Jump to content

Eccc

Nariai
  • Content Count

    323
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Eccc last won the day on March 24

Eccc had the most liked content!

Community Reputation

13 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Landroverklubas.lt

Recent Profile Visitors

1,038 profile views
  1. Vizos dabar brangios, dvikartinė su draudimu (privalomu) ~300€ žmogui. Bet šiemet eilinį kartą Mongoliją tenka atidėti :(. Po Wagnerio maršo ten prasidėjo visokie neaiškumai, galimos provokacijos su užsieniečiais, kaip man sakė pažįstami rusai. Sakė, - šiaip, lyg ir nieko baisaus, bet aš tavo vietoje, nevažiuočiau. Tai va ir suprask kaip ten yra. Panašu, kad rudenį laukia Marokas
  2. Mano nuotykis Baškirijoje 2017
  3. Glaustas maršrutas - Per Latviją, Rusiją iki Novosibirsko. Daug neturistausime, nebent sustosime Kazanėje baltojo kremliaus apžiūrėti, seniai norėjome, bet vis progos nepasitaikė. Nuo Novosibirsko į pietus per Barnaulą, Čiuiskij trakt iki Mongolijos. Jau tenai Kinijos pasieniu per Gobio dykumą. Pavaikščiosim net vasarą neištirpstančiu ledynu, pasimaudysim natūraliuose kalnų šuliniuose, nučiuošiu snieglente nuo kopos, ir dar visokių įdomybių suplanuota. Pravažiavę 2/3 šalies pasuksime į šiaurę, į UlanBatorą. Ten pailsėsime viešbutyje 1 - 2 dienas su apsižvalgymais. vėliau važiuosim link Chubsugulo ežero ir iš vakarinės jo pusės bandysim pasiekti Caatanų gentis. Pavyks ar ne, grįžtam ir apvažiuojam tą ežerą iš rytinės pusės ir varom į Rusiją ir tiesiai link Baikalo. Toliau vykdom 2016 metais nebaigtą programą - per Tažerano stepes į Olchono salą, kur porą dienų pailsėję suksim namolio. 6 - 7 dienos kelio ir būsim namie O kol kas - ankstyvas rytas prie Baikalo:
  4. Nuspręsta - Mongolija. Kurdų kraštas pralaimėjo dėl to, kad dalį pernykščio kelio tektų kartoti. Būtų nuobodoka. Jei pavyks, bus sumuštas ilgiausios kelionės rekordas, laikęsis nuo 2016 metų Kuro kaina Rusijoje vid. 0,68 €/l
  5. Kur važiuoti, į šalį kuri toli ar į šalį, kurios žemėlapyje nėra? Turiu galvoje - į Mongoliją ar į Kurdistaną? Mongoliją planavau nuo 2020 metų, bet tuomet buvo kovidinė pertrauka, 2021 kovidiniai neaiškumai ir trukdžiai Rusijos regionuose nukreipė į Gruziją 2022 karas vėl atgrasė nuo Rusijos kirtimo išilgai ir nukreipė į Turkiją O dabar dvejoju. Mongolijos privalumai - Rusijos vizos papigo gera kuro kaina, seniai suplanuotas maršrutas ir pagrindinis argumentas - kada jei ne dabar? Kurdistano krašteliu pravažiavome pernai. Patiko labai. Labai svetingi žmonės, nors ir nesusikalbėsi :). Sirijos pasienis nykokas, o paIrakys labai gražus. Irako siena nesaugoma, galima į jį laisvai įvažiuoti, ir Turkijos kalnus iš Irako pusės panaršyti. Kurdistanas tikrai vertas didesnio dėmesio, pernai gavosi labiau žvalgybinė kelionė. Ir lira papigo, gal ir kuro kaina nukrito, netikrinau kol kas Araratas:
  6. 2024 sudalyvaučiau ir aš, bet startas sausį netinka. Planuose yra iki Dakaro savarankiškai, bet išvažiavimas gaunasi tik rudenį
  7. Eccc

    Rumunija 2022

    Šiemet pravažiavau labai gražiu keliu per kalnus. Kelias serpantinuotas šalia neveikiančio (o gal ir veikiančio) senovinio geležinkelio. Deja Rumunija buvo tik tranzitinė šalis, greitai pralėkiau.
  8. Eccc

    Mongolija 2021

    Mongolija dar metams atidedama. Labai vėluoju, bet jau beveik susiruošiau, Greitai startas:
  9. Eccc

    Mongolija 2021

    Kuo toliau tuo labiau miglota tikimybė šiam planui įvykdyti. Iki kelionės beliko kiek daugiau nei mėnuo, o į Rusiją įvažiavimas uždarytas keliautojams iš Lietuvos. Nepavyks nei su turistine nei su tarnybine viza. Praleidžia tik fūrų vairuotojus ir dar pagal keletą kategorijų į kurias niekaip nepatenku. Sunkumas dar tas, kad rusai neįleidžia nieko ir iš Mongolijos :(. Dakarui esu nepasiruošęs, gal į Norvegiją ar Ukrainą? O gal per Turkiją į Gruziją? Tik laiko labai mažai maršrutui sudėlioti ir išsiaiškinti dėl patekimo į tas šalis
  10. Gal kam pravers. Pas mane išsibaladoję priekinių durų vyriai, buvau nusipirkęs remkomplektą su žalvarinėm įvorėm, rezultatas ne koks - Lietuvoje gerai, o po kratymosi Vidurinėje Azijoje tos įvorės, matyt, neatlaikė. Po ieškojimų radau naujus vyrius pakeitimui, gamintojas Febest (vidutinis), pardavėjas latvių - trodo.lt. Nustebino, kad kaina daugiau nei dvigubai mažesnė nei pirkčiau tiesiogiai iš Febest'o. Atkeliavo greitai, per savaitę, transportas DPD pusantro euro. Kaina su transportu už keturis vyrius 55€. Priekinių kairių durų viršutinis vyris tinka dešiniėms durims į apačią, o priekinių kairių durų apatinis vyris tinka dešinėms į viršų. Taigi du tipai vyrių po du vnt. Numeriai: 124692_0199_HDUZJ100FLU ; 124692_0199_HDUZJ100FRU
  11. Maršrutas sudėliotas dar pernai, logotipe liko tik paskutinį skaičių iš 0 į 1 pakeisti Trumpai: Per Latviją, Rusiją standartiškai iki Novosibirsko. Nuo jo sukame į pietus per Barnaulą, Čiuiskij trakt iki Mongolijos. Jau tenai Kinijos pasieniu per Gobio dykumą. Pavaikščiosim net vasarą neištirpstančiu ledynu, pasimaudysim natūraliuose kalnų šuliniuose, nučiuošiu snieglente nuo kopos, ir dar visokių įdomybių suplanuota. Pravažiavę 2/3 šalies pasuksime į šiaurę, į UlanBatorą. Ten pailsėsime viešbutyje 1 - 2 dienas su apsižvalgymais. vėliau važiuosim link Chubsugulo ežero ir iš vakarinės jo pusės bandysim pasiekti Caatanų gentis. Pavyks ar ne, grįžtam ir apvažiuojam tą ežerą iš rytinės pusės ir varom į Rusiją ir tiesiai link Baikalo. Toliau vykdom 2016 metais nebaigtą programą - per Tažerano stepes į Olchono salą, kur porą dienų pailsėję suksim namolio
  12. Kiek susidūręs esu, pas feisliftinius 4,2TD sąnaudos mažesnės nei pas pirmuosius. Gerai būtų ir gamybos metus nurodyti. Pas mane 1999 4,4TD užmiestyje ~100 - 110 = 12l, mieste 12-13l. Dabar, kol laukiu iš japonų dalių reduktoriui, jis nuimtas ir guli garaže, važinėju tik su galiniu varomu tiltu ir blokuota razdatke, tai galiu užtikrintai pasakyti, kad kuro sąnaudos beveik nepasikeitė. Nebent tiek kiek mašina lengvesnė tapo be reduktoriaus, kardano, apsaugų ir pusašių. Jei viską sudėčiau į bagažinę, manau rytų panašiai kaip 4WD . Taigi, priekinių habų prasmės nematau visiškai, nors anksčiau mintis buvo
  13. Pagaliau ištraukiau, atidariau reduktorių ir paaiškėjo, kad jam tai pirmas kartas :). Taigi dabar ieškau pastiprintos pagrindinės poros 8" 41x10 dantų ir blokiruotės (manau tokiai kaip mano eksploatacijai pilnai pakaks HF ar TRE). Bet prie viso to, dar reikės šią krūvą geležių teisingai surinkti, o šiame klausime kiek nepasitikiu savimi. Gal kas turėję reikalų su reduktorių meistrais? O gal yra kanalai blokiruotės ir pagrindinės poros pirkimui? Rusijoje visa tai rasti ne bėda, tik su atgabenimu ne kas, lenkijoje blokiruočių yra, dėl pagrindinės poros vienas kito nesuprantame (gal ne su tuo lenku bendravau )
  14. Eccc

    nitratu filtrai

    Kokio gamintojo nelabai svarbu, skirtumo nepastebėsi. Skirtumas pastebimas komplektacijoje. Kuo daugiau filtravimo pakopų tuo rečiau reikės keisti. Svarbu, kad būtų išsiplėtimo bakelis, ir jei šeima didesnė, tai ir bakelis didesnis. Jei vanduo iš šulinio, dar statyk mechaninį priešfiltrį (tą, su skaidria kolba), Jo kasetę keisti pigiau ir paprasčiau. O dėl nitratų šulinyje kaltas netoliese esantis tvartas ar neteisinga kanalizacija, reikia tvarkyti ne tik pasekmę bet ir priežastį
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.