Pereiti prie turinio

Frontes turbo spaudimas?


Rekomenduojami pranešimai

Skirias ar ne,nezinau,bet perteklinio oro voztuvas buna atidaras kai variklis neveikia,o kai uzvedi uzsidaro.Visa ta reikala valdo kompas per vakuuma.Kiek man teko matyti,senesniems TD voztuvas atsidaro tik tada kai susidaro per didelis spaudimas.

Todel ir noriu suzinot kokie spaudimai turi buti siam varikliui :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As itariu,kad pas mane per silpnai pucia nes palikau oro zarna ant isiurbimo kolektoriaus nepriverzta tai stovi ramiausiai,nenupucia,o kitai ,tokiai pat frontei, tik pagazavom is kart zarna nusimove.As dar galvoju ar nera ismetimo sistema dalinai uzsikisus.Jei nera kur ismest dujas tai ir turba neisuka kiek priklauso,ka manot?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusiimk vamzdi kur is turbinos priekio ateina, ir paziurek ar asele sukasi.

nezinau kokia ten turbina, ar iseina paziurek ar vaiksto turbinos waste gate valve.

siaip koki monometra geriausia butu pasikabinti ir pamatytum ar turbina pucia, o ziuret ar pucia reik atvaziuojancios.

jei turbina kopu valdosi (el voztuveliais) paziurek ar visur visos slangutes sveikos, ar voztuvas dirba.

paziurek nera kur nutekejimo oro

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turbina turbinai nelygi kompu valdomas kompresorius paima tiek oro kiek reikia kad sukeltu darbini slegi ir isvystytu reikiama galią, be to ekologija irgi jau itakoja o perteklini slegi nuleidžia, minetas 2,3 ltr variklis senos konstrukcijos tad ir turbina seno tipo o vožtuvas stovi apsauginis mechaninis arba redukcinis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, gali ir vakuma matuoti. turetu gal ju daug kur buti, bet cia dar uztikau

http://www.autotestas.lt/autotestas/kur ... taisai.htm

 

o jei siaip taip tik vienam kartui tikrintis tai kaizin ar apsimoka pirkti, geriau koki maza monometra surasti nuo ko. aisku jei jis bus iki kokiu 10bar tai tavo 0.7 nelabai ka ir reguos, tiksliau sakant netokie tikslus parodymai, nors turbut ka ir pats supranti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na sokineja nes labai jautrus matomai yra, per daug reguoja i slegio pokycius. (buvau pasijunges toki maza, bet jis sokinejo tik ant laisvu apsisukimu, nes dirbant slegis issilygina, bet jei pastoviai sokinejo tai negerai..., gali buti slegis nesukilo)

na galima ir y slanga durti, tik patarimas toks, kad kur jungiasi su metaliniu vamzdziu pirma slanga paslinkti ir durti priepat metalo, kad poto atgal y vieta slanga pastacius ta durimo vieta uzspaustu "xamutas". jei supratai ka norejau pasakyti

bet buna geriausia pasistatyti koki trisaki ir pajunkti prie kokios slangutes kuri jungiasi su isiurbimo kolektorium.

pas mane sena dyzyliuka tai y siurbly ateina slangute nuo isiurbimo kolektoriaus, tai idejau trisaki joje ir y panele turbo gauge :) pagal turbo gauge galiu spresti ar ekonomiskai vaziuoju :mrgreen: ir siaip smagu matyti kaip turbo gauge kyla :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Paziurek,ar neatsijungus oro srauto matuokle. Ji ten slangoj,kur is oro filtro dezes iseina. Patikrink,ar geras kontaktas,ir ar veikia. Man butent taip buvo. Keiciau oro filtra,atjungiau,pamirsau pajungt,tai taip ir gavos. Dar gali but,kad kompas,del kazkokiu priezasciu, nusimuses i tipo "serviso rezima" Tada jau reik pajungt pas specialista prie programos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.