Eccc Atrašyta Vasario 23, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2018 Rytoj susitariau su savininku bei servisu patikrai ir yra didelė tikimybė Lexui GX470 benzas-dujos. Nusvėrė prieš 100'tinį tai, kad 11 mėnesių bus naudojamas kasdieniam rutininiam gyvenimui ir tik 1 mėnesį kelionėms. Tik vis neramina šio variklio elgesys dideliame aukštyje Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Alvianas Atrašyta Vasario 23, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 23, 2018 Retorinis klausimas - kažkodėl nelabai (sakyčiau, net visiškai) nepopuliarus modelis tarp keliautoju?! O gal aš ir klystu. Ir kaip Lexus'o benzinka virškins vėl gi nelabai kokybišką benziną?! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Vasario 24, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2018 Rytoj susitariau su savininku bei servisu patikrai ir yra didelė tikimybė Lexui GX470 benzas-dujos. Nusvėrė prieš 100'tinį tai, kad 11 mėnesių bus naudojamas kasdieniam rutininiam gyvenimui ir tik 1 mėnesį kelionėms. Tik vis neramina šio variklio elgesys dideliame aukštyjeNežinau kaip Lexus'as, bet turiu benzinų, japoną v6 ir du amerikonus v8 tai baltarusišku benzu 92 (net įtariu maišytu su 80) važiuoja be problemų, Karpatuose amerikonas v8, aišku buvo tik 2000m aukštis, nieko nepasijautė, bet manau prie 4500m jei ir prarasi kokia 30% galios tai vis tiek bus geriau už dyzelį turbininį kuris praras galios taip pat , ką pastebėjau tai v8 svarbu aušinimas, aš įsidėjau pilnai aliuminį radiatorių priekį, vasarą Karpatuose neteko atsidaryti kapoto, ko nepasakysiu apie dyzelius Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eccc Atrašyta Vasario 24, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2018 Retorinis klausimas - kažkodėl nelabai (sakyčiau, net visiškai) nepopuliarus modelis tarp keliautoju?! O gal aš ir klystu. Ir kaip Lexus'o benzinka virškins vėl gi nelabai kokybišką benziną?!Manau, bendrai šis modelis nėra populiarus . Gal dėl to, kad Lietuva pilkų dyzelių kraštas? Šiaip, ta mašina kiek pižoniška - komplektacija puiki, elektronikos nemažai, bet pagal atsiliepimus, toje dalyje viskas gerai. Variklis 2UZ, taip pat patikimas. Dar nažinau kaip pakeis šios mašinos išorę vyriškesnės padangos ir kokią daryti stogo bagažinę, kad tiktų prie veido (su Disco buvo paprasta http://www.4x4forum.lt/index.php?/topic/20352-stogo-bagazine/page-9). Sugrįšiu prie benzo, kiek neramu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Vasario 24, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2018 Na bendrai modelis nepopuliarus pas mus. O pvz Gruzijoj turbut trecdalis visu visureigiu yra GX470 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolandas044 Atrašyta Vasario 24, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2018 Gruzijoje tikrai daug nestandartiniu auto. Tai pasekme dideliu uzsienio investiciju antpludis i netvarkinga valstybine sistema.. Tai cia apie Lexus visureigius ir G 6.3 AMG mersus ir t.t.. Pigesnio segmento automobiliai masiskai vezami is Japonijos. Tai irgi musu akimis neiprasti auto Zodziu Gruzijoje "šarmo" netruksta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
robe Atrašyta Vasario 24, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2018 GX470 tip top 120, tik apdaila dar geresnė ir katilinė galingesnė, ratus jis suka nesvietiškai gerai, bet atitinkamai ir kura reikia pilti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eccc Atrašyta Vasario 24, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2018 Taigi, Šiandien likau kol kas be nieko . Labai gerai, kad pavyko vienoje vietoje pasimatuoti net tris mašinas: LX470, Sequoia, ir 100tinį. Sekvoja tolimoms kelionėms puikus, bet kasdienai - autobusas ir naftos perdirbimo kombinatas. LX470 tas pats kaip 120 kurį jau matavausi ir jis yra minimumas, kuris dar tiktų, bet taip maniau kol nepasimatavau 100tinio. Tuomet supratau, kad LX470 ir 120tas tai kasdienai nelabai tinkantis, nes didokas, kelionėms nelabai tinkantis nes mažokas. O 100tinis labai patiko, manau tai vienintelis pasirinkimas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 24, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2018 na tai bus kompanijoje su šimtinėm smagu keliauti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolandas044 Atrašyta Vasario 24, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 24, 2018 Taigi, Šiandien likau kol kas be nieko . Labai gerai, kad pavyko vienoje vietoje pasimatuoti net tris mašinas: LX470, Sequoia, ir 100tinį. Sekvoja tolimoms kelionėms puikus, bet kasdienai - autobusas ir naftos perdirbimo kombinatas. LX470 tas pats kaip 120 kurį jau matavausi ir jis yra minimumas, kuris dar tiktų, bet taip maniau kol nepasimatavau 100tinio. Tuomet supratau, kad LX470 ir 120tas tai kasdienai nelabai tinkantis, nes didokas, kelionėms nelabai tinkantis nes mažokas. O 100tinis labai patiko, manau tai vienintelis pasirinkimasKelintu metu simtine matavaisi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eccc Atrašyta Vasario 25, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 Kelintu metu simtine matavaisi?2006. Jei tik kelionėm, tiktų ir senesnės, 2000-2003, bet kasdienai norisi naujoviškesnio vidaus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolandas044 Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 2006. Jei tik kelionėm, tiktų ir senesnės, 2000-2003, bet kasdienai norisi naujoviškesnio vidausTokiu metu jau gal pr.reduktoriaus problemos issprestos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
VidmantasG Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 Jeigu sotkes sanaudos +5ltr nuo 80-tos..? 80-ta manau be 12-14 ltr/100km nenuvaziuosi. Tai kokios tada 100-nes realios kuro sanaudos? Sveiki. Pas mane TLC100 automatas 33 ratai su plentinem padangom mieste 16-17, užmiestis 10-11 ltr. Užmiestis 700 km,mieste 500 km. Su mudais +3 ltr. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 patarciau nepirkti tlc 100 su hidro pakaba ... po miesta gerai , kelioneje gali but labai didele problema , be to nemegsta didesnio pakrovimo ... tai mano manymu pats svarbiausias dalykas labai zenkliai sumazinantis sio auto patikimuma ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 Taigi, Šiandien likau kol kas be nieko . Labai gerai, kad pavyko vienoje vietoje pasimatuoti net tris mašinas: LX470, Sequoia, ir 100tinį. Sekvoja tolimoms kelionėms puikus, bet kasdienai - autobusas ir naftos perdirbimo kombinatas. LX470 tas pats kaip 120 kurį jau matavausi ir jis yra minimumas, kuris dar tiktų, bet taip maniau kol nepasimatavau 100tinio. Tuomet supratau, kad LX470 ir 120tas tai kasdienai nelabai tinkantis, nes didokas, kelionėms nelabai tinkantis nes mažokas. O 100tinis labai patiko, manau tai vienintelis pasirinkimasPasiziurek dar Tundra atidziau, gal patiks. Nes varikliai patikimi, daigtu telpa daug(bagazineje-picupe) ant virsaus geras miegamasis iseina arba viduje galima daug ko prigalvoti, Gerokai daugiau nei paprastam kebuliniam variante. Benzo nemanau kad valgys daugiau, svorio ir galingumo santykis geresnis nei kebuliniuose visureigiuose. Sekuoja ta pati konstrukcija, tik kebulas monstras, ko pasekoje greiciausiai kuro sanaudos didesnes ir svoris ir tt. Valdomumas geras, picupe apzvalga geresne nei sekuojoi ir tt. Kol nenupirkai apsiziurek, tai nieko nekainuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eccc Atrašyta Vasario 25, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 patarciau nepirkti tlc 100 su hidro pakaba ... po miesta gerai , kelioneje gali but labai didele problema , be to nemegsta didesnio pakrovimo ... tai mano manymu pats svarbiausias dalykas labai zenkliai sumazinantis sio auto patikimuma ... O kurios būtent dalys toje pakaboje yra nepatikimos? Pardavime matyti visi 100'tiniai su tokia pakaba Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 patarciau nepirkti tlc 100 su hidro pakaba ... po miesta gerai , kelioneje gali but labai didele problema , be to nemegsta didesnio pakrovimo ... tai mano manymu pats svarbiausias dalykas labai zenkliai sumazinantis sio auto patikimuma ...Du metus vazineju su 2006 100 4,7 benzinu/ dujom. Kas liecia hidro pakaba, tai nusipirkes pasikeiciau sistemos tepala ir vazineju kasdien, trukumu nematau. Gal pilnai pakrautai iki lubu kazkas ir butu negerai, bet manau kad daug tokiu kelioniniu yra. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 Taigi, Šiandien likau kol kas be nieko . Labai gerai, kad pavyko vienoje vietoje pasimatuoti net tris mašinas: LX470, Sequoia, ir 100tinį. Sekvoja tolimoms kelionėms puikus, bet kasdienai - autobusas ir naftos perdirbimo kombinatas. LX470 tas pats kaip 120 kurį jau matavausi ir jis yra minimumas, kuris dar tiktų, bet taip maniau kol nepasimatavau 100tinio. Tuomet supratau, kad LX470 ir 120tas tai kasdienai nelabai tinkantis, nes didokas, kelionėms nelabai tinkantis nes mažokas. O 100tinis labai patiko, manau tai vienintelis pasirinkimasKazka pripainiojai, turbut GX470 ziurejai (kebulas bendras su tlc120) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gytman Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 patarciau nepirkti tlc 100 su hidro pakaba ... po miesta gerai , kelioneje gali but labai didele problema , be to nemegsta didesnio pakrovimo ... tai mano manymu pats svarbiausias dalykas labai zenkliai sumazinantis sio auto patikimuma ...Leisk paklaust koks slegis buvo priekiniame ir galiniame konturuose pries pakraunant auto? Kazkaip manau, kad to nezinai ir net nesidomejai.Kaip sako liaudis, per nemokejima ir ..b. gali nusilauzt Auto su hidra eksploatuoju jau astunti metai. Problemu turejau del:1) Vamzdeliu korozijos2) Nustojusio veikti 1 is 3 auscio davikliu (pasikeiciau per 10min, nes turejau atsargini). O siaip pagrindine problema - sistemos neprieziura. Kazkodel vartotojams atrodo, kad jeiigu japonas pries 15-20m uzpyle skyscio ir sureguliavo aukscius bei slegius, tai daugiau nieko nereikia daryti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 Bet jei jau kas kategoriskai nusistates pries hidro pakaba, nesunkiai isoperuojama ir pastatoma paprasta, arba tiuningine. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 mano TLC100 su hidra, abu geležinai bamperiai, gervė, zapaskės kronšteinas+kopėčios, pilnai pakrauta bagažinė kelionei - be problemų su hidra, kompas tik jau neleidžia kelt į High, kad sėgis nesuplėšytų ko nors, o Low ir Norm kilnojasi pilnai užkrauta. Kolega iš UA kelionėms į Kazachstaną, Baikalą, Mongoliją dėl visą ko gale pasikeičia į standartines spyruokles, taip neapkrauna per daug hidrosistemos, grįžęs vėl pasikeičia, pusvalandis ant keltuvo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eccc Atrašyta Vasario 25, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 Kazka pripainiojai, turbut GX470 ziurejai (kebulas bendras su tlc120)Taip, pripainiojau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eccc Atrašyta Vasario 25, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 Leisk paklaust koks slegis buvo priekiniame ir galiniame konturuose pries pakraunant auto?Kazkaip manau, kad to nezinai ir net nesidomejai.Kaip sako liaudis, per nemokejima ir ..b. gali nusilauzt Auto su hidra eksploatuoju jau astunti metai. Problemu turejau del:1) Vamzdeliu korozijos2) Nustojusio veikti 1 is 3 auscio davikliu (pasikeiciau per 10min, nes turejau atsargini). O siaip pagrindine problema - sistemos neprieziura. Kazkodel vartotojams atrodo, kad jeiigu japonas pries 15-20m uzpyle skyscio ir sureguliavo aukscius bei slegius, tai daugiau nieko nereikia daryti.Vamzdelių ir movų kelionėje visuomet esu dėžėn įdėjęs, bet, aišku, jei matysis, kad artėja galas, pasikeisiu iš anksto. Davikliai , jei tik pradėjo grybauti, remontuojami lengvai net kelionės sąlygomis. įdomu kaip kiti mazgai? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Eccc Atrašyta Vasario 25, 2018 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 mano TLC100 su hidra, abu geležinai bamperiai, gervė, zapaskės kronšteinas+kopėčios, pilnai pakrauta bagažinė kelionei - be problemų su hidra, kompas tik jau neleidžia kelt į High, kad sėgis nesuplėšytų ko nors, o Low ir Norm kilnojasi pilnai užkrauta. Kolega iš UA kelionėms į Kazachstaną, Baikalą, Mongoliją dėl visą ko gale pasikeičia į standartines spyruokles, taip neapkrauna per daug hidrosistemos, grįžęs vėl pasikeičia, pusvalandis ant keltuvo.Aš kol tos pakabos neardžiau, nelabai supratau - išimamos hidraulinės pagalvės, užaklinami šlangeliai, įstatomos spyruoklės. o kaip su davikliais ir aukščio reguliavimu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rafal Atrašyta Vasario 25, 2018 Dalintis Atrašyta Vasario 25, 2018 Ten nera pagalviu, ten hidro skyscio sitema dirba per amortizatorius. O spyruokles gale yra plonesnes vijos negu 100’tinri su paprasta pakaba. Norint keist spyruokle nieko glusint ar atjungt nereik. Taip pat su priekiniais torsijonsais, jie mazesnio skersmens negu torsijonas is paprastos pakabos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar