Pereiti prie turinio

NISSAN PATROL GR 1995 M BEDOS SU KURO SISTEMA


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, isigijau nissan patrol gr 1995 m. 2.8 td. Islindo problemyte- uzvedus dirba lygiai, bet pavaziavus pradeda dusti, pakociojus su pompele atsigauna, bet greit vel ima dusti. Sakyciau siurblio pompele, bet, kad prie jo jos nera :D . Gal kas susiduret su panasia beda- aciu uz patarimus is anksto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užsidėk permatomą žarnelę į kuro siurblį ir matysi, gaudo orą ar ne.

idejau permatoma zarnele, neprisipildo ji pilna, o nuorinus atsukus stuceri pripompavus uzsipildo, bet vel is siurblio prisiburbuliuoja. Netgi be filtro is bacioko girdem, nieko gero. toks jausmas, kad siurbly pompeles atbulinis voztuvas neveikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuro vožtuvas statosi atskirai kaip papildomas, bet jis tik neleidžia kurui subėgti atgal į baką, nes jam subėgus reikia labai

ilgai pumpuoti starteriu. Bet pas tave kitas atvejis, nes pas tave į sistemą pakliūna oras, reikia ieškoti per kur jis patenka.

 

supratau, bet pakeiciau zarnele nuo siurblio iki filtro- nieko, pradejau girdyt is bakelio- nebedusta, normaliai vaziuoja, bet zarnele vistiek su oru. Kazkur siurbly vistiek turi stovet atgalinis voztuvas, tik kur. Nebutinai turi ora siurbt, jei voztuvelis ileidzia ir isleidzia tai ir priburbuliuoja slangele. Negi niekam neiskilo tokios bedos :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Analogiska problema turejau su vw lt. Beda siurblyje, nepadejo jokie atbuliniai vostuvai. Uzgesinus varikli per kelias sekundes is siurblio "ipusdavo" oro i padavimo sistema. Siurbli sutvarke siauliuose nebrangiai.

nepasidomejai kas per beda tiksliai buvo. Jei siauliuose tvarkei tai gal vilkaviskio g., ten senelis super remontuoja tik prisiprasyt sunkoka. Dabar meistriukas ir siurbli istraukes yra, bet dar neskambino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Analogiska problema turejau su vw lt. Beda siurblyje, nepadejo jokie atbuliniai vostuvai. Uzgesinus varikli per kelias sekundes is siurblio "ipusdavo" oro i padavimo sistema. Siurbli sutvarke siauliuose nebrangiai.

nepasidomejai kas per beda tiksliai buvo. Jei siauliuose tvarkei tai gal vilkaviskio g., ten senelis super remontuoja tik prisiprasyt sunkoka. Dabar meistriukas ir siurbli istraukes yra, bet dar neskambino.

 

Tvarkiau pas seneli kaip ir rasai. Tiksliai nepamenu, rodos plundzerinej grupej kaskoks salnikelis (galbut klystu). Mokejau iki 100 lt. Turi stenda, viska patikrina icon_exclaim.gif:liux:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parsivarem patruli is meistro, jau lyg ir normaliai, sake kazkokia adata buvo ibrezta, tai nuslifavo. Dar adatos galiuko dydzio skylute radom bako matuoklio vamzdelyje. Tiesa, zvakes patruliui kaitina apie 4 sekundes- ar tai normalu, nes kitiems dyzeliams kaitina trigubai daugiau. Klausiu, nes reikia daugiau nei karta kaitint, kad uzvest- o oras nera saltas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

1.Tiesa, zvakes patruliui kaitina apie 4 sekundes- ar tai normalu, nes kitiems dyzeliams kaitina trigubai daugiau. 2.Klausiu, nes reikia daugiau nei karta kaitint, kad uzvest- o oras nera saltas

1. Normalu

2. Arba pakaitinimo zvakem arba motorui kajuk!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.