Pereiti prie turinio

NIVOS remontas


Rekomenduojami pranešimai

Matant, kad musu skiltis apmirusi nusprendžiau apsireikšti ir aš. Save parodyt, patarimu paklausyti :)

Mašiniukas NIVA '99m. buvus daužta (pakeistas stogas, tokia jau pirkau) kėbulo būklė gera, prapuvusių vietų nėra. Perkant nebuvo variklio ir priekinio "tilto" (tiksliau iš reduktoriaus išplėštos špilkos, o ir būklė neaiški), todėl pakeičiau.

Trūkstamas dalis paėmiau iš savo senosios nivos kuri supuvo visiškai. Teko ją išardyti ir kėbulo likučius išmesti į metalo laužą.

Kelios foto, kaip atrodo mano nyvukas:

 

post-4251-12857542651257_thumb.jpg

post-4251-12857525121485_thumb.jpg

 

Visiškai perrinkau priekinę važiuoklę. Pakeičiau balkį su apatinėm šakėm, nes prieš tai viena iš šakių buvo lenkta. Prieš surenkant viską nudažiau juodais antikoroziniais dažais.

 

post-4251-12857538389735_thumb.jpg

post-4251-12857538562821_thumb.jpg

post-4251-12857538708242_thumb.jpg

 

Tęsiant pradėtus darbus pradėjau variklio perrinkimą.

 

post-4251-12857543433436_thumb.jpg

post-4251-12857543671617_thumb.jpg

post-4251-12857543961121_thumb.jpg

post-4251-12857544215069_thumb.jpg

post-4251-12857544486525_thumb.jpg

 

Apžiūrėjus cilindrus (kaimynas išmatavo su specialiu prietaisu diametrus visų cilindrų) nusprendžiau, kad remontuosiu tą patį variklį (didelė dalis atsarginių dalių nieko nekainuos: dar nuo senų tarybinių laikų tėvukas pritaupęs).

Kol kas nieko rimto neatlikau, nebuvo tam laiko. Pakeičiau tik velenėlį į visiškai naują (gamintas VDR).

 

post-4251-12857548964_thumb.jpg

post-4251-12857549229831_thumb.jpg

post-4251-12857549499134_thumb.jpg

 

Remontuojant toliau dauguma daliu taip pat bus pakeistos naujomis (žiedai, kompensatoriai, vožtuvai, grandinė, žvaigždutės, indėklai ir etc...). Planuoju perdažyti bloką, karterį ir vožtuvų dangtelį.

 

Naštai atrodo viską aprašiau. Jei kas įdomu klauskit, patarkit ar kritikuokit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ziedu taip vadinami tarpai neturi bsuapti vienoje linijoje geriausia isdesti mazdaug kas 120 laipsniu., ir neturi papulti i pirsto zona, taip pat reikia montuojant ziureti kur ziedo virsus kur apacia. Dazniausiai tai buna nurosdyta ant dezutes nuo ziedu. Taip pat pries tai reikia isideti zieda i cilindra ir pasimatuoti silumini tarpeli. visgi tarybines detales.

 

p.s gal cia atsiras rimtesniu varikliu meistru ir paaiskins geriau :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aišku, šitas etapas daugiau mažiau suprantamas. Man neaišku kur viršus kur apačia, kadangi dėžučių jau seniai neliko, žiedai suvynioti tik į riebalinį popierių. Jie yra trijų rūšių apačioje dedasi tepalinis - kaip ir viskas aišku, o kaip su likusiais dviem jie turi skirtingas briaunas ant vieno yra išfrezuota ryški kanta, ant kito vos matomas kantukas tik nuimtas. vat su tais kompresiniais žiedais man ir neaišku kaip juos montuoti ir kur jų apačia ar viršus.

Jei kas žinote parašykit.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas kompresinis su mazu kantuku.Gerai paziurek gal yra koks uzrasas "Bepx" ant ziedo jei ne,tada kantukas turetu ei i apacia,kad rinktu tepala,stumokliui leidziantis zemyn.Jei uzrasas yra-uzrasa palik virsuje.

Antras kompresinis (su didesniu kantu)-isfrezavimas i apacia,nes renka tepala,kas liko nuo tepalinio ziedo.

Neskubek surinkineti gal kas zino 100% kaip turi buti.Pries daug metu ziguli ciupinejau tai taip darem :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat turiu iš karto jums klausimą. Kaip taisyklingai montuojasi žiedai ant stumuoklių?

ant virsutinio kompresinio ziedo buna uzrasas TOP ir jis turi detis uzrasu i virsu apatinis briauna isfrezuota i apacia o tepaliniai kaip ir aisku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas kompresinis su mazu kantuku.Gerai paziurek gal yra koks uzrasas "Bepx" ant ziedo jei ne,tada kantukas turetu ei i apacia,kad rinktu tepala,stumokliui leidziantis zemyn.Jei uzrasas yra-uzrasa palik virsuje.

Antras kompresinis (su didesniu kantu)-isfrezavimas i apacia,nes renka tepala,kas liko nuo tepalinio ziedo.

Neskubek surinkineti gal kas zino 100% kaip turi buti.Pries daug metu ziguli ciupinejau tai taip darem :)

virsutinio kantukas turi eiti i virsu kad nuo kompresijos spaustusi i krastus ir butu sandariau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Sveiki, orai atšilo metas gryžti į garaža ir tęsti pradėtus darbus.

Taigi pamažu stumiuosi į prieki, reikia užbaikti variklio perinkimą. Pradėjau nuo "galvutės", išėmiau vožtuvus, išploviau su saliarka.

post-4251-13021902984774_thumb.jpg

post-4251-13021903391159_thumb.jpg

post-4251-13021903654838_thumb.jpg

post-4251-13021903822494_thumb.jpg

Būklė vožtuvų tragiška, teks keisti, bet turiu tik išmetimo. Gal kas turit įsiurbimo vožtuvų padovanoti ar parduoti ? (veiksmas Šilutėje).

Nuiminėjant senasias gumelias, tiksliau tai kas iš jų dar liko :) atsuktuvu numusau kreipenčiosios įvorės viršūnę.

post-4251-13021909967028_thumb.jpg

post-4251-13021909973098_thumb.jpg

Gerai, kad turiu aš jų bus galima pakeisti. Gal yra kas bandęs iškalti jas ir gali pasidalinti patarimais kaip tinkamai tai atlikti, kad nepridaryčiau daugiau žalos nei naudos.

Apie jų iškalimą skaičiau čia . Parašyta aiškiai ir paprastai paimti ir iškalti, bet kažkaip atrodo kad nebus taip lengva todėl gal kanor patarsit kaž ką daugiau?

Kol kas tiek, lauksiu patarimų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko tragiško tuose vožtuvuose namatau , nagaras gan lengvai nusivalo švitrinio popieriaus ir gręžimo staklyčių pagalba. Jei nuskilo išmetimo vožtuvo kreipiančiosios galas tai iš biedos galima gumelės ir nedėt - tepalo tikrai per išmetiminį vožtuvą nesiurbs. Būna kai kuriuose varikliuose gumelės kartu su atrama spyruoklei - galima ir tokią panaudot.

Pakol galva ant stalo patarčiau susivest įsiurbimo kolektoriaus ir galvos kanalus kad nebūtų "slenksčių".

Žiedai , kaip ir sakė, dedami prasukant spynas bet darbo metu anie patys susiranda sau tinkamas vietas .

Jei dar ką norėsi paklaust tai alionas paraše :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

laba,

jei jau issirinkes pilnai varikli ir planuoji niva gilesniam off-raodui siulyciau pagalvot kaip generatoriu pakelt auksciau. Mano manymu jis ten perzemai ;)

sekmes darbuose

 

pasiulymas geras, bet manau kad taip giliai nelysiu. taciau reiks paziureti ka galima pakeisti ir jei daug perdariti nereiks perdesiu :liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Po šiokios tokios pertraukėlės vėl lendu į garažą ir darbai juda į priekį.

Paskutinį katrą sustojau ties variklio surinkinėjimu (dėl laiko trūkumo). Taigi pratęsiu pasakojimą kas nuveikta toliau.

Dėl vožtuvų kreipiančiųjų, su jomis problemų neiškilo, išsikalė ir susikalė be problemų. Gaila, kad tik foto padariau jau kai buvo sukaltos.

 

post-4251-13096844320381_thumb.jpg

post-4251-13096844347967_thumb.jpg

 

Toliau nuvežiau "galvutę" šlifavimui. Šita procedūra praėjo greitai vakare nuvežiau - ryte jau pasiėmiau.

 

post-4251-13096847166789_thumb.jpg

post-4251-13096847194308_thumb.jpg

 

Po šlifavimo viską perploviau, pritryniau vožtuvus ir pradėjau surinkinėti. Montuojant vožtuvus susidūriau su tokia problema. Kai nuėmiau spyruokles, pamačiau kad trys mažosios spyruoklės yra lūžusios ir negalėjau jų gauti visur siūlė tik didesnes. Problemą išsprendžiau netikėtai. Garaže mėtėsi Galanto galva, nuėmęs spyruokles sulyginau. Galanto spyruoklės buvo tik vos vos aukštesnės ir platesnės už orginalias nyvines.

 

post-4251-13096870186721_thumb.jpg

 

Įdėjus į lizdus taip pat viskas tiko, todėl nusprendžiau jas ir sumontuoti ant vožtuvų. išsisprendus šiai problemėlei darbai pajudėjo toliau ir galvutė jau paruošta prisukimui prie bloko.

 

post-4251-1309687331396_thumb.jpg

post-4251-13096873347896_thumb.jpg

 

Ar šis mano sprendimas pasiteisins sužinosiu kai užsikurs motoriukas :)

Dėl estetikos bloką, karterį ir galvos dangtelį nudažiau.

 

post-4251-13096876134065_thumb.jpg

post-4251-13096877206438_thumb.jpg

post-4251-13096877264249_thumb.jpg

post-4251-13096877314721_thumb.jpg

post-4251-13096877364678_thumb.jpg

post-4251-13096877121628_thumb.jpg

post-4251-13096877159437_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Karteris ir dangtelis nudažyti tokia pat spalva kaip ir blokas tik foto pasimetė. Tose kur įdėjau tik nugruntuoti.

Variklio surinkimas sustojo, nes tik kitą savaite parsiųs švaistiklinius indėklus, todėl, kad darbai nestovėtų vietoje tęsiu estetinius darbus. Nuėmiau galini tiltą ir traukes visas detales nušveičiau ir nudažiau juodais antikoroziniais dažais.

Foto turiu tik kaip atrodė tiltas nuėmus. Vėliau įdėsiu daugiau foto.

 

post-4251-13096883260337_thumb.jpg

post-4251-13096883274296_thumb.jpg

post-4251-13096883286947_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.