Pereiti prie turinio

ir vel problemos su jgc 2.7


katis

Rekomenduojami pranešimai

Vienas is tokiu yra Egidijus is ciuptiuningo kaune...bet jei ten tin nekontaktuoja ar sudegusios varzos patvarko ir kiti

gerai butu man nors keleta kontaktu kurie tikrai yra dare butu didelis dekui,nes vakar turejau laisva diena ,utenoi nei vienas elektrikas neima sito modelio sako mes mazai informacijos turim

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 125
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

na visgi prisiprasiau servize pakelem ant kelto issukom ta fiske.tai ji siek tiek tepaluota ir tepalo vidui buvo.fiskes isvalem kontaktu valikliu ir viska atgal.ziuresim kaip bus.klausimas fiske turi but visiskai sausa.

tai kad ta fiske kainuoja  60-70litu manau  geriau pakeist nes vistiek leis . kai dariau sau sake cia liga

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kad ta fiske kainuoja  60-70litu manau  geriau pakeist nes vistiek leis . kai dariau sau sake cia liga

nu tai kad ji neleidzia kam ja keist,net nezinau ar fiske keist ar ta kulisa remontuot :scratch: turbut ir ta ir ta

Redagavo katis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pradeti reikia nuo to, kad P0702 nieko nesako, nes tai yra bendras klaidos kodas, kas po juo slepiasi imanoma paziureti tik su diagnostikos kompu, kuris susikalba su chrysleriais (Pvz DRB III) ir tik tada bandyti nustatyti sutrikimo priezasti. Tap  aklai saudant remontas gali pasidaryti labai brangus, nes pakeisi kruva nieko detu daliu. Kaune sitam modeliui klaidas tikrai  turi su kuo nuskaityti Chiptuning (statybininku gatve, Egidijus), LBM (kitoje puseje Zerucio, garazuose). Dar kazkas turi elektrenu gatvej, bet kontaktu nezinau. Dar lyg Silberauto turi, nes jie buvo Jeep atstovai, o kas idomiausia, dabartiniai atstovai Autobrava, neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pradeti reikia nuo to, kad P0702 nieko nesako, nes tai yra bendras klaidos kodas, kas po juo slepiasi imanoma paziureti tik su diagnostikos kompu, kuris susikalba su chrysleriais (Pvz DRB III) ir tik tada bandyti nustatyti sutrikimo priezasti. Tap  aklai saudant remontas gali pasidaryti labai brangus, nes pakeisi kruva nieko detu daliu. Kaune sitam modeliui klaidas tikrai  turi su kuo nuskaityti Chiptuning (statybininku gatve, Egidijus), LBM (kitoje puseje Zerucio, garazuose). Dar kazkas turi elektrenu gatvej, bet kontaktu nezinau. Dar lyg Silberauto turi, nes jie buvo Jeep atstovai, o kas idomiausia, dabartiniai atstovai Autobrava, neturi.

reikes kreiptis nes jau nervai nelaiko :angry: .klaida pasigauna vedant nesvarbu siltas ar saltas variklis, tada uzgesini vel uzvedi begiai visi, pasieki 80km. greiti uzgesta ir mil.

Redagavo katis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki. Cia visiem taip genda JGC?

siaip situos bajerius paprastai issaukia smulkmenos, kurias ne visiems pavyksta greitai surasti. Arba pradeda problemas tvarkyti akumo keitimu ar paprasciausiai istrinant klaidas. Jei zmogus randa, kad fiskej yra tepalo, kurio ten is viso neturi buti, praplauna kontaktus ir toliau vaziuoja tikedamasis, kad gedimas pataisytas, tai nera ko noreti, kad po menesio vel tas pats islenda. Siuo atveju reiketu ne valyti fiske, o ziureti, kodel ten atsiranda tepalas, manau cia bus tipine sios mersines greiciu dezes beda, kuri yra budinga sioms dezems kai rida virsija 250 k km - sutrukinejusi solenoidu kontaktine plokste. Pagrindine problema cia tame, kad dezes kompas per daug protingas. Yra tam tikri sutrikimai, kuriuos uzfiksaves kompas neleidzia dezei dirbti belekaip, o tik pyst ir ikala pastovu avarini rezima. Tokiu atveju, kad ir gedimas buna tik del trumpalaikio kontakto praradimo, avarinis rezimas lieka iki tol, kol neistrini klaidu. Tada nuvaziuoji i servisa, pravalo klaidas ir greiciu deze vel kuo  puikiausiai sukasi, tik jei priezastis nepasalinta, po menesio ar keliu avarinis rezimas garantuotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai kiek laiko ji turi? Ir kokiu gedimu buvo? ir kokios vidutines kuro sanaudos?

pusantru metu turiu cia pirmas toks gedimas rimtesnis.dar vandens pompa pakeista. genda kas is merso. o is jeep kaip ir gerai viskas kuro vid 11l.bet cia nuo vazivimo priklauso manau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kati, pas tave didokos kuro sanaudos. Arba vazineji trumpais atstumais saltu varikliu, arba kazkas su varikliu netvarkoj. Pas mane vasara vidutines sanaudos buna apie 8.5, kai atsalo oras rodo 9.1. Kuro sanaudos pakankamai ryskiai sumazejo kai pakeiciau temostata i toki koks priklauso musu klimato juostai, nes italijoje buna idetas zemesnes temperaturos.

 

O del patvarumo ir remonto kainu, tai tikrai neblogas variantas. Vaziuokle labai paprasta ir patikima, variklis su greiciu deze merso ir tikrai neblogi agregatai. Maniskiame didziausia beda buvo ta, kad priekinio tilto reduktorius buvo padegintas be tepalo, reikejo pakeisti. Su greiciu deze irgi buvo bajeriu, bet gedima pats susiradau - laidu pyneje viename sujungimo taske nebuvo gero kontakto. O visumoj tai labai smagus ir patogus daigtas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kati, pas tave didokos kuro sanaudos. Arba vazineji trumpais atstumais saltu varikliu, arba kazkas su varikliu netvarkoj. Pas mane vasara vidutines sanaudos buna apie 8.5, kai atsalo oras rodo 9.1. Kuro sanaudos pakankamai ryskiai sumazejo kai pakeiciau temostata i toki koks priklauso musu klimato juostai, nes italijoje buna idetas zemesnes temperaturos.

 

O del patvarumo ir remonto kainu, tai tikrai neblogas variantas. Vaziuokle labai paprasta ir patikima, variklis su greiciu deze merso ir tikrai neblogi agregatai. Maniskiame didziausia beda buvo ta, kad priekinio tilto reduktorius buvo padegintas be tepalo, reikejo pakeisti. Su greiciu deze irgi buvo bajeriu, bet gedima pats susiradau - laidu pyneje viename sujungimo taske nebuvo gero kontakto. O visumoj tai labai smagus ir patogus daigtas.

man  vilniuja    vasara  valgo  10-11ltr     ziema  apie  11.5-12.5ltr.....  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kati, pas tave didokos kuro sanaudos. Arba vazineji trumpais atstumais saltu varikliu, arba kazkas su varikliu netvarkoj. Pas mane vasara vidutines sanaudos buna apie 8.5, kai atsalo oras rodo 9.1. Kuro sanaudos pakankamai ryskiai sumazejo kai pakeiciau temostata i toki koks priklauso musu klimato juostai, nes italijoje buna idetas zemesnes temperaturos.

 

O del patvarumo ir remonto kainu, tai tikrai neblogas variantas. Vaziuokle labai paprasta ir patikima, variklis su greiciu deze merso ir tikrai neblogi agregatai. Maniskiame didziausia beda buvo ta, kad priekinio tilto reduktorius buvo padegintas be tepalo, reikejo pakeisti. Su greiciu deze irgi buvo bajeriu, bet gedima pats susiradau - laidu pyneje viename sujungimo taske nebuvo gero kontakto. O visumoj tai labai smagus ir patogus daigtas.

o tai kiek metu su juo jau vazineji? Ir su kokia rida ji pirkai? O razdatke 3 padeciu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As su savo buvusiu is 11ltr neislipdavau, vazinejau Kaune. Kai vaziavau i Latvija, vidutines buvo apie 8.5 jei gerai pamenu. Taip kad daug kas priklauso nuo vaziavimo stiliaus ir vietoves. Zemiau 10ltr mieste, manau nerealu ;)

Redagavo sulas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nezinau, niekada nebandziau lyginti realiu sanaudu su tuo ka rodo kompas ir kazkaip nera galimybes visa savaite isvazineti vien mieste (buna, kad vaziuodamas i Mega issoku i aplinkeli), bet jis man virs 10 litru yra rodes tik kai buvo idetas zemesnes temperaturos termostatas. Aisku, vazinejant vien kamsciais galima belekiek kuro isdeginti, bet pas mane iki 10 litru per paskutinius kelis menesius  sanaudos nėra pakile niekada. Vazineju normaliai, nei per daug draskausi, nei labai galvoju apie kuro taupyma. Tiesa, kai pakeiciau termostata sanaudos akivaizdziai sumazejo. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na katik is servizo pakeite ta  fiskes korpusa visus kontaktus ispurske spec skysciu ispute su kompresorium.nuvariau pas elektrikus nutryne klaidas ir jau atrode viskas ok perlekiau begiai yra.klaidu nera.nuvariau namo uzgesinau.gal po 10min vedziau vel mil uzsidege ir vel avarinis rezimas.vel uzgesinau ir vel uzvedziau ir vel begiai visi perlekiau paspaudziau iki 80km/h uzgeso mil.gryzau namo.tik su maziau pinigu.

kas dar gali buti kulisa ziuret. :scratch:pas elektrikus dar viena klaida rode p2210

Redagavo katis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas slepiasi po P0702 klaida? Buvai nuvares diagnostikai su kompu, kuris gali nuskaityti chryslerio klaidas? Jei tu taip aklai saudai ieskodamas gedimo, gali uzknisti pinigus kisti.

 

Rytisss, bet tu dazniausiai ir kisi sita minti kad reik fiske tvarkyti, tarpines keisti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.