Jump to content

Eccc

Nariai
  • Content Count

    313
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Eccc last won the day on March 5

Eccc had the most liked content!

Community Reputation

9 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Landroverklubas.lt

Recent Profile Visitors

504 profile views
  1. Gal kam pravers. Pas mane išsibaladoję priekinių durų vyriai, buvau nusipirkęs remkomplektą su žalvarinėm įvorėm, rezultatas ne koks - Lietuvoje gerai, o po kratymosi Vidurinėje Azijoje tos įvorės, matyt, neatlaikė. Po ieškojimų radau naujus vyrius pakeitimui, gamintojas Febest (vidutinis), pardavėjas latvių - trodo.lt. Nustebino, kad kaina daugiau nei dvigubai mažesnė nei pirkčiau tiesiogiai iš Febest'o. Atkeliavo greitai, per savaitę, transportas DPD pusantro euro. Kaina su transportu už keturis vyrius 55€. Priekinių kairių durų viršutinis vyris tinka dešiniėms durims į apačią, o priekinių kairių durų apatinis vyris tinka dešinėms į viršų. Taigi du tipai vyrių po du vnt. Numeriai: 124692_0199_HDUZJ100FLU ; 124692_0199_HDUZJ100FRU
  2. Maršrutas sudėliotas dar pernai, logotipe liko tik paskutinį skaičių iš 0 į 1 pakeisti Trumpai: Per Latviją, Rusiją standartiškai iki Novosibirsko. Nuo jo sukame į pietus per Barnaulą, Čiuiskij trakt iki Mongolijos. Jau tenai Kinijos pasieniu per Gobio dykumą. Pavaikščiosim net vasarą neištirpstančiu ledynu, pasimaudysim natūraliuose kalnų šuliniuose, nučiuošiu snieglente nuo kopos, ir dar visokių įdomybių suplanuota. Pravažiavę 2/3 šalies pasuksime į šiaurę, į UlanBatorą. Ten pailsėsime viešbutyje 1 - 2 dienas su apsižvalgymais. vėliau važiuosim link Chubsugulo ežero ir iš vakarinės jo pusės bandysim pasiekti Caatanų gentis. Pavyks ar ne, grįžtam ir apvažiuojam tą ežerą iš rytinės pusės ir varom į Rusiją ir tiesiai link Baikalo. Toliau vykdom 2016 metais nebaigtą programą - per Tažerano stepes į Olchono salą, kur porą dienų pailsėję suksim namolio
  3. Kiek susidūręs esu, pas feisliftinius 4,2TD sąnaudos mažesnės nei pas pirmuosius. Gerai būtų ir gamybos metus nurodyti. Pas mane 1999 4,4TD užmiestyje ~100 - 110 = 12l, mieste 12-13l. Dabar, kol laukiu iš japonų dalių reduktoriui, jis nuimtas ir guli garaže, važinėju tik su galiniu varomu tiltu ir blokuota razdatke, tai galiu užtikrintai pasakyti, kad kuro sąnaudos beveik nepasikeitė. Nebent tiek kiek mašina lengvesnė tapo be reduktoriaus, kardano, apsaugų ir pusašių. Jei viską sudėčiau į bagažinę, manau rytų panašiai kaip 4WD . Taigi, priekinių habų prasmės nematau visiškai, nors anksčiau mintis buvo
  4. Pagaliau ištraukiau, atidariau reduktorių ir paaiškėjo, kad jam tai pirmas kartas :). Taigi dabar ieškau pastiprintos pagrindinės poros 8" 41x10 dantų ir blokiruotės (manau tokiai kaip mano eksploatacijai pilnai pakaks HF ar TRE). Bet prie viso to, dar reikės šią krūvą geležių teisingai surinkti, o šiame klausime kiek nepasitikiu savimi. Gal kas turėję reikalų su reduktorių meistrais? O gal yra kanalai blokiruotės ir pagrindinės poros pirkimui? Rusijoje visa tai rasti ne bėda, tik su atgabenimu ne kas, lenkijoje blokiruočių yra, dėl pagrindinės poros vienas kito nesuprantame (gal ne su tuo lenku bendravau )
  5. Eccc

    nitratu filtrai

    Kokio gamintojo nelabai svarbu, skirtumo nepastebėsi. Skirtumas pastebimas komplektacijoje. Kuo daugiau filtravimo pakopų tuo rečiau reikės keisti. Svarbu, kad būtų išsiplėtimo bakelis, ir jei šeima didesnė, tai ir bakelis didesnis. Jei vanduo iš šulinio, dar statyk mechaninį priešfiltrį (tą, su skaidria kolba), Jo kasetę keisti pigiau ir paprasčiau. O dėl nitratų šulinyje kaltas netoliese esantis tvartas ar neteisinga kanalizacija, reikia tvarkyti ne tik pasekmę bet ir priežastį
  6. Keletas nuotraukų iš paskutinės kelionės, labai noriu filmuką susukti, bet visai laiko nėra
  7. Aktualu labai. Jei iki birželio vidurio nebus aiškumo su rytais, Mongoliją atidedu kitam kartui. Lipduką reikės kiek pakeisti, iš 2020 į 2021 :). Į Estiją šiemet daug kas dairosi
  8. Šitą temą jau nuodugniai išstudijavau :). Galima važiuoti ir tuščia minkštai, tik mašina bus kiek pasikėlusi. Tačiau tam reikia normaliai sukalibruoti pakabą, o tas užimtų beveik visą dieną, beje tam reikia OBD2 skanerio matančio pakabos slėgio jutiklių, ir aukščio jutiklių parodymus, ir darbą reikia atlikti ant lygios horizontalios aikštelės. Po sukalibravimo reikia dar sailentblokus iš naujo perveržti.
  9. O variklis įšyla greitai? Jei ne, - kaltas termostatas, pats keičiau prieš savaitę
  10. Puiku! Sekančią savaitę kaip tik vizomis užsiimsiu. Rytoj kaip tik dar dovanų gausiu gervę pinigų pavidale, reikės kaip nors materializuoti ir iki to laiko įdėti savo vieton
  11. Taip jau gaunasi,kad ūkio reikalai nepaleidžia, išvyksime ne birželio pabaigoje o rugpjūčio pradžioje. Rusijos vizas teks užsakinėti iš naujo
  12. Šiemetėje kelionėje jau turėsiu papildomą baką 120 l., bendra atsarga kartu su gamekliniu apie 200 l. Nuraminai, nes kažkiek pergyvenau ar jo užteks
  13. Puiku. O kaip ten su kuro pasiekiamumu ir kaina? vieniems važiuoti problemų nekils?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.