Pereiti prie turinio

ir vel problemos su jgc 2.7


katis

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 125
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

pas mane jau pora kartu buvo deze limp-in rezime. Aciu, daugiau nenoriu, kai reikia parvaziuioti kokia 50 km antra pavara. O kam ja reikia keisti, pasiziurekit cia youtube.com/watch?v=bdt4g5jqo4E . Jei planuociau as ji parduoti, tai as jam net tepalo nekeisciau, o keiciant tepalus tai nera sudetinga ta plokste pasikeisti, juo labiau kai tai padaryti net rekomenduojama.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Katis, Roosas, Mive – taip, mes ant tiek durni kad nežinom kur pinigus dėt, jūs pavarot...

 

Man kaip ir Ryčiui, buvo kelis kartus į pastovų limp-in režimą įmetę (veikia tik antra pavara), porą kartų teko "pėdint" 30 kilometrų ant 40 km/h, iki reikalingo kompo kad nuresetintų. Abu kartus parodė kontakto nebuvimą toj plokštėj. Pasikeičiau plokštę ir bėdos baigėsi iš karto, plius daug gražiau bėgius junginėja, dingo lengvas trūkčiojimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad toks įspūdis susidarė, kad tipo keičiat čia dėl pramogos :)

Savaime suprantama kad detalės perkamos kad jomis pakeist susidėvėjusias. Bet kaip Rytis ir užsiminė, šitą detalę beveik galima priskirt prie profilaktiškai keičiamų dalių, kaip kad pvz vandens pompa keičiama kartu su diržais nors ji tuo metu gal dar ir visai gera.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei ziurejot video, mersu meistrai  tiems kas nenori tureti limp-in siurprizu su 722.6 greiciu deze, rekomenduoja soleinodu kontaktine plokste pasikeisti jau prie 160 k km ridos. Ir kaip sake, ilga praktika parode, kad situ deziu 85% problemu lemia trys dalykai - solenoidu kontaktine plokste, apvali fyske ir pavaru perjungimo mechanizmo elektronika. O pas mus servisuose greiciu dezes problemas nuraso ant burtu ir taiso klaidu istrynimu. Kas idomiausia, tame video mersu meistriukas apie tai irgi kalba -  istrini klaidas ir vazineji ramiai kokius 3 menesius, tik beda ta, kad neisvengiamai pasikartojes gedimas baigiasi limp-in ir daznai ilga kelione namo antra  pavara...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grynai profilaktiškai ją keist tai gal ir neapsimoka (nebent keičiant dėžės tepalus/filtrą negaila papildomo 100-150 eur), bet jei buvo pasitaikęs avarinis režimas, tai labai rekomenduotina galvot apie jos pakeitimą. Aš irgi pirmą kartą galvojau gal čia dėl nusėdusio akumo ar pan. - ištrynė klaidą, viskas ok. Po kelių savaičių vėl nei iš šio nei iš to tas pats - vėl nuvariau, ištrynė - sako ai čia velnias žino, susisuko kompui protas, nekreipk dėmesio ir važinėk tipo... Tai gal  ačiū užtenka man to 2 bėgio jau.. Pasikeičiau plokštę, jau keli mėnesiai visiškai jokių bėdų, o ir akumas buvo nusėdęs, neišmetė jokių dėžės klaidų, o tuo labiau avarinio režimo. (tfu, tfu, tfu, aišku...)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neiskenciau - tai cia ir yra Mersu liga. Kadangi turite nevisai pavykusius Jeep ir Merso kerginius, tai turite ir visas Merso bedas. Pakalbekite su  ML savininku turinciu masina bent pora meteliu, ir gausite visa reikalinga info apie jusu gedimu salinima.

Pamiršai paminėti, kad be visų Merso ligų Jeep'as turi dar ir savo. :)

Redagavo namaste
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau   pas mane buvo viena karta  pries  puse metu    isijungus  deze i avarini rezima bet buvo akumas silpnas tai  kai vedziau(ilgai sukau  nes farsunkes  buvo blogos)   tai ir isijungdavo tas rezimas ir  uzsidegdavo  check    idejau nauja bosh   ir iki siol vazineju  nekarto nebuvo avarinio rezimo ir  check  neuzsidega..  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas tave buvo tikriausiai lengvesnis atvejis, yra du variantai - laikinas avarinis režimas ir pastovus avarinis režimas (rimtesnis). Sakykim nusėdus akumui jei pereina į avarinį režimą, tai pakrovus ir pavažiavus kelis šimtus metrų, dėžė pamato kad viskas ok ir atsistato; O kai jau gedimas rimtesnis (nedaeina kontaktas iki solenoidų ar pan.) tada jau įkala pastovų avarinį režimą, ir krauk nekrovęs, važiuok nevažiavęs - dėžė neatsistato, reikai važiuot būtinai kad ištrintų klaidą. (čia ne iš piršto laužta, pats savo kailiu patyriau).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal tu ir teisus  kai uzsidegdavo check  tai taip kazkiek pravaziavus  spaudziu gaza  iki  80-100km tau   dingsta tas check.... bet kai deze    isijunge i avarini  rezima  tai pravaziavau kazkur   100metru  sustojau uzgesinau uzvedziau ir viskas  normaliai pasidare...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

yra klaidu sarasas pagal kuri kompas ijungia pastovu limp-in rezima, prie kitu klaidu ijungia tik laikina limp-in. Tai yra tam, kad apsaugoti deze nuo mechaninio sulauzymo. Pastovus limp-in rezimas isijungia tik esant klaidoms susijusioms su solenoidu valdymu (dar yra pora salygu del kuriu gali tai ivykti, bet nesigilinsim), bet ir tai tik tuo atveju, kai klaida uzfiksuojama per tris uzvedimo ciklus is eiles. Laikina limp-in issaukia daugelis kitu gedimu, tame tarpe ir del per zemos maitinimo itampos, bet jei klaida dingsta (pvz maitinimo itampa pakyla uzvedus varikli), pavaru deze persijungia  i iprasta darbo rezima. Tai jei buna bedu su solenoidu kontaktais ir ju grandinem - prasideda burtai. Deze veikia normaliai, tik kartais deze persijungia i avarini rezima (limp-in), kai labai nepasiseka ir klaida uzfiksuojama per tris uzvedimo ciklus is eiles, isijungia pastovus avarinis rezimas ir ji isjungti imanoma tik istrynus klaidas (net ir pasalinus kontakto neuvimo priezasti ar kita gedima, greiciu deze nepersijungia pati i normalu darbo rezima). Istrynus klaidas, bet nepasalinus gedimo, deze kuri laika dirba normaliai, gali ir tris menesius veikti be problemu. Todel nenuostabu, kad isijungus avariniam rezimui daznai deze atsistato is naujo uzkurus varikli, nes nokontaktas tai toks bjaurus gedimas ir gyvai uzciuopti ji labai sunku. Bet specai ivardino silpnas sitos dezes vietas, kurias rekomenduoja keisti netgi profilaktiskai. Jus pabandykit isivesti i google "722.6 conductor plate", pamatysit kiek pardaveju rasit :D . Galvojat jas siaip sau tokiais kiekiais pardavineja?

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jei tikrai tokia kaina nusipirkai, tai žiauriai nuskilo (aišku jei būtų tinkama) - tris kartus pigiau nei parduotuvėj (aš jau džiaugiausi kad 30% pigiau gavau :))

Bet tu prieš grąžindamas dar pasitikslink ar tikrai ji netinka - kažkur skaičiau kai sau ieškojau plokštės, kad jos kodai ten keitėse per keletą metų, gal tiesiog senesnės partijos nusipirkai..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi radau info, kad revizija atnaujinta is 1402701161 i 1402701261 , del to ja ramiai ir pirkau, bet pasirodo 1202701261 eina i truputi naujesnes 722.6 dezes ir ji labai nedaug skiriasi. Chrysler kodas irgi skiriasi, i wg ejo 52108308AA, o ta kur atejo 52108308AB.

Ji tinka truputi naujesniems grandams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

buvo pas mane panasei   ir  lempute  mil uzsidegdavo.. ir per  fishke leisdavo dezes ir tarpine    tai pakeiciau akuma  viskas  dingo  o fishke ir prakladke pakeiciau  po menesio per ta laika nekart  nebuvo problemu .. tai  akumas naujas man padejo... o saip meistras sake jai su nauju akumu islis tai bus  shema  kur  po begiu  svirtim kazkokia. reik perlitot  sake berods   300lt   perlitot kainuotu. bet kai pas mane viskas dingo  tai   nedariau nekuo..  daba turiu kita problema    jai maziau  0  temp.masina nesiveda suka  ilgai bet nekabina  nors viska pakeiciau  zvakes   akuma   siurblio remkomplekta... tai lakiu savo meistro kol gris nes   geresniu dar nebuvau sutikes visi imasi ,nedaro o pinigus ima ir sako viskas pas tave gerai nesuprantam kame beda...o jai uzvedi  tai paskui  visa diena  be problemu vedasi  visa  diena   o  kita diena ryte vel tas pats net nebando kabint. o kaida meta  vienintele  P0514    akumuliatoriaus  daviklis  -40  .... 

pas mane lygiai taip buvo su tuo uzvedimu tai padejo purkstuku remontas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.