pompius Sukurta Rugsėjo 29, 2010 Dalintis Sukurta Rugsėjo 29, 2010 Matant, kad musu skiltis apmirusi nusprendžiau apsireikšti ir aš. Save parodyt, patarimu paklausyti Mašiniukas NIVA '99m. buvus daužta (pakeistas stogas, tokia jau pirkau) kėbulo būklė gera, prapuvusių vietų nėra. Perkant nebuvo variklio ir priekinio "tilto" (tiksliau iš reduktoriaus išplėštos špilkos, o ir būklė neaiški), todėl pakeičiau.Trūkstamas dalis paėmiau iš savo senosios nivos kuri supuvo visiškai. Teko ją išardyti ir kėbulo likučius išmesti į metalo laužą.Kelios foto, kaip atrodo mano nyvukas: Visiškai perrinkau priekinę važiuoklę. Pakeičiau balkį su apatinėm šakėm, nes prieš tai viena iš šakių buvo lenkta. Prieš surenkant viską nudažiau juodais antikoroziniais dažais. Tęsiant pradėtus darbus pradėjau variklio perrinkimą. Apžiūrėjus cilindrus (kaimynas išmatavo su specialiu prietaisu diametrus visų cilindrų) nusprendžiau, kad remontuosiu tą patį variklį (didelė dalis atsarginių dalių nieko nekainuos: dar nuo senų tarybinių laikų tėvukas pritaupęs). Kol kas nieko rimto neatlikau, nebuvo tam laiko. Pakeičiau tik velenėlį į visiškai naują (gamintas VDR). Remontuojant toliau dauguma daliu taip pat bus pakeistos naujomis (žiedai, kompensatoriai, vožtuvai, grandinė, žvaigždutės, indėklai ir etc...). Planuoju perdažyti bloką, karterį ir vožtuvų dangtelį. Naštai atrodo viską aprašiau. Jei kas įdomu klauskit, patarkit ar kritikuokit. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Rugsėjo 29, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 29, 2010 Taip pat turiu iš karto jums klausimą. Kaip taisyklingai montuojasi žiedai ant stumuoklių? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 ziedu taip vadinami tarpai neturi bsuapti vienoje linijoje geriausia isdesti mazdaug kas 120 laipsniu., ir neturi papulti i pirsto zona, taip pat reikia montuojant ziureti kur ziedo virsus kur apacia. Dazniausiai tai buna nurosdyta ant dezutes nuo ziedu. Taip pat pries tai reikia isideti zieda i cilindra ir pasimatuoti silumini tarpeli. visgi tarybines detales. p.s gal cia atsiras rimtesniu varikliu meistru ir paaiskins geriau . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 aišku, šitas etapas daugiau mažiau suprantamas. Man neaišku kur viršus kur apačia, kadangi dėžučių jau seniai neliko, žiedai suvynioti tik į riebalinį popierių. Jie yra trijų rūšių apačioje dedasi tepalinis - kaip ir viskas aišku, o kaip su likusiais dviem jie turi skirtingas briaunas ant vieno yra išfrezuota ryški kanta, ant kito vos matomas kantukas tik nuimtas. vat su tais kompresiniais žiedais man ir neaišku kaip juos montuoti ir kur jų apačia ar viršus.Jei kas žinote parašykit. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Pirmas kompresinis su mazu kantuku.Gerai paziurek gal yra koks uzrasas "Bepx" ant ziedo jei ne,tada kantukas turetu ei i apacia,kad rinktu tepala,stumokliui leidziantis zemyn.Jei uzrasas yra-uzrasa palik virsuje.Antras kompresinis (su didesniu kantu)-isfrezavimas i apacia,nes renka tepala,kas liko nuo tepalinio ziedo.Neskubek surinkineti gal kas zino 100% kaip turi buti.Pries daug metu ziguli ciupinejau tai taip darem Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Taip pat turiu iš karto jums klausimą. Kaip taisyklingai montuojasi žiedai ant stumuoklių?ant virsutinio kompresinio ziedo buna uzrasas TOP ir jis turi detis uzrasu i virsu apatinis briauna isfrezuota i apacia o tepaliniai kaip ir aisku Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gynte Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Pirmas kompresinis su mazu kantuku.Gerai paziurek gal yra koks uzrasas "Bepx" ant ziedo jei ne,tada kantukas turetu ei i apacia,kad rinktu tepala,stumokliui leidziantis zemyn.Jei uzrasas yra-uzrasa palik virsuje.Antras kompresinis (su didesniu kantu)-isfrezavimas i apacia,nes renka tepala,kas liko nuo tepalinio ziedo.Neskubek surinkineti gal kas zino 100% kaip turi buti.Pries daug metu ziguli ciupinejau tai taip darem virsutinio kantukas turi eiti i virsu kad nuo kompresijos spaustusi i krastus ir butu sandariau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 30, 2010 dėkui už patarimus. kol kas niekur neskubu, nes noriu bloką, karterį ir vožtuvų dangtelį perdažyti ir šeip visokiu smulkiu darbelių yra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Balandžio 7, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2011 Sveiki, orai atšilo metas gryžti į garaža ir tęsti pradėtus darbus. Taigi pamažu stumiuosi į prieki, reikia užbaikti variklio perinkimą. Pradėjau nuo "galvutės", išėmiau vožtuvus, išploviau su saliarka.Būklė vožtuvų tragiška, teks keisti, bet turiu tik išmetimo. Gal kas turit įsiurbimo vožtuvų padovanoti ar parduoti ? (veiksmas Šilutėje).Nuiminėjant senasias gumelias, tiksliau tai kas iš jų dar liko atsuktuvu numusau kreipenčiosios įvorės viršūnę.Gerai, kad turiu aš jų bus galima pakeisti. Gal yra kas bandęs iškalti jas ir gali pasidalinti patarimais kaip tinkamai tai atlikti, kad nepridaryčiau daugiau žalos nei naudos.Apie jų iškalimą skaičiau čia . Parašyta aiškiai ir paprastai paimti ir iškalti, bet kažkaip atrodo kad nebus taip lengva todėl gal kanor patarsit kaž ką daugiau?Kol kas tiek, lauksiu patarimų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Balandžio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2011 Jei tokia uzsispyrus galva pasitaike,kad luzta kreipianciosios nuimant gumeles,gal pigiau bus jei ta darba darys specai su tam skirtais irankiais.Prie galvutes remonto plaktukas su atsuktuvu netinka Reikia presiuko ir dar kai kuriu daikciuku. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 7, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 7, 2011 Nieko tragiško tuose vožtuvuose namatau , nagaras gan lengvai nusivalo švitrinio popieriaus ir gręžimo staklyčių pagalba. Jei nuskilo išmetimo vožtuvo kreipiančiosios galas tai iš biedos galima gumelės ir nedėt - tepalo tikrai per išmetiminį vožtuvą nesiurbs. Būna kai kuriuose varikliuose gumelės kartu su atrama spyruoklei - galima ir tokią panaudot.Pakol galva ant stalo patarčiau susivest įsiurbimo kolektoriaus ir galvos kanalus kad nebūtų "slenksčių".Žiedai , kaip ir sakė, dedami prasukant spynas bet darbo metu anie patys susiranda sau tinkamas vietas . Jei dar ką norėsi paklaust tai alionas paraše Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Balandžio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2011 Ar Nivos variklis turi kompensatorius? Jei taip, tai kokius? A. Remontuojant toliau dauguma daliu taip pat bus pakeistos naujomis (žiedai, kompensatoriai, vožtuvai, grandinė, žvaigždutės, indėklai ir etc...). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Balandžio 8, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2011 Ar Nivos variklis turi kompensatorius? Jei taip, tai kokius? A. Ištiesų kopenstorius paminėjau iš nežinojimo kaip pavadinti tas detales kurias pažymėjau foto: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Balandžio 8, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2011 Lietuviškai tos detalės vadinasi svirtys , liaudiškai - karomyslai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mooo978 Atrašyta Balandžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2011 laba,jei jau issirinkes pilnai varikli ir planuoji niva gilesniam off-raodui siulyciau pagalvot kaip generatoriu pakelt auksciau. Mano manymu jis ten perzemai sekmes darbuose Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Edga Atrašyta Balandžio 9, 2011 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2011 Saunu pagaliau vel ledai pajudejo o del variklio nepergyvenk, jei ka pas mane dar toks metosi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Balandžio 10, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2011 Lietuviškai tos detalės vadinasi svirtys , liaudiškai - karomyslai dekui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Balandžio 10, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2011 laba,jei jau issirinkes pilnai varikli ir planuoji niva gilesniam off-raodui siulyciau pagalvot kaip generatoriu pakelt auksciau. Mano manymu jis ten perzemai sekmes darbuose pasiulymas geras, bet manau kad taip giliai nelysiu. taciau reiks paziureti ka galima pakeisti ir jei daug perdariti nereiks perdesiu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Balandžio 10, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 10, 2011 Saunu pagaliau vel ledai pajudejo o del variklio nepergyvenk, jei ka pas mane dar toks metosi zinau monte, todel ramiai ardau ir lauzau, nes zinu kad pas tave atsarginis yra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 3, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2011 Po šiokios tokios pertraukėlės vėl lendu į garažą ir darbai juda į priekį.Paskutinį katrą sustojau ties variklio surinkinėjimu (dėl laiko trūkumo). Taigi pratęsiu pasakojimą kas nuveikta toliau.Dėl vožtuvų kreipiančiųjų, su jomis problemų neiškilo, išsikalė ir susikalė be problemų. Gaila, kad tik foto padariau jau kai buvo sukaltos. Toliau nuvežiau "galvutę" šlifavimui. Šita procedūra praėjo greitai vakare nuvežiau - ryte jau pasiėmiau. Po šlifavimo viską perploviau, pritryniau vožtuvus ir pradėjau surinkinėti. Montuojant vožtuvus susidūriau su tokia problema. Kai nuėmiau spyruokles, pamačiau kad trys mažosios spyruoklės yra lūžusios ir negalėjau jų gauti visur siūlė tik didesnes. Problemą išsprendžiau netikėtai. Garaže mėtėsi Galanto galva, nuėmęs spyruokles sulyginau. Galanto spyruoklės buvo tik vos vos aukštesnės ir platesnės už orginalias nyvines. Įdėjus į lizdus taip pat viskas tiko, todėl nusprendžiau jas ir sumontuoti ant vožtuvų. išsisprendus šiai problemėlei darbai pajudėjo toliau ir galvutė jau paruošta prisukimui prie bloko. Ar šis mano sprendimas pasiteisins sužinosiu kai užsikurs motoriukas Dėl estetikos bloką, karterį ir galvos dangtelį nudažiau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 3, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 3, 2011 Karteris ir dangtelis nudažyti tokia pat spalva kaip ir blokas tik foto pasimetė. Tose kur įdėjau tik nugruntuoti.Variklio surinkimas sustojo, nes tik kitą savaite parsiųs švaistiklinius indėklus, todėl, kad darbai nestovėtų vietoje tęsiu estetinius darbus. Nuėmiau galini tiltą ir traukes visas detales nušveičiau ir nudažiau juodais antikoroziniais dažais.Foto turiu tik kaip atrodė tiltas nuėmus. Vėliau įdėsiu daugiau foto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 24, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Vis labiau judu link pabaigos. Daug darbų jau užbaigta. Kelios foto kaip atrodo bendras vaizdas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 24, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Grazi niva, turi kantrybes daug, as patingejau savo varikli persirinkt... Ka darei priekiui, kad toks aukstas ar man tik taip atrodo? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
pompius Atrašyta Liepos 24, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 nieko nedariau priekiui, viskas orginaliai. Kai pirkau kėbula arkos jau buvo ispjautos, gal dėl ju ir atrodo aukstesnis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Liepos 24, 2011 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2011 Ne nedel arku as sakau, vaizdas is priekio, as mazdaug pagal savo lyginu, kai pirkau pas mane sakes su traversu galima sakyt vienoj horizontalioj linijoj buvo, o pas tave labai aukstai traversas stovi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar