Pereiti prie turinio

Defender


EgidijusR

Rekomenduojami pranešimai

imk geriau šitą:

http://www.ukemergency.co.uk/police/dsc06918.jpg

http://www.autoplenum.de/Auto/SANTANA/P ... 12570.html

čia Santana PS10 , per pusę pigiau ir "ant DEF-o bazės" pastatytas. :wink: , tas pats B....ys, tik kitoj saujoj :) ... (jaučiu užmėtys mane DEF-ininkai su akmenim :lol: :wink: ) :pirat: :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kelių policija tokių lyg ir neturėjo.

Kai nupirko pirmus 24, visi suvažiavo į Gariūnų karjerą ir mūsų klubas darė

apmokymus. Du iš jų išvažiavo su gedimais :D

 

O dėl TLC HJ 61 variklio galingumo, tai su 35" ratais man jo niekada pepritrūko :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

TD5 visai zvalus, o kai galia reikalinga tuomet paletintojas panaudojamas.dar 300 tdi nieko, buna V8 benzas, jei galios reik.

Su defenderiais taip jau yr arba patinka arba ne su visais pliusais ir minusais - kultinis auto - ikona - moraliai nesensta.

http://www.neneoverland.co.uk/ parduoda nemazai nauju arba ponauju defenderiu.

 

TLC daugiau komforto + sildymas geresnis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

imk geriau šitą:

http://www.ukemergency.co.uk/police/dsc06918.jpg

http://www.autoplenum.de/Auto/SANTANA/P ... 12570.html

čia Santana PS10 , per pusę pigiau ir "ant DEF-o bazės" pastatytas. :wink: , tas pats B....ys, tik kitoj saujoj :) ... (jaučiu užmėtys mane DEF-ininkai su akmenim :lol: :wink: ) :pirat: :D

 

oj... kalbejai kaip neismanelis :) ... reikia skirti TIKRUS dalykus nuo bandymu padaryti, repliku ir imitaciju....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sūris ( sory) DEF :oops: , esu tuose dalykuose "profanas" , kažkada DEF-ą autobusą telekomo pirkt norėjau, tai gavau informacinės miglos , paskui su Santana pakatalsa, dar gavau miglos ir dabar skleidžiu miglą. :D ... :wink:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sūris ( sory) DEF :oops: , esu tuose dalykuose "profanas" , kažkada DEF-ą autobusą telekomo pirkt norėjau, tai gavau informacinės miglos , paskui su Santana pakatalsa, dar gavau miglos ir dabar skleidžiu miglą. :D ... :wink:

 

chia gi - be pykchio tsaknt... telekomo ir ash ieshkojau... uzmushti visi... sheimininkas turi daiktui buti... koks jis bebutu..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 4 mėnesių...

Tarnybos reikalais važinėju tokiu jau ketvirtą sezoną, nusprendžiau pasidalinti įspūdžiais ir nuomone apie tą automobilį. Maniškis 2005 m. pagamintas Defender 130 priklauso Kauno miškų urėdijai, turi įrangą, pritaikytą miško gaisrų gesinimui, priešgaisriniam budėjimui. Darbuojasi jisai vasaros sezoną – nuo balandžio - iki spalio, priklausomai nuo oro sąlygų. Pagrindinis darbas – surasti ir užgesinti miške gaisro židinius, kol jie neišplitę, kol kelių kvadratinių metrų dydžio rūkstančios miško paklotės lopinėlis nevirto sunkiai suvaldomu liepsnos šėlsmu.

Defenderis „apginkluotas „ apie 1100 ltr. vandens talpa, „Kappa“ siurbliu, jį sukančiu „Briggs and Stratton“ benzininiu varikliu, dviem 100 m. ilgio žarnomis ritėse. Siurblio našumas – 100 Ltr./min., gesinimo pistoleto žymiai mažesnis: apie 11 ltr./min.( esant 2 atmosferų slėgiui) , todėl turimo vandens kiekio pakanka beveik valandai darbo. Tiesa, kadangi vandens talpa sumontuota beveik ant galinės automobilio ašies, pilna ji būna gan retai, nes tada jos svoris labai sumažina pravažumą, kėbulas daugiau svyruoja ( svorio centras pasislenka aukščiau, ir automobilio svoris teda siekia beveik 3,5 tonos). Dažniausiai vežioju maždaug trečdalį vandens talpos tūrio ( tikriausiai vandens talpoje yra pertvaros, nes teliūskavimo praktiškai nesijaučia, net ir vežiojant nepilną talpą) , turimo vandens pakanka nedideliams gaisro židinukams užgesinti. Ant anstato viršaus (stogo), yra pritvirtintas atsarginis ratas, du tvirtinimo diržai. Ten laikau pririšęs priešgaisrines šluotas.

Nuolatinė visų ratų pavara su palėtinančiąja pavara ir centrinio diferencialo blokiruotė. Ištisiniai tiltai priekyje ir gale, spyruoklės ir amortizatoriai, prilaikoma stabilizatoriais. Pavaras nesunku „surasti“ jungiasi lengvai, truputį lėčiau nei pas lengvuosius automobilius. Kiek kebliau buvo su pajudėjimu iš vietos, ypač bekelėje nenaudojant palėtintos pavaros, kol neatsirado įgūdžiai. Bet kartkartėmis ir dabar apsitaiko netyčia užgesinti variklį.

Variklis.[attachment=0]SA402945.JPG[/attachment] TD5, vienaeilis 5 cilindrų dyzelis su turbina, 2498 cm3 darbinio tūrio, 90 kw. Galios visiškai pakanka kelyje, tačiau bekelėje kartais ir pirmąja pavara variklis „uždūsta“, gelbėja palėtinančioji pavara. Važiuojant klampiu smėliu būna gan sudėtinga priversti defenderį važiuoti aukštesne pavara, perjungiant pasireiškia „turboduobė“, sumažėjus sūkiams variklis „nebepaveža“. Kuro sąnaudos – apie 12 ltr. 100 km – daugmaž tokios, kokias deklaruoja ir gamintojas.

Salonas. Pakankamai asketiškas, net radijo nėra, netgi nepalikta vieta jam įmontuoti. Viskas paprasta, patikima, netgi truputį senoviška, tik odometras elektroninis. Sėdynės neblogos, tik šoninis palaikymas galėtų būti geresnis. Vairuotojo darbo vieta gerokai pastumta prie kairiųjų durų, kairioji ranka jaučiasi kiek ankštokai, bet įpratus problemų nekyla. Dvi (vairuotojui ir keleiviui) priekinėje panelėje atsidarančios vėdinimo sklendės karštą vasaros dieną savo funkciją atlieka, tik žinoma reikia kad greitis būtų apie mažiausiai 40 – 50 km/h.

Apibendrinant, geras bekelės darbininkas, geras pravažumas. Ne kartą teko važiuoti, mėginant priartėti prie gaisro sunkiomis sąlygomis, miesto gaisrininkai su savo turima technika ten įvažiuoti net nemėgindavo. Ypač vertinu nuolatinę visų ratų pavarą: patogu, nereikia įjungti/išjungti antrojo tilto, reikalui esant palėtinančiąją pavarą galima naudoti ir esant geram sukibimui, gerom kelio sąlygom ( pvz, kai prireikia kur nors miške, vos telpant tarp medžių apsisukti, atbulam įvažiuoti į garažą, ir pan. Juk daugumoje visureigių palėtinančiąją pavarą galima įjungti tik tada, kai įjungi antrą tiltą).

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

:)

tikras college'as... mokymai, patarimai...

 

Kazhkaip shia zhiema jau sunkiau uzhsiveda TD5... prie -18 jau vargau... palyginus pries kelis metelius prie -25 kuresi.

Jauciu "seda" kaitinimo zhvakes.

 

Apskritai, kai musu "mazhuma" tai ir sulaukiam ivairiu nuomoniu is pasalies...

Taip, salta DEFe vaziuoti prie didelio minuso jei nera sildomu sedyniu... bet cia kaip tam anekdote kur "vis tiek geriau nei darbe" :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

jau pora savaiciu eksplotuoju defenderi 97m , tai paliko tikrai labai nebloga ispudi ( dar neteko nieko remontuot ) kaip trupo visureigio labai komfortiska ir teisingai padaryta pakaba , ir galingas variklis ,apsipratau ir prie nelabai patogaus sedejimo salone ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.