vidulis Sukurta Balandžio 22, 2016 Dalintis Sukurta Balandžio 22, 2016 Ieskau specialisto kuris galetu nustatyti el variklio gedimo priezasti.Buvo taip:Is Anglu gamintojo Goodwinch Ltd isigijau nauja varikli BOW3 gervei Warn 8274.Viska sumontavau, patikrinau - sukasi. Isvaziuojam i pirma bandyma. Pirmas pasigervinimas, tada isvyniojam trosa ir persikabinam prie tolimesnio inkaro. Vel gervinames ir staiga voltmetras rodo staigu sroves kritima ir paruksta dumai nuo gerves laidu - STOP.Nuimu galini variklio dangteli, o is ten pabira angliuku gabaliukai. Ardau toliau ir matau, kad nuo inkaro atsikabines takelis ir sumales angliukus ir ju laikikli.Kreipiuosi i gamintoja, kad paaiskintu kur yra gedimo priezastis. Gamintojas nustato, kad del netinkamo naudojimo t.y. ekstremalaus stabdymo ( isvyniojant suvalge trosa ir staigiai perjungiau i suvyniojima). Susitaikiau su jo isvadom ir isigijau dar viena toki pati varikli.Pries montuojant pasikeiciau i nauja rele is 450A i 600A, mases isjungeja is 250A i 450A, distancini, laidai nuo BMW aukstos itampos. Patikrinau - sukasi.Vaziuojam i antra bandyma.Pirmas pasigervinimas - OKAntras - OK, tempia kaip pasiutusi.Trecias - pagalba kolegai. Isgervinus kolega, trosa suvyniojo i viena sona, tad reikejo truputi issivynioti, kad teisingai pasiskirstytu ant bugno. Isvyniojant pasigirdo negarsus trakstelejimas variklyje ir prapuole isvyniojimo greitis. Suvyniojant jau greicio nera ir girdisi, kad variklyje kazkas kabinasi.Nuimu variklio dangteli ir vel matau, kad sumalti angliukai ir nuo inkaro atsikabine jau du takeliai.Gamintojas eilini karta savo kaltes neizvelgia. Pridedu foto. Is foto matyti, kad kritinio kaitimo nebuvo nes takeliai nera pamele. Kur kreiptis ar kaip kitaip galima butu spresti sia problema?Renku kuo daugiau informacijos, kad galeciau nors kazkokius argumentus pateikti gamintojui.Varikliai baisiai brangus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mirka Kr Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 Pabandyk kreiptis i autoelektronika Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 Čia tikrai yra brokas, inkarui pašylus tiesiog plokštelės atšoka ir sugadina toliau mechaniškai, kaltas inkaras, plokštelių klijai. Gali pabandyti pasižiūrėti su servisiniu fenu prie kiek atsiklijuoja plokštelės, tik nesistenk iš arti pradėti, iš toliau ir artinant Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 (redaguota) 99proc visu gaminiu is china......... nakleikos nieko nebereiskia senai ....... taigis..................uzuojauta..............galus rasi sunkiai....... Redagavo Balandžio 22, 2016 Faberže Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 staigus reversavimas dar nei vienam gerves varikliui svekatos nedadejo. esu mates kaip po reversavimo islakste visi takeliai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Faberže Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 jeep pirmiausia gerve turi sustot.. po to-reversas............ Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
owca Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 99proc visu gaminiu is china......... nakleikos nieko nebereiskia senai ....... taigis..................uzuojauta..............galus rasi sunkiai....... Cia tu klysti del nakleiku... BOW gaminami Tik UK (nezinai - nerasyk!) Turiu 2 bow3 matorus... neivienam taip nera nutikus... vienam tik inkaras issikinkes... bet priezastis buvo aiski - perkaitimas+ reversas (uzklinijo rele)mano spejimas - brokas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeronimas Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 Pas uazike tokia pati tik 24v ,traukia labai gerai jokiu problemų nebuvo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shemis Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 as tai turiu tik viena paaiskinima- itampos kritimai. daugiau nieko. net auksciau mineti klijai neprieko Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 22, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 22, 2016 įtampa nieko negadina, srovė svarbiausia. Nuo jos kaista kontaktai, laidai ir prasideda procesai, kurių pasekoje kažkas "užsilenkia". Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shemis Atrašyta Balandžio 23, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2016 tai as apie tai ir sneku, krentant itampai isauga srove ko pasekoje kosminiu kreiciu kyla temperatura Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shemis Atrašyta Balandžio 23, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2016 ar galima butu pamatyt kaip esi pajunges varikli prie reles? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ventes Atrašyta Balandžio 23, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2016 tai as apie tai ir sneku, krentant itampai isauga srove ko pasekoje kosminiu kreiciu kyla temperaturaNuo kada krentant itampai auga srove? Taigi inkaro varza nekinta! I=U/R paaiskinkit Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 23, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2016 Čia gal iš kitos pusės reikėtų pažiūrėti.Galingas gervės variklis prie didelės apkrovos ima apie 400 amperų. O tai jau tkrai daug. Pav.: viso buto elektriniame įvade statomas 15 amperų saugiklis. Čia tik palyginimui. Trumpo jungimo atveju t.y. kai variklis apkraunamas taip, kad nustoja suktis - ape 600 amperų. Todėl realiai esant maksimaliai apkrovai - angliukai turėtų sudegti per minutę, kantaktai taip pat per tiek laik gali atšokinėti - klijai svyla ir trupa.Situaciją gelbsti tai, kad daug šilumos sugeria metalinės gervės dalys. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ventes Atrašyta Balandžio 23, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2016 Tai isvada butu 1.Del uzstabdyto inkaro (reversinant arba perkraunant varikli) isaugus srovei ir to pasekoje isirietus kontaktams arba perkaitus atsoko klijai 2.Gaminant panaudoti nekokybiski kontaktu klijaiItariu ,kad gamintojas pasirinks varianta nr.1 As patarciau padaryti eksperimenta istatyti inkara i tekinimo stakles ir isukti ji iki 4000 apsisukimu (tiek raso jo specifikacijoje) pasildyti kontaktu ploksteles su pramoniniu fenu gali buti kad kontaktai veikiami inercijos ir silumos pajudes is savo vietos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Balandžio 23, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 23, 2016 Jei yra noras pasižaisti, tai yra nebrangių lazerinių bekontaktinų temperatūros matuoklių. Galima pamatuoti kaitinamų konaktų temperatūrą. Nors ir taip aišku - klijai nelaiko. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Balandžio 24, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2016 (redaguota) Termometras po pirmo variklio netekimo buvo pastatytas ir temperatura rode 37 laipsnius.Per pirma pasigervinima buvo pakiles tik iki 25 laipsniu.Foto imetu kaip yra pajungtas.Voltmetras maziau 10,8V nebuvo nukrites gervinimosi metu. Redagavo Balandžio 24, 2016 vidulis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
jeepcherokee Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2016 O tai kito gamintojo neišeina variklį pastatyti?Net prie tokios temperatūros ir atšoko plokštelės tai tikrai dėl broko, partija lieva Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shemis Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2016 o kartais F1 kontakta ten kur reikia pajungei? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Jurijus Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2016 Kiek mases isjungejas praleidzia? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PajeroTurbo Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2016 o kartais F1 kontakta ten kur reikia pajungei? pas Bow3 kontaktai kitaip nei pas Bow2 ar kitus motorus, pajungta ten gerai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PajeroTurbo Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2016 iš susirašinėjimo su gamintoju: Dear Leonardas, Looks to me that he is stalling the motor which creates a lot of heat between the commutator and the brushes. In the image 005, it looks as if there is a lot of carbon dust around the bottom of the upturned motor. What is his battery and alternator set up? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PajeroTurbo Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dear Leonardas, That might explain why this has happened twice to him. Not many people use this type of battery now because of their poor performance. Under load the volts go up and down and the amps go up and it's this high current (amps) that causes a lot of arcing. You don't get this sort of problem with batteries like 'Odyssey'. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
PajeroTurbo Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dalintis Atrašyta Balandžio 24, 2016 Dear Leonardas Well I'm afraid i have no idea then, something is wrong somewhere. We send out Bow '3' every day of the week both here and across Europe and believe me we don't hear of these problems.I use one on my winch and its brilliant.fast and powerful.There must be something that he is not doing right,as i said before, i think he has stalled it again. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Balandžio 25, 2016 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 25, 2016 Kiek mases isjungejas praleidzia?450 A, galingesnio neradau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar