Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Centrinis gali buti. Bet paziurek kaip ant centrinio kibirkstis. Ar ji gera ar i geltonu sviecia.Gali buti ir ryte jau parejusi.

Alkuninis irgi gali buti bet nesurista. Pas tave XJ 4.0? Ar painioju?

ja XJ 4.0..... o kaip rites kibirkstis ziurima? ryt ant kompo pajungsiu maz ka.... jaigu nieko, rite pirmoj eilej pakeisiu.... ble baigiu savo kraba isardyt :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeep WJ 4.0 yra toks daigtas kaip "JB power" kas tai ir uz ka jis atsakingas, beabejo ar jis reikalingas?

"JB Power" kitaip  "Junktion Block Power" arba dar "Junktion Box Power".

 

Salone yra saugykliu ir reliu "lentinele". Prie kapoto rankenos. Ta visa lentinele ir vadinasi "Junktion Block/Box".

 

Po kapotu is keleivio puses yra saugikliu dezute ir joje yra saugikliai - "Junction Bus pwr", "Junktion Box pwr", "JB Power IOD"

 

Kas tai per saugikliai "Junction Bus pwr", "Junktion Box pwr" jau manau aisku  ;)

o "JB Power IOD"  tai saugiklis skirtas irenginiams, kurie veikia isjungus diegima pilnai. IOD - Ignition off drain.

Labai patogu kai is po nakties ateini i masina, paspaudi knopke ir sedine ir veidrodelai ir radio nusistato pagal tave :)

Tai JB Power IOD saugyklis tai ir uztikrina. Kitaip sakant uztikrina irenginiu gyvenima isjungus diegima.

Tie irenginiai - irenginiai su atmintimi, taip pat kondiske ir kiti, kas turi veikti (ar pasitikrinti kartais) isjungus diegima.

 

Instrukcija nurodo, kad palikus masina daugiau nei dvi savaites (kartais nurodo 3 savaites), patartina saugikli istraukti, kad nenusodintu akumo.

 

 

Jeigu teisingai supratau klausmo esme :scratch:

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ja XJ 4.0..... o kaip rites kibirkstis ziurima? ryt ant kompo pajungsiu maz ka.... jaigu nieko, rite pirmoj eilej pakeisiu.... ble baigiu savo kraba isardyt :(

Istrauk centrini laida nuo paskirstytojo, pridek prie mases(korpuso kazkur) atstumu 5mm(mazdaug), pasuk starteri ir ziurek ar yra kibirkstis ir kokia ji. Daznai buna ji silpna ir tokia geltona/raudona "pagyvenusi". Tada arba centrinis laidas blogas arba pati ryte.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"JB Power" kitaip  "Junktion Block Power" arba dar "Junktion Box Power".

 

Salone yra saugykliu ir reliu "lentinele". Prie kapoto rankenos. Ta visa lentinele ir vadinasi "Junktion Block/Box".

 

Po kapotu is keleivio puses yra saugikliu dezute ir joje yra saugikliai - "Junction Bus pwr", "Junktion Box pwr", "JB Power IOD"

 

Kas tai per saugikliai "Junction Bus pwr", "Junktion Box pwr" jau manau aisku  ;)

o "JB Power IOD"  tai saugiklis skirtas irenginiams, kurie veikia isjungus diegima pilnai. IOD - Ignition off drain.

Labai patogu kai is po nakties ateini i masina, paspaudi knopke ir sedine ir veidrodelai ir radio nusistato pagal tave :)

Tai JB Power IOD saugyklis tai ir uztikrina. Kitaip sakant uztikrina irenginiu gyvenima isjungus diegima.

Tie irenginiai - irenginiai su atmintimi, taip pat kondiske ir kiti, kas turi veikti (ar pasitikrinti kartais) isjungus diegima.

 

Instrukcija nurodo, kad palikus masina daugiau nei dvi savaites (kartais nurodo 3 savaites), patartina saugikli istraukti, kad nenusodintu akumo.

 

 

Jeigu teisingai supratau klausmo esme :scratch:

Aciu uz info. Tas JB power sodina mano akuma uztat ir kyla klausimas ar reikalingas daigtas :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz info. Tas JB power sodina mano akuma uztat ir kyla klausimas ar reikalingas daigtas :)

Ilgam palieki masina ir sodina?

Kokia papildoma iranga idieta ar keista? Garso aparatura, vaizdo, kameros, ar dar ka...?

 

Galiu pasiulyti toki varianta patikrinimui:

1. Viska isjungi masinoje (tarsi palieki nakciai), palauki koki 10min. nes tai kondiske dar gyvana, tai signalizacija (ivairiai buna).

2. Nuimi minusa nuo akumo

3. Paimi multimetra, ijungi amperus. Manajam tai 10A, kiti gal turi maziau.

4. Viena multimetro laida prijungi prie akumo minuso o kita prie klemos nuimtos.

5. Ziuri kiek rodo. Jeigu kokius iki 80mA tai normoje. Nezinau kiek turi buti. Priklauso nuo modelio, irangos bet apie 80mA

Jeigu pastebimai daugiau tada:

1. Istrauki ta "JB Power IOD" saugikli. Berods 15 numeris.

2. Pakartoji matavimus (1-5).

 

Be to visada gali istraukti ji ir pamatysi kokie rezultatai. Jeigu tenkina tai liuks. Bet manau nepatiks :D

 

Ir siaip gerai butu jeigu po matavimu parasytum kokie rezultatai ;)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir buvo diskutuota bet kazkaip nerandu.

Wj 4.7 su dujom, problemos uzkuriant, kartais teikiabsukti ilgai ir kai pagriebia pulsuoja ant uzgesimo ribos kartais is puse pasukimo uzsikuria. Kuro sedimas atkrenta nes gali nesikurti tik uzgesinus arba uzsikurt is kart po nakties, slegio reguliatorius keistas su filtru. Vienintelis pastebejimas tai jei uzsikuria is kart, girdisi kaip uzia termomova, dar kuri laika nuo uzkurimo( kuo daugiau gazo tuo garsiau) jei reik sukt ilgai taip nebuna tada tyliai ramiai. Duju problemos atkrenta

Redagavo -Eimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir buvo diskutuota bet kazkaip nerandu.

Wj 4.7 su dujom, problemos uzkuriant, kartais teikiabsukti ilgai ir kai pagriebia pulsuoja ant uzgesimo ribos kartais is puse pasukimo uzsikuria. Kuro sedimas atkrenta nes gali nesikurti tik uzgesinus arba uzsikurt is kart po nakties, slegio reguliatorius keistas su filtru. Vienintelis pastebejimas tai jei uzsikuria is kart, girdisi kaip uzia termomova, dar kuri laika nuo uzkurimo( kuo daugiau gazo tuo garsiau) jei reik sukt ilgai taip nebuna tada tyliai ramiai. Duju problemos atkrenta

Kaip akumas? Kaip mases laidai ir ju prijungimo vietos?

Pabandyk kita akuma ideti jeigu yra galimybe (ne papyldomai prijungti o visai kita). Mases vietu yra ne viena, patikrink visas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgam palieki masina ir sodina?

Kokia papildoma iranga idieta ar keista? Garso aparatura, vaizdo, kameros, ar dar ka...?

 

Galiu pasiulyti toki varianta patikrinimui:

1. Viska isjungi masinoje (tarsi palieki nakciai), palauki koki 10min. nes tai kondiske dar gyvana, tai signalizacija (ivairiai buna).

2. Nuimi minusa nuo akumo

3. Paimi multimetra, ijungi amperus. Manajam tai 10A, kiti gal turi maziau.

4. Viena multimetro laida prijungi prie akumo minuso o kita prie klemos nuimtos.

5. Ziuri kiek rodo. Jeigu kokius iki 80mA tai normoje. Nezinau kiek turi buti. Priklauso nuo modelio, irangos bet apie 80mA

Jeigu pastebimai daugiau tada:

1. Istrauki ta "JB Power IOD" saugikli. Berods 15 numeris.

2. Pakartoji matavimus (1-5).

 

Be to visada gali istraukti ji ir pamatysi kokie rezultatai. Jeigu tenkina tai liuks. Bet manau nepatiks :D

 

Ir siaip gerai butu jeigu po matavimu parasytum kokie rezultatai ;)

Nupirkau nauja akuma tai ji iskrauna per 2 paras iki nulio. Matuoti bandziau kaip sakei, pirmas rezultatas buvo 1.2A isemus ta saugikli nukrenta iki 0.8A . Bandziau atjunges spineles kontaktus matuot nes galvojau jog ji kalta tai iskrova nukrito iki 0.04A. kadangi is manes nekoks elektrikas, nuveziau tam kas supranta, tai viska ale sutvarke isskyrus nezino kas tas JB pover nes dabar tik jis duoda iskrova o kiek negaliu pasakyt, siandien po darbo daugiau suzinosiu :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nupirkau nauja akuma tai ji iskrauna per 2 paras iki nulio. Matuoti bandziau kaip sakei, pirmas rezultatas buvo 1.2A isemus ta saugikli nukrenta iki 0.8A . Bandziau atjunges spineles kontaktus matuot nes galvojau jog ji kalta tai iskrova nukrito iki 0.04A. kadangi is manes nekoks elektrikas, nuveziau tam kas supranta, tai viska ale sutvarke isskyrus nezino kas tas JB pover nes dabar tik jis duoda iskrova o kiek negaliu pasakyt, siandien po darbo daugiau suzinosiu :)

Kazkur arba iranga pajungta nauja arba kazkas negerai su standartine. 1.2 tai daaaaug...

JB Power IOD istraukimas kaip problemos sprendimas nera gerai. Neturi taip buti.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiks pabandyt bet lyg ir iki galo atsuku rakteli.

nezinau kaip WJ bet XJ iki galo atsukus rakteli negalima palikt... seip raktas neturetu net issitraukt galinej padety, bet girdejaukad su metais kai kuriems issitraukia.... o galinej padety lieka veikti keleta funkciju.. net salono ventiliatorius sukasi minimalioj padety...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip akumas? Kaip mases laidai ir ju prijungimo vietos?

Pabandyk kita akuma ideti jeigu yra galimybe (ne papyldomai prijungti o visai kita). Mases vietu yra ne viena, patikrink visas.

Mases vietas praeisiu patikrint, del akumo nezinau, siaip atrodo geras. Keista, kad krovimas 13.5-13.6v kazkaip mazokai atrodo, pakeiciau angliukus bet niekas nepasikeite

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.