Pereiti prie turinio

MP ismetimo sistema/katalizatorius/rezonatorius


namaste

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

atsirado mažytė problemėlė, supuvo Mitsubishi Pajero (97 m., 3.0 V6) duslintuvas. Apsilankius pas "duslintuvų remontininką" pasakė, jog kiaura per sujungimą prieš katalizatorių ir pasiūlė problemos sprendimą: virint neapsimoka, iki kalėdų gal ir laikys, tai katalizatorių pjaunam lauk, dedam rezonatorių, priduosi katalizatorių atsipirks darbai visi ir dar liks. Bet. Ant katalizatoriaus lyg ir yra liamda zondas. Ar nebus taip, kad po tokių remontų pasikeis kuro sąnaudos? Gal kam teko susidurt ir žinot iš patirties? Taip pat katalizatoriui ten tos dujos lyg ir kažkaip atsivalo, tai ar nepradės per gala lyst kokie brudai kurie per tech. apžiūra dėdėms gali nepatikt? Ačiū už atsakymus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau susidūręs su panašia situacija. Volvo S40 pažįstamas nusipirko. Snkokai trauke motoriukas (1.8), tai buvo prieita išvados, kad katalizatorius užsikišęs. Išpjovė. Dabar situacija tokia: traukia geriau, bet mieste apetitas 11l normaliai važiuojant. Mano suopročiu tokiam motorui 8-9 turėtų būti per akis. Aišku, gali būti ir kitur kažkas, greičiausiai su kompu gal. Aukštos įtampos dalis tvarkinga. Išvadų daryti nenoriu, bet šitą klausimą reiktų gerai apsvarstyti prieš operaciją. Gal kopo pareguliavimas ką nors padėtų, nežinau.

Tiek žinių.

P.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

visi siulo mesti katalizatoiriu,nes tikisi kad nezinai kas per daiktas ir paliksi laimiki jiems. paprasta:) tu pasiulyk gabaliuka vamzdzio ivirinti vietoj to sujungimo, ismetymo vistiek nenuiminesi,o jeigu ir teks,tada nupjausi kur reiks.

Va čia braliukas esi neteisus - dar kartą pasiskaityk ką rašė NAMASTE , kiek suprantu tai jam pasiūlė išpjautą katalą pačiam priduot B) O dabar apie pačią reikalo esmę : katalizatorių negalima išmetinėt tik tokiu atveju kai stovi du zondai - vienas prieš o kitas jau už ba kompas nušoka nuo proto. Liamda zondą bet kokiu atveju būtina palikt ba tai įtakoja kuro sanaudas. Tech. apžiūroj aišku kad nepaglostys už tokia racūha bet kartais ir praslysti įmanoma jeigu variklis per daug nedūmina ba nevisuose mašinuose anas būna nors paskutinius du dešimtmečius kaip ir privalomas atributas. Po išpjovimo kuro sanaudos dažniausiai sumažėja ba tas apendiksas apie 10% variklio galingumo suryja, ypač anas ne į temą būna kai pagrindinis kuras būna dujos. Jeigu atmintis nemeluoja tai katalizatoriaus resursas apie 100 000km (na bent kažkada taip buvo spaudoj rašyta) ir paskui turi būt pakeistas nauju ba jau pradeda neatlikt savo darbo. Mano galvą pjauk tu aną lauk , statyk rezonatorių ir būtinai palik zondą ba kitaip variklis dirbs avariniu režimu - t.y. visalaik riebiu mišiniu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip! 100 000 km tarnavimo riba dizelinio auto katalizatoriui, 150 000 km - benzinui, veliau is jo tikrai jokios naudos. Senesniuose MP II 3.0 V6 (110kw), 3.0 V6 24V (130kw) stovi viena liambda pries katalizatoriu. Taigi drasiai mesk ta katalizatoriu lauk, virink sukurini rezonatoriu, priduodi kataliza (siuo metu japonu 200lt/kg) rezonatorius=50 lt, darbas=50 lt. Taigi blogiausiu atveju turesi sutvarkyta ismetima ir dar 100 lt benzui minimum :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei zondas prieš tą apendiksą tai meti aną lauk ir nesuki galvos ar kitos vietos, jei dar vienas ir už apendikso įkištas tada niu-niu - negamalia :) . Dyzelis su liamda zondu :scratch: - nu kažkaip dar neteko tokio matyt B) taigi buvo sakyta - minimum 10% variklio galingumo atima nepriklausomai nuo kuro rūšies :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O senesni turbodizeliai tokie kaip 2.5 73kw ar 2.8 98 kw ivis jokiu liambdazondu neturi, todel operuokit katalizatorius drasiai, tik turbinai darba palengvinsit. Seskineje Katalizator centriukas isikures. Ten pat vienoje vietoj jums ir ispjaus kataliza ir pinigus uz ji ismokes ir rezonatoriu ivirins. Viskas vienoje vietoj ir supirkimo kainos vienos geriausiu. Siuo metu nuo japon. auto po 200 lt / kg priima katalizus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien buvau nuvares pajerika i tą centriuką, kurį rekomendavo a.zart. Katalizatorių nupjovė, pasvėrė, svarstyklės parodė 1,710 kg. Vieno kg japoniško kaina 210 lt. Gavosi nemažai, net pats meistras nustebo, kad tiek daug sveria. Rezonatorius ir darbas iš viso kainavo 150 lt. Taigi kišenėj liko dar 200. :) Dirba greitai ir tvarkingai, likau patenkintas. Rekomenduoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš viską išpjoviau nafyg ir savo sistema susidėjau, techninėje nė bur bur, o rodmenys tokie :

- dūmingumas : rez. 0,00/36,6 riba <= 2,5 / <= 66

Kaip matome nedūmija visai beveik... :) . Patinka man ten prie rėmo bet ką konstruot :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 2 metų...

Kovo mėnesį technikinė, tai iškilo toks galvos skausmas :scratch:

Kaip žinot ar priklauso katalizatorius ar ne.92m 2,5td 73kw jokių zondų nėr ir aplamai tik vienas pagridinis bakelis paliktas nuo pat pirkimo. Pgal ką galima spręst, kad jis turi būti arba ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is diesel motoru pjaukite katalikus ir statykit rezonatorius ir viskas bus ok,bet ne su 3.0benzu taip darykit,pas mane ispjauti abu katalikai ir dega engine service(check engine)jei lemda stovi pries katalika ir po jo kaip pas mane tai bandykite issaugoti katalika nes naujo kaina nemaza bus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu pas mane ir taip nėra ka pjauti nes nei katalizatoriaus nei paprasto bakelio nėra, yra tik galinis didelis. Tiesiog įdomu ar yra kokių kitų skirtumų su ir be katalizatoriaus, jei pats įrenginys būtu išpjautas. Kaip pvz prie variklio kas nors, nu nežinau, kažkas paildomai ko nera mašinoje be katalizatoriaus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is diesel motoru pjaukite katalikus ir statykit rezonatorius ir viskas bus ok,bet ne su 3.0benzu taip darykit,pas mane ispjauti abu katalikai ir dega engine service(check engine)jei lemda stovi pries katalika ir po jo kaip pas mane tai bandykite issaugoti katalika nes naujo kaina nemaza bus

3,5 DOCH ispjoviau nieks nedega

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is diesel motoru pjaukite katalikus ir statykit rezonatorius ir viskas bus ok,bet ne su 3.0benzu taip darykit,pas mane ispjauti abu katalikai ir dega engine service(check engine)jei lemda stovi pries katalika ir po jo kaip pas mane tai bandykite issaugoti katalika nes naujo kaina nemaza bus

arba dedi emuliatoriu ir check engine nedega...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.