Pereiti prie turinio

Panaro traukės ilginimas - kiek mm?


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Pakėliau WJ Jeep'ą 2 colių šaibomis, bei uždėtos kaip jam gana didelės padangos (265/70/R17). To pasekoje, dėl tilto pavažiavimo į šoną, padanga keleivio pusėjė trina apatinę pakabos šlaunį bei kėbulą. Kad atstatyti tiltą į centrą, noriu prailginti įstrižinę Panaro traukę (track bar). Bėda ta, kad nežinau kiek daugmaž reiktų ją ilgint, esant 2 colių pakėlimui? (realiai nuo visiško stock'o tai pakeltas apie ~3 colius, kadangi pas mane dar "special edition" +1 colio liftas buvo).

 

Pastačiau mašiną lygiai, atsukau vieną traukės galą (ant tilto), patampiau už sparnų į šonus, pasukiojau vairą, kad daugmaž atsistotų viskas į savo vietas. Nuotraukoj matosi kiek traukės tvirtinimo taškas pasislinkęs - man atrodo labai mažai, ten koks 10mm - ar gali būt kad tik tiek užteks prailgint traukę? Sakau, gal visi sailentblokai, traukės ir t.t. per mašinos gyvenimą susigulėjo/deformavosi prie stockin'ės "stovėsenos" ir dabar vis tiek dar kažkiek traukia kėbulą atgal? - tokiu atveju, ilgint reiktų kažkiek daugiau nei 10 mm?

 

O gal yra kokia taisyklė / formulė, kiek maždaug ilgint traukę, priklausomai nuo lifto?

 

 

Dėkui visiems išmanantiems už patarimus.

 

 

WJ_Panaro.jpg

 

WJ_nutrynimas.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau ar man pasirodė, bet ar nebus ji išlieta / pilnavidurė, kokio kieto metalo? Kažin ar tu ją patiesinsi.., beje, jei patiesinsi - ar prie didesnio streso per tą tiesinimą ji nenorės atgal susilenkt? Forumietis Vytis sakė nebrangiai prailgintų ją, tai man tiktų..

 

O dėl ratų susukimo apribojimo - kaip/kur ten jis reguliuojasi?

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pilnai reguliuojamą padaryt, gan brangiai gaunasi, ne kažką labai pigiau nei pirkt naują reguliuojamą "Rough Country" (230 eur). Pigiai sakė tiesiog prailgint galėtų (perpjaut/įsriegt/apvirint ir pan.).

 

Va ką tik nusiėmiau pilnai tą traukę - lankstymas manau atkrenta - jinai pilnavidurė 32mm skersmens, išlieta iš metalo (reiškia nelankstyta). Kiek mačiau kiti perpjauna, mauna vamzdį ir apvirina (plius dar pagręžioja skylių tam vamzdyje ir privirina papildomuose taškuose), kiek amerikonai atsiliepia, tai jiem laiko... O kadangi ji gan stora, tai galima dar bandyt įgręžt, ir išsriegt vidų, kaip foto.

 

jeep-track-bar_7572-base.jpg

 

 

Dėl tų ratų sukimo ribotuvų, tai pažiūrėjau - ant WJ jų nėra, vietoje jų tik iškilimai išlieti, į juos ir remiasi. Bet galvoju, galima jų vietoj įgręžt skylutę, išsriegt, ir įsukt varžtelį kaip pas tave, nu kažką tokio:

 

steer-stops00.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, paklausiu vietoj Vyčio ir jo meistrų, kaip geriau daryti... Bet tas lenkimas man atrodo gali būt problematiškas - vienintelė vieta per kurią galima patiesint, yra įdomus lankas/kampas virš diferencialo - ten nors kiek patiesinus, iš kart pasikreips viršutinio tvirtinimo "kilpa", o kadangi šarnyro ten nėra, tai įeit turi labai tiksliai.

 

O dėl to trynimo keleivio pusėj, tai logiškai galvojant, vien Panaro traukės prailginimas turėtų tai išspręst (nes turėtų arba nei vienoj pusėj nesitrint, arba nedaug bet vienodai trintis abiejose pusėse...)

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, galima apriboti ir taip ir tiesiog priauginus kempu metalo.

Taip, jos pilnavidūrės, lenkiasi ir lengvai, tiesiog pakaitinus lenkimo vietoj autogenu ir po to vėl užgrūdinus

su grūdinimu šioje vietoje labai atsargiai reikia,gali gautis per daug trapi,geriau jau žalia palikt geriau tegul linksta negu lūžta kaip stiklas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne vienam esu nupjoves, ydejes intarpa ir ant virsaus uzmoves vamzdy suvirines, laiko normaliai.

 

Gali plačiau papasakot? Kaip tą intarpą dedi? Ar įsriegi į vidų?

Man tik šiek tiek neramu - kažin TA dėl ant viršaus užmauto vamzdžio nesikabintų?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent aš tokį dalyką daryčiau taip; skylę pailgą , dvi storos šaibos iš abiejų pusių , suveržiu ir šaibas privirinu. Tokiam neatitikiui ilgint traukę prasmės nėra.

 

Traukę ilgint geriau dedant pilnavidurį intarpą ir nereikia jokio vamzdžio ant viršaus , va tik intarpą reikia įleist į vamzdžio vidurį ir prie vamzdžio privirint ne tik vamzdžio galuose bet ir per pragręžtas skyles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Du dalykai:

 

1. Nežinau ar esi matęs kaip ten WJ'te atrodo tas tvirtinimas - jis iš vienos pusės uždaras, prie veržlės net neprieisi, ji privirinta iš vidaus, o jei kartais atsikabintų, paliktas plonas tarpelis raktui iš apačios įkišt, kad veržlę prilaikyt. Su kempu ten prieit nėra šansų, nebent visą tvirtinimą nupjaut nuo tilto. Sunku nupasakot, ten reikia pamatyt..

 

2. Jei su tom šaibom padarius, tai paskui norint panaikint liftą ir įdėt gamyklinę traukę, būtų problematiška. (nesakau, kad planuoju atgal nuleist džipą, bet jei kada nors prireiktų - iš šroto nusipirkt standartinę traukę daug paprasčiau..)

 

 

Dėl to intarpo nežinau ar gerai supratau - kaip suprantu siūlai įgręžt kokių 15~20mm skersmens skylę gilyn/išilgai traukės (nu kokius 5-8cm), įstatyt į vidų minėto 15-20mm skersmens "šerdį"/strypą ir suvirint? (dar aišku pagręžiot skylių per traukę iki "šerdies"ir pavirint kad stipriau būtų) - bent jau aš taip įsivaizduoju...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Intarpa dejau kazkoky pilnavidury ,radau garaze tokio pat diametro. Biski padariau i konusa abu galus ir viska suliejau, pries tai uzmoviau vamzdy ant traukes. Kau suvirinau intarpa, ta vamzdy uzmauta dastumiau iki reikiamos vietos ir vel viska apvirinau jau tolimesnese vietose, taip mano manymu dar biski sustiprejo. Garantuotai kad tikrai nesuluz..

Cia galima burti kas kaip sugalvoja, man taip buvo lengviau ir greiciau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kur aš aprašiau Klevo atsakyme, tai praktiškai tas pats, tik daug pi$liavos, nes reikia įgręžinėt traukę išilgai ir t.t. Mano manymu užmaut vamzdį (Tavo metodu), tvirtumo prasme bus tas pats, tik kad ne taip gražiai atrodys :) Dėl manęs tai ten gali būt ir negražu, bet TA gal grožio reikia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai traukė iš vamzdžio tai kad nieko gręžt išilgai nereikia ( čia tiems kurie nematę kaip gyvai atrodo perpjauta traukė  ;)  ) - gręžiamos skylės skersai ir per tas skyles intarpas virinimas prie traukės.

 

P.s. Šiaip tai matęs nevieną JEEP'ą ir iš viršaus , ir iš apačios , ir iš vidaus . . . o ir čiupinėjęs nevieną , , ,  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai - su visa derama pagarba - šiandien nuėmiau tą traukę, sveria tai tikrai ne kaip tuščiavidurė.. :) 99% galėčiau duot galvą nukirst kad ji pilnavidurė. (be to matosi karšto presavimo formos žymės ir formos siūlų apšlifavimai)

 

Beje, šitoj foto visai gera idėja - nupjaut galą, privirint viduje sriegtą vamzdį ir gausis reguliuojama traukė. Arba tiesiog užsriegt esamą nupjautą galą.

 

NBTrackBar2.jpg

 

47820617.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klevai deja nezinau ar tikras esi del traukiu pas Jeep..

Pas Tojotas esu pjoves ir kises i vidu metalini strypa tada apvirines velgi tokiu pat principu.

Kas liecia jeep xj deja pilnavidures panaro traukes esu susidures su jomis. Nezinau ar Grando tas pats, nereikejo man ju tai ir nepjausciau, bet manau kad bus taipat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, Vyčio meistriukas pasidarbavo manau neblogai :) Prailgino 9 mm, sakė perpjovė, įgręžė išilgai du abu galus, įkalė strypą ir užvirino. Viską taip gražiai apšlifavo/nudažė, kad net sunku pamatyt kad kas daryta - TA tikrai neprikibs, tik svarbu kad laikytų :)

 

Track_Bar_1.jpg

 

Track_Bar_2.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reguliuojama geriau, bet mažiausiai 5 kartus brangiau... Dabar sakykim norėčiau išimt šaibas ir nuleist džipą, tai tiesiog nusipirkčiau pigiai standartinę traukę iš šroto ir tiek žinių..

Tarp kitko, dauguma su 2 colių šaibų pakėlimu, iš vis su ta trauke nieko nedaro, su mažesnėm padangom matyt netrina pakabos. Bet mano galva išcentruot vis tiek geriau.

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai ne brangiau turėt reguliuojama nei turėt 2 , vieną darytą o kitą ieškota ir pirkta

 

Matai, tu gal turi kontaktų kur pigiau pasidaryt - aš ne. Pasakysiu kainas: Traukės ilginimas pas Vytį kainavo 35 eur. Standartinė traukė šrote ~20 eur. (tai abi traukės 55 eur). Vytis sakė reguliuojamą padaryt kainuotų nuo 130 eur. Gatava reguliuojama "Rough Country" traukė su siuntimu iš Lenkijos: 240 eur.

 

Na nežinau, tokios kainos, aišku labai pasistengus, gal tą reguliuojamą ir pigiau galima pasidaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.