Mive Atrašyta Balandžio 5, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 5, 2015 Tikrai, kam keisti plokštę, jei ji yra gera ;-). Nebent iš "sportinio" intereso :-)). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Balandžio 6, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2015 pas mane jau pora kartu buvo deze limp-in rezime. Aciu, daugiau nenoriu, kai reikia parvaziuioti kokia 50 km antra pavara. O kam ja reikia keisti, pasiziurekit cia youtube.com/watch?v=bdt4g5jqo4E . Jei planuociau as ji parduoti, tai as jam net tepalo nekeisciau, o keiciant tepalus tai nera sudetinga ta plokste pasikeisti, juo labiau kai tai padaryti net rekomenduojama. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 6, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2015 Katis, Roosas, Mive – taip, mes ant tiek durni kad nežinom kur pinigus dėt, jūs pavarot... Man kaip ir Ryčiui, buvo kelis kartus į pastovų limp-in režimą įmetę (veikia tik antra pavara), porą kartų teko "pėdint" 30 kilometrų ant 40 km/h, iki reikalingo kompo kad nuresetintų. Abu kartus parodė kontakto nebuvimą toj plokštėj. Pasikeičiau plokštę ir bėdos baigėsi iš karto, plius daug gražiau bėgius junginėja, dingo lengvas trūkčiojimas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mive Atrašyta Balandžio 6, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2015 Tai, kad nieks nesako, kad durni. Tik Rytiss nepaminėjo, jog greičių dėžė jau pradėjo durniuot. O apie tave net kalbos nebuvo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 6, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2015 Tai kad toks įspūdis susidarė, kad tipo keičiat čia dėl pramogos Savaime suprantama kad detalės perkamos kad jomis pakeist susidėvėjusias. Bet kaip Rytis ir užsiminė, šitą detalę beveik galima priskirt prie profilaktiškai keičiamų dalių, kaip kad pvz vandens pompa keičiama kartu su diržais nors ji tuo metu gal dar ir visai gera. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Balandžio 6, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 6, 2015 jei ziurejot video, mersu meistrai tiems kas nenori tureti limp-in siurprizu su 722.6 greiciu deze, rekomenduoja soleinodu kontaktine plokste pasikeisti jau prie 160 k km ridos. Ir kaip sake, ilga praktika parode, kad situ deziu 85% problemu lemia trys dalykai - solenoidu kontaktine plokste, apvali fyske ir pavaru perjungimo mechanizmo elektronika. O pas mus servisuose greiciu dezes problemas nuraso ant burtu ir taiso klaidu istrynimu. Kas idomiausia, tame video mersu meistriukas apie tai irgi kalba - istrini klaidas ir vazineji ramiai kokius 3 menesius, tik beda ta, kad neisvengiamai pasikartojes gedimas baigiasi limp-in ir daznai ilga kelione namo antra pavara... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 8, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2015 Grynai profilaktiškai ją keist tai gal ir neapsimoka (nebent keičiant dėžės tepalus/filtrą negaila papildomo 100-150 eur), bet jei buvo pasitaikęs avarinis režimas, tai labai rekomenduotina galvot apie jos pakeitimą. Aš irgi pirmą kartą galvojau gal čia dėl nusėdusio akumo ar pan. - ištrynė klaidą, viskas ok. Po kelių savaičių vėl nei iš šio nei iš to tas pats - vėl nuvariau, ištrynė - sako ai čia velnias žino, susisuko kompui protas, nekreipk dėmesio ir važinėk tipo... Tai gal ačiū užtenka man to 2 bėgio jau.. Pasikeičiau plokštę, jau keli mėnesiai visiškai jokių bėdų, o ir akumas buvo nusėdęs, neišmetė jokių dėžės klaidų, o tuo labiau avarinio režimo. (tfu, tfu, tfu, aišku...) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Balandžio 8, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2015 Neiskenciau - tai cia ir yra Mersu liga. Kadangi turite nevisai pavykusius Jeep ir Merso kerginius, tai turite ir visas Merso bedas. Pakalbekite su ML savininku turinciu masina bent pora meteliu, ir gausite visa reikalinga info apie jusu gedimu salinima. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Balandžio 8, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2015 (redaguota) Neiskenciau - tai cia ir yra Mersu liga. Kadangi turite nevisai pavykusius Jeep ir Merso kerginius, tai turite ir visas Merso bedas. Pakalbekite su ML savininku turinciu masina bent pora meteliu, ir gausite visa reikalinga info apie jusu gedimu salinima.Pamiršai paminėti, kad be visų Merso ligų Jeep'as turi dar ir savo. Redagavo Balandžio 8, 2015 namaste Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 8, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2015 Niekas ir nesigina kad čia Merso liga Ir ne tik ML, o taip pat ir E klasės, ir dar daug auto, ir irgi ne vien tik MB kur šitą dėžę turėjo Ar aš ne taip supratau ir čia neva negalima diskutuot apie "ne Jeep" komponentų gedimus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
katis Atrašyta Balandžio 8, 2015 Autorius Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2015 (redaguota) Ir man del avarinio rezimo.siule keist plokste tai gerai kad nekeiciau.pasirodo kulisoi problemos buvo.bet jai euru yra galima keist ka youtubas rekomenduoja. Redagavo Balandžio 8, 2015 katis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mortal Atrašyta Balandžio 8, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 8, 2015 (redaguota) Domai, neteisingai supratai - ne tik galima, bet ir reikia Redagavo Balandžio 8, 2015 Jeep-V8 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pavela Atrašyta Balandžio 9, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2015 nezinau pas mane buvo viena karta pries puse metu isijungus deze i avarini rezima bet buvo akumas silpnas tai kai vedziau(ilgai sukau nes farsunkes buvo blogos) tai ir isijungdavo tas rezimas ir uzsidegdavo check idejau nauja bosh ir iki siol vazineju nekarto nebuvo avarinio rezimo ir check neuzsidega.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 9, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2015 (redaguota) Pas tave buvo tikriausiai lengvesnis atvejis, yra du variantai - laikinas avarinis režimas ir pastovus avarinis režimas (rimtesnis). Sakykim nusėdus akumui jei pereina į avarinį režimą, tai pakrovus ir pavažiavus kelis šimtus metrų, dėžė pamato kad viskas ok ir atsistato; O kai jau gedimas rimtesnis (nedaeina kontaktas iki solenoidų ar pan.) tada jau įkala pastovų avarinį režimą, ir krauk nekrovęs, važiuok nevažiavęs - dėžė neatsistato, reikai važiuot būtinai kad ištrintų klaidą. (čia ne iš piršto laužta, pats savo kailiu patyriau). Redagavo Balandžio 9, 2015 Domaso Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Pavela Atrašyta Balandžio 9, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2015 gal tu ir teisus kai uzsidegdavo check tai taip kazkiek pravaziavus spaudziu gaza iki 80-100km tau dingsta tas check.... bet kai deze isijunge i avarini rezima tai pravaziavau kazkur 100metru sustojau uzgesinau uzvedziau ir viskas normaliai pasidare... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Balandžio 9, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 9, 2015 (redaguota) yra klaidu sarasas pagal kuri kompas ijungia pastovu limp-in rezima, prie kitu klaidu ijungia tik laikina limp-in. Tai yra tam, kad apsaugoti deze nuo mechaninio sulauzymo. Pastovus limp-in rezimas isijungia tik esant klaidoms susijusioms su solenoidu valdymu (dar yra pora salygu del kuriu gali tai ivykti, bet nesigilinsim), bet ir tai tik tuo atveju, kai klaida uzfiksuojama per tris uzvedimo ciklus is eiles. Laikina limp-in issaukia daugelis kitu gedimu, tame tarpe ir del per zemos maitinimo itampos, bet jei klaida dingsta (pvz maitinimo itampa pakyla uzvedus varikli), pavaru deze persijungia i iprasta darbo rezima. Tai jei buna bedu su solenoidu kontaktais ir ju grandinem - prasideda burtai. Deze veikia normaliai, tik kartais deze persijungia i avarini rezima (limp-in), kai labai nepasiseka ir klaida uzfiksuojama per tris uzvedimo ciklus is eiles, isijungia pastovus avarinis rezimas ir ji isjungti imanoma tik istrynus klaidas (net ir pasalinus kontakto neuvimo priezasti ar kita gedima, greiciu deze nepersijungia pati i normalu darbo rezima). Istrynus klaidas, bet nepasalinus gedimo, deze kuri laika dirba normaliai, gali ir tris menesius veikti be problemu. Todel nenuostabu, kad isijungus avariniam rezimui daznai deze atsistato is naujo uzkurus varikli, nes nokontaktas tai toks bjaurus gedimas ir gyvai uzciuopti ji labai sunku. Bet specai ivardino silpnas sitos dezes vietas, kurias rekomenduoja keisti netgi profilaktiskai. Jus pabandykit isivesti i google "722.6 conductor plate", pamatysit kiek pardaveju rasit . Galvojat jas siaip sau tokiais kiekiais pardavineja? Redagavo Balandžio 9, 2015 Rytisss Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Balandžio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2015 atejo plokste, kaip bebut keista, viskas ok, tvarkinga, su merso zenkliukais, kodais. Kaip ir rasiau, su viskuom kainavo 63 eurus. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Balandžio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2015 atejo plokste, kaip bebut keista, viskas ok, tvarkinga, su merso zenkliukais, kodais. Kaip ir rasiau, su viskuom kainavo 63 eurus.Jeigu galima nuorodą, kur pirkote. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Balandžio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2015 (redaguota) Pirmai norejau nuoroda imesti, bet man kazkodel neleidzia prisijungus su internet exploreriu ikelti nuorodu, tingejau perjungti narsykle . Redagavo Balandžio 17, 2015 Rytisss Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Balandžio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2015 tfu blyn, apsisoviau truputi. Suklaidino mane truputi info internete. Buvau rades info, kad tai kita reviija, pasidoro truputi skiriasi. Sutariau su pardaveju grazinti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2015 Nu jei tikrai tokia kaina nusipirkai, tai žiauriai nuskilo (aišku jei būtų tinkama) - tris kartus pigiau nei parduotuvėj (aš jau džiaugiausi kad 30% pigiau gavau )Bet tu prieš grąžindamas dar pasitikslink ar tikrai ji netinka - kažkur skaičiau kai sau ieškojau plokštės, kad jos kodai ten keitėse per keletą metų, gal tiesiog senesnės partijos nusipirkai.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rytisss Atrašyta Balandžio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2015 as irgi radau info, kad revizija atnaujinta is 1402701161 i 1402701261 , del to ja ramiai ir pirkau, bet pasirodo 1202701261 eina i truputi naujesnes 722.6 dezes ir ji labai nedaug skiriasi. Chrysler kodas irgi skiriasi, i wg ejo 52108308AA, o ta kur atejo 52108308AB.Ji tinka truputi naujesniems grandams. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2015 O kelintų metų tavo Grand'as? (galvojau kad jau paskutinių metų WG..)Velnias žino, gal vis tik tiktų ir naujesnė plokštė, bet aišku geriau nerizikuot, bus paskui pinigai į balą... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domaso Atrašyta Balandžio 17, 2015 Dalintis Atrašyta Balandžio 17, 2015 Aš dar dėžės neišmetęs, tai dėl įdomumo pažiūrėjau koks pas mane kodas: 1402701161 - galiu patvirtint kad tikrai veikia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Almis Maverick Atrašyta Gruodžio 20, 2015 Dalintis Atrašyta Gruodžio 20, 2015 buvo pas mane panasei ir lempute mil uzsidegdavo.. ir per fishke leisdavo dezes ir tarpine tai pakeiciau akuma viskas dingo o fishke ir prakladke pakeiciau po menesio per ta laika nekart nebuvo problemu .. tai akumas naujas man padejo... o saip meistras sake jai su nauju akumu islis tai bus shema kur po begiu svirtim kazkokia. reik perlitot sake berods 300lt perlitot kainuotu. bet kai pas mane viskas dingo tai nedariau nekuo.. daba turiu kita problema jai maziau 0 temp.masina nesiveda suka ilgai bet nekabina nors viska pakeiciau zvakes akuma siurblio remkomplekta... tai lakiu savo meistro kol gris nes geresniu dar nebuvau sutikes visi imasi ,nedaro o pinigus ima ir sako viskas pas tave gerai nesuprantam kame beda...o jai uzvedi tai paskui visa diena be problemu vedasi visa diena o kita diena ryte vel tas pats net nebando kabint. o kaida meta vienintele P0514 akumuliatoriaus daviklis -40 .... pas mane lygiai taip buvo su tuo uzvedimu tai padejo purkstuku remontas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar