Pereiti prie turinio

Reikalingas specialistas nusimanantis el varikliuose


vidulis

Rekomenduojami pranešimai

Ieskau specialisto kuris galetu nustatyti el variklio gedimo priezasti.

Buvo taip:

Is Anglu gamintojo Goodwinch Ltd isigijau nauja varikli BOW3 gervei Warn 8274.

Viska sumontavau, patikrinau - sukasi. Isvaziuojam i pirma bandyma. 

Pirmas pasigervinimas, tada isvyniojam trosa ir persikabinam prie tolimesnio inkaro. Vel gervinames ir staiga voltmetras rodo staigu sroves kritima ir paruksta dumai nuo gerves laidu - STOP.

Nuimu galini variklio dangteli, o is ten pabira angliuku gabaliukai. Ardau toliau ir matau, kad nuo inkaro atsikabines takelis ir sumales angliukus ir ju laikikli.

Kreipiuosi i gamintoja, kad paaiskintu kur yra gedimo priezastis. Gamintojas nustato, kad del netinkamo naudojimo t.y. 

ekstremalaus stabdymo ( isvyniojant suvalge trosa ir staigiai perjungiau i suvyniojima). Susitaikiau su jo isvadom ir isigijau dar viena toki pati varikli.

Pries montuojant pasikeiciau i nauja rele is 450A i 600A, mases isjungeja is 250A i 450A, distancini, laidai nuo BMW aukstos itampos. Patikrinau - sukasi.

Vaziuojam i antra bandyma.

Pirmas pasigervinimas - OK

Antras - OK, tempia kaip pasiutusi.

Trecias - pagalba kolegai. Isgervinus kolega, trosa suvyniojo i viena sona, tad reikejo truputi issivynioti, kad teisingai pasiskirstytu ant bugno. Isvyniojant pasigirdo negarsus trakstelejimas variklyje ir prapuole isvyniojimo greitis. 

Suvyniojant jau greicio nera ir girdisi, kad variklyje kazkas kabinasi.

Nuimu variklio dangteli ir vel matau, kad sumalti angliukai ir nuo inkaro atsikabine jau du takeliai.

Gamintojas eilini karta savo kaltes neizvelgia. 

Pridedu foto. Is foto matyti, kad kritinio kaitimo nebuvo nes takeliai nera pamele.

 

Kur kreiptis ar kaip kitaip galima butu spresti sia problema?

Renku kuo daugiau informacijos, kad galeciau nors kazkokius argumentus pateikti gamintojui.

Varikliai baisiai brangus.

post-59-0-32479700-1461320684_thumb.jpg

post-59-0-36331800-1461320694_thumb.jpg

post-59-0-43084000-1461320705_thumb.jpg

post-59-0-34524600-1461320721_thumb.jpg

post-59-0-86074600-1461320741_thumb.jpg

post-59-0-97124500-1461320750_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

99proc  visu gaminiu is china......... nakleikos nieko nebereiskia senai ....... taigis..................uzuojauta..............galus rasi sunkiai.......

 

Cia tu klysti del nakleiku... BOW gaminami Tik UK (nezinai - nerasyk!)

 

Turiu 2 bow3 matorus... neivienam taip nera nutikus... vienam tik inkaras issikinkes... bet priezastis buvo aiski - perkaitimas+ reversas (uzklinijo rele)

mano spejimas  - brokas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia gal iš kitos pusės reikėtų pažiūrėti.

Galingas gervės variklis prie didelės apkrovos ima apie 400 amperų.  O tai jau tkrai daug. Pav.:  viso buto elektriniame įvade statomas 15 amperų saugiklis. Čia tik palyginimui.

 

Trumpo jungimo atveju t.y. kai variklis apkraunamas taip, kad nustoja suktis - ape 600 amperų.

 

Todėl realiai esant maksimaliai apkrovai - angliukai turėtų sudegti per minutę, kantaktai taip pat per tiek laik gali atšokinėti - klijai svyla ir trupa.

Situaciją gelbsti tai, kad daug šilumos sugeria metalinės gervės dalys.  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai isvada butu 1.Del uzstabdyto inkaro (reversinant arba perkraunant varikli) isaugus srovei ir to pasekoje isirietus kontaktams arba perkaitus atsoko klijai

                         2.Gaminant panaudoti nekokybiski kontaktu klijai

Itariu ,kad gamintojas pasirinks varianta nr.1 As patarciau padaryti eksperimenta istatyti inkara i tekinimo stakles ir isukti ji iki 4000 apsisukimu (tiek raso jo specifikacijoje) pasildyti kontaktu ploksteles su pramoniniu fenu gali buti kad kontaktai veikiami inercijos ir silumos pajudes is savo vietos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Termometras po pirmo variklio netekimo buvo pastatytas ir temperatura rode 37 laipsnius.

Per pirma pasigervinima buvo pakiles tik iki 25 laipsniu.

Foto imetu kaip yra pajungtas.

Voltmetras maziau 10,8V nebuvo nukrites gervinimosi metu.

post-59-0-09477200-1461487100_thumb.jpg

Redagavo vidulis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

iš susirašinėjimo su gamintoju:

 

Dear Leonardas,

 

 

Looks to me that he is stalling the motor which creates a lot of heat between the commutator and the brushes.

 

 

In the image 005, it looks as if there is a lot of carbon dust around the bottom of the upturned motor.

 

 

What is his battery and alternator set up?

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dear Leonardas,

 

 

That might explain why this has happened twice to him.

 

 

Not many people use this type of battery now because of their poor performance.

 

 

Under load the volts go up and down and the amps go up and it's this high current (amps) that causes a lot of arcing.

 

 

You don't get this sort of problem with batteries like 'Odyssey'.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dear Leonardas

 

Well I'm afraid i have no idea then, something is wrong somewhere. We send out Bow '3' every day of the week both here and across Europe and believe me we don't hear of these problems.
I use one on my winch and its brilliant.fast and powerful.There must be something that he is not doing right,as i said before, i think he has stalled it again. 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.