Pereiti prie turinio

Galileo

Nariai
  • Pranešimai

    37
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Skype
    galileo_lja

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Galileo's Achievements

0

Reputacija

  1. Ačiū Kęstui už pagalbą! Per durną galvą įkalnėj atsisėdau taip, kad turbūt gėdingiau būtų nebent užklimpt ant lygaus kelio https://www.youtube.com/watch?v=3HwGUI8v6Os[
  2. Taigi susidūriau su problema - nuo senumo vakuuminės šlangutės (prie vakuuminių solenoidų, esančių po kapotu šalia vairuotojo pusės priekinio stiklo) pradėjo žiauriai trūkinėti, todėl nusidurniavo turbinos valdymas. Nusipirkau naują šlangą, pradėjau keist.. pasikeičiau pačias labiausiai sutrūkusias ir kai kurias ilgiausias, kurias pasiekiau, tačiau situacija nepagerėjo: ant laisvų ir važiuojant pastoviu greičiu ilgesnį laiką užsidega check engine, pergazavus užgęsta. Prieš kelias dienas lenkiau kitą mašiną - paspaudžiau gerokai gazą - turbina atsijungė, įsijungė check engine. Užgesinus variklį ir vėl užkūrus - turbina vėl būna veikianti iki kito stipraus pagazavimo, plius - pradėjo nuolatos mirgsėti 4x4 lemputė skydelyje. Žodžiu - grybų karas Taigi dabar norėčiau įsitikinti, ar bent pakeistos šlangutės sujungtos gerai (turiu įtarimą, kad galėjau sumaišys) - todėl klausimas: gal kas turi kokią instrukciją su nurodytais vakuumų pajungimais ar galėtų nufotografuoti kaip ten kas pajungta? Iš vis būtų idealu, jei kas gyvenat kur Vilniuje ar aplink, turit 2.2 dti Fronterą ir galėčiau privažiuot ir gyvai pažiūrėt kas ten kur suvaikščioja
  3. Sveiki dar kartą, taigi panašu, kad mano kančios baigėsi. Du metus kentėjau varvantį pečiuką, antifryzo kvapą salone, drėgną keleivio pusės kilimą ir rasojančius langus, ypač kai lauke atvėsta ir norisi šilumos. Pasidalinsiu istorija, tad sorry už ilgą postą Ilgai skaičiau forumus ir galų gale nusprendžiau surizikuoti su OF A salono pačiumi, kadangi pagal išmatavimus - jis nežymiai mažesnis nei originalus, tad pasinaudojus klijuojamu langų sandarinimo porolonu apklijavau pečiaus dėžės vietas, kur remsis radiatoriaus šonai. Jei atvirai - neįsivaizduoju kaip elgsis tas porolonas nuolat būdamas aukštoj temperatūroj, bet jei greit sudūlės - galėsiu dar greičiau viską išsiardyti ir jį pasikeisti Kadangi ardžiau saloną antrą kartą - darbai vyko ganėtinai sėkmingai ir viską pasidariau per dieną. Esmė - pasidaryti pakankamai vietos, kad būtų galima sėkmingai vaikščioti aplink mašiną. Kadangi šį kartą keisti reikia tik radiatorių, nusprendžiau ardyti taip, kad nereiktų traukti visos pečiaus dėžės, nes tada reiktų ardyti kondicionieriaus dėžę ir išimti kondicionieriaus radiatorių išeidžiant freoną. Metalinį skersinį, žinoma, teko išimti vis tiek. Pakėlus kilimą jis tiesiog varvėjo. Ant grindų buvo dar baltos vatos paminkštinimas, tačiau ją visai išmečiau, nes buvo prisisunkus antifrizo mirtinai. Kilimą ir tą tamsią vatą (kairėj) kelis kartus ploviau su visokia chemija, dideliu kiekiu vandens ir nusiurbinėjau siurbliu. Žinoma, visiškai išplauti nepavyko... bet bent padėjus kojas - aplink padą nebesusidaro antifryzo bala Pečiaus dėžė artosi taip, kad galima ištraukti radiatorių visko galutinai neišardžius. Matosi antifryzo pėdsakai. Tačiau taip išardžius - vėliau labai sunku surinkti atgal, kadangi dalis sklendžių lieka vienoj daly, kitos - kitoj. Sudedant atgal reikia labai idėmiai stebėti visas sklendes vienu metu, kad jos atsistotų į reikiamas vietas. Kitaip bus bėdos. Taip atrodo originalus radiatorius pečiaus dėžėj - idealiai itnkantis ir be tarpų. O čia OF A radiatorius. Matosi, jog yra tarpai. Tačiau juos kažkiek užpildė prie radiatoriaus pridėta klijuojamo porolono juostelė, plius papildomai priklijavau porolono ir pačiam pečiuje. Palyginimas originalo ir naujo radiatoriaus. Originaliam yra 12 vamzdelių, naujam - 15. Tačiau matricos tankumas akivaizdžiai didesnis originale, plius - originalas platesnis, todėl oro sąlyčio plotas naujam variante žymiai mažesnis. Be to - neaišku kaip ilgai aliuminis liks neoksiduotas ir gerai atidavinės šilumą. Naujo radiatoriaus kodas. Pirkau Kemi - NRF 52134, kainavo 48 eur. Analogų kodai: OL6205, 52134, 159210N, 37006205 ar 8FH 351 313-261, skiriasi kainos, nuo 18 iki 150 eur, tačiau kuris variantas geriausias - negaliu pasakyti. Manau, tik kad perkant pigiausią - gero šildymo tikėtis nereik Na ir tuo pačiu vietoj senų sutrupėjusių poroloninių tarpinių tarp ortakių užklijavau tos pačios langų sandarinimo juostos - sakyčiau, kad dabar vėjelis pučia kur kas stipriau, kadangi senų tarpinių buvo praktiškai nebelikę... skirtumas jaučiamas akivaizdus. Rezultatas - sunku kol kas pasakyti, kol lauke nėra šalčių. Šiaip prie ortakių pridėjus ranką ties karščiausia padėtimi - svilina neblogai. Lauksim žiemos - tada bus aišku kas yra kas
  4. Tai emės nekeičia - ar dėžė, ar radiatorius - vis tiek reik visą saloną iškrapštyt Bet po paskutinių apsilankymų šrotuose nebenoriu ten daugiau lankytis... )
  5. Čia foto prieš du metus daryta. Po to įdėjau naują pečiaus dėžę su "nauju" radiatoriumi... kadangi užkniso šlapios grindys - noriu pagaliau susitvarkyti. Bet kad va - nerandu kur gaut pečiuko... Norėčiau išvengt Klevo pasiūlymo imt visą dėžę ir varyt per šrotus ieškant kažko panašaus, tai vis dar bandau rast naują...
  6. Kolegos, kas keitėt pečių - papasakokit kur ir kokį gavot. Aš va su, rodos, neįveikiama problema... šrotinių radiatorių daugiau nepirksiu - paklausius pardavėjų, tai jie ten naujus radiatorius pardavinėja O įsidėjus - iškarto varva. Pirkti naują - kita problema: pagal VIN man visi kiša tokį: https://www.autodoc.lt/frigair/2756230 nors pagal faktą - net nepanašu. Pagal idėją - turėtų tikti toks: https://www.autodoc.lt/prasco/7463044 tačiau pardavėjas tikina, jog čia dešiniavairei. Tai žodžiu - žiema artėja, salone šalta, langai rasoja, kilimas jau plaukia... gal kas paprotinsit? O va kas ten pasakojo apie pjaustymus - tai va tokie auksarankiai kažkada buvo nagus prikišę
  7. Kaip nemažai kas keikia salono pečių - taip ir man pasisekė laimėti loteriją: važiuoju su rasojančiais langais ir šlapiu kilimu. Dar pasitaiko durniuojantys spidometrai - nerodo kuro, temperatūros, greičio, apsukų - įjungus šviesas dalinai atsigauna. Šitas reikalas sutvarkomas per pusvalandį, truputį pamojavus lituokliu. Važiuoklės dar neteko remontuot. Apie turbinas ir kurio siurblius tegul kiti pakomentuoja O visumoj - per 7 mėnesius eksploatavimo esu patenkintas - talpi, pakankamai patogi, kol kas važiuoju ten kur aš noriu, o ne kur kelias veda (žinoma - giliai dar neteko brist). Trasoj telpu į 9l/100km, žiemą mieste, nepriklausomai nuo kojos sunkumo - 11.5l, nei daugiau, nei mažiau
  8. Kaip tik vakar pirkau savo OFB pečiaus radiatorių su visa srautų paskirstymo dėže. Vilniuje šrote palikau 160€. Prabangus dalykas beveik Jei neatsiras kažko nebrangaus, o daug eurų investuot nenorėsi - savo seną galiu padovanot, į ją dedant radiatorių reiktų truputį rankų pridėt.
  9. http://www.4x4forum.lt/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1
  10. Tamsta, nesinervinkit Žinai kaip būna - prisivartai skelbimų, prisiskaitai tech. specifikacijų... o paskui ateina suvokimas, kad automobilis tai ne naujas Nors ką - tenka pavaikyti Cherokee su tuo 2.5TD italo-amerikietišku stebūklu ir 30,5' ratais - trasoj į 8l dyzelio telpa.
  11. O nebus po to taip, kad bandant išjudint 2 tonas sveriančią mašiną su mažiau kw reiks 'gręžt' variklį taip, kad sąnaudos padidės? Aš antras mėnuo eksploatuoju savo pirmą OFB, tai kažkaip ir tikėjaus mažesnių sąnaudų trasoj, bet ir pastebėjau, kad jai nėra skirtumo kaip ir kur važiuoji - kaip 10l, taip 10l
  12. Nusiimk plastmasę po vairu, kad apnuogintum užvedimo spyną, ir jei ten bus užmautas toks žiedas kaip apačioj, ir laidas veda į dėžutę - sveikinu
  13. Na ką, rakto išdrožimas pagal spyną + imobilaizerio transponderio pritaikymas = 400Lt piniginės paplonėjimas Nusprendžiau transponderį palikti mašinoj prie pat imobilaizerio RF žiedo, kad daugiau nebebūtų nesąmonių su raktų pametimais, o naujo rakto kopija - 25Lt. Reziume - jei automobilis po 1996m gamybos ir turimas tik vienas raktas, geriau jau pasirūpint jo kopija ir/ar mobilaizerio atjungimu dar prieš tai, kol bus pamestas raktas
  14. Dar tokią mintį turiu - ką tas imobilaizeris gali blokuoti? Nes toks reikalas - mano spyna yra jau padrožta ir raktas išsitraukia visose padėtyse, tai kartais būdavo, kad užkuriu mašiną, ištraukiu raktą, užrakinu mašiną ir einu sau kur kol variklis pašils...
  15. Va, šiandien nusiardžiau panelę - stovi aplink spyną gražus RF žiedas Nuėjau į šalia esantį servisą su elektrikais pašnekėt. Sakė - varyt į atstovybę ir užsakinėt naują raktą. Nei mes atstovybę turim, nei nei kas tą raktą gamintų 16 metų automobiliui O jaučiu, jei gamintų, tai kainuotų kaip pusė automobilio vertės.. Kokie dar variantai? Ieškot kito ECU?
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.