Pereiti prie turinio

TOYOTA AVENSIS 2003 2L D. klausimai apie sankaba


buldozeris

Rekomenduojami pranešimai

pradejo kartais neisimetineti begei o sankaba tokia nelabai tai speju beda sankaboi ir noriu pasikeisti. bet kai pradejau ieskoti sankabos komplekto tai meta kad ira pas sitas toyotikes ir vadinamas flywheelas kaip suzinoti ar jis pas mane ira ir ar verta keisti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 72
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

DMF panašiai tiek ir laiko, neišardęs tiksliai nepasakysi, ar jis geras, ar ne. Jei subarška, užgesinant variklį, jam nedaug liko gyvent. Turėtų būti naujų pakaitinių sankabos komplektų su paprastu smagračiu, nors daug kas skundžiasi, kad tokį įdėjus, atsiranda vibracijos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

DMF panašiai tiek ir laiko, neišardęs tiksliai nepasakysi, ar jis geras, ar ne. Jei subarška, užgesinant variklį, jam nedaug liko gyvent. Turėtų būti naujų pakaitinių sankabos komplektų su paprastu smagračiu, nors daug kas skundžiasi, kad tokį įdėjus, atsiranda vibracijos.

Ale iš kur tokios žinios apie tai kiek tie smagračiai laiko ir apie vibracijas - ponulis kartais nebūsit inetinių pletkų auka :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ale iš kur tokios žinios apie tai kiek tie smagračiai laiko ir apie vibracijas - ponulis kartais nebūsit inetinių pletkų auka :P

Praktika, tamstele :-) nors šiaip neabejoju, kad po gazu kiaušinį pasidėjus, galima ir daugiau kElometrų nuvažiuot, bet faktas lieka faktu-iš labai patvarios detalės smagratis patapo nelabai patvaria..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tep tep, jei su kokiu nors poslabniu motorėliu, be priekabų tampymo ir be nieko, tai kažkiek dar nuvažiuosi, ale kažkodėl daugumai mašinų su DMF yra gaminami pakaitiniai sankabos komplektai su vientisu smagračiu, matyt, ne be reikalo  :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jai norit remontot po kiaskiek laiko dezute, tai statikt paprasta smagrati...

Inzinerei sedejo ir is netureimo ka veikt sugalvojo plaukianti smagrati?!í ½í¸ norit ramei vaziot,statikit kas priklauso.

Inžinieriai, sakai? SakyÄiau, greiÄiau klubų ir diskotekų karta :P

Yra variklių (pvz., senesnis Peugeot/Citroen 2.0HDi), kur buvo montuojami abiejų tipų smagraÄiai ir dÄžÄs laiko vienodai gerai, taigi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oi Denisai :) Peugeot aš neturiu, bet užtat kelis Citroen, varikliai identiški. 2.0HDi 8V, priklausomai nuo versijos, turi 66-80 kW, Toyotos D4-D 81-85 kW. Kaip matai, skirtumas neesminis. HDi varikliai be didesnių problemų laiko 90-100 kW, su sąlyga, kad smagratis paprastas... Įdomu būtų sužinot, koks ryšys tarp šiuolaikinių greitaeigių, galingų dyzelių, smagračio tipo ir pavarų dėžių patvarumo? Nepamirškim, kad tarp smagračio ir mech.dėžės paprastai dar ir sankaba stovi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas paprasta,sankanbos spirokles nesugeba sugert smugiu kurios sukelia galingesni variklei(kw ira nepagrindas,reikia geriou ziuret i Nm) todiel ir sugalvojo pl.smagracius nes i juos galima imontot didesnes-galingesne sperokles.o prie kuo meh.deze? Tai diel silmnu sperokliu arba kai pl. Smagratis pagauna klina,susdrasko sinhronus i gabalus.tai kad sankaba tai nera tik sankabos disko storis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Plaukiojanti sankaba dar viena naujove, kuri sunkiai prigyja. Kaip ir su ipurskimu buvo... Renovavau siuolaikini (??) varikli 2005,prabeges saziningu ~200, keiciau smagrati, nes gimtasis pasirode link pabaigos. Patyres mechanikas kalbejo apie to pacio montavima, bet paabejojau. Pagal manuala pamatavau issidevejima, lygiai ant ribos buvo. Vien zo, is vokietijos luka (ar kazkaip pananasiai) parsipute smagratis, palyginau, senojo nebestatyciau (galejau nauja parduot). Pagal randama info apie DMS, pareina jiems spyruokles ir salnikas; saviskiam itariau spyruokles.

 

Pazystamas avensi remontavosi pries 10m, pastate paprasta vietoj dvimasio. Siaip vaziuojant nesijaute kazkokiu "kreivumu", bet ne del komforto gi jie ten atsirado, tie dvimasiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas paprasta,sankanbos spirokles nesugeba sugert smugiu kurios sukelia galingesni variklei(kw ira nepagrindas,reikia geriou ziuret i Nm) todiel ir sugalvojo pl.smagracius nes i juos galima imontot didesnes-galingesne sperokles.o prie kuo meh.deze? Tai diel silmnu sperokliu arba kai pl. Smagratis pagauna klina,susdrasko sinhronus i gabalus.tai kad sankaba tai nera tik sankabos disko storis

 Tai va būtent- palyginti didelis sukimo momentas prie mažų apsukų(o ne smūgiai), ir ką padarė konstruktoriai-  įdėjo tokio tipo smagratį, o sankabos diskelio dempferines  spyruokles apskritai anuliavo. Turint gerą dempferį-smagratį, galima perdaug nesukt sau pautų dėl variklio vibracijų ir apskritai dėl transmisijos patvarumo...Daro viską, kad tik tik atlaikytų garantiją, o kas bus po to, dabartiniams gamintojams nelabai įdomu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinovai jūs žinovai  . . . . . . .  :)  pirmiausiai dvimasio smagračio diskelio sukabinimo plotas , lyginant su tokio pačio išorinio diametro parastu diskeliu , yra didesnis - taip išgaunama kad tokio pačio sankabos diametro sankaba toleruoja didesnį sukimo momentą ba kitaip reiktų viską (smagratį , diskelį , diskatorių) didint ir prarandamas kompaktiškumas . Prie bendro dvimasis yra sunkesnis už paprastą ko pasiekoje variklis dirbdamas žemais sūkiais žymiai mažiau vibruoja bet tai neapsaugo nuo sinhronų byrėjimo

Antras dalykas ; kad visi dvimasio smagračio diskeliai neturi spyruoklių yra mitas - pasidairykit po opelių giminę ir pamatysit diskelius su spyruoklėm.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.