Pereiti prie turinio

alex45

Nariai
  • Pranešimai

    36
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Yahoo
    romka_a@yahoo.com

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  • Pomėgiai
    medžioklė

alex45's Achievements

0

Reputacija

  1. Pas mano MPII irgi leidžia tepaliuką, ir salnikus keičiau, bet ne ilgam. Žodžiu bėda ta, kad ta vieta kur kontaktuoja su salniku kažkokiu būdu parudijo ir dabar keisk nekeitęs, gadina salnikus ir nieko neina padaryt. Bandysiu duot retauruot.
  2. Nu pas mane ir taip nėra ka pjauti nes nei katalizatoriaus nei paprasto bakelio nėra, yra tik galinis didelis. Tiesiog įdomu ar yra kokių kitų skirtumų su ir be katalizatoriaus, jei pats įrenginys būtu išpjautas. Kaip pvz prie variklio kas nors, nu nežinau, kažkas paildomai ko nera mašinoje be katalizatoriaus.
  3. Kovo mėnesį technikinė, tai iškilo toks galvos skausmas Kaip žinot ar priklauso katalizatorius ar ne.92m 2,5td 73kw jokių zondų nėr ir aplamai tik vienas pagridinis bakelis paliktas nuo pat pirkimo. Pgal ką galima spręst, kad jis turi būti arba ne.
  4. Gal kas galėtų pagelbėt su sankabos disko keitimu. Kur Kaune geriau kreiptis, gal kas iš forumiečių tuom užsiima ir pgelbėtų už protingą kainą.
  5. ten turbūt mano ir buvo užsiminta apie tai, tik tada problema rimtesnė buvo.
  6. Truputi ne į temą, bet apie ABS. Kai važiuoji slidžiu ar patižusiu snieguotu keliu ir prilaikai arklius spausdamas stabdį, gaunasi atvirkštinis variantas. Tai yra mašina pradeda greitėt, ir vis to neda..... ABS dėka. Žodžiu jei tik pajaučia praslydimą pristabdant iškart kelią apsukas automatiškai. Ant neutralkės bandžiau stabdyt tai apsukos 2500. Taip turi būt, ar tik pas mano MPII tokios nesamonės vyksta. Bandžiau skambint i micių centrą, tai konkretaus atsakymo negavau, tipo jei taip vyksta reiškias tai turi būti
  7. Na va parsivariau namo, atsidariau viršutinį dandtelį,o ten visi keturi karomislai su raide "I" nulūže, lyg įsiurbimo. Su raide "E" visi stovi nepagadinti. Reiks po švenčių raitotis rankoves.
  8. a vožtuvus lyg ir pritrint reikia , tai ten kur šlifuoja ten gal ir vožtuvus padarytu, ba praktikos tame reikale nėra, tai yra prieš 10 metu pažystamas mačiau žopeliui pats brūžino su kažkokia pasta.
  9. Supratau, tai jei galima plačiau apie remontą. Nepagailėt litų ir keist vožtuvus, kas dar daroma? Norėčiau kiek įmanoma daugiau pats pasidaryt, kad kuo mažiau apsieitų tas remontas. Nors kažką įtariu reiks duot ir specialistm pakrpštyt ar galima ir be jų?
  10. Kodo nerandu, bet kai paminėjai ta nevykūsią pagalvę, prisiminiau, kad maniškis irgi drebėdavo dėl tos pagalvės. Nevykūsi ji todėl, kad ją kas pusmetį keist reikia, nelaiko jos ilgai.Išbandžiau ir pigesnes ir brangesnes, visos jos vienodai blogai laiko. Rasi kiekvienoje japoniškų dalių parvduotuvėje.
  11. Šiandien tūko diržas, kuris tisliai nežinau, bet kažkuris iš tų pagrindinių.Ryt parsitemsiu namo. Nuo ko pradėt? Jei tie karomislai sulūže tai tik juos pakeist ir psio?,diržai svaime suprantama. Ar rekomeduotumėt kažka daugiau? Ir jeigu tik tuos karomislus pakeitus viskas veiktu, tai ko tikėtis jei anot (Klevo) praktika rodo kitaip?
  12. Nu tik nešvilpkit garsiai čia senais laikais toks dzedulionis pamokė. Paimi dvi karteles, tokio ilgio kad persidengtu sudėjus. Tai yra remi viena į vieno ratlankio priekinį kraštą, o kitą kartelę į kito tos pačios ašies ratlankio priekinį kraštą ir toje vietoje kur baigiasi abiejų pagalių galai pažymi su pieštuku. Ta patį pakartoji su tų pačių ratlankių galine puse ir pamatuoji atstumų skirtumą. Tada sureguliuoji taip kad priekis būtu siauriau per kokius 2-3mm tipo tada mažesnis pasipriešinimas gaunasi. Psio, dioševo i serdito Na bent po tokio suvedimo kai dariau traukimų į puses nebuvo. Šis kartas yra kitoks ir nuvažiavau į kitą servisą ir ten žmogus sąžiningai viską padarė bet deja nieko padėt nesugebėjo. Tas ratas į kurį įvažiavo stovi pakrypęs į vidų, išvirtimas parodė 1,5 laipsnio nukrypimą. Žodiu arba viršutinis šakės tvirtinimas palinko arba ta visa ausis ant kurios tvirtinasi viršutine šakė. Bėda po vieną nevaikšato, prieš pora dienų pradūriau padangą, suklyjavo. A šiandien pagrindinis diržas plyšo ble, betrūko kad užsidegtų
  13. trumpas turbūt reiks pačiam palyst ir senu geru būdu su dviem pagaliais ir pieštuku pasimatuot. Kažkada buvau taip daręs, bet dabar vis laiko nėr. Na jei, kada atrasiu ameriką pranešiu kas buvo
  14. Tiesa paskius po to kai jau atsiėmiau ir pajutau, kad traukimas išliko nuvažiavau ir patikrinau orą, tai slėgis buvo skirtingas, bet ir suvienodinus traukimas išliko. Ir kai sutariau, kad man pakartotu suvedimą ant tipo naujo stendo,kaip zapadlo subyrėjo adatinis guolis. Teko statyt į garažą,paskui dar susirgau, o garažas nešildomas, žodiu be patogumų, teko vos ne mėnesiui atidėt kol pasveikau. Po mėnesio sako sory, jei nori mokėk. Šnekėjau su vienu Pajero turėtoju tai dar pabandysiu patirint viršutinį šakės tvirtinimą, gal ten kažkokie sucharikai ar kaip ten jie vadinasi nulūžo ar pagedo.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.