Pereiti prie turinio

TLC73 variklio 'tuksėjimas'


oni

Rekomenduojami pranešimai

Bėda po vieną nevaikšto :). Išvaliau baką, auto jau važiavo ir:  neperseniausiai savaitgalį (buvo apie -10 šalčio), nuvažiavus kokius 4 km - auto nelauktai užgęso ir sustojo, tuo pačiu pasklido nedidelis degėsių kvapas. Susikrimtęs jau nebandžiau kurti, parsitempiau į kiemą ir palaukiau kol atšils. Dieną, kai jau buvo apie +5 laipsniai, patikrinau vandenį, tepalus (truputį dapyliau), ir bandžiau kurti - variklis užsivedė, turbina irgi veikia, bet atsirado variklio taukšėjimas ar 'tuksenimas' kurio prieš tai nebuvo. Kol kas vietoje truputį apsuku ratelį iki parduotuvės ir atgal, tas taukšėjimas neintensyvėja, bet ir nedingsta, velniava - čia vožtuvėliai ar kitas ir ką daryti? Laukti ar iš karto pas meistrus prašytis?

 

Kita bėdelė - nulūžo amortizatoriaus apatinė tvirtinimo ašelė, dabar bandau rasti sriegpjovę, ir jau porą radau (kažkoks nestandartinis 9mm sriegis), plikos ašelės amortike dar liko koks 1.5 - 2cm, ar verta remontuoti ar spjauti ir paimti kokių porą dėvėtų amortikų? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gali būti,kad pasikimšo koks purkštukas,o tokiu atveju dyzelinis variklis ir pradeda kalti,nes viskas sutampa: bako plovimas,užgesimas(kas gali būti dėl kuro padavimo),ir po to nei iš šio nei iš to kalenimas

Redagavo rimka
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklis - turbo dyzelis 2429 kub.cm, su numeriu 2L2329676, 53KW, auto registracijos data 1990 metai. Buvau gavęs kontaktus vieno remontininko (Jonavoje), bet po paskutinio atsiliepimo suabejojau jo kvalifikacija, be to, medžioklės sezonas jau beveik baigėsi, ir skubėti tvarkyti nėra reikalo. Gal kas žinot normalų mechaniką apie Jonavą?

Beje, jei užsiorinęs purkštukas - kaip jį nuorinti? Užteks atsukti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuorinti galima ir paciam.atleisti purkstuku vamzdelius\kad jaustusi laiswumas,bet neatsukti pilnai\prasukti starteriu kol per wisus prades begti dyzelinas.tada uzwerzi purkstuku wamzdelius ir tiek.tai daryt dwiese\wienas ziuri\pats dar to nedariau\skaiciau forume\-jei ka senbuwiai pataisys.o kaip su trauka?pablogejus ar tokia pati?teko skaityt, kad jei per ankstywas degimas-girdisi stuksenimas.\gak kas prasisuko\

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nuorinti galima ir paciam.atleisti purkstuku vamzdelius\kad jaustusi laiswumas,bet neatsukti pilnai\prasukti starteriu kol per wisus prades begti dyzelinas.tada uzwerzi purkstuku wamzdelius ir tiek.tai daryt dwiese\wienas ziuri\pats dar to nedariau\skaiciau forume\-jei ka senbuwiai pataisys.o kaip su trauka?pablogejus ar tokia pati?teko skaityt, kad jei per ankstywas degimas-girdisi stuksenimas.\gak kas prasisuko\

O prasmė viso šito proceso ? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai gali ir nei iš šio nei iš to užsiankstint degimas - paprasčiausiai baigiantis kurui siurbly kiuras linkęs suputuot . Putos gan sėkmingai gali pakelt kokią šiukšlę (o anų siurblio viduj būna kartais gan nemažai) ir pakišt po ankstinimo mechanizmu,.Lygiai taip pat gali kokią šiukšlytę nustūmt ir iki purkštuko , ir ten pastrigdyt purkštuko adata.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Purkštukas-tikėtina, bet bako valymas čia greičiausiai ne prie ko, tarp bako ir kuro siurblio stovi mažiausiai 2 filtrai, plius pačiam siurbly papildomai būna sieteliai.

 Gal reiktų ir skirstymo mechanizmo "mietkes" susitikrint, maža kas...

 

 Blogiausias variantas-mechaninis variklio gedimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
  • po 5 mėnesių...

Kuo baigėsi: purkštukus tikrino, su jais viskas gerai. Kadangi auto važiuojanti, šiandien jau nekreipiu dėmesio ir lakstau į medžioklę :).

Technikinę ką tik praėjau, metus bus ramu, bet prirašė visokių š, reikia bandyti perregistruoti į keleivinę, kiek supratau seniems auto tai nėra sunku, tik sėdynių reikia. Gal kas turit?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sedyne galima ir pasiskolint pas ka,per registravai ir isemiai,as pravarau tech.ir isimu,mazai is jos naudos.bet tau dar ir dirzai galiniai reikalingi,pas mane patampe per tech.,ar veikiantis.kaip bildesys variklyje nedingo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dirzus nesunku ten suhimycint, jie ten turi stovet atitinkamu kampu kitaip neissitraukia. isardzius yra toks svorelis ir kabliukas plastikinis, kuris fiksuoja spule.kabliuka  nuroviau svoreli i kisene ir dirzai isitraukineja  bet kokiu kampu spule pastacius. as buriau su dirzais nuo kazkokio pezo miniveno, bet manau, kad visu konstrukcija analogiska.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dirzus nesunku ten suhimycint, jie ten turi stovet atitinkamu kampu kitaip neissitraukia. isardzius yra toks svorelis ir kabliukas plastikinis, kuris fiksuoja spule.kabliuka  nuroviau svoreli i kisene ir dirzai isitraukineja  bet kokiu kampu spule pastacius. as buriau su dirzais nuo kazkokio pezo miniveno, bet manau, kad visu konstrukcija analogiska.

Darant ekspertize tikrinami dirzu numeriai, pagal pazyma is Automobilio markes atstovo. Kitu markiu dirzai ekspertizei netiks. Tech apziuroje aisku praslysi..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.