Pereiti prie turinio

Skubūs klausimai-atsakymai apie Jeep iškilusias problemas senbūviams


jeepcherokee

Rekomenduojami pranešimai

Na su holo daviklio matavimų yra niuansų. Kai meluoja pašilės tai nepagausi

Pagausi, su diagnostika. Pvz kai pasyla ir uzgesta nebesiveda, isijungi live data ir ziuri apsisukimus, dazniausiai ju nerodo visai o variklis pats sukasi. Atvesta, darai ta pati. Live data jau rodo apsisukimus ir automobilis sekmingai uzsiveda.

 

O jei yra abejojanciu del mano pasisakymo del varzos, tai ten kalba buvo lyg apie wj 2.7. Tai tas pats merso cdi variklis. Kiekvienas toks daviklis, veleno, velenelio, abs, turi savo varza ir jei ja zinai gali patikrinti pati davikli. Pvz konkreciai apie ta mersini varikli, programos skirtos automobiliu remontui patarimai kaip patikrinti veleno davikli (prisegu foto). Kitas pvz paimkit kad ir ta pati priekini wj rato guolio abs davikli su abs ziedu ant granatos, realiai tas pats holas. Kaip tikrinasi daviklis? Atjungiat fyske ir pajungiat testeri ant varzos, suksit letai rata ir matysit kaip nuo dantuku priklauso varza ir ji keiciasi. Yra holu triju laidu, du is ju rodys varza trecias itampa. Naujesniuose auto jau eina ne dantukai, o magnetinis ziedas, ten pvz jau taip daviklio nepatikrinsit, bet pats daviklis vis tiek tures savo varza. Ir jei ji ne tokia kokia priklauso parodymai iskrypsta

post-10714-0-76491300-1535125889_thumb.jpeg

post-10714-0-51582000-1535125905_thumb.jpeg

Redagavo -Eimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai papasakok kaip ometru patikrint paskyrstymo velenėlio pozicijos daviklio darbą - labai norisi sužinot kaip tai daroma ;)

Vien testeriu nepatikrinsi. Reikia dar bent jau saltiniu tam tikru, kad bent jau galetum spresti apie ji kazka. Ant 2.7 wj tarp dvieju pinu ( geltonai zalio ir raudonai violetinio turetu buti mazesne nei 1 ohm varza, o i rudai zalia laida ijungus degima turi buti 0-0.2v itampa, tai jei pvz kazkurioj velenelio padetyje matai kad netelpa i sias normas, arba varza is vis nesikeicia gali daryt prielaida kad daviklis blogas

Redagavo -Eimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vien testeriu nepatikrinsi. Reikia dar bent jau saltiniu tam tikru, kad bent jau galetum spresti apie ji kazka. Ant 2.7 wj tarp dvieju pinu ( geltonai zalio ir raudonai violetinio turetu buti mazesne nei 1 ohm varza, o i rudai zalia laida ijungus degima turi ateiti 0-0.2v itampa, tai jei pvz kazkurioj velenelio padetyje matai kad netelpa i sias normas, arba varza is vis nesikeicia gali daryt prielaida kad daviklis blogas

Šiaip tai elementariu led'uku tikrinasi be jokių prielaidų ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai čia kai kas siūlė tikrint Holo daviklį su testeriu kas jau savaime yra klaidinantis pasiūlymas ba su testeriu šitų daviklių nepatikrinsi ;)

Tiksliau patikrinsi nei su ledu, ledas kaip anksciau buvo “kontrolke” dega reiskia ateina, o kiek ateina sprendzia is to kaip ryskiai dega lempute Redagavo -Eimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki.reikia patarimo del jgc wh galiniu guoliu.Kokiu gamintoju guoliai yra patikima kainos ir kokybes atzvelgiu

Teko su tokiu susidurti: https://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-Cherokee-Wh-Wk-Bevel-Gear-Bearing-Set-outside-8-25-Rear-Axle-Spicer/391746256709?hash=item5b35e57f45:g:WXoAAOSw~CFY5JBj

 

virs 20000km pravazevo ir jokiu problemu, klibejimu ir panasiai. Kiek dar vazinejo nezinau.

Kalbant apie standartinius ratus, isnesima...

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiksliau patikrinsi nei su ledu, ledas kaip anksciau buvo “kontrolke” dega reiskia ateina, o kiek ateina sprendzia is to kaip ryskiai dega lempute

Nieko juokingo tame nematau - visų pirma Holo daviklis ir "numiręs" rodo varžas , ledas gi parodo impulsus .

Dar vienas dalykas - nereikia suplakt į vieną krūvą indukcinį daviklį ir Holo daviklį ba tai visiškai skirtingi dalykai ir tikrinasi skirtingai, juolab kad alkūninio veleno daviklis yra indukcinis . Šitas gi gali nuo temperatūros prarast grandinę (apvijos trūkimas ) ir tokį dalyką užfiksuos ECM'as , bet jei nuo temperatūros poveikio anas pakeis atstumą iki atskaitos tai nei viena diagnostika to nepasakys ba grandinė išliks bet signalas bus per mažas kad ECM'as suprastų jog velenas sukasi.

 

P.s. Turėt diagnostinį kompą ir suprast ką jis rodo tai du skirtingi dalykai :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko juokingo tame nematau - visų pirma Holo daviklis ir "numiręs" rodo varžas , ledas gi parodo impulsus .

Dar vienas dalykas - nereikia suplakt į vieną krūvą indukcinį daviklį ir Holo daviklį ba tai visiškai skirtingi dalykai ir tikrinasi skirtingai, juolab kad alkūninio veleno daviklis yra indukcinis . Šitas gi gali nuo temperatūros prarast grandinę (apvijos trūkimas ) ir tokį dalyką užfiksuos ECM'as , bet jei nuo temperatūros poveikio anas pakeis atstumą iki atskaitos tai nei viena diagnostika to nepasakys ba grandinė išliks bet signalas bus per mažas kad ECM'as suprastų jog velenas sukasi.

 

P.s. Turėt diagnostinį kompą ir suprast ką jis rodo tai du skirtingi dalykai :P

Rodo, bet ne tokias kokios turi buti dazniausiai.

Kalba nuo pat pradziu buvo apie alkunini davikli, pasikeitus atstumui pasikeis ir varza. Nelabai supratau jusu replikos del diagnostikos ir jos duomenu skaitymo, nes jau rasiau kaip skaityti gyvus parametrus. Galiu pasikartot, pasikeitus atstumui ecm klaidos nematys daviklio kaip jus ir sakot( nors yra isimciu, kai pazangesni ir tokius gedimus uzfiksuoja), bet gyvi parametrai rodys pvz 0 rpm, kai tuo tarpu suki starteriu varikli ir supranti, kad variklis vis gi sukasi ir jo rpm tiksliai ne 0. O kai nutruksta grandine nesarbu saltas ar siltas automobilis jau nesikurs kol nepakeisi daviklio

Redagavo -Eimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seniau  xj nedirbdavo ant laisvu prie minusiniu temperturu... pirmus kartus pradejo nedirbt prie zemiau minus 20... su laiku pradejo nebedirbt jau vos prie zemiau nulio.... dabar dirba tik kai lauke plius 30... hm... gali but kaltas temperaturos daviklis?

pakeiciau dabar laisvu apsuku davikli, bet ne tame beda....

blemba jau pavargau vazinet kaip su kartingu (viena koja ant stbdzio kita ant gazo) ... seniau buvo retai... dabar kasdien :)

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

seniau  xj nedirbdavo ant laisvu prie minusiniu temperturu... pirmus kartus pradejo nedirbt prie zemiau minus 20... su laiku pradejo nebedirbt jau vos prie zemiau nulio.... dabar dirba tik kai lauke plius 30... hm... gali but kaltas temperaturos daviklis?

pakeiciau dabar laisvu apsuku davikli, bet ne tame beda....

blemba jau pavargau vazinet kaip su kartingu (viena koja ant stbdzio kita ant gazo) ... seniau buvo retai... dabar kasdien :)

 

Pas tave 4.0L?

Butu kaip ideja.

Gali pamatuoti spaudima rampoje? Gal siurblys jau pavargo? Kaip pamatuoti manau zinai :)

Taip pat kuro filtras (buvo keistas?) ir spaudimo reguliatorius (ar geras?).

 

Manau nuo sito paprasciausia pradeti :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas tave 4.0L?

Butu kaip ideja.

Gali pamatuoti spaudima rampoje? Gal siurblys jau pavargo? Kaip pamatuoti manau zinai :)

Taip pat kuro filtras (buvo keistas?) ir spaudimo reguliatorius (ar geras?).

 

Manau nuo sito paprasciausia pradeti :)

taip 4.0L...matuot spaudima ar yra tolkas? su gazu gi viskas normoj, vaziuoja normaliai.... benzo filtras? ar girdejot kad kada nors kam nors filtras buvo pakises koja? o be to padrozius kokia valanda jeepa, pradeda dirbt normaliai visais parametrais.... itariu elektrines dalis...

 

manau nuo sito biestolku pradet :)

Redagavo shirokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip yra prasme matuoti spaudima.

Del filtro teko girdeti. Yra info ir is rusisku forumu, kai ziemos metu nenorejo dirbti. Atsila, dirbo. Pakeite zmogus filtra ir praejo problemos:-) Ir daug tokiu atveju.

 

Taip elektrines dalys gali buti. Bet ar nebutu protingiau issiaiskinti su tuo ka kaip minti parasiau nes tai paprasta ir greita ir jeigu ne tame beda, tiesiog jau zinoti, kad sita "mazga" paliekam ramybeje  o tada elektronikoje ieskoti? :-)

Jeigu tikrai esi tikras, kad filtras geras, kad siurblis ar spaudimo reguliatorius tvarkoje tada taip, nes kitaip liudna bus prasiknysti su elektronika ir suzinoti, kad spaudimo neuztenka (kaip pvz.) :-)

 

Su elektronika visada daugiau zaidimo tikrinant :-)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip yra prasme matuoti spaudima.

Del filtro teko girdeti. Yra info ir is rusisku forumu, kai ziemos metu nenorejo dirbti. Atsila, dirbo. Pakeite zmogus filtra ir praejo problemos:-) Ir daug tokiu atveju.

 

Taip elektrines dalys gali buti. Bet ar nebutu protingiau issiaiskinti su tuo ka kaip minti parasiau nes tai paprasta ir greita ir jeigu ne tame beda, tiesiog jau zinoti, kad sita "mazga" paliekam ramybeje  o tada elektronikoje ieskoti? :-)

Jeigu tikrai esi tikras, kad filtras geras, kad siurblis ar spaudimo reguliatorius tvarkoje tada taip, nes kitaip liudna bus prasiknysti su elektronika ir suzinoti, kad spaudimo neuztenka (kaip pvz.) :-)

 

Su elektronika visada daugiau zaidimo tikrinant :-)

pardom... neparasiau kad as su dujom...ir vienodai ,ar su benzu ar su dujom, tai vyksta.... kaip minejau tik apie valanda intensyviai pasivazinejus mataras pradeda normaliai dirbt... hm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.