Pereiti prie turinio

Renkuosi TLC120 reikia patarimo


Rekomenduojami pranešimai

benzininis 4.0 nekelia man jokių problemų ir galios trsoj ir purvyne pakankamai, trūkumas vienintelis - ekonomija. Patinka maloniai važiuoti tai iš 17L. neiškrentu, o kukliau važiuoti kai trauka yra gera sunku. O dujų net ir stipriai minant tapkę 20L. nesuvartoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 126
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Išeina, kad  benzininis 120, 100 ar Lexas GX470 būtų pats tas? Prie benzo pridėti dujas, būtų ir kelionės tarp užsipylimų pailginimas ir ne toks jautrumas kurui, o dujomis iš vis maža tikimybė, kad užsprings. Tik va kaip benzininiam varikliui su nardymu? gal brastos jam nelabai galimos?

Redagavo Eccc
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išeina, kad benzininis 120, 100 ar Lexas GX470 būtų pats tas? Prie benzo pridėti dujas, būtų ir kelionės tarp užsipylimų pailginimas ir ne toks jautrumas kurui, o dujomis iš vis maža tikimybė, kad užsprings. Tik va kaip benzininiam varikliui su nardymu? gal brastos jam nelabai galimos?

Na ne visai taip. Jei imt 100 modeli tai manau dyzelis yra geriau del ekonomijos ir didesnio pravaziuojamo atstumo iki koloneles. Jei imt 120 modeli, tai tik benzas ( nes kito varianto is vis nera). Dar galima ziuret Tundra, irgi gerai su dujom ir picup suteikia daug vietos kroviniui ir palapinei ideali vieta ant kuzavo( zemas svorio centras ir visiskas nulinis vejo pasipriesinimas). Brastos tavo kelionese tikrai planuojamos 1,5 m gylio ar pan? Nes jei taip, tai tada nebetinka nei dyzelis nei benzinas is naujesniu modeliu del elektronikos. Siais laikais dyzelis del elektronikos daugiau bijo brastos nei benzas Redagavo SuzukiMonstr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išeina, kad  benzininis 120, 100 ar Lexas GX470 būtų pats tas? Prie benzo pridėti dujas, būtų ir kelionės tarp užsipylimų pailginimas ir ne toks jautrumas kurui, o dujomis iš vis maža tikimybė, kad užsprings. Tik va kaip benzininiam varikliui su nardymu? gal brastos jam nelabai galimos?

 

Benzinkių didžiausias trūkumas yra ekonomija/nuvažiuojamas atstumas. Trintis po vietą  arba tose šalyse, kur parduoda LPG - benzinas/dujos TLC100, GX470, LX470 bus vienareikšmiškai ekonomiškesnės už savo dyzelinius brolius. Bet kas liečia nuvažiuojamo atstumo iki užpylimo - jau kita istorija. LX470 su balionu atsarginio rato vietoje (supilu iki 80L), trasoje nuvažiuoju max 400km. Na dar galima benzinu pavažiuoti, bake turbūt 80L, tai dar kokius 450 galima nuvažiuot. Viso atstumas 850Km, o toliau jau klausimas ar lendant giliau nuo civilizacijos pavyks rasti LPG. O Vien benzinu nuvažiuojamas atstumas tampa trumpas (450km), o ir kaina kilometro didelė. Tačiau patikimumo, eksploatacijos kaštų ir važiavimo malonumo koziriai lieką pas benziną. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasimečiau visai :). Viskas blogai. Matau vyrai jums reikia ant Land roverių pavažinėti o po to vėl prie Toyotų sugrįžti :D. Kad žmogui padaryti gerai, reikia iš pradžių padaryti blogai o vėliau taip kaip buvo iki to :)

Sau padariau išvadą - iš viso šio "blogio" statau pirmon vieton 100tinį nuo 2004 metų dyzelį, 2 vieton TLC benzininį ar Lexa. Geriau neskubėsiu, pabūsiu be mašinos, palauksiu gero varianto

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl dyzelinių TLC80 vs TLC100 sąnaudų Gvidui norėčiau paprieštarauti. Jeigu abi su 33 ratais - na nėra jokio pagrindo, iš kur TLC100 galėtų valgyti daugiau. O kad važiuoja keliu daug smagiau nei TLC80, geriau valdosi, geriau traukia - čia turbūt niekas nesiginčys.

 

Kas liečia TLC100 hidros - mazgas tikrai komplikuotas ir kai kalbam apie 15-20m amžiaus automobilius, kuo tokių mazgų daugiau - tuo ir užprogramuotų problemų daugiau. 

Hidros vamzdeliai elementariai rūdyja prie mūsų klimato, tai juos reikėtų pasikeisti dar prieš važiuojant į tolimą kelionę. Įsimesti kelis atsarginius aukščio daviklius taip pat nepakenktų. 

 

TLC120/GX470 atveju pneumo pakaba taip pat turi silpnų vietų ir vėl nelabai tinka mūsų klimatui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ne visai taip. Jei imt 100 modeli tai manau dyzelis yra geriau del ekonomijos ir didesnio pravaziuojamo atstumo iki koloneles. Jei imt 120 modeli, tai tik benzas ( nes kito varianto is vis nera). Dar galima ziuret Tundra, irgi gerai su dujom ir picup suteikia daug vietos kroviniui ir palapinei ideali vieta ant kuzavo( zemas svorio centras ir visiskas nulinis vejo pasipriesinimas). Brastos tavo kelionese tikrai planuojamos 1,5 m gylio ar pan? Nes jei taip, tai tada nebetinka nei dyzelis nei benzinas is naujesniu modeliu del elektronikos. Siais laikais dyzelis del elektronikos daugiau bijo brastos nei benzas Jei planuojamos gilios brastos ir kitos rimtos kliutys ur atokios vietoves reiktu pasidairyti senesniu modeliu ir gero stovio. Tipo 80 landcruise arba 78 landcruiser ar pan...

Brastų gilių kol kas nebuvo, giliausia gal metro gylio, o ir viena mašina važiuojant nelabai rizikuoti norisi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Dėl dyzelinių TLC80 vs TLC100 sąnaudų Gvidui norėčiau paprieštarauti. Jeigu abi su 33 ratais - na nėra jokio pagrindo, iš kur TLC100 galėtų valgyti daugiau. O kad važiuoja keliu daug smagiau nei TLC80, geriau valdosi, geriau traukia - čia turbūt niekas nesiginčys.

Iš asmeninės patirties ir skirtumas apie 4-5l šimtui...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek teko kelionėse važiuoti, kur kartu judėjo dyzelinės 70, 78 ant 33-35 ratų, 80 ant 35ratų, ir 100 ant 33, visose degalinėse 100-nė nugalėtojas buvo. Litrais neskaičiavom, bet visada leistis į degalinę reikėjo nes 100-nei kuras baiginejosi... Bet čia mašina mašinai nelygi. 100 su automatine dėže 99-2000 m, 80 -tos visos su automatais, amžius akmens... :D

Redagavo mode
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su TLC80 33" į 12-13 telpu, mechanika, greitis 110-120, su TLC100 15-17 (su bamperiais ir pilnai pakrauta 200-300 kg) bet ir paspaudžiu 130-150 - tiek pat ir TLC125 automatas suryja. Va ir rinkis kas geriau :) tai jeigu važiuot kolonoje kreiseriniu 90-100km tai su TLC100 tikrai bus ekonomiškiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kamerzanovas su naujomis Toyota aplink zemele vaziuoja ir nieko :) Manau reiketu investuoti i rimta kuro filtravimo sistema. Tada ir 120 ar 150 galetu tarnauti. Nes blyn 16ltr jau nelabai "skamba" :)

aplink zemele varo su malunsparniais-uazais-viksriniais-mintyse-per miega sapnuose ir tt :D O ar padetu ta filtravimo sistema, suzinotum tik pakeliaves. Tai yra sugadines kokia kelione, ir ismetes kokia 30000e bandymams. Kazkaip nelabai viliojantys bandymai :D O gal pats isbandyk, ir mums papasakosi :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.