Pereiti prie turinio

NISSAN PATHFINDER


Rekomenduojami pranešimai

du krovininiai du ne, žiūrint kam Tau reik

 

siaip krovininis parsiduoda 2005 metu ir pathfinder(bent jau kiek domejausi, teko sutikti), o siaip noriu dzipo, noriu pravazios masinos, gyvenu ne mieste reikia pravazumo ir nemenka masina smagi tuo, kad visi nereikalingi daiktai kazkur vaziuojant telpa ;D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi ir as ta pacia linkme dirbu tai pasidalinsiu savo ispudziu.

Pikapas gerai, bet jo registracija, tech apzaiura ir keliu mokesciai blogai, navara galima rasti su telikais ir visa kita, hilux kiek radau visi pliki kaip tilvikai.

Toliai pathfinderis viskas geriau nei navara nes gale spyruokles (tipo konfortas), o toyotos cia ir nustojau ziureti.

Nissanas is 2.5 spaudzia 177 arklius tojotos motoras :( , o kai pradejo deti :D motora kaina pasidare :( .

Toliau nissanui http://www.calmini.com gamina liftu paketus 5coliu, padarytus varztu pagrindu, nieko virinti, nieko pjauti nereikia. Nete JAV lift kita galima nupirkti navarai ~ 800$ o pathfinderiui 1500$ (tipo naujas produktas).

As irgi ieskau pathfinderio uz priimtina kaina, po to planuoju siustis lift kita is JAV, jei domina galima bus meginti koperuotis gal transportas o gal ir kitas pigiau atsieis.

Jei turi kokiu pastebejimu, rasyk.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vazineju su 2007m pathfinderiu 2.5 dyzelis 126kW.

Smagus automobilis, tikrai labai talpus ir patogus. Autostradoje vaziuojant 110 ima 11ltr, pavazinejus mieste, kompas pradeda rodyti 12,3 ir daugiau. Bandziau autostrtada "taupiu" rezimu vaziuoti, tai jei nevirsyji 95-100km/h greicio, tai galima isspausti koki 9,5ltr/100km.

Grynai mieste vazineti nera didelio kaifo, nes vistik automobilis didelis, nepanardysi tarp eiliu kaip su kokia lengvesne masina.

Autostrada vaziuoti tikrai malonu - kiek spaudi tiek eina, be problemu ir gan greitai gali isibegeti iki 170-180km/h

Prastais keliais irgi vaziuoti malonu - Ignalinos rajono miskuose kvartalynemis bandziau pavazineti (kai kur su ypatingai staciomis ikalnemis ir nuokalnemis) tai tikras malonumas. Tiesa ten nei provezu nei vandens nei purvo nebuvo, tik kai kur ikalnes ir nuokalnes gan dideles.

 

Minusas - greit baigiasi langu apiplovimo skystis, nes kiekviena karta ir ant lempu pila :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai dėl skysčio tai mažoka talpa, bet aš tai mažai naudoju žibintams plaut, na pas mane Navara tai užmiestyje normaliai važiuojant isipaišo į 8 litras, mieste 10 pasiekia, bet isisuku ir su 9,5, pas mane kw yra mažesnis varijantas (106KW), dabar pakrautas 15 dujų balionų (670kg) tai vidurkis svyruoja bendras 10-10,5 l/km, tik radau minusą kad vežant toki svorį reikia linges galines stiprint, bais persilenkia, graudu žiūrėt, galvoju oro pagalves konstruoti, stipresnės lingės bus blogiau tuščiam važiuoti, kietoka bus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Metus laiko karts nuo karto pathfinder'i tenka pavairuot.. autostradoj liuks.. zvirkelyje liuks. Mieste biski didoka.. Miskuose per medziokles tik 1 karta buvom uzklimpe, pavasary purvyne (padangos plentines) masinyte tikrai jega. Nepavadinciau parketine. 7 vietos kartais irgi +.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu Pat'a :)

Paruostas bekelei kiek imanoma sveiko proto ribose - pakaba +4" OME, MT ratai 32.6"

O Calmini 5" manyciau jau uz tu ribu, bet apie tai ziemiau :D

 

Visu pirma - si masina yra tikrai ne sportui (na, maks. tai Pabrade sudalyvauti, isijungus galva :) ).

Koncepcijai "viena masina miestui, kelionems ir gamtai" imho Pat'as tinka idealiai.

Kalnu bekelei limpa virsun kartais geriau uz tokius virureigius, kaip TLC 95, 120, Mitsu Pajero, L200 ir kitus su nepriklausoma priekine pakaba. Paaiskinsiu, kol nesipuole kritikai 8)

1) Pat'as jau is gamyklos turi priekinio ir galinio diferencialu blokiruotes, kuriu deka jis kabinasi ir eina ten, kur kiti rimti visureigiai be blokiruociu net nejuda is vietos (LSD galiniam tilte tai nere ta blokiruote apie kuria verta rimtai sneketi), ir cia reikalas ne tiltu artikuliacijoje, o banalioj situacijoj kai visa desine puse stovi ant molio, o kaire ant akmenu...

2) galine nepriklausoma pakaba duoda labai gera prosvaisa galines pakabos centre, geriau nei ten kur gale stovi tiltas su zemiai kabojanciu reduktoriumi. Patas daznai vaziuoja ten, kur kiti uzklimpo reduktoriu ant zemes ar akmenu.

Provaizuose del to jis irgi gerai eina, bet cia jau daugiau nuo "tarpines" priklauso :D

Del to kad nepriklausoma pakaba nepatikima - nesutikciau, jei kalbame ne apie sporta, ar extrima. Maniske jau 170 tukstanciu pravaziavo, ir asfaltu ir sunkiom salygom - ir tik vienas sarnyras subyrejo.

 

Zodziu, pravaziavau keleta offroad ekspediciju kompanijoje su 33" ir 35" ratais, ir nejauciau kokio nors ypatingo diskomforto del pravazumo.

 

Dabar del 5" lifto. Visu pirma 32.6-33" yra jau Pat'o transmisijos stiprumo riba.

Tas 5" liftas nenuspres transmisijos apkrovos problemos, o tiktai padidins ja. Todel ir didesniu ratu deti bus neverta (nebent dalyvavimui auto-sou, bet mes gi apie ofrouda snekam 8) )

O 32.6-33" ratams uztenka 4" (ir net 2") lifto, kuris daromas tik amortu ir spyruokliu deka, jokiu papildomu modifikaciju nereikia.

 

 

Dabar apie tai kas blogai (na, gi turi buti kazka blogai :lol: )

Priekinis diferencialas pas Pat'a vos 7"(180mm) diametro. Vaziuoti lygumos bekelei to uztenka. Bet kalnuose kur labai dideles apkrovos vaziuojant kaip virsun taip ir zemyn (kur stabdziai bejegiai, ir greitis ribojamas tiktai pirmos paletintos pavaros deka) sis reduktorius reikalauja didelio atsargumo, nes perkrautas jis luzia. Man tai buvo jau 2 kartus :( Bet ir salygos ten buvo sunkios.

 

Zodziu vaziuoti VISUR po Lietuva ir Europa tinka idealiai.

O i ekstremalius nuotykius, kaip i siaure, arba rytus, vaziuoti verta rinktis jo tvirtesniu "klasioku", pvz, kaip TLC Prado 95 arba 120, ju transmisija stipresne.

 

Dar galeciau papasakoti, kad Pat'o part-time transmisija su priekines asies elektrosankabos mova ir jo elektronines valdymu, kartu su ESP sistema, nei gramo nepralaimi TLC full-time'ui , ir puikiausiai veikia slapiam ir slidziam kely. Bet tai jau tema kitai diskusijai, o as ir taip jau daug prifludinau :roll:

 

Jei bus klausimu del Pat'o rasykit AZ, ka zinau - mielai pasidalinsiu.

 

Sekmes!

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar pamirsau pasakyti kad Pat'as yra geras tiktai su automatu!

Su machanine deze nerekomenduociau del sankabos silpnumo (reiks keisti dazniau). Kaip Navaros sankaba tarnauja - nezinau.

Automatas patvarus, greitas ir ekonomiskas, turi rankini pavaru pasirinkimo rezima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na Navaros tuoj man reiks keisti, nes esu gerai padegines kelis kartus traugdamas užklimpusią fūrą, žiauriai užklimpusią, ir nuo to pasekmės pasijautė, per puse metų baigiu visai, kieta ir ant ribos, variklis tai galingas bet sankaba silpnoka sunkiai ką nors traukiant

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 3 savaičių...

Vazineju jau beveik 3metai, tikrai labai patenkintas. Aciu kolegai uz pavardintus tukumus, reiks turet omeny. Jeigu yra ir dar kas nors mielai paskaityciau tiek bendram forume, tiek PM. Tiesa diskusijoj nebuvo itraukta Mitsubishi, is pazystamu turinciu Pajerus ar pikapus atsiliepimai tikrai ne is geriausiu. Jei as su Nissanu del garantinio defekto vaziuoju 1 kart per 3metus, tai Mitsubishi 1 karta per 3 menesius :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 2 savaičių...

reik pagalbos.atejus dedesniem salciam neuzsivedu savo pathfinderio 2007m akumas geras zvakes taip pat toks jausmas kad mazai sroves gauna ir starteri sunkiai suka,ko pasekoja isdusta akumas.starteri aplamai koki tik 2 3sek pasuka ir uzgesta visos lemputes skydelyje.skubiai patarimo reik jei kas susidure su tokiu fokusu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.