Pereiti prie turinio

barska OM priekine vazuokle


Rekomenduojami pranešimai

sveiki, pradejo barsketi OM 95m priekine vazuokle i tariu salenblokas kazkatras parejo, tik nezinau katras?

Pozimiai: kai vazuoji ligiu keliu nebarska kai smulkiu duobeliu yra pradeda tarsketi? kaip nustatyti katras salenblokas?

pirmiausia pasitikrink stabilizatoriaus traukutes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

nekuriant naujos temos. kazkas pasidare priekinem tiltui kai sujungi visus keturis ratus kazkas pradeda dunkseti priekije, ant posukiu (apledijusiam kelyje) ir kai pirmyn atgal patuzgai (kai pusni sedi) atrodo kad kazkas prasoksta nesusiviksuoja. habai automatai. nuo kur pradet ieskot problemu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nekuriant naujos temos. kazkas pasidare priekinem tiltui kai sujungi visus keturis ratus kazkas pradeda dunkseti priekije, ant posukiu (apledijusiam kelyje) ir kai pirmyn atgal patuzgai (kai pusni sedi) atrodo kad kazkas prasoksta nesusiviksuoja. habai automatai. nuo kur pradet ieskot problemu?

turbut pirmiausiai nuo habu o paskui priekinio kardano kryzmes ziuret

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greiciausiai hubo dantukai padile ir ant didesnes apkrovos prasokineja.Dar gali nusiemes hubo dangteli patraukyk uz pusasio,laisvumo neturi jaustis,jei yra laisvumas reikia dadeti reguliavimo saibu,nes ir del laisvumo gali prasokineti dantukai.Jei dazniau lendi i purva ar sniega,geriausia iseitis,mechaniniai hubai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas visas diagnoziu statymas nematant masinos ypac su tokiu apibudinimu kaip dunksi priekyje yra tegu niekas neisizeidzia sakem ant vandens rasytas. Siaip is patirties galiu ivardinti visus sujungimus esancius vaziuokleje kaip dunksejimo priezasti. Taip kad lendi po masina ir ziuri daug neklausinejes o jei pats neremontuoji tai varai i servisa ir dunksejimas dingsta uz tam tikra mokesti :D aarba pas draugeli koki kur nusimano

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Volkas , nu ne tu vienas čia toks gudrus B) Šiaip prieš siūlydamas žmogui į servisą važiuot pažiūrėk kur anas gyvena - jam iki artimiausio padoresnio seviso tikrai daugiau nei 10 ar 15 km , ir tai dar klausimas ar yra ten tokių kurie gaudosi mūsų technikoj :)

 

 

vat čia tai rimtas požiūris :liux: . žmogus tikriausiai technikoj gaudosi(gal net sudėtingoj žemės ūkio tecnikoj), ir įrankius tikriausiai turi, jam reikia parodyti tik tiesesnį kelia. man o patarimas legviausia ir papraščiausia pradėti nuo habų ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Volkas , nu ne tu vienas čia toks gudrus B) Šiaip prieš siūlydamas žmogui į servisą važiuot pažiūrėk kur anas gyvena - jam iki artimiausio padoresnio seviso tikrai daugiau nei 10 ar 15 km , ir tai dar klausimas ar yra ten tokių kurie gaudosi mūsų technikoj :)

 

pritariu kolegai del servizo, nes kai nuvarai ypac jei tai liecia habus tai ziuri ispute akis ir bijo varstus sukti, nes nezino kaip ten kas yra, na aisku nevisuose servuose, bet dauguma, o ligos simptomus padescius kolegoms ir sulaukus patarimu ir konsultaciju, nesunkiai ir pats pasikrapstes pasidarai. teko nuvaryti pirma karta galinio kardano kryzmes keisti, tai kokiu ciudu tik neprisiziurejau...masina pakele mane isodino liepe uzkurti ir burzginti, kad suprastu kas treska pas mane. as jiem sakau kad galine kryzme, o jie man sako kad cia pas tave kardane kazkas pas tave viduj atsikabine ir ikrite ir kai sukasi kardanas uztai ir traska braska....., pas kita nuvariau kad chvastavyko salnyka pakeistu, tai norejo galini tilta isimti kad pakeisti.....po pabuvimo pas tokius meistrus, pats nusprendziau tvarkytis kas imanoma savo jegom, o kai neistengiu vienas tai jau draugai sugelbeja

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai apie ka as rasau lendi po masina ir pradedi nuo kardano priekinio paklibinimo, pasiziuri ar ner laisvumo po to prie pusasiu pereini jei automatioiniai habai tai pasukus ranka pusasi jis turi susikabinti su ratu jei nesusikabina reiskia beda habe, dar atkreipi demesi i amortiko gumas virsui ir apacioj ne kart teko matyt ismaltas, stabilizatoriaus gumas patikrini ar neturi didelio laisvumo,vairotraukiu antgalius ir t. t. ir galiausiai pastebi kad kaladėlės kleba suportuose nes itempimo spyruolytės ar skardelės nurudijo ir kaladės kleba suporte :D nu vsio pasisakiau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaizdelis toks - OF sujungus 4x4 ir buksujant jei ratai tiesiai dar nieko , jei tik vairą ukteli smūgiai tokie kad net razdatkę išmeta. Pirmas įtarimas - hubai, išardau - sveiki net gražu žiūrėt. Žmogus kusina kad razdatkę ardyčiau. Užteko paklibint granatas - viena iš jų klibėjo į šonus ba adatinis guolis subyrėjęs. Sutvarkius tą guolį baigėsi visi prašokinėjimai , smūgiai ir razdatkės išmetinėjimai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.