Pereiti prie turinio

TOYOTA AVENSIS 2003 2L D. klausimai apie sankaba


buldozeris

Rekomenduojami pranešimai

Praktiskai su Klevo argumentais sutinku, tik diel vieno fakto "ne"- tikrai apsaugo kol dirba smagratis gerai tai ir sinhronai laiko,bet kai zmones pradeda halturint ir statit pakaitalus,tada prasideda bardakas dezei, nuo kalianimo(atvazioja ir ir sako kad deze parejo staigei po sankabis keitimo,ar po kaskiek laiko sproginet pradeda)

P.s Sratikit ka norit-taupikit, meistram dougiau darbo bus☺

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 72
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

na nelabai ka ismanau apie sankabas bet manau kad evoliucija vyksta ir tie plaukiojantis smagracei neseip dedami. bet kai masinukas nepirmos jaunystes ir noretusi kad bent metus atlaikytu tai nesinori deti rimto komplekto kazkur 500e bet ir pats pigiausias 140e nelabai traukia (komplektas uz500 su plaukiojanciu o uz 140 su paprastu)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal nuo zodzio sinhronizavimas☺dveju velenu(kartais triju) kiekviena pavara privercia kita velena suktis vis greiciou(nuo pirmo iki 6p) paguglinkit☺

Diel sinhrono klistat cia matot isdilima nuo smugiu,jai butu pier jiega jungiama tai izdiltu ju pagrendinie darbine vieta,ta kuri privercia suktiks krumpli reikiamu greiciu.

Prisimenat miegstama audi 2,5 tdi 5kausu? Tai vat diel kainos skirtumo sankobos kompkekto, statidavo diskeli nuo benzo, atspekit kas nutikdavo su sinhronais? Sakou nes ne viena desiatka perinkou tokiu deziu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deni , man atrodo kad tu klysti . Yra NP Y60 su 2,8td varikliu , yra Y61 su tokiu pat varikliu o smagračiai jų skirtingi . Vadovaujantis tavo teorija tai tą ir veiktumėm kad perrinkinėtumėm Y60 dėžes ba smagratis vienmasis - manau kad atsakymas kodėl byra sinhronai slypi visai kitoj vietoj nei kad smagračio konstrukcija.

 

Beje , be pykčio , kaip daro ir ką daro sinhronas žinau trupučiuką ilgiau nei kad pragyveno Kristus - tai kad išsiaiškint tą klausimą google paslaugų , jums leidus, šįkart atsisakysiu ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kam tada uzdodat klausima? Ira doug niuansu seip Np60 turi bedu su sinhronais dazniausia po 300tuks.tik diel kitos prezostes,apie skirtuma tarp 60 ir 61 nieko negaliu komentot(pl.smagraciu)nes jokios info neturiu. ar varikliu harakteriskos vienodos kw nm?

vienas zmogus 3sankabos kompkektus pakeite nes jam ant laisvu ejo garsas is dezes, kol nepastate originala,garsai dingo.Np60

P.s taip kad kaip ir sakiau disko storis nera rodiklis sankaba gera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ziurekit isprendziam gincus darbu vienam patrol deze kitam alfos arba abiem po patrol ir paziurim kas geriau,padarys:-):-):-) ir tu ir tu deziu rasiu:-)kurio ilgiau laikys:-):-):-)

ir jums gerai be ginsu ir as nusiskundimu neturesiu tik verdikta:-):-):-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinovai jūs žinovai  . . . . . . .  :)  pirmiausiai dvimasio smagračio diskelio sukabinimo plotas , lyginant su tokio pačio išorinio diametro parastu diskeliu , yra didesnis - taip išgaunama kad tokio pačio sankabos diametro sankaba toleruoja didesnį sukimo momentą ba kitaip reiktų viską (smagratį , diskelį , diskatorių) didint ir prarandamas kompaktiškumas . Prie bendro dvimasis yra sunkesnis už paprastą ko pasiekoje variklis dirbdamas žemais sūkiais žymiai mažiau vibruoja bet tai neapsaugo nuo sinhronų byrėjimo

Antras dalykas ; kad visi dvimasio smagračio diskeliai neturi spyruoklių yra mitas - pasidairykit po opelių giminę ir pamatysit diskelius su spyruoklėm.

 Mes net neabejojam tamstos kompetencija  :)  šiaip jau dideliems Nm yra naudojamos daugiadiskės sankabos, bet čia jau visai kita istorija...Kad smagratis sunkesnis, tai ne visada pliusas-inercija bus didesnė, bet ją dar reikia pasiekt, na o sunkų smagratį iki tokių pat sūkių įkočiot tikriausiai užtruks ilgiau, negu lengvesnį  :rolleyes:  čia daugiau "groja" smagračio konstrukcija, o ne svoris. Kai kuriose ne visai serijinėse mašinose yra daroma atvirkščiai-smagratis lengvinamas dėl tam tikrų strateginių užduočių. Dėl diskelių negaliu garantuot, bet bent jau tos sankabos, kurias teko čiupinėt (VW, PSA) buvo be dempferinių spyruoklių.

 Ir apskritai, tamstelė labai mėgsti kitus mokyt, o pats man kadaise apie SAC montavimą pievų prišnekėjai, gerai, kad esu ne visai durnas, bet Instrumentą visvien teko gamintis, vat ir tikėk Meistro žodžiu   :P

Redagavo valdas-76
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tokiuose gincuose Klevo minusas, kad pasako A ir nebepasako B, tai ir gaunas toks biski kisimas malku i ugni, a ne diskusija su abipusiais argumentais :) o apsirikt, kad ir koks bebutum savo reikale meistras, manau visiems kartais pasitaiko

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tokiuose gincuose Klevo minusas, kad pasako A ir nebepasako B, tai ir gaunas toks biski kisimas malku i ugni, a ne diskusija su abipusiais argumentais :) o apsirikt, kad ir koks bebutum savo reikale meistras, manau visiems kartais pasitaiko

Kaip čia pasakius dėl to malkų kišimo ; galima pateikt nuorodas į rimtus techninius straipsnius , galima pateikt praktinius darbus , galima suintriguot (kaip kad dažnai tokiuose ginčuose darau) kad patys oponentai pradėtų ieškot rimtų kontraargumentų ir rastų tikrą info o ne pletkų ar pardavimų vadybininko lygio. Iš kitos pusės ta pasakyta "B"  vargiai ar bus išgirsta kai oponentai vadovaujasi principu ; jeigu nežinau kad gali būt kitaip tai reiškia kad kitaip būt negali ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip čia pasakius dėl to malkų kišimo ; galima pateikt nuorodas į rimtus techninius straipsnius , galima pateikt praktinius darbus , galima suintriguot (kaip kad dažnai tokiuose ginčuose darau) kad patys oponentai pradėtų ieškot rimtų kontraargumentų ir rastų tikrą info o ne pletkų ar pardavimų vadybininko lygio. Iš kitos pusės ta pasakyta "B"  vargiai ar bus išgirsta kai oponentai vadovaujasi principu ; jeigu nežinau kad gali būt kitaip tai reiškia kad kitaip būt negali ;)

Nesenai dar rode laida apie naujus dyzelinius variklius ir tuo paciu apie dvieju masiu smagrati. Del to kad nauji dyzeliniai varykliai labai efektingi, jie dirba nelygiai. Tai yra, kai misinys suspaudziamas velenas labai leteja, o kai sprogsta velenas pradeda labai staigiai greitet. Tai yra alkuninis viena apsukima padaro skirtingu greiciu(leteja-begejasi) ir ta amplitude yra labai didele palyginus su senais varikliais. Ir variklio galia neturi jokios itakos tam reikalui. Ir jei ne dvieju masiu smagratis, dila greiciau indeklai, alkuninio lizdai, greicio deze. Taip pat vibracija nuo variklio prie tam tikru apsuku ieina i rezonansa ir pradeda gadinti kebula. Taip pat salone girdisi ir jauciasi vibracija. As pilnai tikiu, kad ant 20 metu pasatuko ar pezuko pravaziavusio virs 400tukst km. ta vibracija ir pasalinius garsus pastebeti sunkiau, nes jis jau taip ar taip visas barska ir girgzda, bet jei paimisim naujesniu metu tvarkinga masina, skirtumas bus. Paciam susidurti neteko, bet prisimenu, dar pries metus, vieno pazystamo servise keite ta smagrati 3 bmw automobiliui ir irgi sake, kad vibruoja, del to ir keicia. 

Tad Klevas teisus. Bet galimai teisus ir kiti, kurie sako, kad i 1000€ kainojancia masina neverta deti 600€ kainuojanti smgrati. 

Redagavo Mastino
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesenai dar rode laida apie naujus dyzelinius variklius ir tuo paciu apie dvieju masiu smagrati. Del to kad nauji dyzeliniai varykliai labai efektingi, jie dirba nelygiai. Tai yra, kai misinys suspaudziamas velenas labai leteja, o kai sprogsta velenas pradeda labai staigiai greitet. Tai yra alkuninis viena apsukima padaro skirtingu greiciu(leteja-begejasi) ir ta amplitude yra labai didele palyginus su senais varikliais. Ir variklio galia neturi jokios itakos tam reikalui. Ir jei ne dvieju masiu smagratis, dila greiciau indeklai, alkuninio lizdai, greicio deze. Taip pat vibracija nuo variklio prie tam tikru apsuku ieina i rezonansa ir pradeda gadinti kebula. Taip pat salone girdisi ir jauciasi vibracija. As pilnai tikiu, kad ant 20 metu pasatuko ar pezuko pravaziavusio virs 400tukst km. ta vibracija ir pasalinius garsus pastebeti sunkiau, nes jis jau taip ar taip visas barska ir girgzda, bet jei paimisim naujesniu metu tvarkinga masina, skirtumas bus. Paciam susidurti neteko, bet prisimenu, dar pries metus, vieno pazystamo servise keite ta smagrati 3 bmw automobiliui ir irgi sake, kad vibruoja, del to ir keicia. 

Tad Klevas teisus. Bet galimai teisus ir kiti, kurie sako, kad i 1000€ kainojancia masina neverta deti 600€ kainuojanti smgrati. 

 Dėl vibracijų tiesos yra (nors yra ir masė kitų veiksnių), o kad galia neturi įtakos, tai nesutikčiau-dabar lengvosioms silpnų dyzelių niekas negamina :) dauguma dabartinių gamintojų nuo litro darbinio tūrio "nuima" 80-100 AG, ir dyzeliai galios parametrais praktiškai susilygino su benzinais, o sukimo momentu gerokai lenkia juos...O dar norisi, kad variklis (ir kiti agregatai) nebūtų perdaug sunkus ir masyvus, ba kitaip neliks nei vietos, nei svorio rezervo visokiom šiūškėm-fintikliūškėm...Todėl ir daro agregatus su minimalia patikimumo atsarga, nes tai jau seniai nebe prioritetas, daug svarbiau koNfortas, multimedijos, masė nelabai reikalingų pribambasų ir t.t. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip čia pasakius dėl to malkų kišimo ; galima pateikt nuorodas į rimtus techninius straipsnius , galima pateikt praktinius darbus , galima suintriguot (kaip kad dažnai tokiuose ginčuose darau) kad patys oponentai pradėtų ieškot rimtų kontraargumentų ir rastų tikrą info o ne pletkų ar pardavimų vadybininko lygio. Iš kitos pusės ta pasakyta "B"  vargiai ar bus išgirsta kai oponentai vadovaujasi principu ; jeigu nežinau kad gali būt kitaip tai reiškia kad kitaip būt negali ;)

bet is taves noris isgirsti viska iki galo, juolab kad dazniausiai labiau nei kas kitas cia  turi ka pasakyt ne tik is teorines bet ir is ilgametes praktikos, o ar bus isgirsta ar ne cia jau musu bedos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

To Mastino: visiskai teisingas straipsnis, tik kom skiresi naujas dizeli nuo seno? Vienam ir kitam viksta sporogimai, tik vat naujesni variklei prie tu paciu apsuju isvisto didesnia galia-Nm ☺

P.s toi iki siurbliu ir purkstuku daeisim☺

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet is taves noris isgirsti viska iki galo, juolab kad dazniausiai labiau nei kas kitas cia  turi ka pasakyt ne tik is teorines bet ir is ilgametes praktikos, o ar bus isgirsta ar ne cia jau musu bedos.

Tai kad savam kieme pranašu būt sunku ba visi šiai dienai moka internetu naudotis nežiūrint į tai kad ten dažniausiai patarimus dalina tokie patys kaip ir tų patarimų ieškantys :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tuom kokiais impulsiniais greičiais juda stūmuokliai - iki siurblių su purkštukais nedaeisim bet iki balansinių velenų ir sunkių priekinių škyvų labai lengvai.

 

Tamsta protingas, lenkiu galva,o atmintis bloga,koks pagrendinis temos klausimas?☺

Redagavo Denis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tamsta protingas, lenkiu galva,o atmintis bloga,koks pagrendinis temos klausimas?☺

Su atmintim pas mane viskas gerai ba ne aš čia pradėjau tą "gydymo" kompanija kuri labai panaši į tą mano paauglystės laikų Marijos laiškų siuntinėjimą ( jei gavęs laišką jo neperrašysi ir neišsiūsi 10 kitų žmonių tai tave užgrius visos pasaulio biedos , įskaitant ir tai kad vyrai nėsčiais pataps) - tai taip ir jūs nugrybavot su savais gąsdinimais pradedant tuom kad smagračio resursas 200.000km ir jį reik keist būtinai ir baigiant tuom kad įdėjus paprastą smagratį sinhronai gabalais pažirs ir kėbulas per siūles išsiardys , jau ne kalbant apie tai kad nuo vibracijos plombos iš dantų iškris - po tokio presingo baugu žmogui ką nors ir patart :P

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.