Pereiti prie turinio

vilyzzz

Nariai
  • Pranešimai

    103
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Reputacija

0 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius/Alytus

Paskutiniai lankytojai

331 profilio peržiūra
  1. Sąlyginai išradingas dažų pūtimo įrenginys. Siaubingas virinimas. Mano pasiteisinimas - daug vėjo ir skuba. Patobulinimai ateičiai: oro jungtis neturi trukdyti atsukti rankeną, antgalis šlangutės gale turi būti su mažesnėm skylėm. Dabar buvo ~1,5-2mm. Geresnis virinimas. Savo darbą padarė.
  2. Taigi, projektas juda toliau. Seno rėmo jau kaip ir nebėra. Naujas rėmas irgi beveik baigtas dažyt. Liko porą apsauginių sluoksnių. Kažkas iš bičiulių sakė, kad čia buvo visiškai paranojinis overkill'as. Pažiūrėsim poros metų bėgy, kiek geri epoksidiniai dažai iš tikro apsaugo rėmą offroad'e. Čia dar ne viskas. Man atrodė, kad labai reikia pripūsti epoksidinio grunto į vidų. Na, nes kol yra proga, kodėl ne. Tai va tokia va patirtis. Aišku gruntas gana tirštas, net praskiedus Shutz'as nesugeba jo pūsti per šlangą - ilgiausia ką pavyko prijungt buvo gal 10cm prailginimas. Po to viskas, nepatraukia (venturri efektas). Teko gamintis įrangą pačiam. Tam puikiai tiko tuščias 1kg gesintuvas (įdomus faktas - ištuštinti 1kg gesintuvą užtrunka 5,5 sek.). Privirinau oro padavimą iš viršaus ir slėgis pilną gesintuvą gruntą išpusdavo .... per kelias sekundes. Pamoka ateičiai, reiks šlangos gale padaryt mažesnes skylutes. Žodžiu, labai purvinas (dažuotas) darbas, daug grunto ant žemės, bet panašu kad rėmas iš vidaus pasidengė neblogai. Toliau visa pakaba išrinkta po dalis, viskas nušveista ir paruošta dažymui. Nusipirkau visą rinkinį guminių sailenblokų ir dabar svarstau ar bandyt pačiam žaist ir juos keist, ar tiesiog vežt į pas kažką su presu. Įdomiau aišku pačiam. Su poliuretanu būtų lengviau. Bet Defenderiai ir taip traktoriai. Truputis gumos minkštumo čia labai reikalingas. Per artimiausias dienas bandysiu pats iškalt - parašysiu kaip sekėsi. Dar vienas nelabai fainas dalykas - ne metriniai varžtai. Pakaboj nemažai UNF sriegio varžtų ir tas užknisa. Vietoj to, kad nusipirkt maišą metrinių varžtų ir pasitrumpint pagal poreikį, reikia gaudyt visokius imperiniais matais (tarptautinėje publikoje dar žinomus kaip retard units) matuojamus varžtus. Ne visi sailenblokai ateina su varžtais. Jei yra minčių, kaip greit prasisukt su silenblokais pačiam, nesidrovėkit, rašykit, busiu dėkingas. Tema sekančiam post'ui: transmisija. Šiaip jau viena iš pačių įdomiausių dalių man. Galvoju, kokiu eiliškumu viską daryt. Jei dabar pradėsiu perrinkinėt dėžę, razdatkę ir abu tiltus - tai suvalgys krūva pinigų ir laiko. O vasara bėga, labai noriu kėbulą surinkinėt kol neprasidėjo lietūs ir šaltas oras. Žodžiu, šita tema dar daug planavimo reikia padaryt. (foto pridėsiu vakare)
  3. Internetuose gana stipri nuomonė, kad siauresnės padangos turi daugiau panašumų beveik visuose paviršiuose. Pats ne esu išbandęs, nežinau. Koks pranašumas 285 prieš 255 purve?
  4. Alga, ačiū už komentarą. Aš kol kas irgi ties 255/85/R16 apsistojęs. Greičiausiai BFG Mud KM3. Bet žiemai, jei aišku pavyks išvažiuot pasivažinėt į šiaurę, padangų spektras yra beveik tik tarp plačių. Pvz. gerą reputaciją turinčios Nokian Hakkapeliitta LT2 arba LT3 yra tik 285/75/R16. @alga, ką turi omeny: ?
  5. Viskas juda lėčiau nei norėtųsi. Bet juda. Dėl kainų - čia jų nerašysiu, nes jos visos yra internete. Kadangi jokių blatų ir nuolaidų neturiu,tenka mokėti tiek kiek parašyta. Rėmo pirkimas nebuvo neplanuotas, bet visaip stengiausi to išvengti. Deja nepavyko. Per paskutines kelias dienas užsiėmiau seno rėmo nurinkimu. Išsikėliau variklį, dėžes. Atkabinau galinį tiltą. Liko tik priekis. Perpjovus rėmą paaiškėjo, kad didelė jo dalis buvo seniai nebevirinama. Naują rėmą visgi nusprendžiau dažyti. Galvanizuotas sluoksnis aišku jėga, bet tik kai jis yra. Gerai nubraukus dugną atsidengia plienas ir tada viso gero. Ypač sąlytyje su jūros vandeniu ir žiemos druskom. Plius, galvanizacija anaiptol nepasiekia visų užkaborių rėmo viduj, tad papildomas sluoksnis nepakenks. Ir kada jį daugiau daryti, jei ne tada, kad rėmas stovi visas plikas. Dažymui pasirinkau jūrinį epoksidinį gruntą ir jūrinį epoksidinį apsauginį išorinį sluoksnį. Pažiūrėsim ar pasiteisins. Abu yra gana tąsūs - suskilinėti neturėtų. Bet šitą galėsiu pakomentuot po kelių metų. Gruntas: Jotun Penguard HB Išorinis sluoksnis: Jotun Hardtop HB Kol yra proga, noriu gruntu išpūsti ir rėmo vidų. Vienintelis klausimas kol kas: kaip ir kuo. Artimiausią savaitgalį bandysiu pūsti su Shutz pistoletu, kurį kažkada gavau pirkdamas Raptor’ių. Kaip tik komplekte yra prailginimo šlangutė. Pasidalinsiu kaip sekėsi.
  6. Užsiėmiau tokio projektu - pilna Defenderio reanimacija. Noriu iš apleisto ir nuskriausto off-road'erio pasidaryt kelioninį overlanding'o auto. Tuo pačiu pagalvojau pasidalinsiu patyrimais su forumiečiais - gal kam bus įdomu paskaityt (iš dalies įkvėptas Alga temos apie LR Disco). Mano pirmas didelis projektas - net neįsivaizduoju kaip čia viskas eisis. Taigi, pradžia. Iš tikro pradžia tai buvo anksčiau, prieš gerus metus, kai spontaniškai nusipirkau Defenderį. Pamačiau pigiai - nuvažiavau paryčiais ir nupirkau. Atseit apžiūrėjau, bet iš tikro tai tiesiog labai norėjau. Labai. Užtat nemačiau ko nereikėjo. Ar būčiau nepirkęs, jei būčiau pamatęs ką matau dabar? Žinodamas save būčiau vistiek nupirkęs, o pakeliui namo prikūręs daug įtikinamų pasiteisinimų. Nuo tada Defenderis prastovėjo šalia namų, ant gatvės ir prašėsi daromas. Tik nebuvo kur. Ant gatvės mašinos pilnai neperrinksi, kaip kad pavyzdžiui sankabos. Po tokio pusmečio dykinėjimo nusprendžiau atiduoti Defenderį pavirinti rėmą. Nes pradėjo matytis(!) skylės. Pasakė kad nebevirins. Atseit - operacija lavonui. Kurį laiką buvo negera “ant dūšios”. Įgimtas optimizmas sakė, kad “viskas bus gerai”. Realybė sakė - “pigių Defenderių nebūna”. Truputį užtruko, kol atsirado vieta dirbti. Stogo nėra, bet čia jau ne naujiena. Toks buvo prologas. Tada prasidėjo darbas - reikėjo nurinkti viską. Visą kėbulą po gabaliuką. Norėjau įsitikinti, kad rėmas dar gyvas, gal pavyks suvirinti. Vienas iš Defenderio privalumų - gali gauti bet kokią kėbulo ar rėmo dalį, ir ją įvirinti vietoj surūdijusio segmento. Iš pradžių buvo nieko, bet liūdesys augo sulig suvarytais “bulgarkės” diskeliais. Nebuvo daug sveikų dalių likę. Panelė, ir ta buvo surūdijus! Aš iki dabar nežinau kaip ten reikės viską surinkt. Elektra Defender’y - atrodo negali būti paprasčiau. Kažkas sugebėjo viską vistiek “sufakapinti” - laidai bet kaip susukti, sujungti (arbe ne), susioksidavę. Nagus iki alkūnių nukapot! Kai pagaliau pasimatė visas rėmas, buvo gana aišku - nebėra ant ko virinti. O jei ir bandyčiau - nežinau kiek toks frankenrėmas laikys. Tada pradėjau dairytis naujo. Žodžiu - daug nusivylimų ir desperacijos kol Defenderis atgulė kieme atskiromis detalėmis. Ir tada išaušo rytas, kai su termosu kavos mes patraukėm į kelionę. Kava buvo gana stipri, bet kelias tuščias ir visai neblogas. Po trijų-keturių valandų priekaboj atgulė naujas rėmas. Buvo gana daug neišreikštų emocijų, net keli sustojimai pakeliui patikrint ar tikrai viskas gerai, ar nieko nepamečiau. Galiausiai laiku grįžau į kiemą, kur laukė išdrąskytas Defenderis ir iškroviau kertinį projekto akmenį. Tą pačią dieną dar spėjau grąžinti išnuomotą priekabą ir namie ramiai įsipilti vyno. Beveik 900km. Buvo gera, įsimintina diena - pradžios pabaiga. Prasideda dar viena pradžia...
  7. Pelkinis, ačiū už atsakymą. Kol kas galutinio sprendimo dėl spyruoklių neturiu. Matyt pasiliksiu pačiam projekto galui. Matysiu kiek pakrautas gausis. O pakrautas jis bus ir tuščias nevažinės. Dėl padangų pločio irgi dar svarstau. Šiuo metu favoritas yra dydis 255/85/R16
  8. Sveiki, praleidau gan nemažai laiko skaitydamas internetus, kokią pakabą pasirinkti savo projektiniam Defenderiui. Pagalvojau, kad būtų labai įdomu išgirsti jūsų nuomones apie tokią kombinaciją. Pirmiausia apie auto ir paskirtį. LR Defender 110 Hard Top (2duris) 300TDi. Bus skirtas Overland'ingui, ilgoms kelionėms IR off-road'ui (bet aišku toli gražu ne sportiniam). Vadinasi paprastai važiuos pilnai pakrautas. Prieky vidutinio kalibro buferis + gervė (gal ~80kg ? ). Planuoju dėti 33x10.5xR15 padangas (ant (R15x8xET+8)). Paprastai +2" liftas yra Defenderio komfortabili riba, kurios aš ne tik nenoriu perlipti bet ir pasiekti. Todėl galvoju imti - standartines spyruokles (medium duty prieky 40-50 N/mm; heavy duty gale 60-80 N/mm) - dėti +20mm arba +30mm (~ +1") spyruokių paaukštinimus - relocation cones (kad ir kaip tai būtų lietuviškai) - +50mm / +2" amortikus. - jei reiks - truputį didesnius bump-stop'us. Iš tokios kombinacijos tikiuosi tik truputį aukštesnės stovėsenos, kuri sutampa su padidėjusaisi ratais (Def'o standartiniai ratai yra apie 31.5"), minimalios įtakos vairavimo geometrijai ir minimaliai padidėjusio kampo kardanams. Taip pat kiek didesnės artikuliacijos (žemyn). Pilnai suspausti +2" amortikai yra apie 30mm ilgesni už standartą, bet pilnos kompresijos atveju tą kompensuotų spyruoklių paaukštinimai. Nemažai kas deda ilgesnius amortikus, bet neradau aiškaus atsakymo kaip tokia kombinacija veiktų ant Def'o. Būtų įdomu išgirsti nuomones. Ačiū
  9. Pelkinis, ačiū už pastabas. Dėl to kokį rėmą dėsiu - dar nežinau. Galutinis sprendimas bus kai pamatysiu jį be kėbulo. Įdomu kokie variantai yra..?
  10. Sveiki, niekaip negaliu rast detalios informacijos apie Defender'io kėbulo (panelių) nuėmimą. Workshop manual apie tai beveik nešneka, internete informacijos padrikai yra, bet susistemintos nerandu. Planuoju keisti saviškiui rėmą - norėčiau gerai išsistudijuoti kėbulo nurinkimą/uždėjimą. Defender 110 300Tdi, 2 durys, Hard Top. Ačiū
  11. Taigi, sprendimas aukščiau nebuvo tesingas. Skylę vamzdelį aišku užtaisiau. Bet stabdžiai ištikro neveikė. Priežastis - vakuumo pompa. Pakeitus viskas stojo į savo vietas. Gal kam pravers ateity: Dabar nauja vakuumo pompa rodo -0,7 bar ir gazuojant vakuumas daug maž stabilus. Pagal įvairius šaltinius internete vakuumas turėtų būti tarp -0,6 bar ir -0,8 bar.
  12. Ačiū visiems už patarimus - užvedė ant kelio. Pasidalinsiu sprendimu. Kaip visada - viskas yra paprasčiau nei atrodo ir klaida mėgėjiška. Pagaliau atėjo užsakytas vakuumetras. Pamatavau ir iškart aišku pasidarė, kad vakuumo beveik nėra (-0,1 bar). Gazuojant slėgis krisdavo iki -0,3 bar ir viskas. Tada jau pradėjau atidžiai sekt vakuumo šlangą ir pasirodo EGR'o vamzdelis, kuris atsišakoja nuo pagrindinės šlangos, buvo truputį atlūžęs. Nevisai. Tik tiek, kad vakuumo neužtektų ir kad mane užp...... kurį laiką. Nesimatė, nes įtrūkimas buvo iš kėbulo pusės. Vamzdukas velniop, atsišakojimą užtaisiau ir vėl turiu stabdžius. Dabar kitas reikalas. Ant laisvų rodo berods -0,3 bar. Pagazavus slėgis krenta iki -0,6 bar ir atleidus grįžta į -0,3 bar. Čia viskas gerai? Nerandu oficialių duomenų vakuumo pompos.
  13. Sveiki, gal kas patars kaip diagnozuot problemą su stabdžiais (Disco 1, 300Tdi). Priešistorė: šita mano Disco'veris niekada nestabdė stipriai - t.y. kad ir kaip stipriai spausčiau pedalą ratų užblokuot nepavykdavo. Turiu pasakyti, kad ratai jam yra gana dideli - 265/70/R16, bet ar tai turi įtakos - nežinau. Galiausiai vieną dieną važiuojant stabdžio pedalas pasidarė trumpas, kietas ir stabdymas visiškai suprastėjo. Namo parvažiavau ir pradėjau žiūrėt kas ir kaip. Galvojau, kad nulėkė servo (stiprintuvas), nes internetai sako, kad stabdžių sistemoj šitas yra dažniausia bėda. Paskubėjau ir nusipirkau naują. Nepadėjo. Pakeičiau pagrindinį cilindrą (išėmiau iš kito savo Disco 1 300Tdi) ir nuorinau. Tada sukeičiau PRV (pressure reduction valve). Vėl nuorinau visus ratus aplinkui - prasukau virš 1L DOT'o. Nepamenu kuriuo metu, bet situacija grįžo į originalią būseną - stabdžio pedalas nusileidžia kokius 2/3 kelio ir auto stoja, bet lėtai, tikrai per lėtai - ratai stabdant nesublokuoja. Dar vienas simptomas, kuris gal kažką pasufleruos: nuorinant priekinius ratus pedalas nusileidžia iki dugno. Nuorinant galinius - pedalas nusileidžia iki tų pačių 2/3 ir sustoja. Orinau viską vienas su šlangute ir buteliuku DOT'o, bet šitas metodas kiek žinau patikimas. Kaladėlės visų naujos, dar neprisidirbę. Priekiniai diskai švarūs, lygūs ir nupoliruoti. Galiniai diskai - šiek tiek parūdiję, akivaizdu kad kontakto su kaladėlėm juostos siauresnės, nusidėvėjimas kažkiek netolygus. Gal kas nors galit užvest ant kelio, kur gali būti problema. Bonus klausimas: kaip veikia ir kokia paskirtis yra PRV (pressure reduction valve) (detalės kodas ANR3194) šitam Discovery. Išanksto ačiū.
  14. Turiu tokią bėdą. Turiu Discovery 1 300Tdi (manual, '96). Bet bėda ne Discoveris. Bėda 300Tdi - nesuprantu ar čia EDC ar ne. Neršiau per visus forumus, per manualus ir t.t. ir darau išvadą, kad buvo EDC, bet pakeista pompa į mechaninę (gal visas variklis) su visom iš to išplaukiančiom pasekmėm. Taigi: -ECM (ECU) (kompas) kiek žinau turėtų būti dešinėj pusėj, po kojom priekinio keleivio (anglo-vairuotojo), vėlgi dešinėj pusėj, ant sparno, po EGR kontroleriu. Tagi - kompo ten nėra- tik stipriai per daug laidų (mano įspūdis). -Airflow sensor - už filtro į paėmimo manifoldą eina šlanga be jokių dėžučių. -4a forsunkė neturi laido -kuro pompa neturi didelės fyškės BET: -yra Electro-pneumatic modulator (fyškė ir trys plonos vakumo šlangutės (į oro filtro dėžę, į stabdžius ir į EGR) -OBD lizdas po vairu - iš apskritai per daug laidų kurie niekur nepajungti Toks prašymas - padėkit iki galo atsekt kas buvo daryt su varikliu ar pompa. Ne visą nusikaltimo istoriją - tik tai, ką aš visgi turiu pas save kieme. Ačiū
  15. Tiesą sakant neklausiau pas juos - tolokai man iki jų. Problema kitokia nei parašiau iš pradžių - nerandu _pigiai_ pirkt Disco 1 spynos šerdelių. Part Nr. RTC6690 Viena spynelė kainuoja (pas anglus) apie 35 svarai, kai Defo - trijų komplektas - 12. Visiška neteisybė. Todėl ieškau info ar galima pritaikyti Defo spyneles - Disco1
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.