygą - vistik tai vadinasi turbokompresorium . O tas kur ir dūmai , ir oras , ir dar dirželiu sukamas pasirodo iš tikro vadinasi COMPREX kompresorium . Prie tų dar kalnas visokių mechaninių - plokštelinis , rotorinis(Rutso orapūtė) , G kompresorius. Na bet čia jau nuo temos į lankas nuklydom besiaiškindami Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aviečius Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2010 Pataisysiu trupučiuką Merį - turbina ir turbokompresorius tai tie patys agregetai , Aviečius tikriausiai turėjo galvoj MECHANINĮ KOMPRESORIŲ , kuris dažniausiai yra sukamas dirželiu- va ten tai tikrai stovi riedėjimo guoliai Pas Imprezą ir Lancerį tiktrai ne mechaninis kompresorius konkrečiai šių turbų neardžiau, bet vadinasi jo guolinėmis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar