Pereiti prie turinio

NP 92m Ispanas ar galima ir kaip iskelt?


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 52
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

1. Lenviausia pakelti tai prailginti auskarus 8 varztai.

2. Atkalt linges, ir galima dadeti papildomai pora lapu dar 20 varztu

3. Ir dar galima deti tarpines tarp remo ir kebulo dar bent 20 varztu.

4. Na ir tiltu vertimas lieka. Mano nuomone pats teisingiausias lift as siam auto.

As pasidares 1 ir 2 varijanta 3 daryt nematau tikslo o iki 4 dar nespejau, nes kaip ir dauguma augu palaipsniui.

Beje su 3 ir 4 galima pamirsti TA. Jei tai aktualu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tie varztaj ka reiskia? Ash kaip ir zalias klevas dar shitam reikale :-D

1 ir 2 nedares, bet 3 variante keliant reikia varztu tiek ilgesniu kiek tarpines tarp kebulo ir remo. Matyt pirmuose variantuose irgi reikia varztus keist.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1. Lenviausia pakelti tai prailginti auskarus 8 varztai.

2. Atkalt linges, ir galima dadeti papildomai pora lapu dar 20 varztu

3. Ir dar galima deti tarpines tarp remo ir kebulo dar bent 20 varztu.

4. Na ir tiltu vertimas lieka. Mano nuomone pats teisingiausias lift as siam auto.

As pasidares 1 ir 2 varijanta 3 daryt nematau tikslo o iki 4 dar nespejau, nes kaip ir dauguma augu palaipsniui.

Beje su 3 ir 4 galima pamirsti TA. Jei tai aktualu.

O kokio dydžio ratai telpa po šitos modifikacijos ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagrindinis klausimas kokius ratus ruošiesi dėti?  Kiek nori pakelti?

NP senelis ir NP ispano tiltai stovi ant lingių.Aš pats turėjau tokį pat galvos skausmą, kad įkišti 33 /12.5/ r15 ratus,neverčiant tiltu.Forumuose rasta info ir išklausęs patarimu, pradėjau taikyti savo bolidui. Po daugelio bandymu,nepjaustant sparnu buvo iškeltas ganėtinai sėkmingai bei minimaliomis investicijomis,neskaitant savo darbo bei laiko.      

Atlikti darbai: priekines linges buvo atkaltos ir pridėta papildomas lapas,plius įkištos minkštos spyruokles.Galines linges taipogi atkaltos,bandyta dėti pasato b5 galines spyruokles bet nepasiteisino,tad buvo prailgintas auskaras.Prisegu foto kaip buvo prieš ir kaip šiuo metu atrodo,ir priekinis tiltas su pakyštom spyruoklėm.  

post-10638-0-68647000-1423134789_thumb.jpg

post-10638-0-56229300-1423134804_thumb.jpg

post-10638-0-92624500-1423134851_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priekyje Opel Astros , gale irgi tokios pat bet geriau nuo Opel Corsa (minkštesnės) , galinių lingių lapai atskirti vienas nuo kito , lingės neatkalinėtos ba atkalimas efektas trumpalaikis , auskarai neilginti , kėbulas panašiai 3cm kilsteltas , 33 padangos bet vietos užtektų ir 35-toms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.