Pereiti prie turinio

91 NP GR elektra


Rekomenduojami pranešimai

na va pas visus x failai su elektra :lol: as turiu minti savo puvekuj ismest visa pravotke ir pasidaryt pagal save su minimum laidu kas tik butina .ba dabar ten ju mano durna galva tai per daug yra

Gal prieš griebdamasis kusačkių ir peilio pasidomėk elektrine schema ba nauja orginali pravodkė irgi kainuoja B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 55
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

brolyciai esme ne laidu kiekyja .o tai kad bus nauji ir paklposim taip kaip noresim galingo amperazo jungiklius ir an tesioginio plius saugiklius kelis . jai kas zinot apie sena rusiska traktoriu va taokia reikia daryt jokiu bedu nebus , na gal biski ysikist su relem , kap manot , pakomentuokit

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad tų relių bent patruly ir taip ne prūdai ( turiu galvoj apšvietimą ) , gabaritai ir faros be relių , variklio valdymas irgi be relių . Žvakių valdymą galima supaprastin jungiant per knopkę su ta sąlyga kad žvakės bus 12 voltų. Papildomas lempas jei jungsi nuo šviesų jungiklio tiesiai tai anas paprasčiausiai ištirps ba neatlaikys tokios apkrovos.

Ir dar vienas dalykas - kažin kas gali atlaikyt didesnę srovę tas senas traktorinis jungiklis ar relė. Laidų storis priklauso nuo apkrovos dydžio ir kai reikia su storais laidais prasitemt pravodkę po panelę tai pradedi keikt tą dieną kai sugalvojai tai daryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo kada cia patrulio apsvietimas be reliu?? ten kaip tik nesveikai daug, nepamenu 3 ar 4 reles stovi kurios ten mistiniu budu sujungtos ne taip kaip normalioj masinoj.

Mano taip pat svajone elektra susitvarkyt,

Ryti,- siaip zinau viena silpna vieta patruliuose ten kur gale prie arkos nuolat jie puna, o pas tave tai rimtai mases trukumas matyt jei ne tos lempos silpniau deginejasi.

as sakiau bus vasara susitvarkysiu, dabar sakau bus ziema susitvarkysiu , taip taip ir bega laikas |:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent ispane tai jų ten neprūdai , bet kad nesveikai viskas sujungta tai faktas - gabaritai kaip pas visus žmones , priešrūkinės irgi dar pusiau su velniu . O toliau prasideda bardakas - farų komutuojami minusai . Kai jungiausi saviškiui diskoteka tai ar neužsirausiu ant tos nesamonės - visą jungimo ir valdymo schemą tai padariau kaip ir visų mašinų , nugi pajungiu o ana neveikia nors tu ką . Tai kad dabar prieš ką nors tokio burdamas pirmiausia griebiu elektrines shemas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as manau jai traktoriuj veikia elektra be reliu tai ir cia veiks .viena rele posukiam ,o laidu per akis bus 0,5kv tai atlaiko 1kw.nu tiek tikrai uzteks .o pasildymo zvakes traktoriuj ir be reles veikia . :rolleyes: va tik neramina oro filtro ir kuro siurblio laidai dar neziurejau kam jie ten reikalingi bet manau veiks be ju .nors cia rase kad nerusinciau an siurblio bet , o dar slangute kaskokis vakumas yra gal kas zinot kam jis :?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai varikliui paleist užtenka trijų laidų neskaitant klemų , tik paskui nereik biedavot kad kažkas neveikia , kažko nerodo . Japonas nėra ant tiek turtingas kad kilometrus bereikalingų laidų dėtų :rolleyes: Taigi sakiau jau kad tie vožtuvėliai prie oro filtro skirti EGR valdymui , O šlangutė nuo oro kolektoriaus į kuro siurblį dalykas būtinas - siurblio valdymas nuo turbinos slėgio ;)

P.S. Nepainiok 1kw prie 220v ir 1kw prie 12v - tai du skirtingi dalykai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo kada cia patrulio apsvietimas be reliu?? ten kaip tik nesveikai daug, nepamenu 3 ar 4 reles stovi kurios ten mistiniu budu sujungtos ne taip kaip normalioj masinoj.

Mano taip pat svajone elektra susitvarkyt,

Ryti,- siaip zinau viena silpna vieta patruliuose ten kur gale prie arkos nuolat jie puna, o pas tave tai rimtai mases trukumas matyt jei ne tos lempos silpniau deginejasi.

as sakiau bus vasara susitvarkysiu, dabar sakau bus ziema susitvarkysiu , taip taip ir bega laikas |biggrin.gif

 

 

numanau apie ka tu sneki vytai. kiek pamenu ten arkoj fiske yra kuri laidus jungia. muset joje ir auga visoks geris kuris neturetu ten augti. kas del remonto - pas mane viskas taip pat kaip ir pas tave. pragyvenau vasara, pergyvensiu ir ziema biggrin.gif . kitiem remontuoju masinas, o saviskes ner kada pakrapstyt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kiek zinau, forumietis jurijus EGR-a atsijunges yra. buvau sutares su juo, kad kada nors uzsuksiu paziuret kaip jis ten viska pasidares bet laiko taip ir nerandu blyn angry.gif . kazkaip neatrodo man kad tas EGR-as yra didelis geris, variklis verciamas savo bezdalais kvepuoti...

Jeigu kalba sukasi apie 2,8td tai paprasčiausiai nuo tos didelės balvankės kur stovi per vidurį įsiurbimo koliko numauk šlangutę ir į ją įkišk 4 arba 5 mm varžtelį. Galima atsukt tvirtinimo varžtus to vožtuvo ir vietoj tarpinės su skyle įkišt pagal tą tarpinę padarytą aliuminę plokštelę , na čia savaime aišku kad tos didelės skylės per vidurį nereikia. Manam traktoriui abu varijantai padaryti. :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na is manes elektrikas prastas .as apie ta EGR jieskojau bet neradau informaciojos gal kas smulkiau galetu :unsure:

Trupučiuką apie elektros pagrindus : 1kw prie 12v tai reiškia kad laidu tekės 83,333... ampero stiprumo srovė (omo dėsnis), kai 1kw ir 220v tik 4,55 A - manau skirtumas akyvaizdus. Tai kad tas tavo 0,5 kvadrato laidukas ne tik kad gražiai rūks bet ir kurį laiką net švies nuo tokio amperažo. Jeigu tokių plonų laidų užtektų didelėm srovėm tai dėl 3kw galingumo starterio netiestų piršto storio klemos o pratemtų 2 kvadratų laiduką ir būtų per akis :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu kalba sukasi apie 2,8td tai paprasčiausiai nuo tos didelės balvankės kur stovi per vidurį įsiurbimo koliko numauk šlangutę ir į ją įkišk 4 arba 5 mm varžtelį. Galima atsukt tvirtinimo varžtus to vožtuvo ir vietoj tarpinės su skyle įkišt pagal tą tarpinę padarytą aliuminę plokštelę , na čia savaime aišku kad tos didelės skylės per vidurį nereikia. Manam traktoriui abu varijantai padaryti. rolleyes.gif

 

 

del slangutes numovimo ir tarpines uzglusinimo tai viskas man aisku. visas neaiskumas man tame ar neprades kvailiot kokia nors elektronika del to. juk ten ant oro filtro kazkokie davikliai EGR-o stovi ir slanguciu raizgalyne..?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del slangutes numovimo ir tarpines uzglusinimo tai viskas man aisku. visas neaiskumas man tame ar neprades kvailiot kokia nors elektronika del to. juk ten ant oro filtro kazkokie davikliai EGR-o stovi ir slanguciu raizgalyne..?

O kodėl turėtų ? Taip gi uždarysi tik dujų kanalą . O ta raizgalynė šlangučių ir laidų tai tik tos balvankės valdymui skirta, pas mane ten pusę tų šlangų nukritę ar įtrūkę ir nieko - kuriasi ir važiuoja lygiai taip pat kaip ir su jom

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aciu uz info. reiks gal kada ir man tuos egr-us ismetyt. o teko pajaust kazkoki pagerejima kai voztuva atjungei ar skirtumo nera?

Nei geriau , nei blogiau - tik kad kolektoriai dabar švarūs (turiu galvoj iš vidaus) ir daugiau gyvenime neužsikiš. Pagerėjimą galima pajust tik tada kai įsiurbimo kanalus išvalai nuo to brudo kur dėl to EGR susikaupė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Sveiki, daug ka aptarinejot, tik neradau, kaip be galiniu zibintu vazineti :) ; tacka tik keles dienas turiu, pradzioje dege gabaritai gale, vakar vakare pasikrapsciau (isemiau ir susiklijavau abu galinius zibintus), pakeiciau kaires p. stop/gabarito lempa -- ir ner abieju gabaritu :lol: ; stop veikia. idomiausiai kad abiejuose pusese skirtingo storio laideliai ateina iki lempuciu!!! p.s. priekis viskas OK :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasižiūrėk gal kur laidai nupuvę , labai mėgsta tai daryt gabaritiniai ba pastoviai po srovę būna. Dažniausia vieta tai gale apačioj prie rėmo , ten turėtų būt sujungimo fiškės - o jos pastoviai drėgmėj mirksta. Gali būt ir patys patroniukai kalti - kontaktai neliečia lempučių

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labai dažnas galinių gabaritų gedimas būna nupuve masiniai laidai pačiose lempučių patronuose.Maniškiam taip buvo su abejom galinėm farom.Keisdamas lemputes pravedžiau iki pačių lempučių masinius laidus ir pakisau tarp lemputės ir patrono.Šviečia kuo puikiausiai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.