Pereiti prie turinio

Nejungia aukščiau nei 1 bėgio (WJ 2.7)


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 167
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Jei nesunku, 2.7 CRD savininkai, gal galit pajungus multimetrą pažiūrėt kiek mažiausiai jums krenta įtampa (V) užvedimo metu? (tiems pas kuriuos viskas tvarkoj). Kaip sakiau akumas atrodo kad jėgos turi, be reikalo pirkt tai visai nesinori...

krenta ta itampa uzvedimo metu ant visu. Ji negali nekristi. Jei idomu, namo grizes galesiu pamatuoti, bet zinok, ziema per salcius ji dar labiau krito ir kompas nemete jokiu klaidu. Todel man ir buvo labai keistas akumo klausimas. O pas tave tikrai tik viena P0700 klaida meta?

 

Kas liecia laidu pynes priejima, tai taip, akumo padeklo neisemes prie jos neprieisi, ardymo ten yra siek tiek, todel kol nepasidarei diagnostikos, ar kitais budais neisitikinai, kad problema ten, tikrai neardyk. Man tai pavyko pagauti momenta kelis kartus, kad sujudinus pyne klaida dingdavo. Bet jei meta tik P0700, tai kaip ir neturetu buti toj vietoj, nes dezes kompas yra prie razdatkes svirties ir jos laidai per ten neina. Zodziu, reikia suzinoti kas slepiasi po ta klaida, tada gal bus aiskiau kame bedos.

 

O del akumo, esu prisiskaites teoriju del to, kad tipo esant zemai itampai greiciu dezes kompas ieina i kreiva rezima ir pavaru deze uzsiblokuoja. Bet kaip pastebejau daugelyje diskusiju, zmones ilgai ir nuobodziai kankinasi su sitomis problemomis. Pakrauna akuma, apsidziaugia, po savaites vel tas pats. As ir buvau pakroves akuma, kuri laika viskas buvo gerai, kita diena vel tas pats. Jau buvau pradejes galvoti apie akumo keitima, generatoriaus remonta, gerai kad dasuto pabandyti ideti akuma is kitos masinos. Pirma diena viskas ok, kita diena vel burtai. Kai radau tikraji gedima, pasidare aisku ir del ko akumo pakrovimas galejo padeti. Paprasciausia atjunginejant akuma susijudina laidai ir atsiranda kontaktas problemineje vietoje, kurs ilgiau pavazinejus ir pasilus nuo variklio vel grybaut pradedavo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai aš ir galvoju, kad turėtų kažkiek krist ant visų... Nu jei nesunku, pamatuok pas save, pažiūrėsim kiek krenta. Nes jei nusipirksiu dabar naują akumą, ir pamatysiu kad irgi kūrimo metu krenta, tai bus pinigai į balą...

 

Taip pas mane meta tik P0700 klaidą (na dar P0243 bet čia greičiausiai bus dėl turbo remonto; ir P0520 - tepalo slėgio daviklis, bet jau įsitikinau kad jis grybauja, o tepalo slėgis geras), manau tos dvi klaidos tikrai negali būt susijusios su dėže.

 

Šiaip jei ten ardymo nėra labai jau daug, tai galiu nusiardyt iki tos pynės, bent pamatyčiau ar ji ten pas mane liečiasi prie tos vairo ašies.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tu pirmiausia pabandyk sujudinti ta pyne ikises ranka prie ABSo siurblio ir negesines variklio is karto bandyk pajungineti pavaras. Tik tos pynes nelupk per jega. Bet jei cia klaidos visos, tai greiciausiai ne sitoj vietoj problema, nes nera nei vieno daviklio klaidos, kuris butu susijes su greiciu deze ir butu pajungtas i ECM. Greiciausiai bus solenoidu kontaktine plokste. Dar gali patikrinti fiske ant greiciu dezes, ji yra dezes priekyje kaireje puseje. Atsijunges paziurek ar joje nera tepalo

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai tu pirmiausia pabandyk sujudinti ta pyne ikises ranka prie ABSo siurblio ir negesines variklio is karto bandyk pajungineti pavaras. Tik tos pynes nelupk per jega. Bet jei cia klaidos visos, tai greiciausiai ne sitoj vietoj problema, nes nera nei vieno daviklio klaidos, kuris butu susijes su greiciu deze ir butu pajungtas i ECM. Greiciausiai bus solenoidu kontaktine plokste. Dar gali patikrinti fiske ant greiciu dezes, ji yra dezes priekyje kaireje puseje. Atsijunges paziurek ar joje nera tepalo

Nu aš ten klibinau visus tuos laidus kur tik pasiekiau, "check engine" lemputė kaip degė taip dega... Nu dar gal reikės paklibint, reikės pasikviest ką nors kad tuo metu žiūrėtų ar lemputė neužgęsta.. Bet vistiek turbūt neištvėręs dar iki Autobravos nusiardysiu tą akumo padėklą, pažiūrėsiu ar ten nesiliečia prie to vairo veleno kaip pas tave (bent jau žinosiu ar ten laidai sveiki).

 

Dėkui už patarimą dėl greičių dėžės fiškių - patikrinsiu šiandien vakare. Čia kaip suprantu bus tas "greičio daviklis" (speed sensor)?

Kiek skaičiau daug kam šita problema būna ir dėl jų.

 

(Čia dėžė benzo, ne dyzelio, bet manau davikliai ir ant dyzelio dėžės turėtų būt.)

trans_speed_sensor.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ryti, dėl tos dėžės kontaktinės plokštės ir fiškės, labai tikėtina kad esi teisus. Radau video, kur Mercedes mechanikas aiškina kas būna su tom dėžėm, ir viskas atitinka su mano atveju vienas-prie-vieno..

Šita bėda labai dažna su šitom dėžėm, ir net jo paties mersu tas pats buvo, žodžiu simptomai tokie:

 

1. Nei iš šio nei iš to užsidega "Check Engine" ir mašina pereina į avarinį režimą. (gali būt kad taip pat netikėtai, kažkiek mašinai pastovėjus vėl viskas veiks).

2. Jaučiasi tas grubus pajudėjimas iš vietos.

 

Žodžiu taip atsitinka dėl apibėgusios tos plokštės ir fiškės.

 

Kas supranta angliškai, čia video kur jis apie tai pasakoja ir parodo tas detales:

Mercedes 722.6 Transmission Shifting Problems Part 1

 

Iš viso yra 6 dalys šitų video, kur jis rodo kaip pakeist tą plokštę.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu aš ten klibinau visus tuos laidus kur tik pasiekiau, "check engine" lemputė kaip degė taip dega... Nu dar gal reikės paklibint, reikės pasikviest ką nors kad tuo metu žiūrėtų ar lemputė neužgęsta.. Bet vistiek turbūt neištvėręs dar iki Autobravos nusiardysiu tą akumo padėklą, pažiūrėsiu ar ten nesiliečia prie to vairo veleno kaip pas tave (bent jau žinosiu ar ten laidai sveiki).

 

Dėkui už patarimą dėl greičių dėžės fiškių - patikrinsiu šiandien vakare. Čia kaip suprantu bus tas "greičio daviklis" (speed sensor)?

Kiek skaičiau daug kam šita problema būna ir dėl jų.

 

(Čia dėžė benzo, ne dyzelio, bet manau davikliai ir ant dyzelio dėžės turėtų būt.)

trans_speed_sensor.jpg

Tai tau tas MILas gali ir del kitu bedu degti. Pvz gal wastegate'o solenoidas grybauja po turbos remonto. Tu pabandyk pavaras pajungineti, jei jungiasi su smugiu, reiskias beda likus. Greiciu deze pas tave netokia, abieju greicio davikliu man atrodo nera(nors tiksliai nezinau). O problemine fiske yra dezes valdymo, kuri jungiasi i solenoidu plokste. Ji yra dezes priekyje desiniame kampe truputi auksciau, ji tokia didoka. Tik jei atjunginesi, atsijunk pries tai akuma, kad netycia greiciu dezes kompo neuzlenktum

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamatavau itampa ant klemu. Nuo vakar as su juo nebuvau vaziaves, tai pradzioj itampa buvo 12.2V, kaitinant zvakes nukrito iki 11.5V, kai suko starteris, nukrito iki 9.6 V. Tai lyginant su mano, tavo akumas dar labai padorios bukles

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As radau, kad nebuvo kontakto laidu pyneje, kur eina is ECM i varikli. Ta vieta situose modeliuose aplamai yra problematiska, nes laidu pyne prasilenkia su vairo mechanizmo velenu, kuris yra keturkampo profilio, jei pynes tvirtinimo dirzelis nutruksta, ta pyne nukrenta ant vairo veleno ir prasitrina. O tada prasideda burtai. Todel ir sakau, kad reikia pabandyti ja pajudinti, jei kas nors pasikeis, tikrai zinosi kur slieku ieskoti.

Išsiėmiau akumą, tada išėjo šiek tiek giliau ranką įkišt ir pagraibyt ten kur tie laidai su vairo ašim kertasi, ir ką tu manai - pas mane irgi ta laidų pynė "ilsisi" ant besisukiojančios kvadratinės ašies :o ... Sunku apgraibom pasakyt ar ten prasitrynę rimčiau, bet jaučiasi toks nemenkas įspaudimas visoj toj pynėj nuo tos ašies briaunos, nors pynės izoliacija lyg ir neprasitrynus (bet velnias žino, jei 10 metų ten trynėsi, gal viduj ten atskirų laidų izoliacija sutrupėjus), žodžiu rytoj bandysiu nusiimt akumo padėklą, ir prapjovęs tos pynės izoliaciją pažiūrėt kaip ten viduj laidai atrodo.

 

Beje, norint nuimt tą akumo padėklą kaip suprantu reikia nuimt vairo stiprintuvo bakelį? Nes kitaip tai nematau kaip prieit prie vieno padėklo varžto...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kam isvis restauruojant turbina varyt visa masina,man siulesi isimt turba ir nuvest restauruot ten viska sutvarko bet jau man taip aiskino.o akumas ir mano naujas pries ziema nupirktas buvo tai per salcius tik ilgiau starteriu pasukus mesdavo avarini dezes rezima, cheka ir dar klaida dabar neatsimenu kokia ,bet isilus atsirasdavo vel begiai.arteja ziema tai prasides kosmosai su jgc.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kam isvis restauruojant turbina varyt visa masina,man siulesi isimt turba ir nuvest restauruot ten viska sutvarko bet jau man taip aiskino.o akumas ir mano naujas pries ziema nupirktas buvo tai per salcius tik ilgiau starteriu pasukus mesdavo avarini dezes rezima, cheka ir dar klaida dabar neatsimenu kokia ,bet isilus atsirasdavo vel begiai.arteja ziema tai prasides kosmosai su jgc.

Variau su visa mašina, nes pats nelabai norėjau nuiminėt. Plius man salono "dačikas" kartais rodo žemą tepalo slėgį, norėjau kad tuo pačiu patikrintų turbinos guolio tepimą/tepalo spaudimą (be tepimo/spaudimo turbina iškart vėl užsilenktų, o ir garantijos tada neduotų) - įsitikinau kad daviklis nesamones rodo, servisinis manometras rodo gerą spaudimą. (daviklis naujas jau užsakytas, už savaitės turėtų ateit...) Nu bet čia šiek tiek off-topicas..

 

Matai tame ir skirtumas, kad įšilus tau atsiranda bėgiai, o man ne..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išsiėmiau akumą, tada išėjo šiek tiek giliau ranką įkišt ir pagraibyt ten kur tie laidai su vairo ašim kertasi, ir ką tu manai - pas mane irgi ta laidų pynė "ilsisi" ant besisukiojančios kvadratinės ašies :o/> ... Sunku apgraibom pasakyt ar ten prasitrynę rimčiau, bet jaučiasi toks nemenkas įspaudimas visoj toj pynėj nuo tos ašies briaunos, nors pynės izoliacija lyg ir neprasitrynus (bet velnias žino, jei 10 metų ten trynėsi, gal viduj ten atskirų laidų izoliacija sutrupėjus), žodžiu rytoj bandysiu nusiimt akumo padėklą, ir prapjovęs tos pynės izoliaciją pažiūrėt kaip ten viduj laidai atrodo.

 

Beje, norint nuimt tą akumo padėklą kaip suprantu reikia nuimt vairo stiprintuvo bakelį? Nes kitaip tai nematau kaip prieit prie vieno padėklo varžto...

Kad akumo dekla isimti, reikia nuimti radiatoriaus grotas, isimti lempas, nusukti virsutine skarda su kapoto spyna, tada prieisi prie vairo stiprintuvo bakelio varzto. Paskui reikia is reliu bloko atsukti pliuso laidus (priekyje su verzle uzsukta), nusukti mases laidus nuo kebulo, kurie salia to reliu bloko, tada ji galesi atkabinti ir patraukti i sona. Paskui prieisi atsukti akumo padekla. As to pinto sarvo nuo laidiu pynes nepjasciau, nulupau apvyniota izoliacija ir ta pinta rankove paprasciausiai nustumiau toliau ant tos pynes. Paskui viska atgal sudek kaip buvo, izoliacija pavyniok kur buvo ir su uztrauktukais pritvirtink laidu pyne ten kur priklauso. Virs vairo veleno yra kronsteinas su skyle, tai ten ir pritvirtink, kad laidai neguketu ant veleno. Palauk, paziuresiu, gal turiu nuotrauku, lyg ir nusifotkinau kai buvau issiardes

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad akumo dekla isimti, reikia nuimti radiatoriaus grotas, isimti lempas, nusukti virsutine skarda su kapoto spyna, tada prieisi prie vairo stiprintuvo bakelio varzto. Paskui reikia is reliu bloko atsukti pliuso laidus (priekyje su verzle uzsukta), nusukti mases laidus nuo kebulo, kurie salia to reliu bloko, tada ji galesi atkabinti ir patraukti i sona. Paskui prieisi atsukti akumo padekla. As to pinto sarvo nuo laidiu pynes nepjasciau, nulupau apvyniota izoliacija ir ta pinta rankove paprasciausiai nustumiau toliau ant tos pynes. Paskui viska atgal sudek kaip buvo, izoliacija pavyniok kur buvo ir su uztrauktukais pritvirtink laidu pyne ten kur priklauso. Virs vairo veleno yra kronsteinas su skyle, tai ten ir pritvirtink, kad laidai neguketu ant veleno. Palauk, paziuresiu, gal turiu nuotrauku, lyg ir nusifotkinau kai buvau issiardes

Nu ir na**ik atsiprašant procedūra dėl to kad prieitum prie vieno varžto :blink:... Man kyla pagunda nupjaut tą plastikinę padėklo "ausį" iš tos pusės, o pabaigus kokia plokštele ir varžtais sutvirtint.. Žinau kad "šūdarankiškai" skamba, bet nėra ten labai svarbu, ir grožio ten nesimato...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nera labai daug to darbo, per vakara galima issiardyti, sutvarkyti ir surinkti. Viskas ardosi ir susirenka labai paprastai. Dar klausimas ar problema sitoj vietoj, tai kazka lauzyti vien del to, kad paziureti, kazin ar verta.

 

Va, radau isardyto nuotraukas. Vienoje nuotraukoje nuluptas kembrikas nuo sujungimo, kuris pas mane chalturino. Ant vairo veleno matosi nusitryne dazai, kur buvo atsireme laidai, o salia nutrukes tvirtinimo dirzelis, paskui surinkdamas as ten su paprastu dirzeliu pritraukiau visa laidu pyne.

post-10913-14092572664566_thumb.jpg

post-10913-14092572792521_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nera labai daug to darbo, per vakara galima issiardyti, sutvarkyti ir surinkti. Viskas ardosi ir susirenka labai paprastai. Dar klausimas ar problema sitoj vietoj, tai kazka lauzyti vien del to, kad paziureti, kazin ar verta.

 

Va, radau isardyto nuotraukas. Vienoje nuotraukoje nuluptas kembrikas nuo sujungimo, kuris pas mane chalturino. Ant vairo veleno matosi nusitryne dazai, kur buvo atsireme laidai, o salia nutrukes tvirtinimo dirzelis, paskui surinkdamas as ten su paprastu dirzeliu pritraukiau visa laidu pyne.

Nu jei netingėsiu, tai ilguoju keliu viską ardysiu :) Bet nusiardyt ir pažiūrėt tikrai reikia, noriu įsitikint kad toj vietoj nėra problemos kad būtų galima tą vietą jau atmest. Šiaip ar taip, juk nukritus ta pynė dabar ant veleno ir į jį trinasi, tai net jeigu ir laidai sveiki, vistiek reikia normaliai prikabint kad nesiliestų. (jei to nepadarysi, ir vėliau kokios bėdos bus, tai vėl spėliosi ar tik ne ten laidai prasitrynė...)

 

O pas tave ten kur sujungimai tai čia buvo taip kai nusiardei, ar ten pats sujungei nes buvo pratrinti laidai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tie sujungimai yra gamykliniai. Pas mane mete razdatkes padeties daviklio klaida ir P0700 klaida, schemose susiradau, kad toj vietoj yra razdatkes daviklio sujungimas (jei gerai pamenu, tai tepalo slegio daviklio laidas irgi sitam paciam taske sujungtas, t.y. jis su razdatkes davikliu turi viena bendra laida), pajudines laidus isitikinau, kad ten nera kontakto ir ardziau jau praktiskai 100% isitikines, kad problema toj vietoj. Laidai buvo permerkti tepalu, ir sujungimas buvo sugadintas butent to tepalo. As ji iskirpau ir specialiom replem uzspaudziau analogiska, isvaliau tepala ir surinkau. Jau kokie du menesiai nebuvo nei vieno sutrikimo, tai manau kad tikrai pataikiau :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dabar kai pasakei kad pas tave sujungimai permerkti tepalo buvo, tai pas mane laisvai irgi gali būt tas pats - dar viena priežastis patikrint. Pas mane man atrodo šiek tiek leidžia vairo stiprintuvo ar ventiliatoriaus hidraulinį skystį ten kažkur prie to laido, gali būt irgi ten pribėgę... Na žodžiu, šalinam visas galimas priežastis po truputį :)

Bet aš tai jei rasiu blogą kontaktą, tai geriau lituosiu ir izoliuosiu termokembriku ar izoliacija - kad jau 110% kontaktas laikytų... :D

 

P.S. Jei tepalo slėgio daviklio laidas irgi ten susiknisęs, tai pilnai gali būt dėl ko jis man grybauja...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va, sugaišau kelias valandas, bet dabar aišku dėl tų laidų.. Jei trumpai - su jais pas mane viskas tvarkoj.

 

Bet nusiardęs pamačiau, kad irgi ten jie pas mane nukritę ant vairo veleno (pas mane irgi toj vietoj net veleno dažai nusitrynę), ir pratrintas kiauriai tas pintas šarvas, bet laidai viduje sveiki. Dėl šventos ramybės nulupau visą tą šarvą, pažiūrėt kaip kiti laidai ir sujungimai - viskas sausa, laidai visi atrodo ok, sujungimai irgi tvarkoj; Apsukau viską izoliacija ir pritvirtinau keliose vietose kad tikrai nenukristų (dar dėl viso pikto tam taške pavyniojau medžiaginės izoliacijos, jei kartais nukristų, kad vėliau taip greit neprasitrintų). Tai va, atrodo kad pas mane ne toj vietoj bėda, bet bent jau šitą vietą dabar galėsiu atmest.

Rytoj pranešiu ką Autobrava pasakys..

 

Beje, Ryti, šiaip įdomu - sakei pas tave irgi buvo ta P0700 klaida - ar ji išnyko kartu su ta razdatkės padėties daviklio klaida, ar vis dar liko?

post-9887-1409325153333_thumb.jpg

post-9887-14093251685185_thumb.jpg

post-9887-14093251788634_thumb.jpg

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ant situ modeliu MIL dega tol, kol yra aktyvi klaida. Gedima pasalinus klaidas trinti nebutina

Tai kaip suprantu tau pasišalino ir P0700 klaida?

(klausiu, nes pas mane nuo auto pirkimo rodė tą P0700 klaidą, bet jokių bėdų nebuvo, bėgius perjunginėdavo visada puikiausiai).

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gedimas yra tada, kai dega MIL lempute. Jei lempute nedega, resikia tuo momentu viskas veikia. Taip pat yra klaidu atmintis, ant spidometro kuri laika rodo buvusiu klaidu kodus. Po 40 sekmingu variklio startu jei gedimas nepasikartoja, klaidos isitrina. Pas mane dabar jokiu klaidu neberodo, nors ju niekas netryne. Lemute uzgeso is karto po to, kai buvo pasalintas gedimas, buvusias klaidas dar kuri laika rode

 

Ar saviski surinkes bandei uzkurti, gal dabar viskas veikia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gedimas yra tada, kai dega MIL lempute. Jei lempute nedega, resikia tuo momentu viskas veikia. Taip pat yra klaidu atmintis, ant spidometro kuri laika rodo buvusiu klaidu kodus. Po 40 sekmingu variklio startu jei gedimas nepasikartoja, klaidos isitrina. Pas mane dabar jokiu klaidu neberodo, nors ju niekas netryne. Lemute uzgeso is karto po to, kai buvo pasalintas gedimas, buvusias klaidas dar kuri laika rode

 

Ar saviski surinkes bandei uzkurti, gal dabar viskas veikia?

Kadangi tą klaidą aš jau mačiau nuo mašinos pirkimo (bet viskas veikė ir MIL nedegė), tai turbūt reiškia kažkada jau buvo taip atsitikę, bet man pasisekė kurį laiką ir iki dabar neišlindo. (dar kartą pasitvirtina eilinis šitų dėžių simptomas, kaip ir pasakojama tame anksčiau minėtame video).

Buvau užkūręs, vistiek MIL dega, šiurkščiai pajuda iš vietos, ir klaidos tos pačios trys. Tempiu rytoj į Jeep diagnostiką, viliuosi kad ištrynus atsistatys. O kažin diagnostinis kompas rodo kuri klaida atsakinga už MIL lemputę ir avarinį režimą?

Nu jei kartosis problemos, tai turbūt sekantis bandymas - naujas akumas, ir artimiausiu metu kadangi reikės keist transmisijos tepalus, tai tuo pačiu turbūt būtų protinga pakeist ir tą kontaktų plokštę...

 

P.S. dar paskaičiau yra būdas kuris labai daug kam suveikė: įsibėgėt iki 80 km/h ir tada atsiranda bėgiai, užgęsta lemputė. Reiks gal pabandyt jei nieks nepadės, bet labai jau nemalonu - tokiu greičiu variklis ant to antro bėgio kriokia ant kokių 7000rpm..

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.