Pereiti prie turinio

Opel Frontera B problemos, dazni gedimai...


Rekomenduojami pranešimai

Gal kas nors galetu apsviesti, i ka reiktu ziuret perkant toki modeli. Tevukui dairomes i visureigi, biudzetas pakankamai ribotas, Jeep 3.1 dyzelis atkrito, dabar persimetem i panasios kainos Frontera. Ieskomas tik dyzelinis, mechanine deze variantas. Ar turi sitie modeliai didesniu trukumu kurie reikalauja didesniu investiciju? Jokiu pelkiu masina nematys, bus naudojama mieste, plius kartais i zvejyba. Kaip ju sanaudos, einamu remontu islaidos ir pan. Aciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau frontera 2000m 2.2 dyzeli,per puse metu du kartus sudege stumuokliai,nereikejo nei pelkiu,kas liecia vaziuokle,tai vairo traukiu antgalius keiciau,tai vieno kaina buvo apie 48 lt,panasiai kaip vectro

 

kaip cia tau taip greitai vis pradega : )

Pats turiu pora metu jau ir nieko smarkiai nereikejo keist, nu vaziuokle pasiremontuot ir tepalus pasikeist - kas reikalinga kiekvienai auto, gyvenu užmiestyje tai važiuoklei tenka visko ;), kuro sanaudos 10litr. vaziuoklei keites selinblokus, antgalius ir sarnyra , gali tekt pavarkt su vakumais EGR ir t.t. tikrai nera minksta ir konfortiska auto bet kad praktiska ir pigi tai tikrai 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turejau frontera 2000m 2.2 dyzeli,per puse metu du kartus sudege stumuokliai,nereikejo nei pelkiu,kas liecia vaziuokle,tai vairo traukiu antgalius keiciau,tai vieno kaina buvo apie 48 lt,panasiai kaip vectros

Tai gal po pirmo stūmiako pradegimo reikėjo pasiaiškint kodėl anas pradegė ir nebūtų reikia antrą kartą keist :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip nemažai kas keikia salono pečių - taip ir man pasisekė laimėti loteriją: važiuoju su rasojančiais langais ir šlapiu kilimu.

Dar pasitaiko durniuojantys spidometrai - nerodo kuro, temperatūros, greičio, apsukų - įjungus šviesas dalinai atsigauna. Šitas reikalas sutvarkomas per pusvalandį, truputį pamojavus lituokliu. Važiuoklės dar neteko remontuot. 

Apie turbinas ir kurio siurblius tegul kiti pakomentuoja :)

 

O visumoj - per 7 mėnesius eksploatavimo esu patenkintas - talpi, pakankamai patogi, kol kas važiuoju ten kur aš noriu, o ne kur kelias veda (žinoma - giliai dar neteko brist). Trasoj telpu į 9l/100km, žiemą mieste, nepriklausomai nuo kojos sunkumo - 11.5l, nei daugiau, nei mažiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal po pirmo stūmiako pradegimo reikėjo pasiaiškint kodėl anas pradegė ir nebūtų reikia antrą kartą keist :)

Tai kad aiskinomes,turbina ir visa kita buvo tvarkoje...dar kaip kolega rase,su prietaisu skydeliu buvo problemu,tai rode,tai nererode ir kuro siureblys buvo nuejas,tiksliau jo el.dalis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pravazinejau su savo Fronte jau beveik 150 000km. Pirmieji 50 000km buvo isvis be jokio remonto. Veliau viena karta tvarkyta vaziuokle, gale restauruotos kazkokios gumos, prieky pakeista pora traukiu ar antgaliu. Gale keistas tilto guolis, bet ne del paties guolio susidevejimo, o del riebokslio(eina kartu su guoliu). Taip pat duslintuvas keistas. Virintas iterkulerio radijatorius. Teko keist karta priekinio tilto valdymo varikliuka, nes buvo susidevejusi tarpine ir prigaude vandens i vidu.(100Lt) Vairo kryzme buvo parudyius, tad teko restauruot. Taip pat restauruota vairo kolonele. Ir pats brangiausias remontas(mano atveju) gazo sklende( eina tik pas dyzelines 88kw versijas) Lauzynuose pries pora metu tokiu auto dar buvo mazai(nuo 2003metu), tad pirkau nauja-apie 2000Lt. Iprastai dabar lauzynuose kainuoja apie 350Lt. Prie variklio nekista ne pirsto. Spreskit patys cia daug ar mazai 150 000km ridai. Kuri dauguma, turbut nuvaziuotu per 7-10metu naudodami auto ne kasdienem reikmem. Siaip asmeninem reikmem pirkciau toki auto dar karta, jei darbui, galbut paieskociau kazko patvaresnio, bet uz tokia kaina-nieko nerasciau :)

Jei nusprestumet pirkt dyzelie frontera, vis del to siulyciau su 88kw, o ne 85kw. Ant popieriaus skirtumas mazas, bet realybej megausites geresne trauka ir nuo mazesniu sukiu 1500Rpm, bei mazesnem kuro sanaudom. Be to, garantuot negaliu, bet lyg tais isprestos bedos jau su elektronine siurblio dalimi.

Redagavo Daras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Galvoju irgi bandyt tokią Fronterą - fortūną jamt. Draugelis turi 2,2 benzą, kol kas tik su apšildymų salono pas ji kažkas  negerai. Bendzo nenoriu, priratęs su pigia saliara važiuoti. Klausimas koks motoras geresnis ? Nes kitas koega turėjo naujesnį modelį, tai už kuro siurblį sumokėjo tiek kiek už cielą mašiną. 

 

Dėkui už patarimus 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

o kaip varikliai su 92 kilovatais berods nuo 2004 metu ejo ten tie patys dyzeliukai ? kas papildomai jiems buvo padaryta?

Ne su 92kw, o su mano minetais 88kw nuo 2002 metu. Pagrindine gelezis ta pati, tik truputi daugiau elektronikos lyginant su 85kw.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.