Pereiti prie turinio

Igimtos merso ligos


kactuz

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, dairausi mersiuko i krenta kazkas panasaus kaip sitas, gal galetumet kolegos pakomentuoti igimtas ligas sito aparatelio ? Kaip del automato ? reikia bijot , ar viskas normaliai ten su jais, gal turi kazka specifinio i ka reiketu paziuret nukeliavus ziuret tokio :)

 

http://www.autogidas.lt/skelbimai/mercedes-benz-e-300-sedanas-1988-0119255761.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

RŪDYS :unsure: automatas arba dirba arba ne :rolleyes: o šiaip tai geriau kad važiuoklė nebūtų užmirusi... variklis irgi daugmaž jei važiuoja tai važiuos dar :) šitas dar iš tų laikų kai gaminant naudojo tikrą metalą ir kokybė buvo gera mašinų... ne vienam tūkstančiui km tvėrė

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias lomis

Pazistamas Merso centre servise dirbo, tai sake kad siu mersu motorai ir pavaru dezes automatai 2000000 km apskaiciuoti.

Siaip jei motoras gyvas tai dar vaziuos ir vaziuos

Reikia automata paziureti ar veikia: be smugiu, pavaras lygiai meta, kick down'as veikia tvarkingai

 

Siaip tai sie mersai geri aparatai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pataisykit jei klystu, bet 3 bėgių automatas buvo w 123 kėbulu....

 

 

Kuras labai labai priklauso nuo to kiek minsi šiaip 6,5 - 9 manau kokie :rolleyes:

 

su taksistu daug teko kalbėt merso tema, tai sako jog jei reiktų rinktis tarp keturrakio ir w 124 tai sako jei sau tai gal ir 4rakį imčiau, bet jei darbui - tik w124 B) nes eksplotacijos kaina ir gaunamas rezultatas geru santykiu pateikiamas :mellow:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pataisykit jei klystu, bet 3 bėgių automatas buvo w 123 kėbulu....

Tikrai taip, ir, beje, į kai kuriuos paskutinių laidų W123-čius jau dėjo ir keturbėgius automatus. 

 

Šiaip jau "užkietėję" mersistai W124-ą laiko paskutiniu tikru lengvuoju mersu, ypač jo agregatus - 3-litrį atmosferinį dyzelį variklį ir 4-bėgį automatą - naujesnis 5-bėgis automatas patvarumu anam nebeprilygsta. Aišku, nelabai norėčiau tikėt kolegos lomio pateiktu skaičium, kad šitas variklis ir automatas 2 mln. km apskaičiuotas. Vakariečiai taksistai savo metu teigė, kad, priklausomai nuo eksploatavimo sąlygų ir eksploatuotojų vairavimo būdo šitie varikliai be remonto tveria (jei grandinės ir pak. žvakių keitimo nevadinsim remontu) apie 400-600, o automatas - apie 600-800 tūkst. km. Toks pats variklis ir beveik toks pats automatas (anot automatų remontininkų, jų "viduriai" vienodi) stovi ir kai kuriuose 90-94 m. laidų W463 kėbulo MB G. Konkrečiai tokį "jūzinu" ir aš. Maniškis prabėgęs beveik 300 tūkst. km. Prieš 100 tūkst. keista grandinė (keičiama kas 200 tūkst. km), neseniai pakeičiau hidrokompensatorius (iš 12 buvo keistini 3, bet keičiau, aišku, visus). Ir (kol kas) viskas. O juk MB G masė ir darbinės apkrovos tai ne W124... 

 

Taip kad jei tas W124 tinkamai prižiūrėtas, neuždrožtas ir neatsuktu spidometru (ko beveik nebūna), tai jo variklis su automatu turėtų suktis dar ilgai ir nuobodžiai. Bet prieš perkant viską patikrinti (kiek tai įmanoma) būtina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vazineju tokiu MB jau 6 metai, nuvaziaves is viso 400000.

Eksplotuoju kaimo vietoveje tai tenka ir po laukus pasivazineti ir sunkeliais, bet vaziuokle reciau remontuoju negu golfo

Igimtu ligu kaip ir neturi, nebent galinis tiltas turi mada uzti ir reikia perkant atidziau apziureti jo stovi.

Kuro sanaudos 7-8 l/km, aukstas apsukas nelabai megsta.

Pagal kaina ir komforta nemaciau geresnio varijanto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rūdyja galinės arkos, durelės prie stiklo ir tarpiklio, durelės apačioje, amortizatorių "stiklinės' silpna vieta kaip ir buvo čia minėta gal. reduktorius, bei galiniai sailentblokai, kai padyla girgžda. Automatas seno tipo 4 bėgių gana patvarus, laiko neblogai,aišku ne 2 mln. km. varikliai irgi neblogi silpnų vietų sutikti neteko, na nebent siurblio nesandarumai, ventiliatoriaus movos problemos, Grandinės niekada nesu keitęs kas 200 tukst.km (neprotinga) įtempėją - taip.Sėkmės visumoje po 123 ir 126 kėbulų nėra geresnės mašinos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, šiaip mersai jei geros būklės tai kainuoja padorius litus... nors moki už vokišką kokibe B)

 

 

kas w 126 liečia, tai taksistai į 2,8 benzą automatą kišdavo su nedideliais perdarymais 3,0 tik nežinau atmosferkę ar turbavą dyzelį ir važiuodavo labai ilgai ir nuobodžiai :huh: ten mašina verta tikros mašinos vardo B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias lomis

Kaip jau rasiau apie 2 mln. km rida isgirdau is Merso serviso darbuotojo.

pats esu mates virs 800000 km tokiame Merse ir dar vaziavo be jokio rimto variklio ir pavaru dezes remonto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

Pas mane senelis 124 92m 3,0D mehanine pramines beveik puse limono ir dar vaziuoja vargo nematidamas. Pagrindines bedos i kurias reiktu atkreipti demesi. 1) Tai kebulas ( puna kaip obuokys ). 2) Galinis tiltas ( megsta uzti ir dauziti turedamas laisvuma ) labai daznai pardavejai apgauna pirkeja sakidami , kad musa kardano gumos. 3) Jei automatas ziureti ar nedauzo dezes ( dazna liga ). 4) Ziureti vairo kolonkes laisvuma. 5) Uzmesti aki i spaudimo dacika ir pati varikli. 6) Dazna ligele apsimize vairo stiprintuvo baciokai. Daugiau bedu siose masiniukuose nesu pastebejes. Seip pacios masinos ( varikliai , vaziuokles ) yra netgi labai kantrus, daliu kainos nesikandzioja ;) .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Brolis turėjo (ir turi) bent porą W124, tai šiek tiek apie juos žinau B)

Pirmas buvo 88m., 2.0 benzas, automatas.Nei ekonomiškas, nei ypatingai greitas.Lyg ir jokių didesnių problemų, išskyrus tai, kad kažkur vidury Lenkijos, savaitgalį, vakare, išniro priekinis šarnyras, ir jei ne tas lenkų ūkininkas, kuris mus įsileido į savo kiemą ir paskolino svarkę, būtume nežinia kiek laiko ten kukavę :angry:

Antras-95m.,3.0D, mechaninė dėžė.Šitas įdomesnis :) :

1.Tik nusipirkus ir bevažiuojant namo, subiro pavarų dėžė.Teko krautis lavoną ant tralo ir tempt namo.Tolesnė analizė parodė, kad visas tepalas iš dėžės buvo palengva išvarvėjęs į agregatų apsaugą-niekas to nepastebėjo.

2.Barškėjo variklio grandinė-teko keist įtempėją(bala nematė, čia kaip ir ne gedimas).

3.Prakiuro kuro bakas.

4.Kažkur Lenkijoj(ir vėl!), pagavus gerą duobę, trūko galo aukščio palaikymo sistemos vamzdelis-visas skystimas žemėn, mašina namo ant atboinikų grįžo.

5.Sankabos cilindriukas(bijau suklyst, kuris)-keistas/tvarkytas du kartus.Neoriginalios detalės-gavno.

6.Lenkijoj( :lol: ) pradėjo kirstis rankinis stabdis-užpuvo kaladėlės ar kažkas tokio.Šiaip taip parvažiavo.

7.Sugedo vienas galinis amortikas(tas, su aukščio palaikymo sistema).Naujas kainuoja kosmosą.Buvo nupirktas šrotinis už porą sotnių.

8.Prakiuro vairo stiprintuvo šlanga(dabar jau tikriausiai sutvarkyta).

9.Kaukia(nežmoniškai) galinis tiltas.Gal kada ir numirs-niekas nežino.

10.Rūdys.Nors, aišku, "keturakiai" kartais dar baisiau atrodo...

 

Ir jūs vis dar galvojat, kad šitas modelis-geras pasirinkimas?Neskaitant trilitrio dyzelio, kuris yra vis dėlto patikimas, ir talpumo(universalas), toj mašinoj nieko gero daugiau nėra...A, pamiršau žvaigždę ant kapoto paminėt-bet čiau jau kaip kam...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mersedesas tai konforto simbolis, kitos tackos kad ir naujesniu metu nesuteikia stabilaus ir malonaus vaziavimo pojucio, be to tai kantrus ir kokybiskai pagamintas automobilis, beda tame kad mus jie pasieke uzmusti arba beveik uzmusti. bet remontuojasi jis paprastai, detaliu gauti nesudetinga. varikliai miljoniniai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad suprasti, kas yra komfortiškas ir malonus važiavimas, reikia bent vieną kartą pavairuot tvarkingą hidraulinį Citroen-visos kitos mašinos prieš juos nublanksta :)

Aš suprantu, kad MB pagal savo kainą (tiek nauji, tiek naudoti) turėtų būti super-super,bet iš tikrųjų taip nėra...Yra tik jų gerbėjų fanatiški įsitikinimai, kad mersas-ir Afrikoj mersas ir jis niekad negenda(na, kartais :D ).Bet nelabai suprantu, kaip galima pagamint brangų automobilį, kuris rūdija daug baisiau, nei, pvz., pigus Peugeot?Salonai vėlgi...Sėdynių medžiagos prastos, arba kažkoks maišas, arba tipo oda, prie kurios nei vasarą, nei žiemą neįmanoma prisiliest :pig: O kaip su galine pakaba 124 modelio?Nesusipratimas kažkoks, sailentblokų ar ne 16 sudėta...Kam taip sudėtingai daryt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi aš ir nelyginu tiesiogiai, Peo geo pateikiau kaip pavyzdį-mažiau rūdijančios mašinos, a jūs jau iškart puolėt tvirtint, kad MB geresnis :D Aš gi nesakiau, nei koks modelis, nei ką...

Taip pat niekada nesakiau, kad 123 modelis prastas, kalbėjau tik apie W124.

Ir apskritai, kas čia per tema apie lengvuosius auto?Čia gi ne tas forumas :P

P.S.Apie anksčiau paminėtą W124, 3.0D-pamiršau pridurti dar vieną rimtą gedimą-išpuvo galinio tilto svirčių tvirtinimo vietos.Ir tai-95m. gamybos mašinoj... :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi aš ir nelyginu tiesiogiai, Peo geo pateikiau kaip pavyzdį-mažiau rūdijančios mašinos, a jūs jau iškart puolėt tvirtint, kad MB geresnis :D Aš gi nesakiau, nei koks modelis, nei ką...

Taip pat niekada nesakiau, kad 123 modelis prastas, kalbėjau tik apie W124.

Ir apskritai, kas čia per tema apie lengvuosius auto?Čia gi ne tas forumas :P

P.S.Apie anksčiau paminėtą W124, 3.0D-pamiršau pridurti dar vieną rimtą gedimą-išpuvo galinio tilto svirčių tvirtinimo vietos.Ir tai-95m. gamybos mašinoj... :rolleyes:

 

Valdai,

 

Niekas neteigia kad MB negenda, paprasčiausiai buvo norėta pasakyti, kad tai tikrai neblogas automobilis turintis vardą ir išliekamają vertę. Dauguma tų MB kurie jau patenka pas mus dažnai būna jau atgyvenę ir odometro duomenys dažniausiai jau irgi būna pakoreguoti. Apie pačio aprašytą auto paskaičius iškarto peršasi nuomonė, kad su ja buvo tik važiuojama ir absoliučiai nežiūrima, nepyk turėjau kelis MB pravažiavau pats apie 350-400 t. km. nebuvau net pagalvojęs apie šarnyrus, kaladėlės dylantis dalykas, šlangas manau irgi prasitrynė nežiūrint ir bakas irgi iš karto neprakiuro. Kas liečia Citroen-us duok jam tiek apkrovos kiek MB ir tada lygink, o ne hidraulines pakabos ieškok tvarkingos kurią surasti tikrai nepaprasta, dar galiausiai pabandyk parduoti Citroeną, parduosi, bet bus labai sunku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Valdai,

 

Niekas neteigia kad MB negenda, paprasčiausiai buvo norėta pasakyti, kad tai tikrai neblogas automobilis turintis vardą ir išliekamają vertę. Dauguma tų MB kurie jau patenka pas mus dažnai būna jau atgyvenę ir odometro duomenys dažniausiai jau irgi būna pakoreguoti. Apie pačio aprašytą auto paskaičius iškarto peršasi nuomonė, kad su ja buvo tik važiuojama ir absoliučiai nežiūrima, nepyk turėjau kelis MB pravažiavau pats apie 350-400 t. km. nebuvau net pagalvojęs apie šarnyrus, kaladėlės dylantis dalykas, šlangas manau irgi prasitrynė nežiūrint ir bakas irgi iš karto neprakiuro. Kas liečia Citroen-us duok jam tiek apkrovos kiek MB ir tada lygink, o ne hidraulines pakabos ieškok tvarkingos kurią surasti tikrai nepaprasta, dar galiausiai pabandyk parduoti Citroeną, parduosi, bet bus labai sunku.

Pas mus dauguma mašinų atvažiuoja apgailėtinos būklės, ne tik MB-nes kitaip "navaro" nuo jų nebus...Bet tačiau-abi mano minimos mašinos buvo pirktos ne Lietuvoj.Ir važinėtos gerais keliais.Ir TA kasmet.O gedimų-kaip iš gausybės rago.

Kas dėl Citroen, galiu nuraminti-važinėju darban kasdien, nuo pirkimo jau 120 000 km, iš viso-340 000 km, taigi tikrai ne savaitgalio mašina...Skųstis tikrai negaliu, kitaip jau seniai būčiau ja atsikratęs :) Parduot, be abejo, būtų problematiška (o ir neverta)-bet apie tai geriau pasidomėti prieš perkant :D

 

Jaučiu, kad adminai tuoj prirakins šitą temą...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.